Dzenis dzinējā
Re: Dzenis dzinējā
Jā, bija sajauktas dažas tās eļļošanas skrūves , bet nekas tur nav noticis, eļļa tāpat bija tur tikusi pietiekami.
Vienīgi ar ieplūdes sadalenes ''metku'' īsti nevar saprast, sanāk viņa nedaudz pirms aizzīmes uz vāciņa, bet uz zobrata otrā pusē aizzīme ir tieši uz augšu. Ja par zobu tālāk pārliec, tad it kā varētu precīzāk sanākt aizzīme uz vāciņa un pašas sadalenes, bet aizzīme uz zobrata jau ir šķībi.
Vienīgi ar ieplūdes sadalenes ''metku'' īsti nevar saprast, sanāk viņa nedaudz pirms aizzīmes uz vāciņa, bet uz zobrata otrā pusē aizzīme ir tieši uz augšu. Ja par zobu tālāk pārliec, tad it kā varētu precīzāk sanākt aizzīme uz vāciņa un pašas sadalenes, bet aizzīme uz zobrata jau ir šķībi.
Re: Dzenis dzinējā
Eļļa sadalenes šālēm tur nevar tikt savādāk. Ja atzīmes nesakrīt,tad nebūs pienācīga jauda un neviemnērīgi strādās. Pareizi būtu sadales vārpstām no iekšpuses atzīmēm būtu jāsakrīt. Vēl viens stulbs jautājums - a vārpstas gadījumā neesi sajaucis vietām? Vizuāli vienādas,bet nedaudz atšķiras.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dzenis dzinējā
Skrūves tagad pareizi, pārliku eksperimentam par zobu ieplūdes sadaleni - 0 emociju. klab
Sadaleni jau nesajauksi, izplūdes vārpstai galā iet iegriezums vakuuma pumpim.
Sadaleni jau nesajauksi, izplūdes vārpstai galā iet iegriezums vakuuma pumpim.
Re: Dzenis dzinējā
Nomaini pirmajam podam kompnsatorus un miers majas,ganjau kads nospradzis.
Re: Dzenis dzinējā
Sākumā arī liku vainu uz tiem, bet izjaucot - visi kompensatori cieti, nospiest nevar.
Kā tur īsti ir ar viņiem, cits saka, ka nedaudz tomēr ir jāspiežas viņam, cits saka , ka jābūt mīkstam...
Kā tur īsti ir ar viņiem, cits saka, ka nedaudz tomēr ir jāspiežas viņam, cits saka , ka jābūt mīkstam...
Re: Dzenis dzinējā
Norauj nost karteri un papēti šāles. Pie viena iztīrīsi karteri un vari pameklēt kādas detaļas gabaliņus. Nez kāpēc man liekas ,ka ķēde tika mainīta neizņemot dzinēju.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dzenis dzinējā
Ja kompensatori strādā bez eļļas kādu laiciņu (lasi - sajauktas skrūves) , tad tie izet no ierindas. Saku no pieredzes
Re: Dzenis dzinējā
Hofmak, pēc apraksta škiet, ka jā, tikai cik tas ir reāli iespējams?
Un ja es nemaldos, neņemot karteri ķēdi nevar nemaz noņemt?
Un ja es nemaldos, neņemot karteri ķēdi nevar nemaz noņemt?
Re: Dzenis dzinējā
Šāles labas, pirkstos arī brīvkustības nav. Vienīgi virzulis staigā nedaudz vairāk uz sāniem, kā citiem podiem. Iespējams tas arī būs tad vaininieks..
Motoru ar visu apakšrāmi nolaidu lejā, virsbūvi cēlu augšā cik varēju (tā lai lanžerons jau virs motora ir) un mierīgi caur arku varēja visu izdarīt.
Pagrozot kloķeni, staigā. Pirmajā arī gāja antifrīzs - aplauzti gredzeni? kompresija normā..
Motoru ar visu apakšrāmi nolaidu lejā, virsbūvi cēlu augšā cik varēju (tā lai lanžerons jau virs motora ir) un mierīgi caur arku varēja visu izdarīt.
Pagrozot kloķeni, staigā. Pirmajā arī gāja antifrīzs - aplauzti gredzeni? kompresija normā..
Re: Dzenis dzinējā
Vai nu bilde sūdīga ,vai man liekas ka klaņa kakls ir pārāk tumšs! Ar pirkstiem kustinot šāles nepārbauda. Skrūvē vaļā un skaties. Kas eļļas karterī bij iekšā?
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dzenis dzinējā
Var-ir pieejamas arī ķēdes ar slēdzeni. Īsāk sakot tāda kā velo.KoreFun wrote:Hofmak, pēc apraksta škiet, ka jā, tikai cik tas ir reāli iespējams?
Un ja es nemaldos, neņemot karteri ķēdi nevar nemaz noņemt?
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dzenis dzinējā
Jā, pirmajam ir melns klanis, pārējie tīri. Biju noņēmis pirmo šāli, bija skrāpējumi, bet ar pirkstu nejūtami. Karterī nekas traks nebija..
Re: Dzenis dzinējā
Tas motors pēc maniem uzskatiem ir metams ārā. Lai kā tu necenstos,ar tādiem defektiem remontēt dzinēju nav vērts. Melna klaņa galva-ir bijušas norautas šāles. Bez kloķenes maiņas nekas labs nebūs. Ņemot vērā ,ka tas ir 1 cilindrs,tad norāde ir uz loti sliktu eļļas spiedienu,vai max aizserejusu sistēmu. Meklē citu motoru vai krāj daudz naudas kapitālam remontam.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dzenis dzinējā
Nu tad kur ir problema?
Re: Dzenis dzinējā
Nu tad kur ir problema?