Dilemma - ģimenes traktor-universāls

User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Post by ZingZeng »

andrejsb wrote:Kā dinamikas izjūtas 150 turbodīzeļkumeļi pret piemēram 2,3t 185 turbobenžas lopeļi?
Sorry, nav man bijis neviens 2.3t ar 185Zs, ir bijuši 2.3T ar 230Zs, 2.0T ar 205Zs un vecā pīle ar 2.0T 185Zs.

150Zs 1.9TID ir gana dinamisks un dzīvelīgs, kad tiek apgriezienos, attiecīgi visu laiku ir jāštepselējas lai būtu virs 1500RPM, lai būtu optimāls griezes moments.
Man tas vairāk līdzinās pēc vecās pīles ar 2.0t 150Zs, sajūtas ir ļoti līdzīgas.
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Post by Henry »

man šķiet, ka 150 hp dīzelis (manam sencim ir tāds) ir daudz atsaucīgāks nekā 175 vai 185 zirgu benzīns. pateicoties labai griezei, dīzelis tomēr iespiež sēdēklī kamēr benzīnnieks tajos pašos apstākļos liekās gauss un pamiris. pirms es savējo 175 hp benzīnu nočipoju, bija bail sacensties ar mazlitrāžas fordiem un folksvāgeniem...

tagad pēc nočipošanas - 235 hp (teorētiski) - peec sajuutaam ir nedaudz labaaks kaa 150 hp dīzelis... bet netiekšu, ka atšķirība būtu milzīga...

toties benzīnnieks ziemā lec, nekratās, neraustās un netirinās... vismaz līdz šim...
andrejsb wrote:Kā dinamikas izjūtas 150 turbodīzeļkumeļi pret piemēram 2,3t 185 turbobenžas lopeļi?
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
User avatar
Brand
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 690
Joined: Wed May 07, 2014 10:37 pm
Location: Ogre/Rīga

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Post by Brand »

jāizšķir 2 lietas - tiešās iesmidzes turbokompresora dīzeļi vs turbo benzīnnieki VAI atmo benzinnieki.

bija man A4B5 1.9 TDI ar wastegate turbo. mazliet pakruķīts (čipots un lielākas prauslas) apm 125 z/s. ar nazzic, kad izbraucaam ar manu, šis teica, ka apakšas ir ok (līdz 3000 apgriezieniem), pēc tam jau pietrūkst. tagad arī es to varu apstiprināt- pilsētā turbodīzeļi ir OK - pilnīgi pietiek. uz šosejas jaudas pamaz. turbobedre ir abiem.

galvenais - dīzeļiem ir dīzeļproblēmas - sprauslas / sūknis degv.

autoram - esmu braucis ar diviem 1.9TDi AUdi- ar tubo benzinu nav ko salīdzināt un labāk es uzliku (vēlams kvalitatīvu) gāzes sitēmu un braucu gandrīz tikapt ekonomiski (ja neskaita iespēju dabūt soļķi no krievijas.. 0.85 Eur litrā) kā ar vidējo dīzeļdzinēju (7 litri uz 100 km)).

Nu nav SAAbiem neviena laba dīzeļa. Visi smird vai nu pēc opeļa vai nu pēc fiata (u.c.), ja arī tas ir 3.0d, tad ar to arī nebūs ilgi prieki.

Bet ja nu gribas labu dīzeli.. esmu pašancējis arī autoplačos.. nav tukša muldēšana.. sarindošu pēc labākajiem manā skatījumā.. :

2.5 TDI R5 (audi / vw / volvo)
1.9 TDI - gan sūkņa gan sprauslu-sūkņa motori (VW, Seat, Skoda, Audi)
D5 (volvo)
3.0d (BMW, RR)
3.2 CDI (mersis)

Ceru, ka būs noderīgs info
SellParts
+37128710049


9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
User avatar
Killers
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1131
Joined: Fri Jan 18, 2008 5:10 am

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Post by Killers »

Edgar, neesmu tehniskais specs, bet, ja vēlies tiešām ietilpīgu un drošu auto bērnu pārvadāšanai, iesaku V70. Manai draudzenei bija divi tādi pēc kārtas, un ar pirmo gadījās notriekt briedi.
User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Post by envoy »

Edgar, būtu uzreiz teicis, ka Tu gribi notriekt briedi! Nebūtu te pa tukšo muldējuši.. :mrgreen:
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Post by elmo »

Jā, volvo ir labs briežu gāžamais! Būs daudz gaļas ar ko ģimeni pabarot! :mrgreen::twisted:
User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Post by Gac »

A ja ģimenē vegāni vai svaigēdāji? :think:
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. :mrgreen: Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Post by envoy »

Nu nekas, briedis taču arī svaigēdājs.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Post by elmo »

Gac wrote:A ja ģimenē vegāni vai svaigēdāji? :think:
Nu bet Inuīti roņus parasti arī ēd svaigus, kamēr vēl silti! :mrgreen:
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Post by andrejsb »

Neliela novirzīšanās no tēmas sanāca :)
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Post by lawyer »

Ir viena laba un viena slikta ziņa - sieva ir sākusi reāli braukt ar auto, bet... tas ir sievastēva pirmās paaudzes A3 1.9 TDI :shifty: Ar esošo 9-3 pirms tam nebija piedabūnama braukt... Šobrīd vispār nav skaidrs, kurš pamatā sēdēs pie jauniegādātā auto stūres, bet man ir pamatīgas aizdomas, ka es pats varēšu turpināt braukt ar to "stulbo Saabu" :think: Kaut gan man netīk doma par to, ka sieva ar savu nekādo pieredzi būs pie stūres diezgan svaigam auto, kurš izmēros ir vēl lielāks nekā esošais traktors :shifty:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever :wink:
User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Post by Gac »

Paņem kasko apdrošināšanu un būsi mierīgāks.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. :mrgreen: Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
User avatar
treidins
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 74
Joined: Tue May 14, 2013 1:16 pm
Location: Ozolnieki

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Post by treidins »

lawyer wrote: Kaut gan man netīk doma par to, ka sieva ar savu nekādo pieredzi būs pie stūres diezgan svaigam auto, kurš izmēros ir vēl lielāks nekā esošais traktors :shifty:
nu bet katram tak tā pieredze agri vai vēlu ir jāiegūst un to var izdarīt tikai braucot,nu un parasti jau ir tikai divi varianti- vai nu sievietes brauc sliktāk par večiem vai arī labāk :) man sieva savulaik sāka savu autovadītājas pieredzes krāšanu ar Audi 100 Avant,un viss forši,tagad nav problēmu braukt ne ar džipu,ne ar kādu mazauto,tāpēc ,domāju,nav pamata bažām par to,ka jaunais auto varētu kundzei būt par lielu :wink:
Tas saabs vēl dvēselē ir...
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Post by elmo »

Es teiktu, ka ar džipu braukt ir vieglāk par 9-5. :)
User avatar
maa
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 255
Joined: Fri Jan 09, 2015 3:17 pm
Location: Ogre

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Post by maa »

ZingZeng wrote:
andrejsb wrote:Kā dinamikas izjūtas 150 turbodīzeļkumeļi pret piemēram 2,3t 185 turbobenžas lopeļi?
Sorry, nav man bijis neviens 2.3t ar 185Zs, ir bijuši 2.3T ar 230Zs, 2.0T ar 205Zs un vecā pīle ar 2.0T 185Zs.

150Zs 1.9TID ir gana dinamisks un dzīvelīgs, kad tiek apgriezienos, attiecīgi visu laiku ir jāštepselējas lai būtu virs 1500RPM, lai būtu optimāls griezes moments.
Man tas vairāk līdzinās pēc vecās pīles ar 2.0t 150Zs, sajūtas ir ļoti līdzīgas.

Ņemot pēc oficiālajiem datiem tie dīzeļi ar lielo griezi tāpat nevela neiet :lol:

1.9d 150hp MT. 0-100=10.7s
2.2d 120hp MT. 0-100=11s
3.0d 176hp MT. 0-100=9.3

2.3t 170hp MT. 0-100=8.7s

Rumbulas dragā ir uzskriets ar vairākiem v70 MT 2.5d čipšotu uz 170hp pret manu Aero automātu, ja neskaita startu tad tie dīzeļi tikai noraustas starp atrumiem bet kopējo dinamiku tas daudz neietekmē :!:
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Post Reply