Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Esmu nonācis auto meklējumos..
Varbūt, kāds jau ir bijis apskatīt kādu no šiem:
ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-5/fg ... fgngc.html
ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-5/cc ... ccckm.html
ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-5/de ... defnk.html
Nav jau tā, ka šausmīgi sliecos uz dīzeli, galvenais, lai ir pēc 2006 gada universālis, cenā līdz 6k euro.
Varbūt, kāds jau ir bijis apskatīt kādu no šiem:
ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-5/fg ... fgngc.html
ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-5/cc ... ccckm.html
ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-5/de ... defnk.html
Nav jau tā, ka šausmīgi sliecos uz dīzeli, galvenais, lai ir pēc 2006 gada universālis, cenā līdz 6k euro.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tur jau labāk ir dzīt uzreiz uz ARTEH, lai novērtētu, cik tie odometri melo
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- donalds_dax
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 100
- Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Sveicieni!
Apsveru aizstāt savu 9-5 aero (2002) ar kaut ko jaunāku (lai arī pārdomāju katru reizi, kad tieku tam pie stūres), un pēc nelielām pārdomām esmu nosliecies uz 9-3 (no 2008) pusi. Tikai netieku gudrs par pareizo dzinēja izvēli. Protams, vēlme ir apvienot patīkamo ar lietderīgo, t.i., samazināt patēriņu, vienlaikus nepazaudējot pārāk daudz hp.
Ja pareizi atminos, savulaik šeit par nepareizu izvēli tika atzīti 1.8t dzinēji, jo tie nav ne sevišķi ekonomiski, ne jaudīgi. Tas nez joprojām ir valdošais viedoklis? It kā jau tie paši 148 hp, kas 1.9 TiD.
Un kas ar tiem 1.9 TTiD? Izskatās optimāla izvēle, bet tiem uzreiz lielāki noskrējieni. Manīju, ka šeit vairākiem tādi ir – vai nav nācies nožēlot izvēli?
Varbūt kādam ir jau viedoklis par kādu no ss.lv piedāvājumā esošajiem?
Apsveru aizstāt savu 9-5 aero (2002) ar kaut ko jaunāku (lai arī pārdomāju katru reizi, kad tieku tam pie stūres), un pēc nelielām pārdomām esmu nosliecies uz 9-3 (no 2008) pusi. Tikai netieku gudrs par pareizo dzinēja izvēli. Protams, vēlme ir apvienot patīkamo ar lietderīgo, t.i., samazināt patēriņu, vienlaikus nepazaudējot pārāk daudz hp.
Ja pareizi atminos, savulaik šeit par nepareizu izvēli tika atzīti 1.8t dzinēji, jo tie nav ne sevišķi ekonomiski, ne jaudīgi. Tas nez joprojām ir valdošais viedoklis? It kā jau tie paši 148 hp, kas 1.9 TiD.
Un kas ar tiem 1.9 TTiD? Izskatās optimāla izvēle, bet tiem uzreiz lielāki noskrējieni. Manīju, ka šeit vairākiem tādi ir – vai nav nācies nožēlot izvēli?
Varbūt kādam ir jau viedoklis par kādu no ss.lv piedāvājumā esošajiem?
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
man ir 06 g 1.9 TID (150zs) + automāts - ļoti patīk jauda un vēl vairāk patēriņš. Vidējais ir 7.9, bet tiekot uz šosejas sanāk 4.5-5L pie raiti braucot.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
1.8t, 2.0t un 2.0T ir viens un tas pats dzinējs, tikai ar atšķirīgu softu. Tādēļ to 1.8t var ātri un vienkārši pārtaisīt par 2.0Tdonalds_dax wrote:Sveicieni!
Apsveru aizstāt savu 9-5 aero (2002) ar kaut ko jaunāku (lai arī pārdomāju katru reizi, kad tieku tam pie stūres), un pēc nelielām pārdomām esmu nosliecies uz 9-3 (no 2008) pusi. Tikai netieku gudrs par pareizo dzinēja izvēli. Protams, vēlme ir apvienot patīkamo ar lietderīgo, t.i., samazināt patēriņu, vienlaikus nepazaudējot pārāk daudz hp.
Ja pareizi atminos, savulaik šeit par nepareizu izvēli tika atzīti 1.8t dzinēji, jo tie nav ne sevišķi ekonomiski, ne jaudīgi. Tas nez joprojām ir valdošais viedoklis? It kā jau tie paši 148 hp, kas 1.9 TiD.
Un kas ar tiem 1.9 TTiD? Izskatās optimāla izvēle, bet tiem uzreiz lielāki noskrējieni. Manīju, ka šeit vairākiem tādi ir – vai nav nācies nožēlot izvēli?
Varbūt kādam ir jau viedoklis par kādu no ss.lv piedāvājumā esošajiem?
Ja salīdzina 1.9TiDS un 1.8t, tad dīzelim jau standartā ir 320Nm pret benzīnnieka 240Nm, turklāt dīzelim patēriņš būs būtiski mazāks
Kas attiecas uz 1.9TTiD, tad mani baida tās divas turbīnas, jo kā rāda mana pieredze, ja auto ir doma ekspluatēt ilgstoši, neizbēgami kaut kad būs jāremontē turbīna Un te tās ir veselas divas, ar maināmu lāpstiņu ģeometriju
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
lawyer gandrīz pareizi pateica. Vienādi dzinēji ir 1.8t(B207E) un 2.0t(B207L). OK, pats dzinējs laiikam arī 2.0T(B207R) ir vienāds, lai gan dažos avotos esmu lasījis, ka ir atšķirības virzuļos un gredzenos.
1.8t(150zs) un 2.0t(175zs) atšķiras tikai un vienīgi softwāriski, abiem ir Garrett turbīna. Abi čipojas uz ~200-210hp un ~320nm.
2.0T(B207R, 210zs) - Mitsu TD04L-14t turbīna, savādākas eļļas un dzeses līnijas, ražīgāki inžektori, čipojas uz apmēram ~240-250hp un ~360nm
Tas nozīmē, ka 1.8t un 2.0t par 2.0T pārtaisīt nevarēs softwariski, bet piedzīt jaudu pie stock 2.0T mierīgi.
Un vēl pie atšķirībām - 1.8t nebūs panelī turbo datčika
Par dīzeļiem - what lawyer said Vienīgi esmu dzirdējis/lasījis atsauksmes, ka TTiD esot ellīgi dinamisks un patīkams braukšanā
1.8t(150zs) un 2.0t(175zs) atšķiras tikai un vienīgi softwāriski, abiem ir Garrett turbīna. Abi čipojas uz ~200-210hp un ~320nm.
2.0T(B207R, 210zs) - Mitsu TD04L-14t turbīna, savādākas eļļas un dzeses līnijas, ražīgāki inžektori, čipojas uz apmēram ~240-250hp un ~360nm
Tas nozīmē, ka 1.8t un 2.0t par 2.0T pārtaisīt nevarēs softwariski, bet piedzīt jaudu pie stock 2.0T mierīgi.
Un vēl pie atšķirībām - 1.8t nebūs panelī turbo datčika
Par dīzeļiem - what lawyer said Vienīgi esmu dzirdējis/lasījis atsauksmes, ka TTiD esot ellīgi dinamisks un patīkams braukšanā
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nevajag baidīties no turbīnām, vajag baidīties no nojātiem auto!
Mani arī biedēja Ar Griffina turbīnas maiņas izmaksām, jo jāmaina kopā ar visu izplūdes kolektoru! Nu i ko, nobraucu 8 gadus un turbīna bēdu nezināja!
Ja regulāri apkopj savu auto un pret to izturas kā kārtīgs saimnieks, problēmām nevajadzētu būt.
Mani arī biedēja Ar Griffina turbīnas maiņas izmaksām, jo jāmaina kopā ar visu izplūdes kolektoru! Nu i ko, nobraucu 8 gadus un turbīna bēdu nezināja!
Ja regulāri apkopj savu auto un pret to izturas kā kārtīgs saimnieks, problēmām nevajadzētu būt.
- donalds_dax
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 100
- Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Liels paldies jums visiem par atbildēm! Lūkošu atrast īsto. Izskatās gan, ka nebūs tik viegli, jo gribētos SS ar automātu. Un, protams, pēc iespējas mazāku nobraukumu, un tā jau ir problēma, ja runājam par dīzeļiem.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Turbīnām patīk, ja pēc braukšanas motoru noslāpē kādas 20 sek. pēc apstāšanās, jo tas ļauj turbīnai atdzist.
- donalds_dax
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 100
- Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Zinu un praktizēju Turbīnas remonts skaidrs, ka nav patīkams, bet man šķiet, ka tā nav lielākā iespējamā izmaksu pozīcija. Daudz nepatīkamāk, ja jāmaina tā pati nelaimīgā ķēde (dīzeļiem tas laikam atkrīt, vai ne?). Pašlaik šķiet, ka labākais kompromiss būtu 2t benzīna dzinējs - tādus vismaz SE var atrast ar 80-150tk km nobraukumu cenas robežās līdz EUR 8-10 tk. Ā, un vēl esmu novērojis (novērojumu periods gan nav sevišķi ilgs), ka tiem Ttid aero autiņiem SE pārsvarā ir bijuši 4-6 īpašnieki, kas pats par sevi nevieš uzticību vismaz konkrētajiem eksemplāriem.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Jā, dīzeļiem, vismaz 1.9TID ir jāmaina siksna.
Par SE neko nemācēšu pateikt.
Interesanta lapa ir http://www.autoizsole.lv" onclick="window.open(this.href);return false; , kur pie pārdotajām mašīnām var paskatīties par kādiem cipariem SAABi un ne tikai ir tirgoti, piedevām autiņiem ir +/- neatkarīgais vērtējums par stāvokli.
patreiz gan neviena SAABa tur nav, bet vakar vēl bija 4.
Par SE neko nemācēšu pateikt.
Interesanta lapa ir http://www.autoizsole.lv" onclick="window.open(this.href);return false; , kur pie pārdotajām mašīnām var paskatīties par kādiem cipariem SAABi un ne tikai ir tirgoti, piedevām autiņiem ir +/- neatkarīgais vērtējums par stāvokli.
patreiz gan neviena SAABa tur nav, bet vakar vēl bija 4.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Cenas ir ļoti interesantas, vismaz tādiem retiem putniem kā SAAB: http://www.autoizsole.lv/lv/pabeigtas/? ... section=56" onclick="window.open(this.href);return false;ZingZeng wrote: Interesanta lapa ir http://www.autoizsole.lv" onclick="window.open(this.href);return false; , kur pie pārdotajām mašīnām var paskatīties par kādiem cipariem SAABi un ne tikai ir tirgoti, piedevām autiņiem ir +/- neatkarīgais vērtējums par stāvokli.
patreiz gan neviena SAABa tur nav, bet vakar vēl bija 4.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
ja runājam par auto izsoleem, tad nesen viens bija ielicis 9-5 aero modeli ar tikko uztaisiitu octa (paarbaudiiji ieksh csdd) un tikko izietu tehnisko... kad zvaniiju tad bija gatavs apzvereet ka nav sista, nav paarkraasota... parakaajos pa netu un atradu ka ir bijusi sista prieksha (ar izshautiem airbagiem - bilde pat bija klaat) un pag. gada novembrii izsolee pa paaris simtiem eur notirgota... shis biznesmens pa paaris meeneshiem sataisiijis un ieleicis uz paardoshanu par vairaak kaa 3.5k eur...
protams tad arii kljuva skaidrs kaapeec octa pirmo dienu uztaisiita un tehniskaa arii tajaa pashaa dienaa izieta...
bet tas taa - par sisto auto izsoleem...
protams tad arii kljuva skaidrs kaapeec octa pirmo dienu uztaisiita un tehniskaa arii tajaa pashaa dienaa izieta...
bet tas taa - par sisto auto izsoleem...
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Redz kā, man ir līdzīgi kā donald_dax ir doma ar mainīt savu 2001.g. 9-5 Wagon Aero, tik es esmu izdomājis, ka gribu 2007-2009.g. 9-5 Wagon ar manuālo kārbu. Pie tam sākumā skatījos uz 1.9TID , bet man sāk atrunāt pat dīzeļu īpašnieki no dīzeļeim (tas nav saistīts tieši ar šo Fiat dīzeli, bet dīzeļeim kā tādiem). Tapēc es gandrīz skatos gan uz dīzeli gan uz Aero, bet... tač nav faktiski piedāvājumā. Arī mobilē un Autoscout faktiski ir viens Aero (tiesa sarkans!).
Un Vectoru ar 2.3 T vai 1.9TID arī gandrīz nav, paērējie man neinteresē. Tātad tie pēdējo gadu 9-5 vilkači, it kā jau novecojuši un gandrīz nemoderni, bet tomēr laikam uzticami, ja jau īpašnieki tos pietur. Tapēc atlieku šo pirkumu uz nākamo gadu, kad palielināsies piedāvājums. Tiesa arī meklešu tad 2008/2009/g.
Vēl jau savu pārdod, kas ir ar zināmu nobraukumu un pamatīgu investmentu būtu baigi neforši vienādā cenā ar tiem "brīnumiem", kas ir vienaudži ss.lv pa 1,8k EUR.
9-3 SS protams ir lielāks piedāvājums, bet ja eksterjers ir ok, tad plastmasīgais interjers un dizains ir atbaidošs. Pie tam tie autiņi ir ļoti zemi, kur ar tādu uz lauku ceļa?
Un Vectoru ar 2.3 T vai 1.9TID arī gandrīz nav, paērējie man neinteresē. Tātad tie pēdējo gadu 9-5 vilkači, it kā jau novecojuši un gandrīz nemoderni, bet tomēr laikam uzticami, ja jau īpašnieki tos pietur. Tapēc atlieku šo pirkumu uz nākamo gadu, kad palielināsies piedāvājums. Tiesa arī meklešu tad 2008/2009/g.
Vēl jau savu pārdod, kas ir ar zināmu nobraukumu un pamatīgu investmentu būtu baigi neforši vienādā cenā ar tiem "brīnumiem", kas ir vienaudži ss.lv pa 1,8k EUR.
9-3 SS protams ir lielāks piedāvājums, bet ja eksterjers ir ok, tad plastmasīgais interjers un dizains ir atbaidošs. Pie tam tie autiņi ir ļoti zemi, kur ar tādu uz lauku ceļa?
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Vai ne, salīdzināt kaut kādas grabažas ar Artehā regulāri apčubinātiem auto ir pilnīgi netaisnīgi!mrpinkeyes wrote:
Vēl jau savu pārdod, kas ir ar zināmu nobraukumu un pamatīgu investmentu būtu baigi neforši vienādā cenā ar tiem "brīnumiem", kas ir vienaudži ss.lv pa 1,8k EUR.