Elmo Vilkatis
Re: Elmo Vilkatis
kad uz DYNO liksi??
Re: Elmo Vilkatis
Automātus neviens uz dyno neliek;)pr1 wrote:kad uz DYNO liksi??
Re: Elmo Vilkatis
Hei,busi zirneklus no izputeja izkvepinajis ar jauno turbo.
Vertigs darbs,kas labi izdarits
Vertigs darbs,kas labi izdarits
Re: Elmo Vilkatis
Kādam laikam pietiks!
Protams var vēl gribēt pilno 3 izplūdi, bet kā ir tā ir! Jākrāj nauda amortiņiem un atsperēm!
Protams var vēl gribēt pilno 3 izplūdi, bet kā ir tā ir! Jākrāj nauda amortiņiem un atsperēm!
Re: Elmo Vilkatis
Klaņi neparādīs draudzības roku
Re: Elmo Vilkatis
Nav ko satraukties, ja paradis sabuves 9k apaksu
Re: Elmo Vilkatis
Last edited by Ilmis on Sun Dec 27, 2015 9:36 pm, edited 1 time in total.
Re: Elmo Vilkatis
Nu pēc tavas loģikas sanāk ka nav jēgas no turbo sābiem, jo arī 175-260zs ir par daudz! Jāpērk 1 litra drandulis kurš arī ir par jaudīgu priekš atļautajiem 90km/h.Ilmis wrote:Tas viss ir forši , bet kur LV lai izmēģina tos kumeļus?? Braukt uz 90 un priecāties ka zem kapota tev ir 500 zs, nu uz šodienu es tam vairs neredzu jēgu
Pat 125 kbc motorolleris ir pārāk jaudīgs jo ieskrienas līdz 120km/h
Jēga ir tajā ka tu savu Saabu spīdzini lai iekustinātu no vietas krustojumā un kamēr apgriezieni nav virs 2-2.5k rpm viņš ir stumjams! Man pietiek ar 1,2-1,6k rpm lai sasniegtu tādu pašu efektu! Mazliet pieskaries pedālim un viņš ceļ kā 3,0t v6.
To sauc par braukšanas komfortu! Ātruma rekordi novirzās otrā plānā!
Re: Elmo Vilkatis
Last edited by Ilmis on Sun Dec 27, 2015 9:37 pm, edited 1 time in total.
Re: Elmo Vilkatis
Last edited by Ilmis on Sun Dec 27, 2015 9:38 pm, edited 1 time in total.
Re: Elmo Vilkatis
Izlasi vēlreiz ko es rakstīju! BRAUKŠANAS KOMFORTS!!!!!!!Ilmis wrote: Nu ja tev ir svarīgi katrā krustojumā apdzīt jebkuru mašīnu kas stāv blakus joslā, nu apsveicu , tikai neredzu kas tev tos uzvaras kausus dāvina nākošajā krustojuma. Un vēl kaut vai M3 BMW tu tāpat neizcirtīsi, pat nerunājot par M5 vai citiem ielas monstriem.
Man vienkārši pēc 3,0tv6 likās, ka tas AERO līdz 70 km/h ir gauss! Tikai ja tahometra bulta redlainā, tad kaut kas notiek! No 70 uz augšu viss ir čībā! Tāpēc arī vajadzēja paskrūvēt, lai būtu tā pati sajūta, kas ar V6. Tas ka Subaru WRX atpakaļskata spogulī izskatās nožēlojami ir tikai papildus bonuss.
Turklāt tevis pieminētajiem Bembelātiem Rumbulas lidlaukā ne viens vien Civic vai Dīzeļgolfs ir aplauzis ragus!
Kad bijām ar Rechiju Rumbulā, tad vēl ar Stg1 samērījām 3 litru benzīna un dīzeļa bembelātus! Līdz 4,2 litru quattro audākam pietrūka tikai kāds 1 korpuss. Bet iepriekš minētie Civic un dīzeļgolfi iemērīja pilnīgi visiem!Un tie ir priekšpiedziņas auto!
Bet nu protams, no M5 es neatteiktos! Motora skaņa vien ir ko vērta! Bet ko tas maksā!?
Re: Elmo Vilkatis
Automātus neliek?elmo wrote:Kaut kādas krāsainas līnijas
skaistas līnijas gan!
Re: Elmo Vilkatis
Sūdīgs aero tev bija,ja jau nevareji pakost bomarus un citus cūdus. Tie sver tik pat kā saabi. Pilnigi piekritīšu Elmo - komforts un jauda sākt no apakšam ir pats labākaisIlmis wrote:Man taču bija tikko 9-5 AERO, nu viņš ir smags , ar viņu nevar kozties kaut vai ar Mitcukiem vai Subariem nu un vēl var nosaukt veselu sarakstu . Priekša velkošā vienmēr zaudēs startā klasikai un nerunājot nemaz par kvatro mašinām.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Elmo Vilkatis
Last edited by Ilmis on Sun Dec 27, 2015 9:39 pm, edited 1 time in total.