Vēlreiz - pirms braucām uz slimnīcu, dienu iepriekš tika sazvanīts kaut kāds tur ģimenes ārstu info telefons, kur, starp citu, jau pa telefonu pateica, kas par vainu. Un ka jābrauc uz slimnīcu sataisīt analīzes un ielaist zāles. Teica, lai zvana ātrajiem, citādi būs ilgi jāgaida (par maksu neko neteica). Pirmkārt, tā kā tas bija jaungada laiks, kad NMPD bija vienkārši pārslogots, otrkārt, tā ka mammas darbs ir saistīts ar šo sistēmu, attiecīgi, viņa zina, ka šādos gadījumos ātro personāls mēdz izrādīt diezgan lielu neapmierinātību un, kā viņa teica, nav problēmu arī pagaidīt, ja vajag, lai labāk tiek tiem, kuriem tiešām vajag tajā brīdī. Diezvai būtu īpaši forši, ja NMPD kādam mirstošam pateiktu - pagaidiet, kamēr mēs te vienam takša pakalpojumu pasniegsim un tad brauksim (nu labi, pārspīlēju, bet ideju saprati).Kudinsky wrote:Īsti nesaprotu, par ko cepiens un kāpēc nesauci AMP!? Slimnīcu uzņemšanas nodaļās ir normāla prakse, ka tie kas atnāk paši, vai kurus atved var pagaidīt un no viņiem var paņemt pilnu maksu. Tā ka vari vēl priecāties, ka nenācās kādas četras stundas rindā sēdēt.
Šādos gadījumos, kā Tevis aprakstītais ir jāzvana AMP, jo, ja vien tu neesi ar augstāko medicīnisko izglītību, simptomu cēloņus noteikt nevari. Ja atbraukusī AMP brigāde kaut ko stāsta, ka nevedīs, tipa viltus izsaukums utt., palūdz, lai uzraksta papīru, par atteikumu pieņemt pacientu. Parasti viņi šādu papīru raksta nelabprāt, jo tajā brīdī viņiem jāuzņemas pilna atbildība par iespējamajām sekām. Jo vienkāršāk pieņemt pacientu un aizvest, nekā pēc tam skaidroties, ja nu kas... Un ja nu tiešām ir viltus izsaukums, tas nemaksā 140 eur.
Pareizi jau ir, kā tu raksti - viltus izsaukums maksā mazāk, bet tajā pašā laikā, nu, nevar nebūt normāla prakse, ka valsts motivē nelietderīgi tērēt tās resursus un soda par to, ka tu centies tos taupīt.