Dažādi jautājumi par 900
Re:Dažādi jautājumi par 900
zemspiediena turbina griežas visu laiku, augstspiediena pieslēdzas pie apt 2500 apgr min un tad ir rāviens un "turbobedre" pirms tam.Tā teik nav nav un tad irrrrrrrrrrrrrrr..
Katrā ziņā abi divi varianti ņemami, galvenais ir kondīcija.
Katrā ziņā abi divi varianti ņemami, galvenais ir kondīcija.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Turbo apraksts dazados avotos ir dazads:
t, LPT - low pressure turbo
T - turbo
HOT - high output turbo
Tatad t vai LPT no T un HOT atskiras ar to, ka motoriem ar mazajam vai zemspiediena turbinam nebija starpdzesetaja vai intercooler. Motoriem ar T un HOT tie attiecigi bija. T no HOT vizuali neatskirsi, jo tur atskiriba ir elektronika.
Runajot par og 900, motoram ar LPT praktiski bija 145 Zs, visiem motoriem ar lielaku jaudu vari uzskatit, ka ir T vai HOT.
Es personigi uzskatu, ka nosaukums HOT ir vairak marketinga triks, lai uzsvertu konkreta auto krutumu, lai gan pec idejas tas pats T tur vien ir.
t, LPT - low pressure turbo
T - turbo
HOT - high output turbo
Tatad t vai LPT no T un HOT atskiras ar to, ka motoriem ar mazajam vai zemspiediena turbinam nebija starpdzesetaja vai intercooler. Motoriem ar T un HOT tie attiecigi bija. T no HOT vizuali neatskirsi, jo tur atskiriba ir elektronika.
Runajot par og 900, motoram ar LPT praktiski bija 145 Zs, visiem motoriem ar lielaku jaudu vari uzskatit, ka ir T vai HOT.
Es personigi uzskatu, ka nosaukums HOT ir vairak marketinga triks, lai uzsvertu konkreta auto krutumu, lai gan pec idejas tas pats T tur vien ir.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Ja, abi ir nemami, teiksu, ka tas pat ir gaumes jautajums, bet ja ir iespeja un informacija, tad japapeta kada konkretajam eksemplaram ir karba t.i. ar "isajiem robiem" vai "garajiem stiepjamajiem".lablaiks wrote:zemspiediena turbina griežas visu laiku, augstspiediena pieslēdzas pie apt 2500 apgr min un tad ir rāviens un "turbobedre" pirms tam.Tā teik nav nav un tad irrrrrrrrrrrrrrr..
Katrā ziņā abi divi varianti ņemami, galvenais ir kondīcija.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
:laugh: :laugh: Tad pēc tevis teiktā sanāk, ka viņa līdz tiem 2500rpm stāv uz vietas? :laugh: :laugh: :laugh:lablaiks wrote:zemspiediena turbina griežas visu laiku, augstspiediena pieslēdzas pie apt 2500 apgr min un tad ir rāviens un "turbobedre" pirms tam.Tā teik nav nav un tad irrrrrrrrrrrrrrr..
Katrā ziņā abi divi varianti ņemami, galvenais ir kondīcija.
Par tēmu - Zemspiediena turbīna savu max spiedienu (0,4bar) sasniedz jau pie tiem pašiem ~2500rpm, taču augstpiediena turbīna turpina griezties ar vēl lielāku ātrumu līdz sasniedz apc iestādīto spiediena līmeni (standartā laikam 0,7bar). Principā līdz lablaika aprakstītajam irrrrrrrrrrrrrrr tiek braukts kā ar zemspiediena turbo. :P Par turbīnām - viņas atšķiras - līdz kautkādam '87.gadam nāca arhaiski tikai ar eļļu dzesējami garrett T3, ko vēlāk nomainīja ar tādu pašu T3, tikai šoreiz jau ar ūdens/eļļas dzesēšanu. LPT un SPG versijām nāca Mitsu TE05 turbīnas, kas nav tik efektīvas lielos apgriezienos kā garrett, taču iegriežas krietni ātrāk. ;) Lai HOT motoriem mazinātu šo turbo bedri ir jāuzliek normāls downpipe un jāsaregulē apc nedaudz agresīvāka spiediena kāpšanas līkne.
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900
labi jau labi, es primitīvi aprakstīju, lai ir skaidra tā atšķirība,man pa lielam ir po vai viņa stāv vai griežas, man interesē izjūtas braucot.
Re:Dažādi jautājumi par 900
cienījamie tehniskie eksperti, vai kāds, lūdzu, man varētu (bez rupjībām) paskaidrot, cik bīstami ir tas, ka nevar ielikt trešajā robā? vienu brīdi arī atpakaļgaitā ne par ko negāja, bet tagad neiet trešajā... sakiet, ka tā nav kārba :(
Re:Dažādi jautājumi par 900
T = t + IC + APC
APC+IC = + 30 hp
T ir tas pats t, tikai APC ļauj spiedienam kāpt līdz 0,85 bar iepretim t ar 0,45 bar. Turbīna iegriežas vienlīdz ātri.
kārba - nočeko ātrumkloķa regulejumu, varbūt tas vainīgs ...
APC+IC = + 30 hp
T ir tas pats t, tikai APC ļauj spiedienam kāpt līdz 0,85 bar iepretim t ar 0,45 bar. Turbīna iegriežas vienlīdz ātri.
kārba - nočeko ātrumkloķa regulejumu, varbūt tas vainīgs ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900
Sīkāk lūdzu!Killers wrote:cienījamie tehniskie eksperti, vai kāds, lūdzu, man varētu (bez rupjībām) paskaidrot, cik bīstami ir tas, ka nevar ielikt trešajā robā? vienu brīdi arī atpakaļgaitā ne par ko negāja, bet tagad neiet trešajā... sakiet, ka tā nav kārba :(
Ja nevar ielikt atpakaļgaitā tad lielākoties ir kārbas kulises regulācija jo atpakaļgaitai nav sinhronizātor gredzenu.
Bet par trešo robu ir vairāki varianti no kuriem vieglākie sākas ar kulisi un beidzamie ar kārbu.
Kā tas sākās kādi simptomi bija?
Re:Dažādi jautājumi par 900
:unsure: ar to atpakaļgaitu pirms kāda mēneša - no stāvvietas netieku ārā, jo nelien atpakaļrobā ne par ko - tipa atduras kā pret sienu... ieliekot pirmajā un paripojot kādu cm uz priekšu, pēc vairākām reizēm ielīda arī atpakaļgaitā. Bet trešais bišku ilgāk, kaut kad vasarā sāka nelabprāt iet - reizēm tā kā atduras tas kloķis, reizēm ar vardarbīgiem paņēmieniem ieiet, reizām ar riebīgu berzēšanos.. pat ir bijis, ka lieku uzreiz 4, jo trešajā nevaru dabūt... (tā jau viņš pacietīgs - diezgan lielā ātruma intervālā ļauj pārslēgt)
Re:Dažādi jautājumi par 900
Man pirms kāda pusgada bija līdzīgi, tikai trešā roba vietā 5 un beigās tā, ka atpakaļgaita vispār nevarēja nekādi dabūt, visi mānīšanās veidi ar laiku sevi izsmēla.Bija izbeigusies gumijas bukse starp kārbu un štoku(to kas iet no ātrumkloķa)Išti nezinu kur tā atrodas, vikingos ātri ar to tika galā, pusstundas darbs(izcenojums) ,ja detaļa ir uz vietas.
Re:Dažādi jautājumi par 900
šo te varētu pieskaitīt pie problēmas regulēšana :D
Sākotnēji tiešām tai buksei jāuzmet acs, jo vienkārši tā bukse neprecīzi padod kustības pa štoku uz priekšu.
Sākotnēji tiešām tai buksei jāuzmet acs, jo vienkārši tā bukse neprecīzi padod kustības pa štoku uz priekšu.
Re:Dažādi jautājumi par 900
ok, tas jau izklausās cerīgāk.. kā to buksi zinātniski sauc (lai varu pajautāt, vai ir uz vietas)? vai labāk ļaut viņiem pašiem paskatīties, vai tiešām tur tā vaina? es jau gan pie viņiem braukšu, ja nu nekur citur vairs nevarēs :angry:
Re:Dažādi jautājumi par 900
Tā arī saucas pārslēdzēja stieņa bukse :)
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nav tik traki, es arī aizbraucu un gara acīm redzēju parastos vikingu ciparus (tā virs simta), bet rezultāts izrādijās pilnīgi cits aptuveni 15ls par darbu plus scantech bukse apt 7ls.Nav jau tajos vikingos tik briesmīgi reizēm .Killers wrote:ok, tas jau izklausās cerīgāk.. kā to buksi zinātniski sauc (lai varu pajautāt, vai ir uz vietas)? vai labāk ļaut viņiem pašiem paskatīties, vai tiešām tur tā vaina? es jau gan pie viņiem braukšu, ja nu nekur citur vairs nevarēs :angry:
Tai buksei ir tendence vienkārši no vecuma izbeigties.Kā nekā mašīnas jau tuvojas divdesmitgadei.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Kur atrodas tā bukse?mixeris wrote:šo te varētu pieskaitīt pie problēmas regulēšana :D
Sākotnēji tiešām tai buksei jāuzmet acs, jo vienkārši tā bukse neprecīzi padod kustības pa štoku uz priekšu.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible