SAAB 9-5 RH-LH
SAAB 9-5 RH-LH
Labdien kolēģi!
Nu jau kadu 1.5 gadu esmu SAAB 9-5 AERO AT 2005g. īpašnieks, visspilnākā komplektācija.
Bildes izrādās nemaz nav tik daudz
Auto patīk. Bet nopirku to nejauši, nemaz nekad neskatījos uz SAABiem
Uzreiz uzstādiju gāzes iekārtu. Atremontēju automatisko kārbu, jo bija sitieni pārslēdzoties.
Esmu iedevis auto paziņam. Vinš autiņu ir zadauzijis (lielā ātrumā pārlidoja pāri 4 bortēm, betona pamatam un ar sānu nobrauca gar stabu)
Izskatās šadi
Tad man ir jautājums.... vai kāds ir pārtaisijis augļu SAABu uz pareizo pusi? Un cik tas ir sarežģīti?
Ir iespēja nopirkt no anglijas SAAB 9-5 AERO AT 2003g. pa 500euro un savu auto izmantot kā donoru.
Savu nav jēgas taisīt, jo tas Čals bija šmigā un uz mašīnas tagad ir sods 1340 EURO, kuru viņš tuvko gadu noteikti nenomaksās.
Nu jau kadu 1.5 gadu esmu SAAB 9-5 AERO AT 2005g. īpašnieks, visspilnākā komplektācija.
Bildes izrādās nemaz nav tik daudz
Auto patīk. Bet nopirku to nejauši, nemaz nekad neskatījos uz SAABiem
Uzreiz uzstādiju gāzes iekārtu. Atremontēju automatisko kārbu, jo bija sitieni pārslēdzoties.
Esmu iedevis auto paziņam. Vinš autiņu ir zadauzijis (lielā ātrumā pārlidoja pāri 4 bortēm, betona pamatam un ar sānu nobrauca gar stabu)
Izskatās šadi
Tad man ir jautājums.... vai kāds ir pārtaisijis augļu SAABu uz pareizo pusi? Un cik tas ir sarežģīti?
Ir iespēja nopirkt no anglijas SAAB 9-5 AERO AT 2003g. pa 500euro un savu auto izmantot kā donoru.
Savu nav jēgas taisīt, jo tas Čals bija šmigā un uz mašīnas tagad ir sods 1340 EURO, kuru viņš tuvko gadu noteikti nenomaksās.
Last edited by dimitil on Thu Jan 21, 2016 7:00 pm, edited 1 time in total.
Re: SAAB 9-5 RH-LH
Esmu to darījis. Uzreiz sacīšu - nav vērts; ir pāris nianses virsbūvē, kuru dēļ sanāk nejauki griešanas un metināšanas darbi.
Vienkāršāk ir nopirkt donoru tepat uz vietas; gadās taču pa kādam normālam eksemplāram ar aprautām šālēm.
Vienkāršāk ir nopirkt donoru tepat uz vietas; gadās taču pa kādam normālam eksemplāram ar aprautām šālēm.
Re: SAAB 9-5 RH-LH
kas tās par niansēm?johnc wrote:Esmu to darījis. Uzreiz sacīšu - nav vērts; ir pāris nianses virsbūvē, kuru dēļ sanāk nejauki griešanas un metināšanas darbi.
Vienkāršāk ir nopirkt donoru tepat uz vietas; gadās taču pa kādam normālam eksemplāram ar aprautām šālēm.
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: SAAB 9-5 RH-LH
Līdztekus parastajai motora starpsienas graizīšanai (lai dabūtu pareizus pedāļu caurumus) ir jādara sekojošais:
1) jāpārvieto ECU stiprinājumi uz otru pusi;
2) jauztaisa vieta krāsniņas korpusam; šis arī ir pats ķēpīgākais.
1) jāpārvieto ECU stiprinājumi uz otru pusi;
2) jauztaisa vieta krāsniņas korpusam; šis arī ir pats ķēpīgākais.
Re: SAAB 9-5 RH-LH
500 eur anglis var būt labs donors, lai uzceltu kādu vietējo 500 - 700 eur auto.
Re: SAAB 9-5 RH-LH
Skatoties pēc virsbūves rasējumiem, starpsienu jamaina vesela gabalā, jo izskatās ļoti sarežģīta, nav jēgas mocīties ar atsevišķu caurumu izgriešanu.
Pa tiem vietējiem donoriem..... Pa 1 mēnesi ko es biju meklējis, lētakais bija 850 EURO, un izskatījās ļoti sliktā stāvoklī.
Pa tiem vietējiem donoriem..... Pa 1 mēnesi ko es biju meklējis, lētakais bija 850 EURO, un izskatījās ļoti sliktā stāvoklī.
Re: SAAB 9-5 RH-LH
iztirgo savu detaļās. dabūsi atpakaļ apmēram štuku. (vari arī man pārdot priekš detaļām pa 500 EUR - nopirkšu uzreiz bez pārrakstīšanas)
vai arī paņem tepat lv ar noklopējušu motoru vektoru , pārliec motoru, piekari un būs Tev tas pats aero.
vai arī paņem tepat lv ar noklopējušu motoru vektoru , pārliec motoru, piekari un būs Tev tas pats aero.
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: SAAB 9-5 RH-LH
Brand wrote:iztirgo savu detaļās. dabūsi atpakaļ apmēram štuku. (vari arī man pārdot priekš detaļām pa 500 EUR - nopirkšu uzreiz bez pārrakstīšanas)
vai arī paņem tepat lv ar noklopējušu motoru vektoru , pārliec motoru, piekari un būs Tev tas pats aero.
klau, biznesmen! te runa ir par RH-LH nevis kurš dos vairāk.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: SAAB 9-5 RH-LH
Izjaucot SAABu sapratu kā tā pārbūve ir ļoti sarežģīta un tā vērt. Ir jāmainā ļoti daudz, jāparmetina daudz bleķi.
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: SAAB 9-5 RH-LH
Ja nav noslēpums, kur taisīji kārbu? Kāda attieksme bija, kad atkal slēdzās ar sitieniem?
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: SAAB 9-5 RH-LH
Ja sit liekot R vai D visticamāk kārbas spilvens pie vainas.
Re: SAAB 9-5 RH-LH
elmo wrote:Ja sit liekot R vai D visticamāk kārbas spilvens pie vainas.
gan jau arī aizmirsa pievilkt
p.s. visu auto kopā netirgo? bez doķiem priekš rez.daļām interesē
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+