SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Dienas kuriozs
Piezvanu uz Alfa Motoru, lai parunātu par tur esošo 9-3 Aero, jo klātienē auto biju apskatījis, bet ar pārdevēju nebiju runājis - biju ieskrējis uz 5 min.
Cerēju uzzināt vismaz izdomātas vēstures izklāstu...
Realitātē pārdevējs neko nezina!!! Cik ilgi LV nezina, kāds atnācis uz LV nezina, vai LV kaut kas ir labots/taisīts nezina.
Esot liels uzņēmums un nevarot jau visu par visām mašīnām zināt... Jānomainot tik eļļa un jābrauc. Ja kas nebūs labi, tad pie viņiem varēšot droši remontēt
Nez, cik ilgi, ar šādu attieksmi, viņi vēl būs liels uzņēmums?
Piezvanu uz Alfa Motoru, lai parunātu par tur esošo 9-3 Aero, jo klātienē auto biju apskatījis, bet ar pārdevēju nebiju runājis - biju ieskrējis uz 5 min.
Cerēju uzzināt vismaz izdomātas vēstures izklāstu...
Realitātē pārdevējs neko nezina!!! Cik ilgi LV nezina, kāds atnācis uz LV nezina, vai LV kaut kas ir labots/taisīts nezina.
Esot liels uzņēmums un nevarot jau visu par visām mašīnām zināt... Jānomainot tik eļļa un jābrauc. Ja kas nebūs labi, tad pie viņiem varēšot droši remontēt
Nez, cik ilgi, ar šādu attieksmi, viņi vēl būs liels uzņēmums?
- donalds_dax
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 100
- Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Drīzāk jājautā, kā viņi līdz šim ir spējuši pastāvēt, jo attieksme, kā secinu, nav mainījusies kopš kāda 2006. gada, kad pirku savu pirmo SAAB. Nē, pie viņiem nenopirku - vieglāk izrādījās aizbraukt uz Viļņu.
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Pie mums vidējais aritmētiskais pircējs ir nedaudz mazohists, un daudzās jomās pārdevēji to izmanto. No kurienes ir tāda necieņa pret sevi un savu naudu, nezinu...
Starpcitu, vai padsmitgadīga Saab automātiskā kārba ir prātīgs pirkums?
Starpcitu, vai padsmitgadīga Saab automātiskā kārba ir prātīgs pirkums?
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Nav ne vainas saab tomātam!
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Ja pie padsmitgadīga auto pirkšanas ir izvēle starp MT un AT, tad racionālāk būtu MT, jo, ja arī MT vajadzēs remontu, tas būs daudz lētāks pat AT remontu Kaut gan Saabiem tie Aisin automāti arī diez ko bieži laikam nelūst
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Kaut kā SAABu gadījumā, biežāk dzird ka manuālās kārbas plīst biežāk. Diemžēl arī pēc savas pieredzes...
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Braucu jau ar savu 10. SAABu, 9 ir bijuši manuāli, 1 automāts. Vecākais auto pārdošanas brīdī ir bijis 30 gadus vecs, jaunākais 5. Nevienam no tiem nav bijusi nepieciešamība remontēt kārbu. Problēmas ar kārbu ir bijušas tikai vienam 88.g. 900T, kuram pie lielākiem apgriezieniem brīžam meta ārā no 2.pārnesuma un atpakaļgaitas, starp citu tas bija SAABs, kuru nopirku ar vismazāko noskrējienu no visiem - nepilniem 85K km, bet šīs problēmiņas ar kārbu bija jau no paša sākuma, 5 gadus vēlāk pārdevu to ar aptuveni 250K km nobraukumu un kārbas problēmas bija tās pašas, tās nebija progresējušas un netraucēja arī īpaši braukt, jo parādījas neregulāri un biju pie šīs īpatnības jau pieradis.
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Derētu norādīt cik ZS ir tām mašīnām, kurām plīst manuālās kārbas...andrejsb wrote:Kaut kā SAABu gadījumā, biežāk dzird ka manuālās kārbas plīst biežāk. Diemžēl arī pēc savas pieredzes...
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Vai vēl precīzāk - NmKoreFun wrote:Derētu norādīt cik ZS ir tām mašīnām, kurām plīst manuālās kārbas...andrejsb wrote:Kaut kā SAABu gadījumā, biežāk dzird ka manuālās kārbas plīst biežāk. Diemžēl arī pēc savas pieredzes...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Viens no otra tālu neaiziet.
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Nu kā to ņem!Parasti jau čipojot tie ņūtonmetri uzskrien augšā ātrāk kā zirgi!
Bet vispār jau rodas priekšstats ka tieši 9000 sābiem tās kārbas bija no puņķiem taisītas!Par 9-5 kārbām nav daudz dzirdēts, atšķirībā no audi un volvo!
Bet vispār jau rodas priekšstats ka tieši 9000 sābiem tās kārbas bija no puņķiem taisītas!Par 9-5 kārbām nav daudz dzirdēts, atšķirībā no audi un volvo!
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Griezes momenta cipars ir tas, kas tās kārbas reāli slogo, jo tas ir galvenais rādītājs spēkam, kāds tiek saņemts no kloķenes un pārnests caur sajūgu uz spararatu un kārbas vārpstām, zobratiem
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Nu ja MapTun Stage 5 tomātam piedāvā - 345 hp/480 Nm, gan jau ka tas Aisin tomāts ir ar kārtīgu rezervi taisīts!
Bet nokaut jau var visu!
Bet nokaut jau var visu!
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Manā gadījumā daudz, kā arī ņemot vērā sportisko pagātni, kārba nokalpoja ilgiKoreFun wrote:Derētu norādīt cik ZS ir tām mašīnām, kurām plīst manuālās kārbas...andrejsb wrote:Kaut kā SAABu gadījumā, biežāk dzird ka manuālās kārbas plīst biežāk. Diemžēl arī pēc savas pieredzes...
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Nu ko, gads riņķī, bet kabrioleta man vēl nav. Esmu sapratis, ka cenā līdz 5k eur, vairāk vai mazāk, visi auto ir ar defektiem. Tāpēc skatos uz kaut ko lētu ar domu salāpīt un tad lietot. Vismaz zini, ko un kā esi lāpījis.
Skatos, ka viens SAABists "dāvina" savu 900to un nevaru saprast vai riskēt, vai nē. Stāsta, ka kārba "bremzē/slīd", kā arī, ka pēc jumta nomaiņas, tas neveic precīzas darbības. Priekšējie sēdekļi jāpāršuj, bet tas ok pie šādas cenas.
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... fohgm.html
Jautājumi:
Kādas ir atsauksmes par 2.5 V6 dzinēju?
Cik izmaksātu kārbas nomaiņa (vai nav deficīts pie šāda dzinēja?)?
Vai ar jumta problēmu var tikt galā tikai ar programmēšanu?
Skatos, ka viens SAABists "dāvina" savu 900to un nevaru saprast vai riskēt, vai nē. Stāsta, ka kārba "bremzē/slīd", kā arī, ka pēc jumta nomaiņas, tas neveic precīzas darbības. Priekšējie sēdekļi jāpāršuj, bet tas ok pie šādas cenas.
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... fohgm.html
Jautājumi:
Kādas ir atsauksmes par 2.5 V6 dzinēju?
Cik izmaksātu kārbas nomaiņa (vai nav deficīts pie šāda dzinēja?)?
Vai ar jumta problēmu var tikt galā tikai ar programmēšanu?