Dažādi jautājumi par 900
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 900
Kaut kā man sanāca, ka mans veterāns nostāvēja zem lietus kādas 3 nedēlas nedarbināts. Nu un tagad nepieleca :( Izslaucīju sadalītāja vāciņu, nekas nepalīdz. Mitrums vai ne? Bet kur? Svečvados, āķa klemmēs?
Un vēl bagažniekā no kreisās puses kaut kur nāk mitrums? Tas saistīts ar lūkas kanāliem vai arī līst no tās sānu nezinu kam domātās atveres ?
p.s. Kad pabeigšu savu mūža projektu, jau tagad ir skaidrs kuram no auto būs vieta garažā, kuram būs jāstāv pagalmā :lol:
Un vēl bagažniekā no kreisās puses kaut kur nāk mitrums? Tas saistīts ar lūkas kanāliem vai arī līst no tās sānu nezinu kam domātās atveres ?
p.s. Kad pabeigšu savu mūža projektu, jau tagad ir skaidrs kuram no auto būs vieta garažā, kuram būs jāstāv pagalmā :lol:
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re:Dažādi jautājumi par 900
A aķis griež sparīgi?
Re:Dažādi jautājumi par 900
P.S. Mans veterans visu laiku stāv ārā un kad ir lietus un kad ir sniegs.Un kādreiz ari ilgu laiku nedarbinu, bet pagaidām šādi triki nav bijuši.
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 900
Sākumā grieza švaki. Domāju, ka tas vainīgs. Tagad griež labi un tāpat nekā... Aķis gadu vecs.lablaiks wrote:A aķis griež sparīgi?
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re:Dažādi jautājumi par 900
Paskaties vai no indukcijas spoles nāk dzirkstele( palūdz ,lai kāds pastartē un pielec svečvadu tuvumā motora korpusam, iesaku turēt svečvadu ar plaķenēm vai kādām citām knaiblēm), patīri šī svecvada kontaktus.
Varbūt der notīrīt kontaktus masai, atrodas lejā pie radiātora.
Manuprāt nekam sarežģītam nevajadzētu būt, bet zini jau kā nekad nevar zināt kad vecam auto pielavās p-ec.
Joka pēc paskaties kas notiek drošinātāju kastē, varbūt kāds atbildīgais drošinātājs ir beigts ,piemēram, benzīna sūknim, jebšu relejs ,tagad neatceros.
Varbūt der notīrīt kontaktus masai, atrodas lejā pie radiātora.
Manuprāt nekam sarežģītam nevajadzētu būt, bet zini jau kā nekad nevar zināt kad vecam auto pielavās p-ec.
Joka pēc paskaties kas notiek drošinātāju kastē, varbūt kāds atbildīgais drošinātājs ir beigts ,piemēram, benzīna sūknim, jebšu relejs ,tagad neatceros.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Es tagad par šito daudz zinu :)
A degviela bākā ir?
Ja ir tad pārbaudi vai lec dzirkstele no centrālā vada spolei uz masu kaut kur pie motora bloka.
Un tad nākamis pārbaudam visas četras sveces tādā veidā :)
A degviela bākā ir?
Ja ir tad pārbaudi vai lec dzirkstele no centrālā vada spolei uz masu kaut kur pie motora bloka.
Un tad nākamis pārbaudam visas četras sveces tādā veidā :)
Re:Dažādi jautājumi par 900
Ja ir pāris lieki komutatori, tad tā var darīt! Iespēja viņu šādā veidā "izbliezt" ir diezgan liela un ir padaudz gadījumu iz dzīves. Dzirksteli vēlams baudīt TIKAI caur sveci, lai būtu konstanta dzirksteļsprauga. Ar roku to 1mm ir grūti noturēt. Jo lielāka sprauga jo lielāks spriegums vajadzīgs, lai caursistu - attiecīgi arii pīķa spriegumi uz komutatora.mixeris wrote: Ja ir tad pārbaudi vai lec dzirkstele no centrālā vada spolei uz masu kaut kur pie motora bloka.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 900
Savējo nezināšanas dēļ tā gribēju pārbaudīt, labi, ka nebija dzirksteles:P
Starp citu, manā gadījumā problēma bija Holla devējā, Konkrēti tā kontaktu grupa (ar trim vadiņiem) neturējās devējā iekšā un gāja uz īso uz korpusu. Arī ka variantu var pārbaudīt, vai tur visiem trim vadiem ir labs kontakts savienojumā:)
Starp citu, manā gadījumā problēma bija Holla devējā, Konkrēti tā kontaktu grupa (ar trim vadiņiem) neturējās devējā iekšā un gāja uz īso uz korpusu. Arī ka variantu var pārbaudīt, vai tur visiem trim vadiem ir labs kontakts savienojumā:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
Arnijs wrote:Ja ir pāris lieki komutatori, tad tā var darīt! Iespēja viņu šādā veidā "izbliezt" ir diezgan liela un ir padaudz gadījumu iz dzīves. Dzirksteli vēlams baudīt TIKAI caur sveci, lai būtu konstanta dzirksteļsprauga. Ar roku to 1mm ir grūti noturēt. Jo lielāka sprauga jo lielāks spriegums vajadzīgs, lai caursistu - attiecīgi arii pīķa spriegumi uz komutatora.mixeris wrote: Ja ir tad pārbaudi vai lec dzirkstele no centrālā vada spolei uz masu kaut kur pie motora bloka.
ups....pareizi i, aizmirsu par šo "sīkumu", tā varēja pārbaudīt kontaktaizdezes mašīnai, bet tai ar komutātoru gan ne.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Labrīt. Vai pieredzējošakie OG īpašnieki nevarētu pastāstīt, ko labāk lietot, Anitfrīzu vai Tosolu. 900'85 T16. Paldies.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900
Man te tāda problēma - pasažiera pusē pie kājām nāk iekšā mitrums. Vai tur pastāv kāda drenāža, kas varētu aizdambēties vai arī uzreiz meklēt caurumu grīdā? :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Dažādi jautājumi par 900
luukas udens noteces caurules jumta statneesdefektivais wrote:Man te tāda problēma - pasažiera pusē pie kājām nāk iekšā mitrums. Vai tur pastāv kāda drenāža, kas varētu aizdambēties vai arī uzreiz meklēt caurumu grīdā? :)
vai izkritusas panela apakseja dalas stiprinasanas skruuves, taas, kuras skruuveejamas no arku puses pacelot motora paarsegu.
vairaak gan lieku uz pirmo
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900
Man bija tā, ka ūdens sulojas caur vējstikla gumiju, no turienes aiz paneļa un tad uz grīdu.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
[quote="Gregers"]http://www.liqui-moly.lv/main.php?page=about&lang=lv
Šos kādreiz tirgoju,
Kārbai ir gan reanimātors gan parastā eļļa.
Gregeram: Vairs netirgo, cik saprotu? vai ieteiktu man arī to eļļu pie viņiem nopirkt, ne tikai to piedevu?
Šos kādreiz tirgoju,
Kārbai ir gan reanimātors gan parastā eļļa.
Gregeram: Vairs netirgo, cik saprotu? vai ieteiktu man arī to eļļu pie viņiem nopirkt, ne tikai to piedevu?
Re:Dažādi jautājumi par 900
nopērc, nekas jau slikts nenotiks.