Dažādi jautājumi par 900


Locked
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mrpinkeyes »

Kaut kā man sanāca, ka mans veterāns nostāvēja zem lietus kādas 3 nedēlas nedarbināts. Nu un tagad nepieleca :( Izslaucīju sadalītāja vāciņu, nekas nepalīdz. Mitrums vai ne? Bet kur? Svečvados, āķa klemmēs?

Un vēl bagažniekā no kreisās puses kaut kur nāk mitrums? Tas saistīts ar lūkas kanāliem vai arī līst no tās sānu nezinu kam domātās atveres ?


p.s. Kad pabeigšu savu mūža projektu, jau tagad ir skaidrs kuram no auto būs vieta garažā, kuram būs jāstāv pagalmā :lol:
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by lablaiks »

A aķis griež sparīgi?
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by lablaiks »

P.S. Mans veterans visu laiku stāv ārā un kad ir lietus un kad ir sniegs.Un kādreiz ari ilgu laiku nedarbinu, bet pagaidām šādi triki nav bijuši.
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mrpinkeyes »

lablaiks wrote:A aķis griež sparīgi?
Sākumā grieza švaki. Domāju, ka tas vainīgs. Tagad griež labi un tāpat nekā... Aķis gadu vecs.
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by lablaiks »

Paskaties vai no indukcijas spoles nāk dzirkstele( palūdz ,lai kāds pastartē un pielec svečvadu tuvumā motora korpusam, iesaku turēt svečvadu ar plaķenēm vai kādām citām knaiblēm), patīri šī svecvada kontaktus.
Varbūt der notīrīt kontaktus masai, atrodas lejā pie radiātora.
Manuprāt nekam sarežģītam nevajadzētu būt, bet zini jau kā nekad nevar zināt kad vecam auto pielavās p-ec.
Joka pēc paskaties kas notiek drošinātāju kastē, varbūt kāds atbildīgais drošinātājs ir beigts ,piemēram, benzīna sūknim, jebšu relejs ,tagad neatceros.
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mixeris »

Es tagad par šito daudz zinu :)

A degviela bākā ir?

Ja ir tad pārbaudi vai lec dzirkstele no centrālā vada spolei uz masu kaut kur pie motora bloka.

Un tad nākamis pārbaudam visas četras sveces tādā veidā :)
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Arnijs »

mixeris wrote: Ja ir tad pārbaudi vai lec dzirkstele no centrālā vada spolei uz masu kaut kur pie motora bloka.
Ja ir pāris lieki komutatori, tad tā var darīt! Iespēja viņu šādā veidā "izbliezt" ir diezgan liela un ir padaudz gadījumu iz dzīves. Dzirksteli vēlams baudīt TIKAI caur sveci, lai būtu konstanta dzirksteļsprauga. Ar roku to 1mm ir grūti noturēt. Jo lielāka sprauga jo lielāks spriegums vajadzīgs, lai caursistu - attiecīgi arii pīķa spriegumi uz komutatora.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Savējo nezināšanas dēļ tā gribēju pārbaudīt, labi, ka nebija dzirksteles:P

Starp citu, manā gadījumā problēma bija Holla devējā, Konkrēti tā kontaktu grupa (ar trim vadiņiem) neturējās devējā iekšā un gāja uz īso uz korpusu. Arī ka variantu var pārbaudīt, vai tur visiem trim vadiem ir labs kontakts savienojumā:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by lablaiks »

Arnijs wrote:
mixeris wrote: Ja ir tad pārbaudi vai lec dzirkstele no centrālā vada spolei uz masu kaut kur pie motora bloka.
Ja ir pāris lieki komutatori, tad tā var darīt! Iespēja viņu šādā veidā "izbliezt" ir diezgan liela un ir padaudz gadījumu iz dzīves. Dzirksteli vēlams baudīt TIKAI caur sveci, lai būtu konstanta dzirksteļsprauga. Ar roku to 1mm ir grūti noturēt. Jo lielāka sprauga jo lielāks spriegums vajadzīgs, lai caursistu - attiecīgi arii pīķa spriegumi uz komutatora.


ups....pareizi i, aizmirsu par šo "sīkumu", tā varēja pārbaudīt kontaktaizdezes mašīnai, bet tai ar komutātoru gan ne.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Labrīt. Vai pieredzējošakie OG īpašnieki nevarētu pastāstīt, ko labāk lietot, Anitfrīzu vai Tosolu. 900'85 T16. Paldies.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by defektivais »

Man te tāda problēma - pasažiera pusē pie kājām nāk iekšā mitrums. Vai tur pastāv kāda drenāža, kas varētu aizdambēties vai arī uzreiz meklēt caurumu grīdā? :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

defektivais wrote:Man te tāda problēma - pasažiera pusē pie kājām nāk iekšā mitrums. Vai tur pastāv kāda drenāža, kas varētu aizdambēties vai arī uzreiz meklēt caurumu grīdā? :)
luukas udens noteces caurules jumta statnees

vai izkritusas panela apakseja dalas stiprinasanas skruuves, taas, kuras skruuveejamas no arku puses pacelot motora paarsegu.

vairaak gan lieku uz pirmo
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Man bija tā, ka ūdens sulojas caur vējstikla gumiju, no turienes aiz paneļa un tad uz grīdu.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Killers
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1131
Joined: Fri Jan 18, 2008 5:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Killers »

[quote="Gregers"]http://www.liqui-moly.lv/main.php?page=about&lang=lv

Šos kādreiz tirgoju,
Kārbai ir gan reanimātors gan parastā eļļa.

Gregeram: Vairs netirgo, cik saprotu? vai ieteiktu man arī to eļļu pie viņiem nopirkt, ne tikai to piedevu?
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by lablaiks »

nopērc, nekas jau slikts nenotiks.
Locked