Dažādi jautājumi par 900
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nu tavas molekulārās lodītes ir tieši tas pats salīdzinājums kā rupjajam un smalkajam smilšpapīram :)
Un dēļ tā, ka sintētika labāk turas klāt pie virsmām nekā minerāla, tad viņai arī nav tik liela tendence spiesties laukā :)
Es arī neesmu no tiem kas varētu tā baigi perfekti paskaidrot par šī procesa zinātnisko darbību, bet nu man pašam galvā ir saprotams kādēļ sintētika nelīst laukā no motora. Tai skaitā arī garām sadalītāja asij kurai virsū ir blīvslēgs.
Un dēļ tā, ka sintētika labāk turas klāt pie virsmām nekā minerāla, tad viņai arī nav tik liela tendence spiesties laukā :)
Es arī neesmu no tiem kas varētu tā baigi perfekti paskaidrot par šī procesa zinātnisko darbību, bet nu man pašam galvā ir saprotams kādēļ sintētika nelīst laukā no motora. Tai skaitā arī garām sadalītāja asij kurai virsū ir blīvslēgs.
Re:Dažādi jautājumi par 900
esmu nopircis Castrol Magnatec 5W-40
Vai būs laba priekš T16?
Vai būs laba priekš T16?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900
Manuprāt pat ļoti laba! :)KurBads wrote:esmu nopircis Castrol Magnatec 5W-40
Vai būs laba priekš T16?
Mix... Es savukārt domāju, ka tās ēlļas sūces un tmldz ir tikai tāpēc, ka karterī tomēr ir virsspiediens, lai arī cik pilnvērtīga nebūtu kartera ventilācija.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 900
mix:
Lai arī Tu laikam esi eļļu eksperts , atļaušos tev nepiekrist !!!
Esmu veciem SAABiem eksperimentējis ar dažādām eļļām un nonācis pie slēdziena ka nevajag pārcensties - vecam motoram jālej tāda eļļa kāda bija tad , kad tas tika ražots .Mēs varam par šo tēmu diskutēt gari un plaši , pielietojot visādu terminoloģiju :P , bet sliktākais rezultāts man ir bijis tāds , kad "labu gribot" ielejot vecam 99 motoram 0W40 tā sāka līt ārā pa visām iespējamajām spraugām !!!:( Tākā , es teiktu , palasiet grāmatu ko ražotājs toreiz ieteica un to arī lejiet , tikai mainīt gan labāk pēc iespējas biežāk ;)
Lai arī Tu laikam esi eļļu eksperts , atļaušos tev nepiekrist !!!
Esmu veciem SAABiem eksperimentējis ar dažādām eļļām un nonācis pie slēdziena ka nevajag pārcensties - vecam motoram jālej tāda eļļa kāda bija tad , kad tas tika ražots .Mēs varam par šo tēmu diskutēt gari un plaši , pielietojot visādu terminoloģiju :P , bet sliktākais rezultāts man ir bijis tāds , kad "labu gribot" ielejot vecam 99 motoram 0W40 tā sāka līt ārā pa visām iespējamajām spraugām !!!:( Tākā , es teiktu , palasiet grāmatu ko ražotājs toreiz ieteica un to arī lejiet , tikai mainīt gan labāk pēc iespējas biežāk ;)
Re:Dažādi jautājumi par 900
Es sevi neuzskatu par eļļu ekspertu, bet nu ja jūs tā gribat ;)
A pirms cik gadiem tu 0w40 mēģināji ieliet? :)
A pirms cik gadiem tu 0w40 mēģināji ieliet? :)
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Pilnīgas muļķības. 90% visas mašīnas ir būvētas tā, lai uz kompromisu pamata patiktu lielākai cilvēku daļai, t.i. lai būtu plašāks klientu loks. Es neticu, ka tev tavā 9-5 viss līdz pēdējam risinājumam liekas ideāls. Tas arī ir iemesls, kādēļ cilvēki meklē alternatīvas, lai pielāgotu konkrēto auto sev, pat tad, ja runa ir par izmaksām.Gregers wrote: Visā kopumā cenšos SAABu uzturēt maksimāli tuvā stāvoklī tam kādu viņu izdomāja razotājs, jo kaut kāda fiška taču tājā visā viņiem bija. Jā, atdzīstos, ka nožņaudzos un radiatoru nepirku OE pa 450, bet paņēmu pa 112 kkādu vācu ražojumu, bet nu cienu es SAABu par uzticamību un varbūt naivi bet pieļauju, ka uzticamības pamatā ir oriģinālās detaļas.
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900
Par to jau runāju- man auto izvēlē ir noteiktas prioritātes, uzticamība, servisu sniegto pakalpojumu kvalitāte, braukšanas ērtība, jauda, izskats, uzturēšanas izmaksas, un šo punktu veiksmīgs salikums noved mani pie tās vai citas markas.ziedoniz wrote:Pilnīgas muļķības. 90% visas mašīnas ir būvētas tā, lai uz kompromisu pamata patiktu lielākai cilvēku daļai, t.i. lai būtu plašāks klientu loks. Es neticu, ka tev tavā 9-5 viss līdz pēdējam risinājumam liekas ideāls. Tas arī ir iemesls, kādēļ cilvēki meklē alternatīvas, lai pielāgotu konkrēto auto sev, pat tad, ja runa ir par izmaksām.Gregers wrote: Visā kopumā cenšos SAABu uzturēt maksimāli tuvā stāvoklī tam kādu viņu izdomāja razotājs, jo kaut kāda fiška taču tājā visā viņiem bija. Jā, atdzīstos, ka nožņaudzos un radiatoru nepirku OE pa 450, bet paņēmu pa 112 kkādu vācu ražojumu, bet nu cienu es SAABu par uzticamību un varbūt naivi bet pieļauju, ka uzticamības pamatā ir oriģinālās detaļas.
Uzticamība kāda ir SAAB man ļoti patīk, tātad ar šo punktu neeksperimentēju, izmēģinot vairākus servisus apstājos pie Vikingiem, pagaidām esmu vairāk nekā apmierināts, neredzu iemeslus eksperimentēt un riskēt uzrauties uz nekvalitatīvi izpildītu darbu kur citur, jaudas vēl kādu laiku noteikti pietiks- arī ekperimentus atliekam, izskats...hmm...ārēji tākā būtu ok, bet tas klimats un maģis ir vizuāli traģiski un pie tā piestrādāšu kolīdz atradīšu labu risinājumu, uzturēšanas izmaksas- sakarā ar to, ka vēl neesmu sastapis risinājumu kā varētu tās samazināt un taj pat laikā servisā viesoties tik pat reti kā līdz šim tad šo punktu izslēdzu no prioritāšu saraksta.
Ja kāds labs cilvēks ir gatavs veltīt savu laiku nodemonstrējot to kā un kur pērkot aftermārketu es varu saņemt to pašu ilgmūžību, bet par lētāku cenu es būšu neizsakāmi pateicīgs par palīdzību un noteikti izmantošu ieteikumus, bet pagaidām lietoju oriģinālās detaļas lai nav jāuztraucās vai tas autiņš rīt ripos vai ne.
Nekādā gadījumā nedomāju, ka cilvēki kuri velta laiku detaļu meklēšanai, liek virsū paši un eksperimentē būtu rīkojušies nepareizi, vnk viņiem ir citas prioritātes un ir daudz lieka laika, man viņa nav tātad izvēlos ne lētāko, bet stabilāko un ātrāko risinājumu.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Vēl tikai par to vai man patīk man auto pilnībā.
Jā protams, kā jau minēju man nepatīk vizuālais noformējums maģim, klimatam un SIDam, pārāk nezolīda tā plastmasa izskatās salīdzinot ar pārējo salonu, viss pārējais auto liekas ļoti pat ok. Vispār esmu cilvēks kuram nepārāk patīk tūnēt auto vai meklēt alternatīvos risinājumus, jo manuprāt viss ko iegūst tūnējot auto ir sastopams jau kādā citā auto. Protams nerunāju par disku maiņu vai body kit izmaiņu.
Jā protams, kā jau minēju man nepatīk vizuālais noformējums maģim, klimatam un SIDam, pārāk nezolīda tā plastmasa izskatās salīdzinot ar pārējo salonu, viss pārējais auto liekas ļoti pat ok. Vispār esmu cilvēks kuram nepārāk patīk tūnēt auto vai meklēt alternatīvos risinājumus, jo manuprāt viss ko iegūst tūnējot auto ir sastopams jau kādā citā auto. Protams nerunāju par disku maiņu vai body kit izmaiņu.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Demonstrēju pavisam vienkāršu lietu.
Poliuretāna bukses - lētākas, ilgmūžība vienāda, cietākas (bet tā jau gaumes lieta)
Poliuretāna bukses - lētākas, ilgmūžība vienāda, cietākas (bet tā jau gaumes lieta)
Re:Dažādi jautājumi par 900
Pie cietākas arī kaut ko par tanku gumijām esmu dzirdējis, bet nav vēl gadījies izbraukt ar kādu kuram tādas ir lai novērtētu vai plombes pa bedrēm nesit ārā, jo tomēr esmu līganas gaitas pieritējs.mixeris wrote:Demonstrēju pavisam vienkāršu lietu.
Poliuretāna bukses - lētākas, ilgmūžība vienāda, cietākas (bet tā jau gaumes lieta)
Cik apmēram maksā poliuretāna bukses salīdzinājumā pret OE?
Kur var pirkt?
Re:Dažādi jautājumi par 900
Es sūtu no ārzemēm no www.partsforsaabs.com var arī pa taisno no ražotāja
www.powerflex.co.uk
Vecākiem saabiem cits ražotājs.
Pēdējais ko man sanāca mainīt un kam pētīju cenas bija 9-3 priekšējā piekarē abu plauktu savienojuma vietas, kur ja atmiņa neviļ, tad 1 OEM bukse = 2 Poli bukses.
www.powerflex.co.uk
Vecākiem saabiem cits ražotājs.
Pēdējais ko man sanāca mainīt un kam pētīju cenas bija 9-3 priekšējā piekarē abu plauktu savienojuma vietas, kur ja atmiņa neviļ, tad 1 OEM bukse = 2 Poli bukses.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Un kāda ekonomija sanāk?mixeris wrote:Es sūtu no ārzemēm no www.partsforsaabs.com var arī pa taisno no ražotāja
www.powerflex.co.uk
Vecākiem saabiem cits ražotājs.
Pēdējais ko man sanāca mainīt un kam pētīju cenas bija 9-3 priekšējā piekarē abu plauktu savienojuma vietas, kur ja atmiņa neviļ, tad 1 OEM bukse = 2 Poli bukses.
Re:Dažādi jautājumi par 900
1 OEM = 2 Poli bukses
tātad ekonomija sanāk uz to, ka lielākoties bukses maina abās pusēs reizē.
Līdz ar to ja tu gribi iegādāties 2 OEM bukses tu maksā 90 Ls, bet iegādājoties 2 poli bukses tu maksā 45 Ls.
tātad ekonomija sanāk uz to, ka lielākoties bukses maina abās pusēs reizē.
Līdz ar to ja tu gribi iegādāties 2 OEM bukses tu maksā 90 Ls, bet iegādājoties 2 poli bukses tu maksā 45 Ls.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Pielēca :woohoo: un cik viņas ir cietākas par OE, nav galīgi koks?mixeris wrote:1 OEM = 2 Poli bukses
tātad ekonomija sanāk uz to, ka lielākoties bukses maina abās pusēs reizē.
Līdz ar to ja tu gribi iegādāties 2 OEM bukses tu maksā 90 Ls, bet iegādājoties 2 poli bukses tu maksā 45 Ls.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Galīgi koks nav, bet nu par mīkstām nenosauksi. Nu kā piemēru varu teikt, ka tad kad nomainīju aizmugurējā tilta lielās bukses no kretīniskajām čīkstošajām uz poli, tad sāku ar dibenu just asfalta lāpītās šuves.
Bet īstenībā viss atkarīgs no citām piekares daļām un riepām.
Man auto ir arī Koni virsū tā ka tas arī dod savu.
Un vispār.
Vācamies prom ar šo tēmu kaut kur citur ;)
Bet īstenībā viss atkarīgs no citām piekares daļām un riepām.
Man auto ir arī Koni virsū tā ka tas arī dod savu.
Un vispār.
Vācamies prom ar šo tēmu kaut kur citur ;)