Pirmie 4 gadi ir nezināmi un teorētiski var būt, ka reālais ir lielāks, toties pārējie gadi ir bijuši labās rokās, bet par 450K km 2-3 gadīgam auto neticu, ja vien tas nav taksis vai kāds ekstrēmists, kam darbs atrodas virs 200km no mājām. Sanāk vismaz ap 400km pilnīgi katru gada dienu. Es nobraukāju 50K gadā un tas jau man liekas padaudz. Mašīna gan tiek meklēta dāmai, kas nobraukās krienti mazāk.ZZ_ZingZeng wrote:Nu ir jau visādi brīnumi. Man pirmais auto bija 17 gadus vecs 99 Combi Coupe ar oriģināliem 177K km, vidēji gadā sanāk 10.4K km, otrais auto bija 900og gandrīz 10gadus vecs un ar oriģinālo noskrējienu nepilnus 84K km, kas būtu 8400km gadā. Abi nāca no droša avota un var teikt no pirmā īpašnieka.
SAABam noskrējiens manuprāt nav īpaši svarīgs, svarīgāk ir zināt kāds tas ir nevis cik liels tas ir. Ja nemaldos 2009.g. ar nelielu kluba biedru pulciņu bijām ieskrējuši Stokholmā SAAB dīlera - ANA lietoto auto laukumā. Pamatā tur bija 2-3 gadus veci 9-5, kas izskatījās kā jauni, bet mazākais noskrējiens, ko tiem atradu bija 450K km, lielāku gan par 600K arī neatradu, tā kā vidēji ap pusmiljonu.
Tirgus cena
-
- Jauniņais
- Posts: 10
- Joined: Wed Apr 06, 2016 12:00 pm
Re: Tirgus cena
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 295
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Tirgus cena
Es saku tikai to, ko redzēju pats savām acīm, un man ir 3 liecinieki no SAAB kluba
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
-
- Jauniņais
- Posts: 10
- Joined: Wed Apr 06, 2016 12:00 pm
Re: Tirgus cena
ZZ_ZingZeng wrote:Es saku tikai to, ko redzēju pats savām acīm, un man ir 3 liecinieki no SAAB kluba
Var jau būt, bet tad tie būs bijuši kādi takši vai sazin kas. Jūs uz to uz spidometriem skatījāties vai uz pārdošanas lapām, jo zviedri mašīnām km nenorāda kā mēs, bet mil, kas ir km/10.
Katrā ziņā es pieļauju, ka reālais nobraukums šai mašīnai ir lielāks, bet nedomāju, ka ka kaut kas pārdabisks.
Skaidrs ir tas, ka jādzen būs pārbaudīt. Vispirms jāpārdod iepriekšējā mašīna, kas ir pavisam labā stāvoklī un ar mazāku nobraukumu, bet nu dāmai ir laiks pārsēsties no mazauto uz kādu lielāku auto.
Re: Tirgus cena
Saabs jau nav tas auto, ko firmas pērk preču vadāšanai! Un pat ja tas ir vācu gargabalnieks ar 300k, tad būs daudz labāks, kā īsgabalnieks ar 150k noskrējienu pa LV.
Un ja man būtu jāizvēlas jauns auto ar 1,6litru benzīna vai dīzeļa motoru, es viennozīmīgi ņemtu dīzeli, jo viņš ir daudz dinamiskāks.
Ko es gribēju teikt, jāskatās ir auto stāvoklis kopumā nevis noskrējiens.
Un ja man būtu jāizvēlas jauns auto ar 1,6litru benzīna vai dīzeļa motoru, es viennozīmīgi ņemtu dīzeli, jo viņš ir daudz dinamiskāks.
Ko es gribēju teikt, jāskatās ir auto stāvoklis kopumā nevis noskrējiens.
-
- Jauniņais
- Posts: 10
- Joined: Wed Apr 06, 2016 12:00 pm
Re: Tirgus cena
Veiksmīgi auto ir iegādāts, iepriekšējais īpašnieks pats Artehā novērsa visas nepilnības un vienojāmies, ka tiek pārkrāsoti pakaļējie spārni, kur nedaudz sāka parādīties rūsa. Check engine tiešām bija ERG dēļ, ko Artehā iztīrīja.
Par cenu vienojāmies draudzīgu un taisnīgu, lai gan ikdienā brauks dāma, bet izmetu pāris simtus km pats un tiešām prieks braukt, stipri dinamisks, nekas negrab - bauda braukt. Dinamiku laikam izskaidro hirsch jaudas palielināšana vismaz kaut kāds tāds uzraksts motortelpā stāvēja.
Tuvākos pāris gadus ir domāts turēties pie šī auto un tad jau domās vai skatīties lexusa virzienā vai nē.
Par cenu vienojāmies draudzīgu un taisnīgu, lai gan ikdienā brauks dāma, bet izmetu pāris simtus km pats un tiešām prieks braukt, stipri dinamisks, nekas negrab - bauda braukt. Dinamiku laikam izskaidro hirsch jaudas palielināšana vismaz kaut kāds tāds uzraksts motortelpā stāvēja.
Tuvākos pāris gadus ir domāts turēties pie šī auto un tad jau domās vai skatīties lexusa virzienā vai nē.