Dienas snapšots 2. daļa
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Pag...kas te bija ar tiem preduras beņķiem iekš saaba?
Tā vai tad nav orgāna staipīšana? :d
Ja tā tad paskatās uz manu traktoru
Tā vai tad nav orgāna staipīšana? :d
Ja tā tad paskatās uz manu traktoru
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Vēl viens foto no sērijas "Šmulīgs rallija auto". Burtiski dažas dienas no rīta un vakarā pa slapju granti un paskats cūcisks. Bet nebraukt caur mežu pa granti ir grūti... Pa asfaltu garāks gabals un garlaicīgi. Savukārt, pēc nelielas panīkšanas satiksmē, ir sasodīti feini izlīkumot caur mežu un, iebraucot savā sētā, paklapēt Saabam pa "plecu" un smaidot teikt "baaac, patīk man šis auto!".
Starpcitu, kā tautai šķiet - iesēdināt nevajadzētu?
Starpcitu, kā tautai šķiet - iesēdināt nevajadzētu?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Vot to es saprotu, īsts traktors ar īstiem prelūdes beņķiem, lai manevrējot starp kartupeļu maisiem rudenī nav jāšļūkā pa beņķi!rechijs wrote:Pag...kas te bija ar tiem preduras beņķiem iekš saaba?
Tā vai tad nav orgāna staipīšana? :d
Ja tā tad paskatās uz manu traktoru
Re: Dienas snapšots 2. daļa
"To" smaidu man dod kārtīgs gāziens pa trasi - ar vienalga cik zs, galvenais, ka brauciens ir uz manu un auto spēju robežas (ko es kategorisku nedaru uz ielas), bet tas, cik ātri un ar kādu spēku es tieku katru reizi tieku katapultēts 0-60 km/h vai 50-80km/h ir diezgan vienaldzīgi, jo pie tā ļoti ātri pierod un jebkurš mega-paātrinājums pēc īsa laika tiek pieņemts kā pašsaprotamselmo wrote:Lawyer sarakstīja milzīgu palagu, bet tā arī nepateica vai traktors viņam sniedz "to" smaidu pēc brauciena, kāds ir "tiem" čipoto benzīnnieku īpašniekiem, kuri pēc brauciena noliek savu benzīnnieku stāvvietā, bet projām ejot uz viņu atskatās vairākkārtīgi!
Pakaļu pārvietot no punkta A uz punktu B var arī ar zapiņu, tam nav vajadzīgs ne traktors, ne čipots airis.
Bet es tagad saprotu, ko man vajag darīt, lai šeit pārdotu savu 9-5, ja radīsies tāda vajadzība - "čipiņu" iekšā ar 200+ zs un aidā!
P.S. Es jau gandrīz padevos nesen 530d 6MT kārdinājumam, un kārdinājums bija ļoti liels, bet labi vien ir ka veselais saprāts (attiecībā uz prioritātēm dzīvē) ņēma virsroku
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Iedomājies cik reizes tu varētu izgāzt ar kartingu par prelūdes beņķu naudu!?Turklāt kartings jebkurā gadījumā 333 trasē būs ātrāks par traktoru vai 900to ar visiem prelūdes beņķiem un 9k bremzēm. 5-9 zs, bet iemēra visiem!lawyer wrote:
"To" smaidu man dod kārtīgs gāziens pa trasi - ar vienalga cik zs, galvenais, ka brauciens ir uz manu un auto spēju robežas.
Bet es tagad saprotu, ko man vajag darīt, lai šeit pārdotu savu 9-5, ja radīsies tāda vajadzība - "čipiņu" iekšā ar 200+ zs un aidā!
Un pēc tavas kritikas par 9-5, šaubos vai šeit kāds pircējs atradīsies!Nu vismaz es nepirktu mašīnu no cilvēka, kas to mašīnu noliek līdz ar zemi!
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Ar prelūdes beņķu naudu, šķiet, kartinga priekiem pietiktu tikai uz kādām 10 minūtēmelmo wrote:Iedomājies cik reizes tu varētu izgāzt ar kartingu par prelūdes beņķu naudu!?Turklāt kartings jebkurā gadījumā 333 trasē būs ātrāks par traktoru vai 900to ar visiem prelūdes beņķiem un 9k bremzēm. 5-9 zs, bet iemēra visiem!lawyer wrote:
"To" smaidu man dod kārtīgs gāziens pa trasi - ar vienalga cik zs, galvenais, ka brauciens ir uz manu un auto spēju robežas.
Bet es tagad saprotu, ko man vajag darīt, lai šeit pārdotu savu 9-5, ja radīsies tāda vajadzība - "čipiņu" iekšā ar 200+ zs un aidā!
Un pēc tavas kritikas par 9-5, šaubos vai šeit kāds pircējs atradīsies!Nu vismaz es nepirktu mašīnu no cilvēka, kas to mašīnu noliek līdz ar zemi!
Nu nez, man šķiet, ka tie kartingi, kurus dod visiem īrē, nav ātrāki 333 par manu c900 pat pagājušā gada ekipējumā
Sajūtas gan kartingā n-reizes dramatiskākas - tas jau to sportisko dzelzi atšķir no pārējiem
P.S. Kad tad es 9-5 esmu "nolicis līdz ar zemi"?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Pirms prom brauksanas no SAAB kluba tusina
Sorry par kvalitati, bija tumsh un neesmu fotografs...
Sorry par kvalitati, bija tumsh un neesmu fotografs...
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Kur video no dragrace?
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Un par burnoutu piemirsi vēlOSC wrote:Kur video no dragrace?
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Tas nebija bērnudārza grupiņas salidojumsOSC wrote:Kur video no dragrace?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dienas snapšots 2. daļa
kur pazuda eļļas spiediens un kāpēc norāvās 4.cilindra šāle un 4.cil. viss cilindrs/virzulis sašvīkāts... un tas viss - ķēdes izstiepuma dēļ. nu nevar braukt ar jau žvadzošu ķēdi, kur nu vēl ar degošu/mirgojošu eļļas spiediena lampiņu
ir teiciens - pirmais, kas cieš ir tieši 4. cilindrs
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Ķēdei nav nekāda sakara ar eļļas sūkni. Ķēde ietekmē tikai uz fāzēm. Eļļas sūknis sēž pa tiešo uz kloķenes.
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Sodien kolegim palidzeju nopirkt riteni. Carbons, 2015 gada modelis un maksa vismaz pusi no GM opelsaabiem. 1600 eur cash
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Sabeigta balansieru spriegotaja un ķēdes izstiepuma dēļ tā mazā itkā nevainīgā ķēdīte izgrauž eļļas kanālā sieniņu un eļļas spiediens aidā. Bildē redzamas smuki izgrauztas švīkas.Brand wrote:
kur pazuda eļļas spiediens un kāpēc norāvās 4.cilindra šāle un 4.cil. viss cilindrs/virzulis sašvīkāts... un tas viss - ķēdes izstiepuma dēļ. nu nevar braukt ar jau žvadzošu ķēdi, kur nu vēl ar degošu/mirgojošu eļļas spiediena lampiņu
ir teiciens - pirmais, kas cieš ir tieši 4. cilindrs
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis