Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Nēesi aizdomājies, ka tas varēja būt kāds "dzerevņa". Es kad aizbraucu uz galvaspilsētu, man ar nereti gadās šādas situācijas. Brauc, brauc taisni, un tad izrādās, ka tālāk taisni nedrīkst, un tad ir jālien tā kā šim golfam. Es, protams, to nedaru tik bezkaunīgi.
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Tieši tie, kas šitā lien priekšā to dara apzināti. No stāsta - nospļauties man uz visiemGunča wrote:Nēesi aizdomājies, ka tas varēja būt kāds "dzerevņa". Es kad aizbraucu uz galvaspilsētu, man ar nereti gadās šādas situācijas. Brauc, brauc taisni, un tad izrādās, ka tālāk taisni nedrīkst, un tad ir jālien tā kā šim golfam. Es, protams, to nedaru tik bezkaunīgi.
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
tieshi taa... no djerevņas vai ne-djerevņas cilvēki rāda pagriezinu un brauc tad kad viņus palaiž. un es arī tādus palaižu parasti kad cilvēks pieklājīgi gaida kad viņu palaidīs.tranquillo wrote:Tieši tie, kas šitā lien priekšā to dara apzināti. No stāsta - nospļauties man uz visiemGunča wrote:Nēesi aizdomājies, ka tas varēja būt kāds "dzerevņa". Es kad aizbraucu uz galvaspilsētu, man ar nereti gadās šādas situācijas. Brauc, brauc taisni, un tad izrādās, ka tālāk taisni nedrīkst, un tad ir jālien tā kā šim golfam. Es, protams, to nedaru tik bezkaunīgi.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Es mošk vecs palieku, bet arī gribēju teikt - a kur problēma bija palaist? Pirmkārt, tirliņu pie stūres netrūkst, visus neizmācīsi. Neba jau tāpēc, ka tu nepalaidīsi, šis nākamreiz tajā pašā vietā nedarīs tāpat. Otrkārt, cilvēkam jau tā dzīvē nav paveicies, jābrauc ar golpu... Tu brauc ar Saabu - priecājies par to! Treškārt - ir iemesls pēc tam apdzīt. Ir taču tik jautri, kad kāds ielien priekšā, piemēram, pirms viadukta, tu sēdi viņam pie pašas astes, cilvēks spiež no sava auto pēdējo sulu, taču, izgriežoties uz taisna gabala, tu viņu atstāj tālu atpakaļskata spoguļos par pārkarsētu motoru. Un galu galā - zināms procents šo "līdēju" tik tiešām nokļūdās ar joslu izvēli, jo tas nav viņu ikdienas maršruts. Waze jau nebļauj, ka laicīgi jāieņem kreisā josla, jo labā būs tikai pa labi. Tiesa, ja sanācis nokļūdīties, tad slēdz laikus pagriezienu un gaidi, kad kāds palaidīs, nevis spiedies virsū. No otras puses - gadās arī otra galējība, kad kāds daiļā dzimuma pārstāvis stāv ar ieslēgto pagriezienu un gaida, kad viņai tiks atbrīvota sprauga trīs auto korpusu garumā, lai arī iespēja iespraukties bijusi jau vismaz trīsreiz, tik jāmin iekšā.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
nu bet es jau viņu palaidu pa priekšu
tas laikam vairāk principa jautājums. manupraat uzvediiba uz ielas paraada arī uzvediibu pa žizņi. un ja ļausi ka apjāj uz ceļa, tad ļausi ka apjāj arī citās situācijās...
šeit mans lielākais prieks bija pakutināt viņa nervus
tas laikam vairāk principa jautājums. manupraat uzvediiba uz ielas paraada arī uzvediibu pa žizņi. un ja ļausi ka apjāj uz ceļa, tad ļausi ka apjāj arī citās situācijās...
šeit mans lielākais prieks bija pakutināt viņa nervus
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Kkad pasen čomakam apdrošināšanas eksperts, ar ļoooti nopietnu seju teica, ka krāsos tikai bampera cietušo pusi, respektīvi v/n vidū iedomājam vertikālo līniju un krāsojam cietušo pusi līdz taiHenry wrote:Jaunu protams ka nedos. Labaakajaa gadiijumaa svaigi kraasots.KoreFun wrote: neviens Tev JAUNU bamperu nedos. Pat ja tādu vēl varētu iegādāties. Diemžēl..
Viedokli nomainīja, kad sākam smieties balsī
Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Man jau drīzāk liekas, ka aizskartais pašlepnums.Henry wrote:Audzināšanas stundas kudinsky
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Reakcija droši bija apmēram šādaKoreFun wrote: Kkad pasen čomakam apdrošināšanas eksperts, ar ļoooti nopietnu seju teica, ka krāsos tikai bampera cietušo pusi, respektīvi v/n vidū iedomājam vertikālo līniju un krāsojam cietušo pusi līdz tai
Viedokli nomainīja, kad sākam smieties balsī
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Audzināšanas stundas būtu, ja tas līdējs būtu nolikts mierā un Tu viņam populārzinātniski būtu izskaidrojis CSN, pie reizes sīki iedodod bietē.Henry wrote:Audzināšanas stundas kudinsky
Jo pašlaik tā ir nevajadzīga stresa ķeršana. Nu forši, ka Tev ir reģistrators, mēs par to priecājamies!
Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
jankab wrote:Reakcija droši bija apmēram šādaKoreFun wrote: Kkad pasen čomakam apdrošināšanas eksperts, ar ļoooti nopietnu seju teica, ka krāsos tikai bampera cietušo pusi, respektīvi v/n vidū iedomājam vertikālo līniju un krāsojam cietušo pusi līdz tai
Viedokli nomainīja, kad sākam smieties balsī
Galvā - Exactly
Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Smieties tu vari bet vinjam taisniiba.KoreFun wrote:Kkad pasen čomakam apdrošināšanas eksperts, ar ļoooti nopietnu seju teica, ka krāsos tikai bampera cietušo pusi, respektīvi v/n vidū iedomājam vertikālo līniju un krāsojam cietušo pusi līdz taiHenry wrote:Jaunu protams ka nedos. Labaakajaa gadiijumaa svaigi kraasots.KoreFun wrote: neviens Tev JAUNU bamperu nedos. Pat ja tādu vēl varētu iegādāties. Diemžēl..
Viedokli nomainīja, kad sākam smieties balsī
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Mm? Tiešām var likt piespiedu kārtā krāsot detaļu līdz pusei? Ok, bamperis nav gluži durvis, bet tomēr.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
iedomajies situaaciju. klients iepirzh apmalee ar labo bampera pusi un izlauz tur robu vai ieplees bamperi.. klientam nav kasko un naudas lai to salabotu.. brauc ar tadu pashu taalaak... pec 3 dienaam vinjam Zhoriks noskraapee viegli otru bampera stuuri , sapuvusho spaarnu un vel kautko.. bet nu minimaali...
serviss uztaamee shviikas remonta izmaksas uz 0.5 normstundaam bamperim un 0.5 sparnam + krasoshana abaam detaljaam
vai servisam ir par savu naudu/laiku jataisa izrautais robs/plaisa otraa bampera malaa, ja taa remonta ilgums butu apm 3-5 stundas un nav bijis no konkreetaa gadijuma?
vai apdroshinatajam jaapmaksaa sapuvushaa sparna parmetinashana? vai servisam jaametina sparns?
protams servisi var sarunat ar klientu ka klients piemaksaa par papildus remontiem, bet ja klientam nav naudas?.. ir servisi kas sataisa visu bamperi, ja nav lielu, ar konkreto gadijumu nesastitu, bojajumu, bet tas ir par savu naudu vai ari ar merkji izskatities labaakam klienta aciis...
serviss uztaamee shviikas remonta izmaksas uz 0.5 normstundaam bamperim un 0.5 sparnam + krasoshana abaam detaljaam
vai servisam ir par savu naudu/laiku jataisa izrautais robs/plaisa otraa bampera malaa, ja taa remonta ilgums butu apm 3-5 stundas un nav bijis no konkreetaa gadijuma?
vai apdroshinatajam jaapmaksaa sapuvushaa sparna parmetinashana? vai servisam jaametina sparns?
protams servisi var sarunat ar klientu ka klients piemaksaa par papildus remontiem, bet ja klientam nav naudas?.. ir servisi kas sataisa visu bamperi, ja nav lielu, ar konkreto gadijumu nesastitu, bojajumu, bet tas ir par savu naudu vai ari ar merkji izskatities labaakam klienta aciis...
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Nevajag drošināties kaut kādā "kuzjkina maķ" kantorī, tad arī nebūs jāklausās glupībās!
Labs serviss maksā atbilstošu naudu un protams, ka nevar cerēt uz premium klases apkalpošanu, ja esi samaksājis par ekonom klasi.
Pilns Facebook ar ļaudīm, kas meklē nozagtus auto, jo iesipuši santīmu uz Kasko!
Labs serviss maksā atbilstošu naudu un protams, ka nevar cerēt uz premium klases apkalpošanu, ja esi samaksājis par ekonom klasi.
Pilns Facebook ar ļaudīm, kas meklē nozagtus auto, jo iesipuši santīmu uz Kasko!
Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Nu, OCTA gadījumā jau nav īpašas iespējas izvēlēties, ar kuru kantori būs jākārto izmaksa. Un, ņemot vērā to, ka pie mums joprojām vairums OCTu pērk tur, kur ir zemākā cena, iespēja uzrauties uz ban vai baltikuma tipa kantoriem ir visai paliela.
Lai nu kā, jāsaprot ir viens - apdrošināšana ir domāta, lai segtu zaudējumu, kas saistīti ar konkrēto apdrošināšanas gadījumu, nevis lai veiktu uzlabojumu vai taisītu citas lietas. Protams, katrs gadījums ir individuāls un vairumā gadījumos tiek krāsotas visas detaļas, bet, nu, tas nav saistoši apdrošinātājam.
Lai nu kā, jāsaprot ir viens - apdrošināšana ir domāta, lai segtu zaudējumu, kas saistīti ar konkrēto apdrošināšanas gadījumu, nevis lai veiktu uzlabojumu vai taisītu citas lietas. Protams, katrs gadījums ir individuāls un vairumā gadījumos tiek krāsotas visas detaļas, bet, nu, tas nav saistoši apdrošinātājam.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.