Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

User avatar
tranquillo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 657
Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
Location: Riga, Aloja
Contact:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by tranquillo »

Kāds izrāda interesi par to sarkano facelift 9-5 OG aero?
Man ir reāla interese nomainīt savu 9-3 OG aero pret šo. Ja jau kāds ir uzmetis aci uz šo, tad nejaukšos. Ja nu gadījumā nav, bet +/- zina tehnisko stāvokli (pārdevējs neko nezināja), tad padalieties.
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by defektivais »

Kurš šeit girbēja 90-to? Viens tieši pieejams Tallinā:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1933364

Image
Image
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
tranquillo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 657
Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
Location: Riga, Aloja
Contact:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by tranquillo »

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... eceke.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Biju apskatīties šo.
Labās lietas: salons (zēļ, ka nav el. regulējami krēsli) diez gan svaigs, mūzikas sistēma skanēja labi. Ar savu Windows Phone 8 tikai nekādi nevarēju atrast viņa bluetooth.
Sliktās lietas - Multistūre nestrādāja ar aftermarket galvu, šur tur vajag pārkrāsot, gāze ļoti smirdēja, pat mazliet ieberot auto raustījās (ar tādu gāzes iekārtu tiešām kapeiku p*****). Kaut kāda graboņa no dzinēja bija. Man liekas ka ķēde, šis pārliecināts, ka gāze. Nemāku spriest, jo pieredze ar gāzmobīļiem vispār nav. Gāzes uzpildes vieta apakšā pie bufera... Ā, un tā uzlīme uz arkas un spārna :mrgreen:
Nebūtu gāze, tad noteikti ieķertu. Domāju vai dzīt uz diagnostiku vai nē. Nobraukums bija 237 000. Jā ķēde nav mainīta (gan jau nav), tad vēl vismaz 1000 EUR jāgāž iekšā. Arteh krāmējas arī ar citu uzstādītām gāzes iekārtām?
kassparss
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 148
Joined: Mon Dec 09, 2013 1:03 pm

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by kassparss »

tranquillo wrote:https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... eceke.html

Biju apskatīties šo.
Labās lietas: salons (zēļ, ka nav el. regulējami krēsli) diez gan svaigs, mūzikas sistēma skanēja labi. Ar savu Windows Phone 8 tikai nekādi nevarēju atrast viņa bluetooth.
Sliktās lietas - Multistūre nestrādāja ar aftermarket galvu, šur tur vajag pārkrāsot, gāze ļoti smirdēja, pat mazliet ieberot auto raustījās (ar tādu gāzes iekārtu tiešām kapeiku p*****). Kaut kāda graboņa no dzinēja bija. Man liekas ka ķēde, šis pārliecināts, ka gāze. Nemāku spriest, jo pieredze ar gāzmobīļiem vispār nav. Gāzes uzpildes vieta apakšā pie bufera... Ā, un tā uzlīme uz arkas un spārna :mrgreen:
Nebūtu gāze, tad noteikti ieķertu. Domāju vai dzīt uz diagnostiku vai nē. Nobraukums bija 237 000. Jā ķēde nav mainīta (gan jau nav), tad vēl vismaz 1000 EUR jāgāž iekšā. Arteh krāmējas arī ar citu uzstādītām gāzes iekārtām?
Arteh svešas iekārtas i neskatīsies, kur nu vēl klāt ķersies
Vienīgi, viņi var visu gāzi nomainīt uz savu (peiskaiti štuku vēl klāt) ;)

Tas jau kautkāds perekups, vai ne tā?
Tad logiski, ka stāsta pasakas, bet ko šis pa cenu? bija gatavs runāt?
Ar šadiem defektiem būtu spēcīgi jāruna par cenu, un tad no galējās var būvēt virsū ķēdes maiņu un gāzes iekārtas remontus, nu un vizuālo ar.

P.S., kas ir ar to uzlīmi sānā??
User avatar
tranquillo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 657
Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
Location: Riga, Aloja
Contact:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by tranquillo »

kassparss wrote:
tranquillo wrote:https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... eceke.html

Biju apskatīties šo.
Labās lietas: salons (zēļ, ka nav el. regulējami krēsli) diez gan svaigs, mūzikas sistēma skanēja labi. Ar savu Windows Phone 8 tikai nekādi nevarēju atrast viņa bluetooth.
Sliktās lietas - Multistūre nestrādāja ar aftermarket galvu, šur tur vajag pārkrāsot, gāze ļoti smirdēja, pat mazliet ieberot auto raustījās (ar tādu gāzes iekārtu tiešām kapeiku p*****). Kaut kāda graboņa no dzinēja bija. Man liekas ka ķēde, šis pārliecināts, ka gāze. Nemāku spriest, jo pieredze ar gāzmobīļiem vispār nav. Gāzes uzpildes vieta apakšā pie bufera... Ā, un tā uzlīme uz arkas un spārna :mrgreen:
Nebūtu gāze, tad noteikti ieķertu. Domāju vai dzīt uz diagnostiku vai nē. Nobraukums bija 237 000. Jā ķēde nav mainīta (gan jau nav), tad vēl vismaz 1000 EUR jāgāž iekšā. Arteh krāmējas arī ar citu uzstādītām gāzes iekārtām?
Arteh svešas iekārtas i neskatīsies, kur nu vēl klāt ķersies
Vienīgi, viņi var visu gāzi nomainīt uz savu (peiskaiti štuku vēl klāt) ;)

Tas jau kautkāds perekups, vai ne tā?
Tad logiski, ka stāsta pasakas, bet ko šis pa cenu? bija gatavs runāt?
Ar šadiem defektiem būtu spēcīgi jāruna par cenu, un tad no galējās var būvēt virsū ķēdes maiņu un gāzes iekārtas remontus, nu un vizuālo ar.

P.S., kas ir ar to uzlīmi sānā??
Par cenu īpaši vēl nerunāju. Es domāju, ka var mierīgi censties runāt. Viņš tikai ieminējās, ka februāra beigās brauks viens latvietis no Vācijas, kurš būtu pa 500 EUR vairāk maksāt (tradicionāli). Biju pirmais, kas auto apskatījās. Uz arkas un spārna ir apaļa balta, izbalējuša uzlīme. Neiedziļinājos, kas tur tieši ir rakstīts.
Katrā gadījumā, ja autiņam ir 250 ZS un ieberot kaut kas raustās, tad es vienkārši tam neredzu jēgu. Es tādas jauda auto pērku, lai patīkamu dinamiku sajustu, nevis raustītos uz ceļa, lai ieekonomētu degvielas izmaksas. Gan jau pie gāziniekiem var noregulēt. Taču tas man galīgi nepatika.
Bet no viņa iespējams var sanākt arī tīri labs gāžamais. Sarkanā krāsa+ balts salons + R17 double three spoke diski + kādi melnie akcenti un tonēti logi būtu smuki.
Baigi svārstos. Dvēsele saka vienu, bet prāts kaut ko citu. Ja ir vēlme vari grābt šo ciet. Nolaid pa štuku cenu lejā un uzcel dampi. Iespējams vienkārši jāiegāž Arteh Stage savā melnī, jo vadāmības ziņa arī 9-3 aero ir krietni vien jautrāks nekā 9-5
kassparss
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 148
Joined: Mon Dec 09, 2013 1:03 pm

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by kassparss »

tranquillo wrote:
Par cenu īpaši vēl nerunāju. Es domāju, ka var mierīgi censties runāt. Viņš tikai ieminējās, ka februāra beigās brauks viens latvietis no Vācijas, kurš būtu pa 500 EUR vairāk maksāt (tradicionāli). Biju pirmais, kas auto apskatījās. Uz arkas un spārna ir apaļa balta, izbalējuša uzlīme. Neiedziļinājos, kas tur tieši ir rakstīts.
Katrā gadījumā, ja autiņam ir 250 ZS un ieberot kaut kas raustās, tad es vienkārši tam neredzu jēgu. Es tādas jauda auto pērku, lai patīkamu dinamiku sajustu, nevis raustītos uz ceļa, lai ieekonomētu degvielas izmaksas. Gan jau pie gāziniekiem var noregulēt. Taču tas man galīgi nepatika.
Bet no viņa iespējams var sanākt arī tīri labs gāžamais. Sarkanā krāsa+ balts salons + R17 double three spoke diski + kādi melnie akcenti un tonēti logi būtu smuki.
Baigi svārstos. Dvēsele saka vienu, bet prāts kaut ko citu. Ja ir vēlme vari grābt šo ciet. Nolaid pa štuku cenu lejā un uzcel dampi. Iespējams vienkārši jāiegāž Arteh Stage savā melnī, jo vadāmības ziņa arī 9-3 aero ir krietni vien jautrāks nekā 9-5
Nē, tā nopietni par šo nedomāju, vienkārši interese moka..

Par to gāzi..tā vienkārši atregulēt ne vienmēr ir iespējams..ar lētajām gāzes uzpariktēm ir visādīgi, visas mašīnas man ir bijušas uz gāzi un ne vienai nav bijusi "atregulēšanas" vaina - izrādās kāda sprausla beigta, ja tā no lētā gala tad jamaina, un ja maina tad lēto sirdapziņa neļauj likt, bet mainu visas pret labām..tad vēl kompji mēdz sākt niķoties, vai kautkur kāda truba smirdēt.. ja pirktu auto, tad ļoti vēlētos to gāzi likt pēc pirkšanas, jo vismaz zinu ko un pie kā lieku..
Saprotu arī kapēc Arteh negrib ar citu "garadarbiem" krāmēties :)
User avatar
tranquillo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 657
Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
Location: Riga, Aloja
Contact:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by tranquillo »

kassparss wrote:
tranquillo wrote:
Par cenu īpaši vēl nerunāju. Es domāju, ka var mierīgi censties runāt. Viņš tikai ieminējās, ka februāra beigās brauks viens latvietis no Vācijas, kurš būtu pa 500 EUR vairāk maksāt (tradicionāli). Biju pirmais, kas auto apskatījās. Uz arkas un spārna ir apaļa balta, izbalējuša uzlīme. Neiedziļinājos, kas tur tieši ir rakstīts.
Katrā gadījumā, ja autiņam ir 250 ZS un ieberot kaut kas raustās, tad es vienkārši tam neredzu jēgu. Es tādas jauda auto pērku, lai patīkamu dinamiku sajustu, nevis raustītos uz ceļa, lai ieekonomētu degvielas izmaksas. Gan jau pie gāziniekiem var noregulēt. Taču tas man galīgi nepatika.
Bet no viņa iespējams var sanākt arī tīri labs gāžamais. Sarkanā krāsa+ balts salons + R17 double three spoke diski + kādi melnie akcenti un tonēti logi būtu smuki.
Baigi svārstos. Dvēsele saka vienu, bet prāts kaut ko citu. Ja ir vēlme vari grābt šo ciet. Nolaid pa štuku cenu lejā un uzcel dampi. Iespējams vienkārši jāiegāž Arteh Stage savā melnī, jo vadāmības ziņa arī 9-3 aero ir krietni vien jautrāks nekā 9-5
Nē, tā nopietni par šo nedomāju, vienkārši interese moka..

Par to gāzi..tā vienkārši atregulēt ne vienmēr ir iespējams..ar lētajām gāzes uzpariktēm ir visādīgi, visas mašīnas man ir bijušas uz gāzi un ne vienai nav bijusi "atregulēšanas" vaina - izrādās kāda sprausla beigta, ja tā no lētā gala tad jamaina, un ja maina tad lēto sirdapziņa neļauj likt, bet mainu visas pret labām..tad vēl kompji mēdz sākt niķoties, vai kautkur kāda truba smirdēt.. ja pirktu auto, tad ļoti vēlētos to gāzi likt pēc pirkšanas, jo vismaz zinu ko un pie kā lieku..
Saprotu arī kapēc Arteh negrib ar citu "garadarbiem" krāmēties :)
Par gāzes likšanu pēc auto pirkšanas pilnībā piekrītu
Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Aigars »

tranquillo wrote:https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... eceke.html

Jā ķēde nav mainīta (gan jau nav), tad vēl vismaz 1000 EUR jāgāž iekšā. Arteh krāmējas arī ar citu uzstādītām gāzes iekārtām?
Baigi nepatika šis teksts, jo baidos no tās procedūras. Kāpēc VISMAZ 1000 Eur? Ja agrāk ķēdes maiņa bija ap 500 Ls, tad kāpēc tagad vismaz 1000? Es saprastu, ja pieskaita klāt vēl visus blakusdarbus, bet te jau minēts tikai ķēdes maiņa un vismaz 1000 EUR...
User avatar
tranquillo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 657
Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
Location: Riga, Aloja
Contact:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by tranquillo »

Aigars wrote:
tranquillo wrote:https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... eceke.html

Jā ķēde nav mainīta (gan jau nav), tad vēl vismaz 1000 EUR jāgāž iekšā. Arteh krāmējas arī ar citu uzstādītām gāzes iekārtām?
Baigi nepatika šis teksts, jo baidos no tās procedūras. Kāpēc VISMAZ 1000 Eur? Ja agrāk ķēdes maiņa bija ap 500 Ls, tad kāpēc tagad vismaz 1000? Es saprastu, ja pieskaita klāt vēl visus blakusdarbus, bet te jau minēts tikai ķēdes maiņa un vismaz 1000 EUR...
Tā saku pēc pieredzes. ;) Kad mainīju savam 9-3, tad kopā savilkās 800 ls, kas jau būtu virs 1100 EUR. Ja motors izcelts, tad loģiski apskatās arī citas detaļas, ko vajag mainīt. Manā gadījumā : kēde, spilveni un kartera ventilācija. Protams, ja pats visu dara, tad var daudz lētāk. Taču man nav ne piemērotas telpas, aprīkojums un pats galvenais pieredze un nepieciešamās prasmes, lai no beigās no efekta nesanāk defekts
User avatar
Diks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 766
Joined: Fri Oct 31, 2008 3:55 am
Location: Ventspils

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Diks »

Ja tam auto https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... eceke.html" onclick="window.open(this.href);return false; mūzika izmaksājusi 2,5k eiro, tad varbūt pašu mašīnu bez mūzikas var nopirkt pa 490 :whistle::lol:
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by elmo »

Gāzi nekad nevar saregulēt perfekti, jo ar katru uzpildi atšķiras gāzes sastāvs! :(
Tāpēc es vairs neķeru kreņķi par šo, bet pieņemu pašu par sevi kā saprotamu, ka citreiz iet un citreiz nē!
Kudinsky
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 523
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:00 pm
Location: Mālpils

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Kudinsky »

elmo wrote:Gāzi nekad nevar saregulēt perfekti, jo ar katru uzpildi atšķiras gāzes sastāvs! :(
Tāpēc es vairs neķeru kreņķi par šo, bet pieņemu pašu par sevi kā saprotamu, ka citreiz iet un citreiz nē!
Tāda patīkama blakusparādība ekonomijai. :mrgreen:
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by elmo »

Tad, kad 1 litrs benzīna maksāja 1.4 euro bet gāze 0.5, tad gāzes kvalitātei vispār neviens nepievērs uzmanību. Bet tagad, kad gāze jau maksā 0.55-0.60, bet benzīns 1 euro, tad uz šosejas jau izdevīgāk ir braukt ar benzīnu. Pilsētā pie 20 litriem uz simta gāze joprojām priecē, jo baigi ieskrieties nav kur, līdz ar to augstāk par 3kRPM tāpat iegriezt praktiski nesanāk.

Un vēl tāda nianse, ka 2,3 AERO pret gāzes kvalitāti ir ļoti jūtīgs, bet 3.0 v6 praktiski rij jebkuras kvalitātes gāzi un nešķauda.
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Ainars »

tranquillo wrote:https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... eceke.html

Biju apskatīties šo.
Labās lietas: salons (zēļ, ka nav el. regulējami krēsli) diez gan svaigs, mūzikas sistēma skanēja labi. Ar savu Windows Phone 8 tikai nekādi nevarēju atrast viņa bluetooth.
Sliktās lietas - Multistūre nestrādāja ar aftermarket galvu, šur tur vajag pārkrāsot, gāze ļoti smirdēja, pat mazliet ieberot auto raustījās (ar tādu gāzes iekārtu tiešām kapeiku p*****). Kaut kāda graboņa no dzinēja bija. Man liekas ka ķēde, šis pārliecināts, ka gāze. Nemāku spriest, jo pieredze ar gāzmobīļiem vispār nav. Gāzes uzpildes vieta apakšā pie bufera... Ā, un tā uzlīme uz arkas un spārna :mrgreen:
Nebūtu gāze, tad noteikti ieķertu. Domāju vai dzīt uz diagnostiku vai nē. Nobraukums bija 237 000. Jā ķēde nav mainīta (gan jau nav), tad vēl vismaz 1000 EUR jāgāž iekšā. Arteh krāmējas arī ar citu uzstādītām gāzes iekārtām?
Negribi atbraukt pie manis??.. varesi ari izgaazt ar 2.3t 265Zs un gaazi un pateikt vai iet vai neiet un vai raustaas vai neraustaas...
paklausities kaa skan jauns un kluss motors un klusas sprauslas :)
man vnk gribas dzirdet viedokli no malas, jo pasham liekas ka viss ir baigi forshii :mrgreen:
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by elmo »

Nu iedod sestdien izgāzt, tad pateikšu vai tavs jaunais motors iet labāk par AERO. :twisted:
Post Reply