SAAB LPG topiks
Re: SAAB LPG topiks
Nu, tad kā ir - skaitās tas manējais "akurāti" vai nē?
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P
Re: SAAB LPG topiks
Suudigi labiReinis_me wrote:Nu, tad kā ir - skaitās tas manējais "akurāti" vai nē?
Re: SAAB LPG topiks
Pirms kādiem gadiem lielai daļai prātvēderu bija tāds nedaudz smieklīgs viedoklis, ka labi uzlikta gāzes iekārta ir tā, kuras komponentes ir pēc iespējas grūtāk pamanāmas.
Man šāda pieeja liekas pilnīgi garām, jo arī labs auto manuprāt, ir tāds, kuram visur var tikt klāt un kura remontēšanai, sākot jau no spuldzīšu maiņas un beidzot ar nopietnākiem remontiem, nav jājauc nost ar remontu nesaistīti elementi.
Te viss forši - filtrs augšā, savienojumus ar dzesēšanas sistēmu redzu, vadības bloks arī fiksi izraujams, pieslēguma vieta datoram arī izvilkta pašā augšā utt.
Līdz ar to - ja tur viss nemētājams apkārt, ir ērti pieejams un netraucē citām operācijām, viss ir labi. Ā, nu vēl vajadzētu, lai iet kaut cik tas viss.
Man šāda pieeja liekas pilnīgi garām, jo arī labs auto manuprāt, ir tāds, kuram visur var tikt klāt un kura remontēšanai, sākot jau no spuldzīšu maiņas un beidzot ar nopietnākiem remontiem, nav jājauc nost ar remontu nesaistīti elementi.
Te viss forši - filtrs augšā, savienojumus ar dzesēšanas sistēmu redzu, vadības bloks arī fiksi izraujams, pieslēguma vieta datoram arī izvilkta pašā augšā utt.
Līdz ar to - ja tur viss nemētājams apkārt, ir ērti pieejams un netraucē citām operācijām, viss ir labi. Ā, nu vēl vajadzētu, lai iet kaut cik tas viss.
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P
Re: SAAB LPG topiks
bildē redzamais filtrs ir mēsls pēc pūtības
vajag ultra 360 filtru
vajag ultra 360 filtru
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: SAAB LPG topiks
Jā, ar Latvijā pieejamo LPG tas ir tikai laika jautājums kad noklāsies reduktors vai sprauslas! Pagaidām nekas labāks par centrifūgas filtru laikam ka nava!
Re: SAAB LPG topiks
kas viņā tik nenormāli slikts?Brand wrote:bildē redzamais filtrs ir mēsls pēc pūtības
vajag ultra 360 filtru
Tas ultra 360 man nepatīk dēļ plastmasas korpusa, visi tie mezgli, kur plastmasa figurē... ik pēc laika ir jāpievelk...
tajā ziņā man vecais labais metāla filtriņš labāk patika.
Re: SAAB LPG topiks
Bildes ar manu veco reduktoru taču redzēji? Ja filtram iet cauri metāla skaidas, nekas labs tur nav!
Re: SAAB LPG topiks
Filtrs ir šad tad jāmaina
Re: SAAB LPG topiks
Ja sietam krīt cauri akmeņi, tad diez vai, nomainot pret tādu pašu jaunu sietu, būs kādas izmaiņasrechijs wrote:Filtrs ir šad tad jāmaina
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: SAAB LPG topiks
Es to labi saprotu
Velku uz zoba.
Pats arī lietoju melno viesuļvirpuļciklonfiltru, nav tā, ka filtrs pie gāzes reduktora būtu balts kā sniegs.
Tāpat tur šis un tas tiek cauri
Velku uz zoba.
Pats arī lietoju melno viesuļvirpuļciklonfiltru, nav tā, ka filtrs pie gāzes reduktora būtu balts kā sniegs.
Tāpat tur šis un tas tiek cauri
Re: SAAB LPG topiks
Sveiki,
skatos, ka Jūs te daudz zināt par gāzes iekārtām. Tāpēc nodomāju pajautāt par 5. paaudzes remontiem. Vai ir nepieciešams veikt kādus remontus, jo cik esmu dzirdējis, ka nevajagot neko remontēt? Tik braukt un baudīt. Pats esmu nobraucis 30k, salabojis tikai bojātu vadiņu. Grāmatiņā arī rakstīts maintenance free. Kā tad īsti ir? Varbūt vajag kaut ko periodiski paremontēt, Jūsu domas?
Saab 9-3 2009 1.8t Vialle gāzes iekārta.
skatos, ka Jūs te daudz zināt par gāzes iekārtām. Tāpēc nodomāju pajautāt par 5. paaudzes remontiem. Vai ir nepieciešams veikt kādus remontus, jo cik esmu dzirdējis, ka nevajagot neko remontēt? Tik braukt un baudīt. Pats esmu nobraucis 30k, salabojis tikai bojātu vadiņu. Grāmatiņā arī rakstīts maintenance free. Kā tad īsti ir? Varbūt vajag kaut ko periodiski paremontēt, Jūsu domas?
Saab 9-3 2009 1.8t Vialle gāzes iekārta.
Re: SAAB LPG topiks
Ko tu saproti ar 5to paaudzi? Tev gāzi smidzina pa tiešo cilindrā, nevis ieplūdes kolektorā?
Vialle iekārtas vismaz līdz šim Latvijā neviens neremontēja, varbūt tagad kaut kas ir mainījies. Principā jau filtrus vajadzētu mainīt, jo gāze Latvijā ir briesmīgi netīra.
Vialle iekārtas vismaz līdz šim Latvijā neviens neremontēja, varbūt tagad kaut kas ir mainījies. Principā jau filtrus vajadzētu mainīt, jo gāze Latvijā ir briesmīgi netīra.
Re: SAAB LPG topiks
Nav tik traki. Tagad Vialli remontē arī Latvijā. Ir pat veselas 2 vietas - Sigulda un Rīga. Es iesaku Rīgas meistaru - kur man nevarēja palīdzēt ne Lietuviešu spečuki (vai drīzāk negribēja), Sigulda arī atkratijās, tad "Spārni pluss" meistars nenobijās un visu sataisīja. Cik zinu, tad Vialli nevajag apkopt... Ja tev ir 5. paaudze, tad vari iedarbināt motoru uzreiz ar gāzi?
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
Re: SAAB LPG topiks
Galvenā atšķirība starp 5-6 paaudzi un 4+ ir tajā, ka piektajai paaudzei nav gāzes reduktora!
Vienīgais filtrs nāk pirms uzpildes pipša un ar Latvijas gāzi būtu grūti teikt, ka šo filtru nav jāmaina! Nedzīvojam jau Nīderlandē un to, kas ir iekšā Latvijā tirgotajā gāzē gan jau visi ir redzējuši.
Cik agrāk pētīju, tad ne Vialle, ne PRINS nepiedāvāja saabam krutās sprauslas, kas smidzina gan benzīnu gan gāzi pa tiešo cilindrā.
Bija pieejama tā saucamā 4+ paaudze, kurai gāzes balonā nāk savs sūknis, tādējādi garantējot, ka mašīna brauks vienādi labi gan pie pilna, gan pustukša gāzes balona.
Bet nu mana izpēte balstās uz 2 gadus vecu informāciju, kad man tas bija aktuāli. Tagad braucu ar Artehā likto 4+ paaudzi bez sūkņa balonā un nesūdzos. Apkopes taisu, filtrus mainu.
Un cik man zināms, tad agrāk ar Vialle iekārtām visi brauca, kamēr iet un meistarus meklēja tikai tad, kad kaut kas noklājās! Tā kā maintainance free ir tikai līdz brīdim, kad vajag meistaru!
Visbiežākā problēma bija ar VIalle sūkņiem, jo nu piebeidz tā austrumeiropas gāze tos sūkņus!
Vienīgais filtrs nāk pirms uzpildes pipša un ar Latvijas gāzi būtu grūti teikt, ka šo filtru nav jāmaina! Nedzīvojam jau Nīderlandē un to, kas ir iekšā Latvijā tirgotajā gāzē gan jau visi ir redzējuši.
Cik agrāk pētīju, tad ne Vialle, ne PRINS nepiedāvāja saabam krutās sprauslas, kas smidzina gan benzīnu gan gāzi pa tiešo cilindrā.
Bija pieejama tā saucamā 4+ paaudze, kurai gāzes balonā nāk savs sūknis, tādējādi garantējot, ka mašīna brauks vienādi labi gan pie pilna, gan pustukša gāzes balona.
Bet nu mana izpēte balstās uz 2 gadus vecu informāciju, kad man tas bija aktuāli. Tagad braucu ar Artehā likto 4+ paaudzi bez sūkņa balonā un nesūdzos. Apkopes taisu, filtrus mainu.
Un cik man zināms, tad agrāk ar Vialle iekārtām visi brauca, kamēr iet un meistarus meklēja tikai tad, kad kaut kas noklājās! Tā kā maintainance free ir tikai līdz brīdim, kad vajag meistaru!
Visbiežākā problēma bija ar VIalle sūkņiem, jo nu piebeidz tā austrumeiropas gāze tos sūkņus!
Re: SAAB LPG topiks
Kungi, iesakiet kādu bodi, kur iebraukt pēc LPG pārejas - interesē izvēles iespējas, precīzāk tādas pagarinātās, kādas Statoilā izsniedz aizmāršām. Savējo kādā uzpildes reizē atstāju uz bagāžnieka pavēdināties, ejot maksāt. Jau būs pāris mēneši apkārt.. Man jau patīk ar E98 vizināties, ziema arī garām un auto tiks lietots reti, taču tas puļķis saimniecībā tāpat noderēs.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361