Un ko čoms darīja? Sacēla haju? Sūdzējās apdrošinātājam? Prasīja servisam? Ziņoja policijai? Ko visi atbildēja? Vai arī čoms tikai pačīkstēja, cik visi ir slikti (izņemot pašu, protams)?elmo wrote:Man viens čoms caur apdrošinātāja līgumpartneriem dabūja atpakaļ savus spoguļus ar tiem pašiem defektiem, tajās pašās vietās!
Es, piemēram, pie tāda padrošinātāja savu mūžu vairs neko nedrošinātu!
Bet, kas attiecas uz preces izcelsmes noskaidrošanu un līgumpartnera iespējām to piegādāt ir jāpieiet ļoti uzmanīgi! Man ir viens klients, kas pasūtīja apkures katlu uzstādīšanu no vienas mazpazīstamas firmiņas, jo tā bija vienīgā, kas apņēmās darbus izdarīt nedēļas laikā. Katlus uzlika, siltums ir un visi dzīvo laimīgi, līdz brīdim, kad VID atsūta lēmumu par nodokļu uzrēķinu! Izrādās VID ieskatā apkures katlu nekad nav bijis un neviens tos nekad nav uzstādījis, jo mazpazīstamajai firmiņai ir tikai viens darbinieks, valdes loceklis, kurš noliedz, ka jebkad mūžā būtu kaut kādu līgumu vai rēķinu parakstījis, uzņēmumam nav neviena celtnieka un kā darbības veids nav norādīta apkures sistēmu uzstādīšana, bet gan vispārējā celtniecības palīgdarbu veikšana. Mazpazīstamais uzņēmums nav uzrādījis dokumentus no kurienes apkures katli iegūti. Vēl VID pasaka, ka uzņēmumam nebija tehnikas, ar ko tos katlus atvest, līdz ar to, katlu nav bijis, neviens tos nav uzstādījis, priekšnodoklis atskaitīts nepamatoti, kā arī jāveic korekcijas ienākuma nodokļa deklarācijās, un vispār klients ir parādā valsts ieņēmumu dienestam 5000 LVL.
Faktu, ka katli atrodas māju pagrabos VID nenoliedz, bet uzskata, ka viņi tur jau atrodas kopš neatminamiem laikiem!
Tā kā tā lūk, ir jāseko līdzi ne tikai preču izcelsmei, bet arī līgumpartnera iespējām preci piegādāt un uzstādīt!
P.S. Diezvai nedrošinātu. Swedbanka starp citu arī akceptē lietotus spoguļus. Un arī nepārbauda izcelsmi. Tā ka, droši vari jau tagad lauzt līgumus ar šamiem, jo pasargāts no "čoma situācijas" pie viņiem tu neesi. Un, ja atklāsies, ka tev ir uzlikti zagti, šie rīkosies tieši tāpat kā jebkurš cits. Man šķiet, ka šobrīd tikai kādi 2 vai 3 apdrošinātāji ir oficiāli paziņojuši, ka piesaka karu spoguļu zagļiem un akceptēs tikai jaunus spoguļus. VIens bija If, otrs laikam Balta... 100% neatceros... bet arī tas bija pirms kādiem 3 gadiem...
Par to lielā klienta gadījumu - vēlreiz saku, nu nav tā, ka jebkurš serviss ar vienu valdes locekli var kļūt par apdrošinātaja partneri. Pie šamiem nemaz kurš katrs arī nevar tikt. Apdrošinātāji pa lielam tomēr izvērtē (kāds vairāk, kāds mazāk), ar ko slēdz līgumus.