apgriezieni
apgriezieni
Sveiki!
Varbūt kāds varēs ko ieteikt, lieta sekojoša - auto Saab 9-5 (2,3 man, 1998) novērota apgriezienu nokrišana pie straujākas bremzēšanas. Izspiežot sajūgu un bremzējot, apgriezieni nokrīt (~0,5 tahometrā), bet tad uzrauj uz augšu normal apgriezienu rādījumos. Pēc visa šī arī skaņa no motora nav laba - motors strādā nevienmērīgi, taču apgriezieni nelēkā. Tā lēkāšana parādās pie bremžēšanas. Ir idejas, viedokļi.....? Ar ko sākt - svecēm, filtriem...?
Paldies!
Varbūt kāds varēs ko ieteikt, lieta sekojoša - auto Saab 9-5 (2,3 man, 1998) novērota apgriezienu nokrišana pie straujākas bremzēšanas. Izspiežot sajūgu un bremzējot, apgriezieni nokrīt (~0,5 tahometrā), bet tad uzrauj uz augšu normal apgriezienu rādījumos. Pēc visa šī arī skaņa no motora nav laba - motors strādā nevienmērīgi, taču apgriezieni nelēkā. Tā lēkāšana parādās pie bremžēšanas. Ir idejas, viedokļi.....? Ar ko sākt - svecēm, filtriem...?
Paldies!
Re: apgriezieni
VAKUUMTRUBAS! saac ar taam.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: apgriezieni
tās ir skatītas servisā, bet lai vai kā, kur tās meklēt - nav ne jausmas....
Re: apgriezieni
Varētu būt arī bremžu vakuumnieks pie vainas, bet vispār vajadzētu pieslēgt pie kompa un nodiagnosticēt.
Re: apgriezieni
Laikā, kad motora apgriezieni sāk peldēt un motors sāk "grūši" strādāt, darbojošam dzinējam uz pāris sekundēm izņemu Engine-management system drošinātāju (Nr.17 Fuse panel in instrument panel ). Atliekot to atpakaļ un startējot auto, problēma pazūd. Nojaušu, ka tas, ko daru nav labi, taču kaut ko taču tas izskaidro...? Kur meklēt vainu?
Re: apgriezieni
Vaina meklējama kompja adaptācijās. Ja kompis nemācētu adaptēties, tad arī drošinātāja raustīšana kļūtu bezjēdzīga.Vilums wrote: Nojaušu, ka tas, ko daru nav labi, taču kaut ko taču tas izskaidro...? Kur meklēt vainu?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: apgriezieni
Vai tas varētu būt arī tā, ka pie Jums kompis neko sliktu neuzrādīja?Arnijs wrote:Vaina meklējama kompja adaptācijās. Ja kompis nemācētu adaptēties, tad arī drošinātāja raustīšana kļūtu bezjēdzīga.Vilums wrote: Nojaušu, ka tas, ko daru nav labi, taču kaut ko taču tas izskaidro...? Kur meklēt vainu?
Re: apgriezieni
Jo vairāk raustīsi drošinātāju, jo grūtāk kaut ko būs noteikt. Diagnostikā vajag, lai auto NEIET. Un tikai tad var sameklēt, kas ir slikti.Vilums wrote:Vai tas varētu būt arī tā, ka pie Jums kompis neko sliktu neuzrādīja?Arnijs wrote:Vaina meklējama kompja adaptācijās. Ja kompis nemācētu adaptēties, tad arī drošinātāja raustīšana kļūtu bezjēdzīga.Vilums wrote: Nojaušu, ka tas, ko daru nav labi, taču kaut ko taču tas izskaidro...? Kur meklēt vainu?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: apgriezieni
tad vēl novērojums - tukšgaitā gāzējot, tahometram aizejot pāri 4000apgr., motors, teiksim tā, "vienmērīgi r.. r.. raustās... Ir idejas, kur skatīties, ko darīt?
Re: apgriezieni
iespējams MAP sensors - skrūvējas ielūdes kolektorā - vadās pēc spiediena ieplūdniekā. ja šis gļuko, tad var raustīties.
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: apgriezieni
Man tāds jautājums apgriezienu sakarā,bet šoreiz par brīvgaitu.Rūcot brīvgaitā brīžos ir pārsitieni,noraustīšanās, rodās tāda sajūta tanī brīdī ,ka tulīt noslāps. Bet tas nav bieži,ir dienas ,ka tā vispār nav un kad ir uzsilis nav tāda lieta novērota. DI kasete vai drosele nevar tādus brīnumus taisīt?
Re: apgriezieni
Jāpajautā man arī kaut kas par apgriezieniem Pēdējā laikā pāris reizes ir bijis, ka darbinot mašīnu strauji nokrīt apgriezieni un mašīna noslāpst. Ir bijis, ka rūc un pamazām nokrīt, bet ir bijis arī, ka uzreiz nokrīt. Nav nekādas regularitātes, bet pāris reizes ir bijis - darbinot otrreiz vai trešo reizi, pielec un viss normāli... Vai arī varu nepievērst tam uzmanību?
Re: apgriezieni
Jabrauc tik, nav ko kašķi meklēt.
Re: apgriezieni
Lētā degviela arī ir uzstādīta?Aigars wrote:Jāpajautā man arī kaut kas par apgriezieniem Pēdējā laikā pāris reizes ir bijis, ka darbinot mašīnu strauji nokrīt apgriezieni un mašīna noslāpst. Ir bijis, ka rūc un pamazām nokrīt, bet ir bijis arī, ka uzreiz nokrīt. Nav nekādas regularitātes, bet pāris reizes ir bijis - darbinot otrreiz vai trešo reizi, pielec un viss normāli... Vai arī varu nepievērst tam uzmanību?
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: apgriezieni
Es jau ar tāpat domāju. Vienkārši gribējās arī kaut ko ierakstīt, tad nu es pie "apgriezieniem", jo līdz tēmām par keramiskajiem diskiem, vai par mērīšanos ar S3 es neesmu izaudzis )Vilcins wrote:Jabrauc tik, nav ko kašķi meklēt.