Motortelpā ir daudz dažādu elektrosavienojumu un agregātu, kuri ir jūtīgi pret netīrumiem, kā arī daudz skrūves.Henry wrote:ar tvaiku varētu būt vēl ok.lawyer wrote:Sakarīgos mazgāšanas kantoros motortelpu mazgā ar tvaiku
Un motortelpu ir vēlams regulāri mazgāt, ar ko es arī diemžēl pats grēkoju
a kāpēc mazgā motortelpu? priekš Miss universe skaistumkonkursa vai arī tam ir kāds tehniskas dabas izskaidrojums?
Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nē nu dibenu jau ar var netīrīt , kurš tad to redzēsHenry wrote:ar tvaiku varētu būt vēl ok.lawyer wrote:Sakarīgos mazgāšanas kantoros motortelpu mazgā ar tvaiku
Un motortelpu ir vēlams regulāri mazgāt, ar ko es arī diemžēl pats grēkoju
a kāpēc mazgā motortelpu? priekš Miss universe skaistumkonkursa vai arī tam ir kāds tehniskas dabas izskaidrojums?
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
+1alpins wrote: Nē nu dibenu jau ar var netīrīt , kurš tad to redzēs
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
bet nejau ar karčerualpins wrote:Nē nu dibenu jau ar var netīrīt , kurš tad to redzēsHenry wrote:ar tvaiku varētu būt vēl ok.lawyer wrote:Sakarīgos mazgāšanas kantoros motortelpu mazgā ar tvaiku
Un motortelpu ir vēlams regulāri mazgāt, ar ko es arī diemžēl pats grēkoju
a kāpēc mazgā motortelpu? priekš Miss universe skaistumkonkursa vai arī tam ir kāds tehniskas dabas izskaidrojums?
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nu nez nez. Ir motortelpa mazgāta ar ķīmuju un pēc tam prātīgi ar karcheru un nekāda vaina.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Kāpēc gan nemazgāt/nekopt motortelpu!? Nosedzot jūtīgās daļas, prātīgi, vēlams bez augstspiediena - neredzu nekādu iemeslu, kāpēc ne.
Tā pat kā lawyer, es arī ar to grēkoju.
Bonusi:
1) Viegli pamanāmas noplūdes
2) Mehāniķis/pats ko skrūvējot jutīsies daudz patīkamāk darbojoties tīrākā motortelpā.
3) Estētika un personīgā attieksme.
Kā jau teica, var netīrīt arī dibenu, var nemainīt zeķes un veļu. Tikai tik daudz, lai no malas izskatītos OK un neostu pa gabalu. Nav obligāti jābūt modelim, lai koptu sevi
Tā pat kā lawyer, es arī ar to grēkoju.
Bonusi:
1) Viegli pamanāmas noplūdes
2) Mehāniķis/pats ko skrūvējot jutīsies daudz patīkamāk darbojoties tīrākā motortelpā.
3) Estētika un personīgā attieksme.
Kā jau teica, var netīrīt arī dibenu, var nemainīt zeķes un veļu. Tikai tik daudz, lai no malas izskatītos OK un neostu pa gabalu. Nav obligāti jābūt modelim, lai koptu sevi
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
pilnīgi piekrītu par to, ka motortelpu vajag kopt/apslaucīt utt, bet nu ne jau ar šlangu iet pāri.jankab wrote:Kāpēc gan nemazgāt/nekopt motortelpu!? Nosedzot jūtīgās daļas, prātīgi, vēlams bez augstspiediena - neredzu nekādu iemeslu, kāpēc ne.
Tā pat kā lawyer, es arī ar to grēkoju.
Bonusi:
1) Viegli pamanāmas noplūdes
2) Mehāniķis/pats ko skrūvējot jutīsies daudz patīkamāk darbojoties tīrākā motortelpā.
3) Estētika un personīgā attieksme.
Kā jau teica, var netīrīt arī dibenu, var nemainīt zeķes un veļu. Tikai tik daudz, lai no malas izskatītos OK un neostu pa gabalu. Nav obligāti jābūt modelim, lai koptu sevi
Savējam saabam es arī motortelpu "aplaizu" ik pa brīdim, lai ir tīrs un smuki, bet ūdeni ar spaini gan negāzīšu virsū kā to dara daži kantori, lai uzpucētu auto pirms pārdošanas...
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Jo vairāk eļļas, jo mazāk rūsas!
Man visa motortelpa izpūsta ar Krown! Mazgāt nost pretrūsas slāni būtu stulbi.
Tāpēc arī lielos netīrumus apslauku ar papīra dvieli un miers.
Man visa motortelpa izpūsta ar Krown! Mazgāt nost pretrūsas slāni būtu stulbi.
Tāpēc arī lielos netīrumus apslauku ar papīra dvieli un miers.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nedomāju, ka Krown's tik viegli iet nost...savādāk, temperatūras maiņas, lietus, mitrums, sāls un vēl dažādi vides faktori jau sen auto apakšu būtu atstājuši bez Krown pārklājuma.elmo wrote:Jo vairāk eļļas, jo mazāk rūsas!
Man visa motortelpa izpūsta ar Krown! Mazgāt nost pretrūsas slāni būtu stulbi.
Tāpēc arī lielos netīrumus apslauku ar papīra dvieli un miers.
Tomēr, es nesaku, ka tas ir tas, kā jādara. Katrs pats izvēlas, kā kopt un uzturēt savu auto.
P.S. Jo vairāk eļļas, jo sliktāk gumijas buksēm, motora paduškām...
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... hlmmn.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Varbūt kāds ir skatījies šo auto vai arī ir informācija par to?
Varbūt kāds ir skatījies šo auto vai arī ir informācija par to?
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ja nekļūdos tad to Saabu tirgo sieviete,jebšu tas ir reklāmas triks . Katrā ziņā Saabs kā Saabs vizuāli,tehniski brauc apskaties..
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Pārdevi 9000-šo un tagad meklē 9-5? Eh....
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ja, uz telefonu atbildēja sieviete, bet kas par reklāmas triku?Wilsons wrote:Ja nekļūdos tad to Saabu tirgo sieviete,jebšu tas ir reklāmas triks . Katrā ziņā Saabs kā Saabs vizuāli,tehniski brauc apskaties..
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Es nopirktu arī 9000-šo bet nav labu piedāvajumu. Kaut gan arī šis 9-5 par tādu naudu nav no labākajiem.Silver wrote:Pārdevi 9000-šo un tagad meklē 9-5? Eh....
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Zini kā ir,daudzi uzreiz domā,vot ar autiņu braukusi sieviete,tātad nav baigi gāzēts,nodzīts nu i jāņem ciet,a moška tur vecis dricelē katru dienu Bet nu ticamāk ka saimniece arī gadijumā ir sieviete,vienkāršākais varinats ja interesē,tad aizdzen uz diagnostiku pie zēniem!!!