Dažādi jautājumi par 900
Re:Dažādi jautājumi par 900
jā, starp citu - tāda doma man arī radās - varbūt var Zviedrijā meklēt, ja kādam ir kādi kontakti?
un ja remontē - vai ir zināms, kur un kas to vislabāk dara?
pagaidām neviens ātrums nav galīgi atteicis, bet bez vajadzības neriskēju braukt - nolikšu uz ziemu un tikmēr jāmeklē izeja :dry:
un ja remontē - vai ir zināms, kur un kas to vislabāk dara?
pagaidām neviens ātrums nav galīgi atteicis, bet bez vajadzības neriskēju braukt - nolikšu uz ziemu un tikmēr jāmeklē izeja :dry:
Re:Dažādi jautājumi par 900
Šajā gadījumā neviens cits ātrums tev nenobeigsies. Ja vajag kaut kur pārbraukt tad to droši var darīt.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nezinu vai mana info ir pareiza, bet meistars, kursh man remontee visas mashiinas, ieraigot manu SAABu pazinjoja,ak tikko vienam taadam esot atremonteejis kaarbu pilniibaa pa 1500 LVL :woohoo:KurBads wrote:Uzskatu, ka likt kaut kādu lietotu kārbu nav racionāla pieeja. Jo, lai noņemtu/uzliktu būs nepieciešams izcelt motoru, kas ir samērā apjomīgs pasākums. Negribēsi taču pēc kāfda laika (garāka vai īsāka) atklāt, ka "jaunā" kārba arī iet uz galu un celt motoru atkal ārā.Killers wrote:vai kāds pēdējā laikā ir saskāries ar kārbas maiņu vai remontu - kā jūs domājat - kas ir reālāk - atrast citu kārbu, kas būtu labākā stāvoklī (vai var ticēt, ka 5 gadus vecāka kārba būs labāka par esošo?), vai mēģināt labot šito (un, ja labot, tad kur)?
Zinu, ka ir iespējams nomainīt kārbu arī neizceļot motru, bet gan to tikai piepaceļot uz augšu. Tomēr tas izskatās pēc baigā čakara un diez vai ir pareizi.
Ja runa iet par $, tad gan pilnīgs kārbas remonts var arī nebūt opcija ..., tomēr domāju, ka ieguldītā nauda dos prieku par rezultātu un sirdsmieru attiecībā uz šo mašīnas mezglu.
Ja kāds zina, cik ~ LV maksā kārbas atremontēšana, gultņu un sinhronizatoru nomaiņa, padalās ...
Mix, vai 70$ bija domāts viens sinhronizators vai viss komplekts?
Varbuut kaads zin pateikt, cik reaala ir taa cena.
Re:Dažādi jautājumi par 900
ok, ja es šito nolemju pieliet - viņam ir kāds ofic. nosaukums (izņemot "reanimators") un vai ir cerības to atrast grosā vai arīt as ir ļoti reti sastopams grūti atrodams kādam vien zināmā vietā dabūjams produkts??Gregers wrote:Ļoti iesaku LiquiMoly kārbas reanimātoru, atceros vienam šopelim mēs ar to līdzekli kārbu no pilnīgi čau uzcēlām un vēl gadu braucām bez bēdu.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Liqui Moly ir ražotājs un ir jāprasa vnk piedeva kārbas eļļai. Vēl ļoti laba ir Xeramic piedeva.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 900
pat es zinu, ka tas ir ražotājs ;) . Mixeris apgalvo, ka labāk liet minerālo eļļu, tik joprojām neesmu sapratusi, vai liet motoreļļu vai spec. kārbas eļļu?
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nu tad Tev pašai jāizlemj ,kuram uzticēties.
Re:Dažādi jautājumi par 900
mīļie cilvēki!!! vai tikai man tas šķiet mazliet dīvaini - ņemt motoreļļu un pievienot tai piedevu KĀRBAS eļļai?? :blink:
Re:Dažādi jautājumi par 900
Zinātnisku traktātu nerakstīšu, bet atslēgvārds šeit ir "piedeva"! Un pilnīgi vienalga, kādai kārbas eļļai viņu pievieno. Galvenais, ka lej KĀRBĀ un ka tā ir KĀRBAS piedeva!Killers wrote:mīļie cilvēki!!! vai tikai man tas šķiet mazliet dīvaini - ņemt motoreļļu un pievienot tai piedevu KĀRBAS eļļai?? :blink:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 900
Varbūt es neprotu formulēt jautājumu :( ....
es tikai gribēju pajautāt, vai, lejot kārbā parastu motoreļļu (NEVIS KĀRBAS EĻĻU), arī var pievienot šo te kārbai paredzēto piedevu? Arnijs atbild, ka: "pilnīgi vienalga, kādai kārbas eļļai viņu pievieno" - tātad "kārbas eļļai" (NEVIS MOTOREĻĻAI)?
(iespējams, es piesienos formulējumam, bet, iespējams, tieši no formulējuma viss ir atkarīgs) :huh:
es tikai gribēju pajautāt, vai, lejot kārbā parastu motoreļļu (NEVIS KĀRBAS EĻĻU), arī var pievienot šo te kārbai paredzēto piedevu? Arnijs atbild, ka: "pilnīgi vienalga, kādai kārbas eļļai viņu pievieno" - tātad "kārbas eļļai" (NEVIS MOTOREĻĻAI)?
(iespējams, es piesienos formulējumam, bet, iespējams, tieši no formulējuma viss ir atkarīgs) :huh:
Re:Dažādi jautājumi par 900
Viss kārtībā! pats biju pārāk gari uzrakstījis. Var liet klāt jebkādai eļļai, bet KĀRBĀ! Un ražotājs 900 OG kārbā paredz motoreļļu.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 900
Paldies, Arnij! :kiss:
Re:Dažādi jautājumi par 900
es nu jau pa 5 gadiem, kopš braucu ar 900 OG un mēginu sekot forumiem tā arī neesmu spējis saprast, kura eļļa būtu jālej kārbā. Subjektīvi šķiet, ka "drošākais" variants ir minerālā motoreļļa, tomēr, ja man būtu jālej eļļa tikko atremontētā karbā ar domu, ka jābūt pareizākajai izvēlei, tad nu dien nezinātu ...
Tas priekš manis tā arī palicis tāds neatbildēts jautājums.
vai tomēr jālej kārbai paredzētā 75w cik tur ..., bet bez sintetiskām piedevām :dry: ?
Tas priekš manis tā arī palicis tāds neatbildēts jautājums.
vai tomēr jālej kārbai paredzētā 75w cik tur ..., bet bez sintetiskām piedevām :dry: ?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900
Man kāreiz liekas, ka - ja kārbas eļļu, tad sintētiku! Jo minerālā 75W ir pēc suņa bieza attiecībā pret motoreļļu. Un tas varētu būt būtiski ziemā. Atceros, ka sen sen eksperimentējām ar Sierra kārbu un ielējām 75W... To kārbu knapi vareja dabūt robos!:woohoo: Bet viss nostājās savās vietās, kad ielējām atpakaļ sarkano ATF (kas arī tur ir paredzēts) Domāju , ka viss slēpjas kārbas uzbūves īpatnībās.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 900
http://www.liqui-moly.lv/main.php?page=about&lang=lv
Šos kādreiz tirgoju, protams eksperimentējām uz visādiem žikiem, zaziem utt. Galu galā nonācām pie slēdziena, ka vismaz puse nokauto dzinēju nav nemaz tik nokauti, jo kad ielej šito mantu tad pat ar norautu radiatoru vēl kādu stundu var bliezt pa meža trasi.
Kārbai ir gan reanimātors gan parastā eļļa.
Labs vakars, starpcitu!
Šos kādreiz tirgoju, protams eksperimentējām uz visādiem žikiem, zaziem utt. Galu galā nonācām pie slēdziena, ka vismaz puse nokauto dzinēju nav nemaz tik nokauti, jo kad ielej šito mantu tad pat ar norautu radiatoru vēl kādu stundu var bliezt pa meža trasi.
Kārbai ir gan reanimātors gan parastā eļļa.
Labs vakars, starpcitu!