Šī laikam ir aktuāla problēma c900 ?HforU wrote:Biju Tallinā apskatīt šo: http://www.nettiauto.com/en/saab/900/7084852" onclick="window.open(this.href);return false;
Pa lielam auto ir rūcošs un braucams. Lielākais pluss - auto nav izrūsējis.
Auto kādreiz bijis sarkans, pārkrāsots diezgan nekvalitatīvi un krāsa vietām nāk nost. Durvīm logu gumijas beigtas.
Kārba automāts, slīd atpakaļgaita. Uz priekšu braucot dzirdami krakšķi. Pieļauju, ka pusasis pirmsnāves stadijā!?
Motors, kārba ļoti netīri, viss vienā eļļā!
Elektriskie logi, krēsli, jumts strādā.
Salona apsildes ventilators strādā tikai max rezīmā.
ASV reģistrācija, bet ir atmuitots un atliek reģistrācija LV.
2200eur. Vai ir vērts ņemties? Viedokļi?
Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Varbūt, bet es nekad neesmu sastapies ar tādu problēmu. Un ne tikai savai mašīnai.Reinis_S wrote:Šī laikam ir aktuāla problēma c900 ?HforU wrote:Biju Tallinā apskatīt šo: http://www.nettiauto.com/en/saab/900/7084852" onclick="window.open(this.href);return false;
Pa lielam auto ir rūcošs un braucams. Lielākais pluss - auto nav izrūsējis.
Auto kādreiz bijis sarkans, pārkrāsots diezgan nekvalitatīvi un krāsa vietām nāk nost. Durvīm logu gumijas beigtas.
Kārba automāts, slīd atpakaļgaita. Uz priekšu braucot dzirdami krakšķi. Pieļauju, ka pusasis pirmsnāves stadijā!?
Motors, kārba ļoti netīri, viss vienā eļļā!
Elektriskie logi, krēsli, jumts strādā.
Salona apsildes ventilators strādā tikai max rezīmā.
ASV reģistrācija, bet ir atmuitots un atliek reģistrācija LV.
2200eur. Vai ir vērts ņemties? Viedokļi?
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Hm, izbraucot no garažas pamanīju eļlaini - darvainu (?) pleķi uz grīdas. Sanāk aptuveni tajā vietā kur ir izpūtēja bundulis pie aizmugurējā riteņa Nu neko es tur tā pieliecoties neredzēju, ka baifgi kaut kas tek... gan darbinot gan nedarbinot auto ?
Ka stur vispār aizmugurē var būt? Bremžu trubas ir mainītas... degviela?!
Ka stur vispār aizmugurē var būt? Bremžu trubas ir mainītas... degviela?!
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Benzīna smaka noteikti būtu jūtama, ja tas tecētu ārā
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ja tuvāk aizmugures labajam ritenim, tad tek, iespējams, no degvielas filtra savienojumiem (lai gan tie ir bandžo) un skalo nost mastiku no mašīnas apakšas - darvains pleķis.mrpinkeyes wrote:Hm, izbraucot no garažas pamanīju eļlaini - darvainu (?) pleķi uz grīdas. Sanāk aptuveni tajā vietā kur ir izpūtēja bundulis pie aizmugurējā riteņa Nu neko es tur tā pieliecoties neredzēju, ka baifgi kaut kas tek... gan darbinot gan nedarbinot auto ?
Ka stur vispār aizmugurē var būt? Bremžu trubas ir mainītas... degviela?!
Bet tas ir tikai minējums un viens iespējamais variants. Vislabāk jau būtu vismaz uz stabila domkrata pacelt augšā un pašam uz kāda palielāka kartona gabala paslīdēt apakšā ar lukturīti rokās. Var jau būt, ka stock 900ais nemaz uz domkrata nav jāceļ
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ja nu gadījumā redzat pārdodamies auto C900 OG ar labu virsbūvi - sakiet - meklēju nākotnei. ejošs vai neejošs - nav svarīgi.
86' Saab 900 Turbo 16 coupe JE6729
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Tev visticamāk ir jāskatās Somijas virzienānew2 wrote:Ja nu gadījumā redzat pārdodamies auto C900 OG ar labu virsbūvi - sakiet - meklēju nākotnei. ejošs vai neejošs - nav svarīgi.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Var paskatīties arī šeit!
http://www.blocket.se/hela_sverige?q=sa ... =32&cbl1=4" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.blocket.se/hela_sverige?q=sa ... =32&cbl1=4" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Paldies par ieteikumiem! Vai visu no Turbo bundžas pārmest uz neturbo bundžu ir iespējams vienkāršā veidā? varbūt kkur ir kāds forums par šo.
86' Saab 900 Turbo 16 coupe JE6729
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ko nozīmē "vienkāršā veidā"?
Ja bundžā ir bijis B202 ar 16v un inžektoriem vai B212, tad laikam var teikt, ka relatīvi vienkāršā veidā, priekš profiņa. Grūtāk, ja ir bijis karburatornieks (kā man), kur elektronikas vispār nav, pat benzīna sūknis mehānisks
Ja bundžā ir bijis B202 ar 16v un inžektoriem vai B212, tad laikam var teikt, ka relatīvi vienkāršā veidā, priekš profiņa. Grūtāk, ja ir bijis karburatornieks (kā man), kur elektronikas vispār nav, pat benzīna sūknis mehānisks
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Skatoties kura gada jaunā virsbūve.
87+ virsbūvē visu salikt būs vienkāršāk, kā vecākām, 79-~84 virsbūvi ja ņem, tas būs reāls projekts. Pēdējiem viss ir diezgan standartizēts, bāzes versiju var sataisīt par aero.
BET - ir jāņem puslīdz tā paša gada, respektīvi, ja Tev ir 1986.gads, vajadzētu pieturēties pie 86-90 mašīnām, jo pēc 90.gada nāk citas pravodkas, citi sēdekļi, lukturi ar augstuma korektoriem, airbags, abs, cita viduskonsole un logu pacēlāju slēdži. Diezgan. Nav neizdarāms, bet būs ko pačakarēties.
Un vispār, ja tagad ir priekšas rocenes mašīna, tad vispār der tikai 86-87, ja grib kaut ko saglabāt no vecās piekares un bremzēm. Savādāk jāpārmetina rocenes svira salonā un jātaisa/jāmetina ciet caurumi rocenes trosēm.
Bāku nomainīt ir štrunts, ja runā par karburators vs šprice.
Ja esi jaucis pāris mašīnas, nav nekas neizdarāms. To darot pirmo reizi, ir sagaidāms masīvs gatera procents
Bet vispār tā ir tukša spriedelēšana, vajag konkrētus gadus un izpildījumus, un aprīkojumus, tad arī varēs precīzāk kaut ko pateikt.
P.S. balto aero pa 300e nopirkšu daļām
87+ virsbūvē visu salikt būs vienkāršāk, kā vecākām, 79-~84 virsbūvi ja ņem, tas būs reāls projekts. Pēdējiem viss ir diezgan standartizēts, bāzes versiju var sataisīt par aero.
BET - ir jāņem puslīdz tā paša gada, respektīvi, ja Tev ir 1986.gads, vajadzētu pieturēties pie 86-90 mašīnām, jo pēc 90.gada nāk citas pravodkas, citi sēdekļi, lukturi ar augstuma korektoriem, airbags, abs, cita viduskonsole un logu pacēlāju slēdži. Diezgan. Nav neizdarāms, bet būs ko pačakarēties.
Un vispār, ja tagad ir priekšas rocenes mašīna, tad vispār der tikai 86-87, ja grib kaut ko saglabāt no vecās piekares un bremzēm. Savādāk jāpārmetina rocenes svira salonā un jātaisa/jāmetina ciet caurumi rocenes trosēm.
Bāku nomainīt ir štrunts, ja runā par karburators vs šprice.
Ja esi jaucis pāris mašīnas, nav nekas neizdarāms. To darot pirmo reizi, ir sagaidāms masīvs gatera procents
Bet vispār tā ir tukša spriedelēšana, vajag konkrētus gadus un izpildījumus, un aprīkojumus, tad arī varēs precīzāk kaut ko pateikt.
P.S. balto aero pa 300e nopirkšu daļām
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
lawyer wrote:Ko nozīmē "vienkāršā veidā"?
Ja bundžā ir bijis B202 ar 16v un inžektoriem vai B212, tad laikam var teikt, ka relatīvi vienkāršā veidā, priekš profiņa. Grūtāk, ja ir bijis karburatornieks (kā man), kur elektronikas vispār nav, pat benzīna sūknis mehānisks
Tev tak, man liekas, ka jau teicu, ka bāku vari atstāt un, jaunas līnijas līdz motoram un līnijā ielikt bosch 044 sūkni. Pietiks ilgam laikam.
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Nauris_t16 wrote:Skatoties kura gada jaunā virsbūve.
P.S. balto aero pa 300e nopirkšu daļām
šādu plānu nav, es ar viņu jau pie 4000 esmu nobraucis bez problēmām
86' Saab 900 Turbo 16 coupe JE6729
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
new2 wrote:Nauris_t16 wrote:Skatoties kura gada jaunā virsbūve.
P.S. balto aero pa 300e nopirkšu daļām
šādu plānu nav, es ar viņu jau pie 4000 esmu nobraucis bez problēmām
Joks pa jokam, ceru, ka neapvainojies
Bet reāli nav nekādas problēmas kaut ko pārcelt uz citu virsbūvi, tā jau 900ie ir kā lego, BET mēdz būt nianses pa gadiem. Ja nu kas, droši jautā, pakonsultēšu.