negrib no rita lekt un engine mirgo
negrib no rita lekt un engine mirgo
Sveiki! Manam 2001g.saab 9-5airo ir tāda problēma. no rīta darbinot negrib lekt,un kad pielec, tad pirmās sekundes strādā tikai daži cilindri. vēlāk pa dienu ar iedarbināsanu nekādu problēmu un visi stobri ar iet.un visu laiku deg motora kļūda,bet kad iedod gāzi pamatīgi,viņs sāk vēl mirgot,bet saabiņs turpina skriet labi.netieku gudrs,kur problēma. DI nomainīts,sveces jaunas,degvielas sūknis ar nomainīts.varbūt DI turpina čakarēties un svecēm kāds brāķis?
Re: negrib no rita lekt un engine mirgo
Nu varbūt aizbrauc uz diagnostiku, pirms pērc vēl vienu DI kaseti un maini kaut ko uz dullo.
Re: negrib no rita lekt un engine mirgo
Tā jau ir! nav jau lētais prieks tas DI. bet te Talsos ar to diagnostiku ir tā kā ir. biju te pie viena laba elektriķa,šim kompis uzrādīja manai bitītei šaizi 4 stobrā,tas arī viss.kļūdu nodzēsa,bet pēc 2dienām atkal bija atpakaļ.
Re: negrib no rita lekt un engine mirgo
Nu ja misfire ir konkrēti vienam stobram, tad vaina visticamāk ir vai nu svecē, vai pašā DI. DI pirki jaunu, vai lietotu? Varbūt nopirki lietotu ar defektu?
Palūdz kādam Talsu saabistam ar ejošu DI samainīties ar DI uz un svecēm uz 5minūtēm. Tad jau izpīpēsi kur vaina! Varbūt sveces nepareizās.
Palūdz kādam Talsu saabistam ar ejošu DI samainīties ar DI uz un svecēm uz 5minūtēm. Tad jau izpīpēsi kur vaina! Varbūt sveces nepareizās.
Re: negrib no rita lekt un engine mirgo
DI lietots,no Anglijas. Es jau tā ar domā,ka būs jameklē kāds ar kuru uz momentu samainīt DI bloku. Tā jau ir ar tām lietotajām precēm,nekad neko nevar zināt!:)
nu bet tas tik nākamnedēļ,jo tagad jaiziet reisā. Tad jau padošu ziņu,kas gala rezultātā bija pa šaizi!
Bet ja veco DI kaseti appūstu ar speciālo laku priekš svečvadiem?tad taču vairs nesistu cauri,un kādu momentu viņam vajadzētu kalpot.
nu bet tas tik nākamnedēļ,jo tagad jaiziet reisā. Tad jau padošu ziņu,kas gala rezultātā bija pa šaizi!
Bet ja veco DI kaseti appūstu ar speciālo laku priekš svečvadiem?tad taču vairs nesistu cauri,un kādu momentu viņam vajadzētu kalpot.
Re: negrib no rita lekt un engine mirgo
Sumināti!
Problēma,domājams ir atrisināta,tik vēl kļūda jānodzēš. Lieta bija sekojošā,DI kasetē,tieši 4 pupā,bija gumija priekšā un tā pati kas gar iekšu korpusam pavisam noplīsusi,līdz ar ko dzirkstele netika cauri. Tā kā,nomainīju to gumiju,motoriņš pie jaudas vairs neraustās,nu jāgaida rīts,kā gribēs lekt mana bitīte!
Problēma,domājams ir atrisināta,tik vēl kļūda jānodzēš. Lieta bija sekojošā,DI kasetē,tieši 4 pupā,bija gumija priekšā un tā pati kas gar iekšu korpusam pavisam noplīsusi,līdz ar ko dzirkstele netika cauri. Tā kā,nomainīju to gumiju,motoriņš pie jaudas vairs neraustās,nu jāgaida rīts,kā gribēs lekt mana bitīte!
Re: negrib no rita lekt un engine mirgo
Umm, Griffinam tādas ir veselas 2as!
Re: negrib no rita lekt un engine mirgo
Labāk lai neuzzini kas tā tāda irOoskars wrote:Umm, kas ir DI kaste?
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: negrib no rita lekt un engine mirgo
Tieši tā. Padārgs prieciņš!
Re: negrib no rita lekt un engine mirgo
Direct egnition jeb aizdedzes bloks.Ooskars wrote:Umm, kas ir DI kaste?
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
Re: negrib no rita lekt un engine mirgo
Nu tā,DI un sveces ir pārbaudīts,bet no rītiem tāpat negrib lekt.tagad nākamā doma ir,ka vai nu starterim kaut kāda šaize,vai degvielas sūknim.
Re: negrib no rita lekt un engine mirgo
Degvielas sūkni vari pārbaudīt pagriežot aizdedzi līdz pusei un klausoties vai degvielas sūnis strādā (uzpumpē degvielu).
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
Re: negrib no rita lekt un engine mirgo
lieta jau tāda,ka degvielas sūkni nomainīju,varbūt kaut kur hermētiskums nav pēc maiņas. cik saprotu degvielas sūkņi bendzīniem ir vienādi.tagad pamēģināšu saabiņam vēl kompi norestartēt,tad manīs ko teiks tad.
Re: negrib no rita lekt un engine mirgo
atļaušos nelielu komentāru, no saabiem gan neko daudz nezinu, bet pēc vispārējā apraksta manas aizdomas kristu uz gumijas izstrādājumiem motortelpā.
izskatās ka kaut kur piesūc gaisu/vai gluži otrādi nolaiž jau vienreiz nomērītu gaisu, kad spiediens pārsniedz kautkādu lielumu (kad iedegas lampiņa) bet līdz tam sūce ir neliela (grūti pielaist aukstu) .
SAAB zinātāji tagad varētu pastāstīt tipiskākās vietas, kur tam vāģim mēdz šī liksta iestāties.
man ari ir viens tāds pat auto ar līdzīgiem simptomiem, pagaidām aizdomīgs izskatās resnais gumijas līkums tieši virs drosseļvārsta, bet neesmu vēl sīkāk pētījis.
ja garāžā ir, tad var pielietot manometru ar rokas pumpīti. teorētiski nedarbojošamies motorā ar nobloķētu gaisa filtru piemēram pirms mērītāja nevajadzētu būt nekādām gaisa spiediena noplūdēm. pumpējam un skatamies kur šņāc.
bet tā protams, jebkurā gadījumā ceļš uz Rīgu pat kaut uz treilera un diagnostika http://arteh.lv/" onclick="window.open(this.href);return false; būs krietni lētāk kā jauna pat lietota DI kasete
manuprāt.
izskatās ka kaut kur piesūc gaisu/vai gluži otrādi nolaiž jau vienreiz nomērītu gaisu, kad spiediens pārsniedz kautkādu lielumu (kad iedegas lampiņa) bet līdz tam sūce ir neliela (grūti pielaist aukstu) .
SAAB zinātāji tagad varētu pastāstīt tipiskākās vietas, kur tam vāģim mēdz šī liksta iestāties.
man ari ir viens tāds pat auto ar līdzīgiem simptomiem, pagaidām aizdomīgs izskatās resnais gumijas līkums tieši virs drosseļvārsta, bet neesmu vēl sīkāk pētījis.
ja garāžā ir, tad var pielietot manometru ar rokas pumpīti. teorētiski nedarbojošamies motorā ar nobloķētu gaisa filtru piemēram pirms mērītāja nevajadzētu būt nekādām gaisa spiediena noplūdēm. pumpējam un skatamies kur šņāc.
bet tā protams, jebkurā gadījumā ceļš uz Rīgu pat kaut uz treilera un diagnostika http://arteh.lv/" onclick="window.open(this.href);return false; būs krietni lētāk kā jauna pat lietota DI kasete
manuprāt.