emsiem 9-5 AERO
Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB
Jā, man arī purinās. Līdz ar to jautājums vietā - a kam nepurinās...
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB
Vienīgais izņēmums laikam ir 3.0t V6.Gac wrote:Jā, man arī purinās. Līdz ar to jautājums vietā - a kam nepurinās...
Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB
Sveiks,Brand wrote:cīnos ar vakuumu... visur kur var - salikti žņaugi. pārbaudīti/nomainīti vienvirziena vārsti. iepirktas silikona vakuuma trubiņas AD parts. vēl jānomaina kā rečijs saka "pipšļi" (viens, kas gaisa trubā virs droseles, otrs ieplūdniekā. un blīvīte spiediena vārstam, kas iemaicas ieplūdniekā.
tad sistēmai vajadzētu būt hermētiskai.
Vari lūdzu pakomentēt, kādi simptomi bija, pirms sāki ķerties klāt vakuumam?
SAAB Ogre team
Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB
iepútu sistēmā spiedienu ar kompresoru, pirms tam aizštopējot attiecīgo galu un skatījos kā spiediens krītās sapūtu ziepjūdeni un skatījos uz burbulīšos.snaikers wrote:Sveiks,Brand wrote:cīnos ar vakuumu... visur kur var - salikti žņaugi. pārbaudīti/nomainīti vienvirziena vārsti. iepirktas silikona vakuuma trubiņas AD parts. vēl jānomaina kā rečijs saka "pipšļi" (viens, kas gaisa trubā virs droseles, otrs ieplūdniekā. un blīvīte spiediena vārstam, kas iemaicas ieplūdniekā.
tad sistēmai vajadzētu būt hermētiskai.
Vari lūdzu pakomentēt, kādi simptomi bija, pirms sāki ķerties klāt vakuumam?
samainīju visādas blīvītes, nu jau samainīju tos abus plastmasas pipšļus (viens ieplūdniekā, viens gaisa trubā virs droseles). katra gaisa noplūde neļauj pilnvērtīgi saabam griezties!
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB
tā nu atklājās, ka pie neiešanām vainīgs bija gāzes regulējums (regulēju pie cita, nevis tā, kurš uzstādīja gāzi). uzliku lētākās DENSO sveces(biju pirms tam uzlicis bosch platīna-irīdija nesen). tagad iet kā jāiet. par to nopelnīja uzlikt nesistu melnu bagažnieka vāku, jaunu uzlīmi grifa uz tā + vēl vienu uzlīmi pēc platīna sveču uzlikšanas (pie nepareizas gāzes regulācijas) meta misfairus, raustījās utt. pēc denso svecēm nekādus misfairus nemeta, bet raustījās tik un tā. laikam tomēr augstāks oktānskaitlis + tas, kā sprauslas uzvedas ātri izsmidzinot (visticamākais brutāli mīž), izraisīja raustīšanos, tāpēc, ja man nebūtu jābrauc dīzeļa cienīgi gabali, rūpīgi apsvērt vispār nākamā saaba gāzēšanu.
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB
Iepērc gāzes vadu un regulē pats, tur nekā grūta nav. Tad izpaliks gāzes kantora nekompetence...
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB
no sērijas skopais maksā divreiz:
gāzes sistēma neizturēja spriedzi. Reduktors netur spiedienu, sprauslas virs 4k rpm mīž. Nu neticu, ka gari, nevienādi trubiņu attālimi no sprauslām līdz iepl.kolektoram neko neietekmē. Nekad taču nebūs vienalga ar kādu aizkavi ms degviela tiek iesmidzināta. It kā jau priekš 4.paaudzes cena zema 600eur.. Bet vajadzēja laikam tomēr visupirms izokšķerēt čo pa čom. Esošais setups: OMVL REG; Sharks; STAG 4; līnija 8mm.
Pašlaik uzliku, ka gāze strādā līdz 3700 rpm.
Krāšu € nopietnākam setupam ( bracudas/hanas, gurtners, 8mm multivārsts, nosēdu līnijas filtrs)
gāzes sistēma neizturēja spriedzi. Reduktors netur spiedienu, sprauslas virs 4k rpm mīž. Nu neticu, ka gari, nevienādi trubiņu attālimi no sprauslām līdz iepl.kolektoram neko neietekmē. Nekad taču nebūs vienalga ar kādu aizkavi ms degviela tiek iesmidzināta. It kā jau priekš 4.paaudzes cena zema 600eur.. Bet vajadzēja laikam tomēr visupirms izokšķerēt čo pa čom. Esošais setups: OMVL REG; Sharks; STAG 4; līnija 8mm.
Pašlaik uzliku, ka gāze strādā līdz 3700 rpm.
Krāšu € nopietnākam setupam ( bracudas/hanas, gurtners, 8mm multivārsts, nosēdu līnijas filtrs)
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB
Tā viņš ir, man ar nācās pa 550 LV Lautogaze.lv likto iekārtu izmest!
Un uzticēt Arteh jaunas iekārtas uzstādīšanu! Bet kvalitatīvs ir kvalitatīvs, pavisam cita dir****na, kad bikses novelk!
Un uzticēt Arteh jaunas iekārtas uzstādīšanu! Bet kvalitatīvs ir kvalitatīvs, pavisam cita dir****na, kad bikses novelk!
Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB
Njā Shark reduktors ir stipri pa mazu priekš tava autiņa, par ko domāja tas kas tev vinu lika
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB
Neko nedomāja, ielika lētāko!
Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB
nu ko - beidzot sūdīgā gāzes iekārta tika izmesta ārā. iemesls izmešanai - sharks izbeidzās un žmiedzot grīdā vienkārši gāzes sistēma tika atslēgta.
tātad upgrade sekojošs:
shark reduktors -> kme gold
omvl sprauslas -> barracuda
6mm līnija un multivārsts -> 8mm
2 euro vērtais filtrs -> 360 grādu tipa filtrs plastmasas korpusā
esmu ļoti apmierināts ar jaudu uz gāzi (starpību pret benzīnu prakstiski nejūt).
tākā nākamais upgrade būs jaudas palielināšana, visicamākais būs 2 barracudas uz 1 cilindru, lai pabarotu
paldies Edmundam no Ķekavas puses par instalāciju un padomiem.
tātad upgrade sekojošs:
shark reduktors -> kme gold
omvl sprauslas -> barracuda
6mm līnija un multivārsts -> 8mm
2 euro vērtais filtrs -> 360 grādu tipa filtrs plastmasas korpusā
esmu ļoti apmierināts ar jaudu uz gāzi (starpību pret benzīnu prakstiski nejūt).
tākā nākamais upgrade būs jaudas palielināšana, visicamākais būs 2 barracudas uz 1 cilindru, lai pabarotu
paldies Edmundam no Ķekavas puses par instalāciju un padomiem.
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB
Kapec barracudas nevis hannas?
Ar divam sprauslam uz cilindru ir cakars ar kalibresanu un regulesanu un tas nav ta vert, gaze nav domata lai ar vinu baigi dotu ciibaa, beigsies ka motors aizies pie dieviem... ja gribi zmiegt tad tikai 98! Hannam pie atieciga gazes spiediena vajadzetu pavilkt liidz 300hp.
Ar divam sprauslam uz cilindru ir cakars ar kalibresanu un regulesanu un tas nav ta vert, gaze nav domata lai ar vinu baigi dotu ciibaa, beigsies ka motors aizies pie dieviem... ja gribi zmiegt tad tikai 98! Hannam pie atieciga gazes spiediena vajadzetu pavilkt liidz 300hp.
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB
Šobrīd visticamāk branda stags ir apmānīts un domā, ka viņš ir sapārots ar hana sprauslām
Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB
Kas lēti liek gāzi, tas 2x liek gāzi!