9-5 nav jaudas
9-5 nav jaudas
Sveiki!
Man ir 9-5 1999. gada 3.0 l se V6 benzīns/gāze.
Vienu dienu pēkšņi pazuda jauda. Līdz 2000 rpm itkā vēl ceļ, bet tiko pāri 2000 praktiki paātrinājuma nav. Uz šosejas vairāk par 110 km/h nevar izspiest.
Kas varētu būt pie vainas un protams cik varētu izmaksāt?
Paldies!
Man ir 9-5 1999. gada 3.0 l se V6 benzīns/gāze.
Vienu dienu pēkšņi pazuda jauda. Līdz 2000 rpm itkā vēl ceļ, bet tiko pāri 2000 praktiki paātrinājuma nav. Uz šosejas vairāk par 110 km/h nevar izspiest.
Kas varētu būt pie vainas un protams cik varētu izmaksāt?
Paldies!
Re: 9-5 nav jaudas
Dzinēja kļūdas ir nolasītas?
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: 9-5 nav jaudas
Ja deg check engine lampiņa, tad j@nolasa kļūda un būs skaidra atbilde!
Re: 9-5 nav jaudas
lampiņa nedeg.
kļūdas nolasītas un dzēstas.
kļūdas nolasītas un dzēstas.
Re: 9-5 nav jaudas
Man arī bija pazudusi jauda, bet ne tik traki kā tev. Bija sabiris katalizators un aizsprostojis izplūdi.
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: 9-5 nav jaudas
Ja jau nolasitas un dzēstas,tad kaut kas bija?
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: 9-5 nav jaudas
Nu un uz ko meta kļūdu?Aureelijs wrote:lampiņa nedeg.
kļūdas nolasītas un dzēstas.
Jeb ķipa izdzēšam kļūdu un izliekamies, ka viss kārtībā?
Re: 9-5 nav jaudas
Tas ir vienkāršāk nekā meklēt esošu vai bijušu kļūdu cēloni
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: 9-5 nav jaudas
Bija problēma ar kārbas pozīcijas slēdzi un to mainot pie reizes dzēsa kļūdas, bet tur neko nopietnu neuzrādīja un dzēšana neko nemainīja.
Re: 9-5 nav jaudas
Tad lai nezīlētu dzelžu biezumos,jāapmeklē serviss un jāskatās dzīvie dati braucot
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: 9-5 nav jaudas
Man ir cits bēdu stāsts.
Man SAAB 9-5 Aero ar automatisko kārbu nav jaudas. Iet līdzigī kā SAAB 9-5 ar 170Zs (spriežu, jo ir tāds bijis). Vienīgo kļūdu man dažreiz izmet piedarbinot mašīnu (ne vienmēr), ka nedarbojas EVAP vārsts (skat. attēlā virs apvilkto sarkano apli):
Vēlējos jautāt, vai tas varētu izraisīt jaudas zudumu? Esmu motoram uztaisījis kapitālo remontu, nomainījis visas vakuuma trubiņas un visus vienvirziena vārstus.
Nedaudz jaudu varu just, kad kārba pārslēdz ātrumus, tad ir jūtams lielāks uzrāviens, bet pie 4000RPM jauda jau ir pazudusi.
Daži man saka, ka man motoram apgriezieni ir vairāk, nekā kārbas ātrums. T.i. motora apgriezieni ir lielāki, nekā mašīna iet uz priekšu. Bet kārba strādā labi, pārslēdzot ātrumus nav ne izslīdēšana, ne sitieni pārslēdzoties.
Ko esmu pamanījis, ka pie ~6000RPM man sāk mirgot Check Engine un mašīna neiet uz priekšu, itkā degvielas pietrūktu.
Arī pirms motora remonta tā bija, un brauciena laikā uzrādījās kļūdas, ka daži stroķi izlaižas.
Tad jautājums, vai vaina varētu būt EVAP vārsts, ātrumkārba vai degvielas spiediena regulators?
Paldies.
Man SAAB 9-5 Aero ar automatisko kārbu nav jaudas. Iet līdzigī kā SAAB 9-5 ar 170Zs (spriežu, jo ir tāds bijis). Vienīgo kļūdu man dažreiz izmet piedarbinot mašīnu (ne vienmēr), ka nedarbojas EVAP vārsts (skat. attēlā virs apvilkto sarkano apli):
Vēlējos jautāt, vai tas varētu izraisīt jaudas zudumu? Esmu motoram uztaisījis kapitālo remontu, nomainījis visas vakuuma trubiņas un visus vienvirziena vārstus.
Nedaudz jaudu varu just, kad kārba pārslēdz ātrumus, tad ir jūtams lielāks uzrāviens, bet pie 4000RPM jauda jau ir pazudusi.
Daži man saka, ka man motoram apgriezieni ir vairāk, nekā kārbas ātrums. T.i. motora apgriezieni ir lielāki, nekā mašīna iet uz priekšu. Bet kārba strādā labi, pārslēdzot ātrumus nav ne izslīdēšana, ne sitieni pārslēdzoties.
Ko esmu pamanījis, ka pie ~6000RPM man sāk mirgot Check Engine un mašīna neiet uz priekšu, itkā degvielas pietrūktu.
Arī pirms motora remonta tā bija, un brauciena laikā uzrādījās kļūdas, ka daži stroķi izlaižas.
Tad jautājums, vai vaina varētu būt EVAP vārsts, ātrumkārba vai degvielas spiediena regulators?
Paldies.
Re: 9-5 nav jaudas
Sveiks! Evap vārsts ir šis Ja tas nestrādā,tad nebūs jaudas. Vienvirziena vārsti arī protams ļoti nozīmīgi. Nomaini varstu un skaties tālāk. Pārbaudīt problēmu var nemainot. Noņem no apc augšējo trubinu un nogluši to. Ja varsts kas apvilkts ar zilo apli strādā,tad pūtiens parādīsies
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: 9-5 nav jaudas
Tev detonācija! Sāc ar vārstu maiņu. Nebūs tik traki Labāk WOT nebraucnaidzels wrote:Man ir cits bēdu stāsts.
Man SAAB 9-5 Aero ar automatisko kārbu nav jaudas. Iet līdzigī kā SAAB 9-5 ar 170Zs (spriežu, jo ir tāds bijis). Vienīgo kļūdu man dažreiz izmet piedarbinot mašīnu (ne vienmēr), ka nedarbojas EVAP vārsts (skat. attēlā virs apvilkto sarkano apli):
Vēlējos jautāt, vai tas varētu izraisīt jaudas zudumu? Esmu motoram uztaisījis kapitālo remontu, nomainījis visas vakuuma trubiņas un visus vienvirziena vārstus.
Nedaudz jaudu varu just, kad kārba pārslēdz ātrumus, tad ir jūtams lielāks uzrāviens, bet pie 4000RPM jauda jau ir pazudusi.
Daži man saka, ka man motoram apgriezieni ir vairāk, nekā kārbas ātrums. T.i. motora apgriezieni ir lielāki, nekā mašīna iet uz priekšu. Bet kārba strādā labi, pārslēdzot ātrumus nav ne izslīdēšana, ne sitieni pārslēdzoties.
Ko esmu pamanījis, ka pie ~6000RPM man sāk mirgot Check Engine un mašīna neiet uz priekšu, itkā degvielas pietrūktu.
Arī pirms motora remonta tā bija, un brauciena laikā uzrādījās kļūdas, ka daži stroķi izlaižas.
Tad jautājums, vai vaina varētu būt EVAP vārsts, ātrumkārba vai degvielas spiediena regulators?
Paldies.
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: 9-5 nav jaudas
Redz, ko Troļļi raksta par vakuumsistēmas uzlabošanu:
T7 Turbo Bypass Valve Mods
This is the second installment of the Bypass Valve posts. Sometimes with a tuned vahicle we want to eliminate some of the compromises the facory made. In this case it was noise related to the turbo bypass valve (BPV) “hooting” during light acceleration when the manifold vacuum is too low to keep the valve in steady state causing it to osscilate. The factory got around it by fitting an electronic valve that connects the BPV to either before or after the throttle. Tuned we want to simplify this. For years we have been doing this to the cars here and figured it time to share with a nice HowTo..
Bigger Image Opens in new window.
Basically we want to cap the throttle port and fit a new hose (shown Green) directly from the bypass valve to the manifold. Deleting the red and orange hoses and the valve. Leave the valve electrically plugged in. Should be a 10min job only a 4mm or 3/16″ vacuum cap and a few feet of 4mm hose.
Re: 9-5 nav jaudas
Esmu nomainījis visus vienvirziena vārstus. Esmu licis "Bolt Mod", kur augšējo APC trubiņu aizsprostoju ar skrūvi, kā arī apgājis vārstu, ko lietotājs Mahmuds rādīja:
Nekas nav palīdzējis.
Pat pats varu dzirdēt, ka motors ārdās ārā vairāk, nekā iet uz priekšu.
Kā arī pieliku barometru(?), kas manuāli nolasa turbīnas spiedienu. Attēlā, kur ir sarkanais aplis, pieslēdzos klāt pie vakuuma trubiņas, lai varētu nolasīt:
Pie ~2000 apgriezieniem spiediens bija ap 1bar, bet pie ~4000 apgriezieniem nokritās uz ~0,7bar.
Nezinu, vai tā ir jābūt, vai turbīna nolaiž spiedienu par ātru?
Paldies par atbildēm.
Nekas nav palīdzējis.
Pat pats varu dzirdēt, ka motors ārdās ārā vairāk, nekā iet uz priekšu.
Kā arī pieliku barometru(?), kas manuāli nolasa turbīnas spiedienu. Attēlā, kur ir sarkanais aplis, pieslēdzos klāt pie vakuuma trubiņas, lai varētu nolasīt:
Pie ~2000 apgriezieniem spiediens bija ap 1bar, bet pie ~4000 apgriezieniem nokritās uz ~0,7bar.
Nezinu, vai tā ir jābūt, vai turbīna nolaiž spiedienu par ātru?
Paldies par atbildēm.