Dažādi jautājumi par 900
Re:Dažādi jautājumi par 900
toties man ir jauns jautājums: vai eksperti varētu sniegt savus ieteikumus, kas noteikti būtu jāizdara, pirms nolikt mašīnīti ziemas guļā? jau nojaušu, ka sāksiet strīdēties savā starpā, kura viedoklis pareizāks..:blink: bet varbūt spēšu arī no tā izlobīt kaut ko sev noderīgu :)
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nomazgā :)
Re:Dažādi jautājumi par 900
ok, paldies, ka atgādināji, ka netīrāku saabu Rīgā grūti atrast! :angry:
Re:Dažādi jautājumi par 900
Ka minimums nomazga masinu, atvieno akumulatora klemmi, atstaj puspievertas visas durvis un bagaznieku lai durvju gumijas nedabon nosesties, var logiem atstat mazas skirbinas lai gaiss cirkule.
NORADIJUMI SPEKA, JA MASINU TURESI GARAZA!!!
NORADIJUMI SPEKA, JA MASINU TURESI GARAZA!!!
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Ja ārā, tad atrodi auto pārklāju, nomazgā, iztīri, var pacekot, vai kautkur nav sakrājies ūdens, piem. zem bagažnieka grīdas. Būtu labi arī kādā vējainā dienā auto izvēdināt, t.i. aturēt visas durvis vaļā. Jāiepūš ari riepās bik lielāks spiediens, lai nepaliek kantainas ;)
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900
bik lielāks spiediens - tas ir cik? oriģ. jābūt 2.1
ceru turēt zem jumta. Un kā ar visiem šķidrumiem? domāju - nav tā kā mocītim - šis tas jānolej, šis tas jāpielej?
ceru turēt zem jumta. Un kā ar visiem šķidrumiem? domāju - nav tā kā mocītim - šis tas jānolej, šis tas jāpielej?
Re:Dažādi jautājumi par 900
Mocis bleķa bākas lielākoties un tādēļ jālej līdz lūpai.
Karbūzis arī alumīnija SAABam tādēļ nav jāappūš ar eļļām.
Ķēdes nav ko eļļot un saliet.
Labāk ziemā reizi 2 nedēļās iedarbini un padzenā šķidrumus.
Bet nu pilnībā sausu bāku labāk neatstāj dēļ tā paša kondensāta.
Karbūzis arī alumīnija SAABam tādēļ nav jāappūš ar eļļām.
Ķēdes nav ko eļļot un saliet.
Labāk ziemā reizi 2 nedēļās iedarbini un padzenā šķidrumus.
Bet nu pilnībā sausu bāku labāk neatstāj dēļ tā paša kondensāta.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Skidrumus pavasari pirms nakosas sezonas varesi nomainit.
ja garaza nav apkurinama, ieteicams izliet ara vasaras logu mazgajamo skidrumu, parejiem skidrumiem nekas nenotiks.
Vel ieteiktu nenoraut rokeni, bet atstat masinu roba vai neitralaja atruma, bet pie riteniem nolikt klucisus, lai autins neripotu prom.
ja garaza nav apkurinama, ieteicams izliet ara vasaras logu mazgajamo skidrumu, parejiem skidrumiem nekas nenotiks.
Vel ieteiktu nenoraut rokeni, bet atstat masinu roba vai neitralaja atruma, bet pie riteniem nolikt klucisus, lai autins neripotu prom.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Kā gan savādāk tu vari atslēgu izņemt 900 saabam?
Re:Dažādi jautājumi par 900
Kas teica, ka garaza stavosai masinai ir janem ara atslega ? ;)
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Atstājot mašīnu ar ieslēgtu pārnesumu jau nu gan nekas tāds īpašs nevar notikt - toties bremzes gan var "ieēsties". Nu ja oriģināli ir 2,1, tad, ja ieliktu kādus 2,4/2,5bar būtu ok. Vajag tikai atcerēties pavasarī izlaist to lieko spiedienu laukā, ja tas tur vēl vispār būs :P
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900
bet manam cabrim tie 2,4/2,5 bar ir rekomendēti jau 3-4 pasažieru konfigurācijā ... tiesa 1-2 pas. laikam bija 2,1/2,2
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Es jau runāju tā tīri teorētiski. Un, manuprāt, liekot lielāka diametra diskus ar zemāka profila riepām arī ir jāliek lielāks spiediens. Vismaz es savam turu tos pašus 2,4/2,5bar, lai normāli ejot līkuma mašīna "nestaigātu" riepās ;)KurBads wrote:bet manam cabrim tie 2,4/2,5 bar ir rekomendēti jau 3-4 pasažieru konfigurācijā ... tiesa 1-2 pas. laikam bija 2,1/2,2
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900
Es liktu kā armijā - uz klučiem piepaceltu un riepās atstātu~ 1 atm spiedienu. Visas gumijas apstrādātas, AKB atvienots... Tur bija vesels saraksts, kas jādara ieziemojot mašīnu. Reāls labums no šā ir riepām un atsperēm.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629