oil light issue
oil light issue
Sveiki,
Mans pirmais sābs, save saab.
Lai lasītu par problēmu, griezties pie trešā paragrāfa, lai lasītu vēsturi, sākt ar pirmo.
Paragrāfs 1:
Nopirku sābu 9-5, 98 gads.
Bija tik vien kā skaņoša skaņa pie siksnas un visādi sīkumi.
Sīkumus uzreiz sataisīju. palika tā dīvainā skaņa, kas nepazuda uzliekot īso siksnu. Nu te skaidrs, ķēde...
Lielā ķēde tika nomainīta (roll in method), be skaņa nepazuda. Liekam aizdomas uz spriegotājiem, pasūtīju spriegotājus.
Pannā bija atrodami spriegotāju plastmasa gabali.
Izceļot motoru, atklājās, ka vaina ir ar mazo ķēdi:
Mazajai ķēdei spriegotājs nomiris, ķēde nodulisu, viens zobrats pilnīgi apaļš apakšējajam zobratam kādi 6 zobi norauti.
Viss tika samainīts.
Paragrāfs 2:
Saab 9-5, 98 gads. Vienu dienu gadījās nobraukt līdz iedegās eļļas lampiņa, 3 nedēļas neskatījos eļļas līmeni. Momentā stājos malā un gāju iepirkt tādu pašu eļļu, lai pielietu klāt. (Protams, lai tiktu līdz mājām un pēc tam nomainītu visu eļļu).
Saab bremzējot mirgo eļļas lampiņa un Parkingā vai Draivā idle režīmā lampiņa iedegas, bet uzspiežot virs 1500rpm, viss ir ok.
Secinājums kaut kur spiediens nav un tajā mazajā brīdī iespējams šāles apskrāpētas.
Tiek pārbaudītas šāles, jā ir skrāpējumi, mainam šāles. Tīram pannu.
Pannā drusku metāla skaidiņas. Vidējās šāles sarkanas, malējās ciešamas.
Tiek nomainītas šāles.
Pēc tā problēma netika atrisināta, bet parādijās knocking sound.....
Paragrāfs 3:
Auksts sāb strādā labi. Kad motors uzsilst iedegas eļļas lampiņa.
Primāri vēlētos dzirdēt padomus, ko vēl ar savām rokām darīt saaba labā.
Edit: Kur vēl var meklēt eļļas nosprostojumus? (Eļļas panna un filtrs attīrīts. Augšējajam vākam trubiņas iztīrītas (viena labirinta trubiņa bija ciet)
Pašlaik nākošais, ko domāju par eļļas lampiņu ir tas, ka vajadzētu nomainīt eļļas filtru un atrast to vārstiņu, kas nodrošina eļļas plūsmu atkarībā no spiediena (secinot, ka varētu būt gruži, spriežot pēc tā ka pannā bija plastmasas spriegotāja gabali un mazās ķēdes un to sastāvdaļu kondīcija)
Mans pirmais sābs, save saab.
Lai lasītu par problēmu, griezties pie trešā paragrāfa, lai lasītu vēsturi, sākt ar pirmo.
Paragrāfs 1:
Nopirku sābu 9-5, 98 gads.
Bija tik vien kā skaņoša skaņa pie siksnas un visādi sīkumi.
Sīkumus uzreiz sataisīju. palika tā dīvainā skaņa, kas nepazuda uzliekot īso siksnu. Nu te skaidrs, ķēde...
Lielā ķēde tika nomainīta (roll in method), be skaņa nepazuda. Liekam aizdomas uz spriegotājiem, pasūtīju spriegotājus.
Pannā bija atrodami spriegotāju plastmasa gabali.
Izceļot motoru, atklājās, ka vaina ir ar mazo ķēdi:
Mazajai ķēdei spriegotājs nomiris, ķēde nodulisu, viens zobrats pilnīgi apaļš apakšējajam zobratam kādi 6 zobi norauti.
Viss tika samainīts.
Paragrāfs 2:
Saab 9-5, 98 gads. Vienu dienu gadījās nobraukt līdz iedegās eļļas lampiņa, 3 nedēļas neskatījos eļļas līmeni. Momentā stājos malā un gāju iepirkt tādu pašu eļļu, lai pielietu klāt. (Protams, lai tiktu līdz mājām un pēc tam nomainītu visu eļļu).
Saab bremzējot mirgo eļļas lampiņa un Parkingā vai Draivā idle režīmā lampiņa iedegas, bet uzspiežot virs 1500rpm, viss ir ok.
Secinājums kaut kur spiediens nav un tajā mazajā brīdī iespējams šāles apskrāpētas.
Tiek pārbaudītas šāles, jā ir skrāpējumi, mainam šāles. Tīram pannu.
Pannā drusku metāla skaidiņas. Vidējās šāles sarkanas, malējās ciešamas.
Tiek nomainītas šāles.
Pēc tā problēma netika atrisināta, bet parādijās knocking sound.....
Paragrāfs 3:
Auksts sāb strādā labi. Kad motors uzsilst iedegas eļļas lampiņa.
Primāri vēlētos dzirdēt padomus, ko vēl ar savām rokām darīt saaba labā.
Edit: Kur vēl var meklēt eļļas nosprostojumus? (Eļļas panna un filtrs attīrīts. Augšējajam vākam trubiņas iztīrītas (viena labirinta trubiņa bija ciet)
Pašlaik nākošais, ko domāju par eļļas lampiņu ir tas, ka vajadzētu nomainīt eļļas filtru un atrast to vārstiņu, kas nodrošina eļļas plūsmu atkarībā no spiediena (secinot, ka varētu būt gruži, spriežot pēc tā ka pannā bija plastmasas spriegotāja gabali un mazās ķēdes un to sastāvdaļu kondīcija)
SAAB Ogre team
Re: oil light issue
Vari uzlikt jauno kartera ventilācijas komplektu, bet tas diez vai jau vairs līdzēs
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: oil light issue
Paldies par ieteikumu, tas tika izdarīts viena mēneša laikā, pēc auto iegādes Bet problēma sāka parādīties vēlāk.lawyer wrote:Vari uzlikt jauno kartera ventilācijas komplektu, bet tas diez vai jau vairs līdzēs
SAAB Ogre team
Re: oil light issue
Sk. savu rakstīto 2.daļā. Tur arī atrisinājums. Ja šāles JAU ir sarkanas, tad nomainīt uz jaunām 90% gadījumu nozīmē neizdarīt neko.
Bija sākotnēji jāmēra kloķvārpsta (ja bijusi uzkarsēta, tad 100% būs līka un eļļas spiedienu vnk nenodrošinās)
Bija sākotnēji jāmēra kloķvārpsta (ja bijusi uzkarsēta, tad 100% būs līka un eļļas spiedienu vnk nenodrošinās)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: oil light issue
Kloķvārpsta uz aci ziskatījās ļoti laba, nesaskrāpēta. Mērīt neko nemērījām..Arnijs wrote:Sk. savu rakstīto 2.daļā. Tur arī atrisinājums. Ja šāles JAU ir sarkanas, tad nomainīt uz jaunām 90% gadījumu nozīmē neizdarīt neko.
Bija sākotnēji jāmēra kloķvārpsta (ja bijusi uzkarsēta, tad 100% būs līka un eļļas spiedienu vnk nenodrošinās)
Edited:
Precizēšu sīkāk, par šālēm.
visas bija apskrāpētas minimāli, un viena no galvenajām šālēm, apakšējā bija tikai sarkana, pārējās nebija.
Doma, ka varētu būt citur tā eļļas spiediena pazušana... (Protams arī dziļa cerība)
SAAB Ogre team
Re: oil light issue
Pieļaujamā kloķvārpstas "līkumainība" ir 3/100mm.
Kāds te vēl "uz aci bija laba"... Tādas lietas "uz aci" nenosaka, bet gan ņem ārā un mēra.
Un tā ne tikai ar kloķvārpstu, bet ar visām rotācijas detaļām. Un mēra ne tikai "mešanu" bet arī ovālumu.
Kamēr tas nav izdarīts, jebkādus secinājumus, kur zūd eļļas spiediens, pieņemt ir bezjēdzīgi.
Kāds te vēl "uz aci bija laba"... Tādas lietas "uz aci" nenosaka, bet gan ņem ārā un mēra.
Un tā ne tikai ar kloķvārpstu, bet ar visām rotācijas detaļām. Un mēra ne tikai "mešanu" bet arī ovālumu.
Kamēr tas nav izdarīts, jebkādus secinājumus, kur zūd eļļas spiediens, pieņemt ir bezjēdzīgi.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: oil light issue
juu... man bij arī glaglaglagla.... kloķvārpstas izliekums bija 3/10mm no normas... tātad metam ārā
beigās tas prieks iznāca uz ~2000Eur
beigās tas prieks iznāca uz ~2000Eur
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: oil light issue
ak dies , 2k eur. ehhh, te nu bija saab prieki..Ainars wrote:juu... man bij arī glaglaglagla.... kloķvārpstas izliekums bija 3/10mm no normas... tātad metam ārā
beigās tas prieks iznāca uz ~2000Eur
SAAB Ogre team
Re: oil light issue
principaa man viss posms aizņēma mēnesi.. nedēļu domaju ko vispār darīt, meklēju ko varbūt citu pirkt, bet neiebraucot līzingos nekā pratīga nebija ko ņemt. esmu ar šo auto nobraucis jau 8 gadus un tā nekad nav mani fatāli pievīlusi, tapēc izlemu dot vinjai otro dzīvi. nopirku jaunu dzinēju, jas kopa sanāca 1575Eur, dzinēja maiņa un visi pārējie sīkumi vēl 500Eur, tapec arī cipars galā... + gāze svaigi uzstādīta.
esmu nobraucis 11kkm un parēķinot salīdzinošās cenās, gāzes iekārta ir sevi jau 2x atpelnijusi. dažreiz gribas kautko pamainiit, bet neko prātīgu neesmu vēl atradis, tapēc, ja patīk, jābrauc!
esmu nobraucis 11kkm un parēķinot salīdzinošās cenās, gāzes iekārta ir sevi jau 2x atpelnijusi. dažreiz gribas kautko pamainiit, bet neko prātīgu neesmu vēl atradis, tapēc, ja patīk, jābrauc!
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: oil light issue
pēc gandrīz negulētas nakts un gruzīšanās.
šodien tika nomainīts eļļas filtrs, jo bija aizdomas, ka sarijies kakas no šālēm.
darbinām motoru, un neklab (klabēja laikam kompensatori, no tā ka motors divas nedēļas stāvēja pusatvērts un nebija viņiem eļļa)
un eļļas lampiņa ar vairs nespīd.
Pagaidām viss superīgi.
Vēl turpināsies testi braukājot pa pilsētu.
Nākošie darbi, atksrūvēt oil pressure valve un paskatīties vai nav kaut kas kas varētu viņam maisīt darbu.
šodien garīgais uzlabojās pa 110.
šodien tika nomainīts eļļas filtrs, jo bija aizdomas, ka sarijies kakas no šālēm.
darbinām motoru, un neklab (klabēja laikam kompensatori, no tā ka motors divas nedēļas stāvēja pusatvērts un nebija viņiem eļļa)
un eļļas lampiņa ar vairs nespīd.
Pagaidām viss superīgi.
Vēl turpināsies testi braukājot pa pilsētu.
Nākošie darbi, atksrūvēt oil pressure valve un paskatīties vai nav kaut kas kas varētu viņam maisīt darbu.
šodien garīgais uzlabojās pa 110.
SAAB Ogre team
Re: oil light issue
Apsveicu! Tāpēc es braucu uz servisu, kad iedegās "nepariezās" lampiņas nevis minu kas var būt par vainu. Pirms 2 nedēlām tā bija, ka nevarēju pielaist mašīnu, tā jau vairākas dienas ar grūtībām pielece līdz beidzot nekādas dzīvības pazīmes. Es domāju, ka DI kasete aizgājusi pa pieskari... (400 EUR), bet izrādījās, ka tikai caurums bendzīna padeves trubā. Samaksāju ~30 EUR un braucu laimīgs.
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
Re: oil light issue
Sākot visu šo lasīt, iezagās galvā doma - nomainīt eļļas spiediena lampiņu
Re: oil light issue
Vai vēl labāk - izskrūvēt to ārā pavisam...ZingZeng wrote:Sākot visu šo lasīt, iezagās galvā doma - nomainīt eļļas spiediena lampiņu
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
Re: oil light issue
Malacis Snaiker Mani iespaido Tava apnjeemiiba! Shaads celjs ne vienmeer ir iiss & vienkaarsh, toties ieguutaa/papildinaataa pieredze neatsverama.
Re: oil light issue
Vai arī eļļas spiediena sensoru, kuru arī biju pasūtījis jaunu.ZingZeng wrote:Sākot visu šo lasīt, iezagās galvā doma - nomainīt eļļas spiediena lampiņu
Bet bijušais saimnieks pirms pārdošanas šo jau artehā bija nomainījis.
Paldies, visvairāk palīdzēja draugs, tieši pieredzes gūšanai, es vairāk asistēju un pats daudz ko apguvu.ifka wrote:Malacis Snaiker Mani iespaido Tava apnjeemiiba! Shaads celjs ne vienmeer ir iiss & vienkaarsh, toties ieguutaa/papildinaataa pieredze neatsverama.
Vēl ir visādi sīkumi jādara, man jau patīk, ja viss ir perfekti.
SAAB Ogre team