Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Cena, manuprāt, neadekvāti augsta.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Man gan šķiet, ka tieši lēti, jo līdzīga aprīkojuma konkurenti maksā vismaz par 50% vairāk - cits jautājums, vai ir vērts tos pašus 13.5k EUR par to maksāt? Nez, kā ir ar rezerves daļām pilnpiedziņas sistēmai un virsbūveiGac wrote:Cena, manuprāt, neadekvāti augsta.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Viss atkarīgs no tā, ko saprotam ar jēdzienu "konkurenti". Tā uz sitiena man tikai 2 nāk prātā - Škoda Octavia Scout un Subaru Outback. Pārējie uz to gadu (XC70, Allroad, Alltrack) u.tml., būsim godīgi, ir galvas un vairāk tiesu pārāki auto. Šim komplektācija arī tāda nekāda.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
XC70, Allroad, Alltrack ir biznesa klases auto! 9-3 konkurenti vairak butu audi a4 un golfi, 3 serijas BMW.
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
no kura pīpja ir tā cena izzīsta ?
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Kāds no vietējiem nocēla? https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... amlio.html
Last edited by andrejsb on Tue Oct 20, 2015 11:07 am, edited 1 time in total.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Aizdomīgi lēts. Nav gadījumā kaut kāds izbijušais zviedru taksīc?
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Hz, cena/aprīkojums/krāsa/vizuālais pievilcīgs, es zvanīju, auto bija Jūrmalā (lai arī sludeklī rakstīts Rīga), braukt uz Rīgu viņš neplānoja, pirkt bez atrādīšanas Vestienas ielas dakteriem es negribēju, ar to mūsu saruna arī beidzās.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
- donalds_dax
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 100
- Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Iepriekš sludinājumos pārdevējs bija vieglprātīgi atstājis redzamu pilno Zviedrijas reģistrācijas numuru - ASN464. Tagad daļa numura aizkrāsota. Pēdējais Zviedrijā reģistrētais nobraukums bija tuvu 400 000. Es protams nesaku, ka tas ir obligāti slikti, bet tā nobraukuma attīšana gan.
- donalds_dax
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 100
- Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Aha, nu skaidrs, paldies! Es jau apsvēru maiņas iespēju, savādāk manu 9-5 kā nepērk, tā nepērk.Henry wrote:sho biju apskatiiities pirms kaadaam 2-3 nedeeljaam... motors klusu straadaaja... no tehniskaa viedoklja izskatiijaas ka ir +/- ok (vismaz cik shobriid atceros)
Bet vizuaalais gan nogalinaaja... aizmugureejaas arkas kapitaali izruuseejushas... un laikam stikls prieksheejais mainiits (kkas tur ar savienojumu gumijaam nebija labi cik atceros)
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Oho, ļoti interesanti, noskrējiena info no zviedrijas var redzēt kaut kur publiski? Bet nu 400 000, tas tik tiešām ir pa daudz.donalds_dax wrote:Iepriekš sludinājumos pārdevējs bija vieglprātīgi atstājis redzamu pilno Zviedrijas reģistrācijas numuru - ASN464. Tagad daļa numura aizkrāsota. Pēdējais Zviedrijā reģistrētais nobraukums bija tuvu 400 000. Es protams nesaku, ka tas ir obligāti slikti, bet tā nobraukuma attīšana gan.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
9-5 vagons vai sedans?donalds_dax wrote:Aha, nu skaidrs, paldies! Es jau apsvēru maiņas iespēju, savādāk manu 9-5 kā nepērk, tā nepērk.Henry wrote:sho biju apskatiiities pirms kaadaam 2-3 nedeeljaam... motors klusu straadaaja... no tehniskaa viedoklja izskatiijaas ka ir +/- ok (vismaz cik shobriid atceros)
Bet vizuaalais gan nogalinaaja... aizmugureejaas arkas kapitaali izruuseejushas... un laikam stikls prieksheejais mainiits (kkas tur ar savienojumu gumijaam nebija labi cik atceros)
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
- donalds_dax
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 100
- Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Jā, līdzīgi kā Latvijas CSDD:andrejsb wrote:Oho, ļoti interesanti, noskrējiena info no zviedrijas var redzēt kaut kur publiski? Bet nu 400 000, tas tik tiešām ir pa daudz.donalds_dax wrote:Iepriekš sludinājumos pārdevējs bija vieglprātīgi atstājis redzamu pilno Zviedrijas reģistrācijas numuru - ASN464. Tagad daļa numura aizkrāsota. Pēdējais Zviedrijā reģistrētais nobraukums bija tuvu 400 000. Es protams nesaku, ka tas ir obligāti slikti, bet tā nobraukuma attīšana gan.
https://fordonsfraga.transportstyrelsen ... ordon.aspx
Informācija par konkrēto eksemplāru gan tagad ir pieejama ierobežotā apjomā; pieņemu, ka tas tādēļ, ka auto ticis noņemts no uzskaites Zviedrijā. Bet vispār var redzēt gan nobraukumu, gan iepriekšējo īpašnieku skaitu.
- donalds_dax
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 100
- Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Sedansandrejsb wrote:9-5 vagons vai sedans?donalds_dax wrote:Aha, nu skaidrs, paldies! Es jau apsvēru maiņas iespēju, savādāk manu 9-5 kā nepērk, tā nepērk.Henry wrote:sho biju apskatiiities pirms kaadaam 2-3 nedeeljaam... motors klusu straadaaja... no tehniskaa viedoklja izskatiijaas ka ir +/- ok (vismaz cik shobriid atceros)
Bet vizuaalais gan nogalinaaja... aizmugureejaas arkas kapitaali izruuseejushas... un laikam stikls prieksheejais mainiits (kkas tur ar savienojumu gumijaam nebija labi cik atceros)
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... dkiln.html
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Aizkrāsots numurs ir pirmā pazīme, ka kaut kas tiek slēpts, tātad, jāskatās 10x uzmanīgāk. Es uz tādiem, meklējot auto, pat neskatos.donalds_dax wrote:Iepriekš sludinājumos pārdevējs bija vieglprātīgi atstājis redzamu pilno Zviedrijas reģistrācijas numuru - ASN464. Tagad daļa numura aizkrāsota. Pēdējais Zviedrijā reģistrētais nobraukums bija tuvu 400 000. Es protams nesaku, ka tas ir obligāti slikti, bet tā nobraukuma attīšana gan.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.