Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Kas traucē OCTA gadījumu atdot savam KASKO apdrošinātājam?lai pēc tam apdrošinātāji paši plēšās savā starpā ar regresiem.
Es tā vienmēr daru!
Es tā vienmēr daru!
Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Probleema ka kasko nav obligaats un tas nav visiem?
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Nu vot sākās, ja pats par sevi nerūpējies, tad kāpēc lai citi OCTA pirktu dārgajos kantoros?Ainars wrote:Probleema ka kasko nav obligaats un tas nav visiem?
Es ņemu dārgo KASKO un Lēto OCTA!
Last edited by elmo on Sat Mar 19, 2016 11:55 pm, edited 1 time in total.
Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Nu, piemēram, tas, ka var nebūt KASKO apdrošināšanas.elmo wrote:Kas traucē OCTA gadījumu atdot savam KASKO apdrošinātājam?lai pēc tam apdrošinātāji paši plēšās savā starpā ar regresiem.
Es tā vienmēr daru!
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Nu katrs jau dara kā grib, bet man par Kasko samaksātā nauda ir atmaksājusies ar uzviju.
Ja pats ir skops, tad nevar apvainoties, ka apdrošinātājs arī ir skops.
Ja pats ir skops, tad nevar apvainoties, ka apdrošinātājs arī ir skops.
Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Te var tikai piekrist!elmo wrote:Ja pats ir skops, tad nevar apvainoties, ka apdrošinātājs arī ir skops.
P.S. Man nav KASKO, bet šīs lietas dēļ izvēlos Dubult-OCTA, jebkurā gadījumā griezties sanāks pie mana apdrošinātāja.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Es pa šo vietu braucu katru dienu un vienmēr tur ir šādas situācijasHenry wrote:"vai man vajag jaunu bamperi, vai nevajag... vajag, nevajag, vajag, nevajag, vajag, nevajag..." taa es pie sevis nodomāju šajā situācijā:
https://youtu.be/-haq3z1AsrQ
laikam jaapiebilst ka shajaa vietaa daudzi nagļikaa lien iekshaa apbraukushi vesalu karavaanu...
BET... jāpadomā vai tik šajā situācijā nebūs tā ka atbrauks menti apskatīsies uz situāciju un atradīs kaadu mistisko pantu pēc kura sanaaks ka es tomeer esmu vainiigs jo piemeeram: esmu uzbraucis virsuu nabaga tautas vāģim jo vinjs jau pirms tam ir bijis ar pusriteni manaa joslaa un ka pēc tāda un taada panta sanaak ka vinjsh ir cietushais?
kā jums šķiet? man nākamreiz vajag jaunu bamperi?
aa jaa un starpcitu ja kaadam vajag jaunu prieksheejo bamperi tad ikdienaa brauciet pa sho ceļu jo reizi meenesii man toch sanaak liidziiga situaacija kaa shii...
Plus pa labo malēju parasti visi "bliež" uz ~80 km/h un tad lien iekšā kreisajā, tos man nepatīk palaist, bet tie kuri lēnām čunčina un laicīgi rāda pagriezienu, gan ielaižu, neko jau nenokavēšu
Starp citu vienreiz pie gājēju pārejas tajā posmā viens autiņš man pakaļā ievilka
Vispār tāda jancīga vieta tur bieži ir avārijas situācijas, poličus gan nekad tur vel neesmu redzējis ~ gadu pa turieni dienu dienā braucu
Šis protams diezgan bezkaunīgi līda iekša varēja jau uzgaidīt nedaudz, kāds būtu palaidis, vai ari iegriezt pa labi un tad apgriezties un izbraukt tur kur vajag.
Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Lidojums no Neretas uz Pāvilostu beidzās Skrundā! SAABam izlīda eļļa uz ceļa, siknas pa gaisu un beigās arī dzesēšanas škidrums. Pēc skaņas klab un grab ap ķēdi. 2x mani vilka autostopi, paldies izpalīdzīgajiem kurzemniekiem, kas apstājās un pavilka gabaliņu, cik bija pa ceļam, neskatoties uz vēlo vakara stundu. Pa ceļam izdevās sarunāt arī evakuatoru un nokļūt Liepājā servisā, iznomāt vecu BMW 316 un lielāko daļu ģimenes ceļojuma mantu tajā sabāzt un paturpināt iecerēto ceļojumu pa Kurzemi. Tagad jādomā, ko darīt ar šo nekustamo īpašumu, kā pašiem mājā tikt un ar ko braukt turpmāk, jo nosprāga 330000km nobraucis 9-5, kamēr mājās stāv 450000km pievārējis 9000, kuram, principā, izbeigties jau vajadzēja sen.
Meklēju 2 auto!
Kādus, nezinu, jo nebiju gatavs visam šim murdziņam ne morāli, ne finansiāli:(.
Auto uz detaļām šite
Meklēju 2 auto!
Kādus, nezinu, jo nebiju gatavs visam šim murdziņam ne morāli, ne finansiāli:(.
Auto uz detaļām šite
Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
nopērc vw grupas dīzeli un bēdu nezini! tā ir ar tiem saabiem - vienu dienu viss izbeidzas bez priekšspēles
varu piedāvāt kaut kādu cenu par konkrēto auto. ja interesē - uzsit PM
varu piedāvāt kaut kādu cenu par konkrēto auto. ja interesē - uzsit PM
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Jūtu līdzi, mani saabs tieši Neretā pievīla!
Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Nu, viss atkarīgs, kādos ciparos gribi ielīst... es te plānoju lēnām sist augšā savu 9-5... bet lēti nebūs. Za to pirms gada mainīta ķēde un nepilnus divus gadus vecs DI.Yukki wrote:Lidojums no Neretas uz Pāvilostu beidzās Skrundā! SAABam izlīda eļļa uz ceļa, siknas pa gaisu un beigās arī dzesēšanas škidrums. Pēc skaņas klab un grab ap ķēdi. 2x mani vilka autostopi, paldies izpalīdzīgajiem kurzemniekiem, kas apstājās un pavilka gabaliņu, cik bija pa ceļam, neskatoties uz vēlo vakara stundu. Pa ceļam izdevās sarunāt arī evakuatoru un nokļūt Liepājā servisā, iznomāt vecu BMW 316 un lielāko daļu ģimenes ceļojuma mantu tajā sabāzt un paturpināt iecerēto ceļojumu pa Kurzemi. Tagad jādomā, ko darīt ar šo nekustamo īpašumu, kā pašiem mājā tikt un ar ko braukt turpmāk, jo nosprāga 330000km nobraucis 9-5, kamēr mājās stāv 450000km pievārējis 9000, kuram, principā, izbeigties jau vajadzēja sen.
Meklēju 2 auto!
Kādus, nezinu, jo nebiju gatavs visam šim murdziņam ne morāli, ne finansiāli:(.
Auto uz detaļām šite
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Arī jūtu līdzi, yukki
Mani personīgi arī nedaudz biedē šāda perspektīva, jo arī manas ģimenes ikdienas auto ir 15 un 18 gadus veci SAABi
Kā noprotu no rakstītā, cita auto iegādei droši vien domā izmantot aizņēmumu - ja tā, tad SAABs līzingā būs ļoti neracionāls variants, jo kaut kādas šaizes gadījumā to nevar ne ātri, ne pa normālām naudām pārdot
Ja tai lietai pieiet ļoti racionāli no ģimenes vajadzību viedokļa, tad ir tikai labas lietas lasītas un klausītas par priekšpēdējo Mondeo paaudzi: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... fmmbg.html
Nu, bet, ja vēlies atstāt iespaidu (kādu, tas vēl labs jautājums ) uz kolēģiem, draugiem un citiem satiksmes dalībiekiem, tad cits nekas neatliek kā ņemt kaut ko šādu: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... dbjid.html
Mani personīgi arī nedaudz biedē šāda perspektīva, jo arī manas ģimenes ikdienas auto ir 15 un 18 gadus veci SAABi
Kā noprotu no rakstītā, cita auto iegādei droši vien domā izmantot aizņēmumu - ja tā, tad SAABs līzingā būs ļoti neracionāls variants, jo kaut kādas šaizes gadījumā to nevar ne ātri, ne pa normālām naudām pārdot
Ja tai lietai pieiet ļoti racionāli no ģimenes vajadzību viedokļa, tad ir tikai labas lietas lasītas un klausītas par priekšpēdējo Mondeo paaudzi: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... fmmbg.html
Nu, bet, ja vēlies atstāt iespaidu (kādu, tas vēl labs jautājums ) uz kolēģiem, draugiem un citiem satiksmes dalībiekiem, tad cits nekas neatliek kā ņemt kaut ko šādu: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... dbjid.html
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Tie Mondeo ir labi. Tikai ar 2.0TDCI, ļoti izdevušies dzinēji.
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Pagājušajā gadā ar nomas Moņģiku ap pusotru tūkstoti pa Norvēģiju izvizinājos. Auto tiešām ļoti labs - iet labi, diezgan ekonomisks (ar automātu pa visiem kalniem tā ap 6,5-7 litriem), ietilpīgs - es ar saviem 182 cm visā augumā varēju gulēt, nav riska grupā, attiecīgi, nedārgs KASKO, komfortabls - garos gabalos nenogurst... bet, kas man nosit apetīti uz to auto kā potenciāli savējo - pretīga paskata apaļie ventilatoritranquillo wrote:Tie Mondeo ir labi. Tikai ar 2.0TDCI, ļoti izdevušies dzinēji.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Ņemot vērā manu Saabu nobraukumus, arī reizēm uznāk baža par palikšanu nekurienē ar visu ģimeni. To vienmēr paturu prātā, kaut kur tālāk braucot - var nākties meklēt evakuatoru un tālāk braukt ar sabiedrisko. Bet foršā lieta attiecībā uz tādu vecu 9k ir tāda, ka remonti ir salīdzinoši nedārgi. Nomirst kārba? Pff, sīka vienība, pēdējo reizi tas rezultējās ar 45 euro par kārbu un 80 euro par maiņu. Nomirst motors (tpfu, tpfu, ptfu) - sāpīgi, bet ne vairāk kā kilo euro un esi atpakaļ uz ceļa (protams, var arī nopietnāk un dārgāk, bet tad rodas jautājums par tēriņu racionalitāti saistībā ar pārējo auto stāvokli).
Taču, ņemot vērā, ka ģimene kļuvusi vēl kuplāka un piecvietīgā auto nesalienam, es ar vienu aci pētu, ko varētu ieķert kā ikdienas transportu bērnu pārvadāšanai. Pozitīvais visā šajā ir tas, ka ilgās pārdomas par 9-5 iegādi (jo svaigāks taču, cik var braukt ar 9k) nu var izmest no galvas. Bija doma par xc90 ar 7 vietām, bet izskatās, ka šis formāts tomēr ir gaužām nepraktisks - ja brauc visi kopā un lielākiem bērniem jāložņā uz trešo rindu, locot vidējās rindas beņķi, tas ir ķēpīgi. Un vieta aiz tās trešās rindas ir paliek smieklīgi maz, tāpēc ceļošanai šis variants atkrīt. Var jau būt, ka vairumā gadījumu brauktu četratā vai piecatā un tad tur vietas ir atliku likām, taču rodas pamatots jautājums - kāpēc vispār ņemt xc90, ja 9k tie četri/pieci braucēji salien itin labi un arī bagāžnieks ir milzīgs?
Tad nu uzradusies doma par Multivan, vien divi jautājumi neliek mieru - dīzeļa un tomātkārbas uzvedība ilgtermiņā. Ja uzprasīsi kādam VW fanātam, viņš slavēs tos dīzeļus, teiks, ka nekā labāka nevar būt. Bet tas ir līdzīgi, kā saabistam prasīt par B234. Uz ielām pilns ar dūmojošiem dīzeļmusariem, tāpēc man baigā skepse.. Nu jā, un par tomātkārbām - ja tāda nosprāgst brīdī, kad esi tālu Eiropas dienvidos, tad šmucīgi. Cik noprotu, remontēt tomātu arī ir loterija, tad drīzāk lietots no maz braukta, nošķilta auto.
Taču, ņemot vērā, ka ģimene kļuvusi vēl kuplāka un piecvietīgā auto nesalienam, es ar vienu aci pētu, ko varētu ieķert kā ikdienas transportu bērnu pārvadāšanai. Pozitīvais visā šajā ir tas, ka ilgās pārdomas par 9-5 iegādi (jo svaigāks taču, cik var braukt ar 9k) nu var izmest no galvas. Bija doma par xc90 ar 7 vietām, bet izskatās, ka šis formāts tomēr ir gaužām nepraktisks - ja brauc visi kopā un lielākiem bērniem jāložņā uz trešo rindu, locot vidējās rindas beņķi, tas ir ķēpīgi. Un vieta aiz tās trešās rindas ir paliek smieklīgi maz, tāpēc ceļošanai šis variants atkrīt. Var jau būt, ka vairumā gadījumu brauktu četratā vai piecatā un tad tur vietas ir atliku likām, taču rodas pamatots jautājums - kāpēc vispār ņemt xc90, ja 9k tie četri/pieci braucēji salien itin labi un arī bagāžnieks ir milzīgs?
Tad nu uzradusies doma par Multivan, vien divi jautājumi neliek mieru - dīzeļa un tomātkārbas uzvedība ilgtermiņā. Ja uzprasīsi kādam VW fanātam, viņš slavēs tos dīzeļus, teiks, ka nekā labāka nevar būt. Bet tas ir līdzīgi, kā saabistam prasīt par B234. Uz ielām pilns ar dūmojošiem dīzeļmusariem, tāpēc man baigā skepse.. Nu jā, un par tomātkārbām - ja tāda nosprāgst brīdī, kad esi tālu Eiropas dienvidos, tad šmucīgi. Cik noprotu, remontēt tomātu arī ir loterija, tad drīzāk lietots no maz braukta, nošķilta auto.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361