Me vs you, vai ka ar skriešanos?
Re: Me vs you, vai ka ar skriešanos?
Mēs ar sīko tagad laižam uz Baltezeru nodžumīt, ietestēsim kā uzvedas ārpus pilsētas!
šovakar nav kam atstāt mazo, bet pusnakst mazajam par vēlu, nepiecelsies uz dārziņu!
šovakar nav kam atstāt mazo, bet pusnakst mazajam par vēlu, nepiecelsies uz dārziņu!
Re: Me vs you, vai ka ar skriešanos?
Nu ja tiešām gribi patestēt, tad jau varam kaut ko nopietnāk sarunāt. Nav jabūt šodien un arī pusnaktij neelmo wrote:Mēs ar sīko tagad laižam uz Baltezeru nodžumīt, ietestēsim kā uzvedas ārpus pilsētas!
šovakar nav kam atstāt mazo, bet pusnakst mazajam par vēlu, nepiecelsies uz dārziņu!
Var arī agrāk, vienkrši jo vēlāk jo labāk ar satiksmi. Un līdz turienei jau aizšaut ar nav tālu, tepat pie Rīgas.
Re: Me vs you, vai ka ar skriešanos?
Tu vispār saproti, ko uzrakstīji?jankab wrote:Apdzīt 3 sekundēs ir drošāk, kā apdzīt 10 sekundēs.lawyer wrote:Kā tad "čipošana" ietekmē drošu apdzīšanu? Kļūsti piesardzīgāks? Vai arī sāc redzēt cauri fūrēm un pakalniem, mežiem?
Es arī ar 100zs karburatornieku apdzenu droši
Patiesībā ir tieši otrādi - jo autiņam lielāka jauda un dinamika, jo nedrošākas un riskantākas kļūst apdzīšanas
Riskantākas un nedrošākas apdzīšanas nekļūst...auto vadītāji mēdz kļūt pārgalvīgāki pie jaudas pieauguma...
P.S. Es arī ar saviem karburatora 100 zs apdzenu pa 3-5 sekundēm - karburatornieks diapazonā 100-130 ceļ labi, un vispār visiem Saabiem, ar kuriem esmu braucis šosejas režīmos cēliens augstākajā pārnesumā šajā diapazonā ir labs - vismaz par to Saab inženieri ir padomājuši un salāgojuši attiecīgi dzinēju griezes momentus un kārbu pārnesumu skaitļus
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Me vs you, vai ka ar skriešanos?
Elmo: es atradu tev risinājumu - pārdod savus abus "nemotorus" un pērc šo:
http://www.blocket.se/landskrona/Saab_9 ... ?ca=11&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
tad tev kaut kādas Mazdas nemaisīsies pa kājām...
http://www.blocket.se/landskrona/Saab_9 ... ?ca=11&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
tad tev kaut kādas Mazdas nemaisīsies pa kājām...
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
Re: Me vs you, vai ka ar skriešanos?
ne jau zirgos tikai tas speeks
draugs ar hondu un ~180Zs dragreisaa izkabinaaja 400zs bmw M5
draugs ar hondu un ~180Zs dragreisaa izkabinaaja 400zs bmw M5
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Me vs you, vai ka ar skriešanos?
Ainars- kas tad tam m5 sēdēja pie stūres ?
Es te šodien paspēkojos ar 330 xd,jauda apmēram tā pati,masa isti nezinu...uzsāku mazliet atrāk,šis takā pagāja garām pa puss korpusu un tā arī turējamies pie 90 km/h 2 robs,atmetos ..Tagat neliek mieru,vnk braucu kopa ar sievinu un mazo,tapēc talāk necentos un pilsēta..Un lieta tāda ka es jau šo 2 reiz satieku jelgava pirmo reiz šis nolūrēja un aiznesās,nemaz necentos jo mazais līdz,šoreiz nenocietos .. Nesmu nekāds meistars tai lietā,bet šķiet ka pārāk ātri pārslēdzos no pirmā roba uz otru,apmēram pie 5 k..ar otro varēja vēl vilkt...Un vēl tas ka airis pie 32 grādiem ir nearis Bet galvenais ka turēju līdz,tātad vēl kumeļi ir palikuši,tik nezinu vai tas bmw ir stocks...žel ka nepiefiksēju nr,varētu csdd aplūrēt..
Es te šodien paspēkojos ar 330 xd,jauda apmēram tā pati,masa isti nezinu...uzsāku mazliet atrāk,šis takā pagāja garām pa puss korpusu un tā arī turējamies pie 90 km/h 2 robs,atmetos ..Tagat neliek mieru,vnk braucu kopa ar sievinu un mazo,tapēc talāk necentos un pilsēta..Un lieta tāda ka es jau šo 2 reiz satieku jelgava pirmo reiz šis nolūrēja un aiznesās,nemaz necentos jo mazais līdz,šoreiz nenocietos .. Nesmu nekāds meistars tai lietā,bet šķiet ka pārāk ātri pārslēdzos no pirmā roba uz otru,apmēram pie 5 k..ar otro varēja vēl vilkt...Un vēl tas ka airis pie 32 grādiem ir nearis Bet galvenais ka turēju līdz,tātad vēl kumeļi ir palikuši,tik nezinu vai tas bmw ir stocks...žel ka nepiefiksēju nr,varētu csdd aplūrēt..
Re: Me vs you, vai ka ar skriešanos?
Smuks exemplārs! Bet patīkamāk vienmēr pacelt savu, nevis nopirkt svešu, imho.Smith wrote:Elmo: es atradu tev risinājumu - pārdod savus abus "nemotorus" un pērc šo:
http://www.blocket.se/landskrona/Saab_9 ... ?ca=11&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
tad tev kaut kādas Mazdas nemaisīsies pa kājām...
Re: Me vs you, vai ka ar skriešanos?
Smith wrote:Elmo: es atradu tev risinājumu - pārdod savus abus "nemotorus" un pērc šo:
http://www.blocket.se/landskrona/Saab_9 ... ?ca=11&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
tad tev kaut kādas Mazdas nemaisīsies pa kājām...
Tu taču zini, ka Elmo savu pakaļu nestūķē melnos ādas beņķos! Un tas piekabes āķis liek domāt, ka jauda celta, lai var kaut kādu celtniecības vagoniņu kalnā uzvilkt!
Re: Me vs you, vai ka ar skriešanos?
Vienīgais auto, kas tev patiešām gāja, bija Mazda!lawyer wrote:Es arī ar saviem karburatora 100 zs apdzenu pa 3-5 sekundēm - karburatornieks diapazonā 100-130 ceļ labi, un vispār visiem Saabiem, ar kuriem esmu braucis šosejas režīmos cēliens augstākajā pārnesumā šajā diapazonā ir labs - vismaz par to Saab inženieri ir padomājuši un salāgojuši attiecīgi dzinēju griezes momentus un kārbu pārnesumu skaitļus
Re: Me vs you, vai ka ar skriešanos?
šovakar uz Brīvībenes ML W164 gribēja parādīt, kurš ir lielceļu karalis! Dēļ pilnpiedziņas viņš protrams startu paņem, bet ar to arī visi prieki galā!
Pie nākamā luksiņa īkšķis gaisā un prasa atkārtot, sak esot startu nogulējis!
Nu neko darīt, nācās atkārtot un nopelnīt vēl vienu īkšķi gaisā!
Cīņas karstumā aizmirsu uz benzīnu pārslēgties, tā kā tīri uz gāzes sanāca šamo izkost!
PS: bet pats interesantākais, ka SID rādīja patēriņu 17,9 litri. Tagad vakarā piepūtu pilnu balonu, ievadīju datus fuellog un ka tavu māti, beidzot SID rādījums sakrīt gandrīz ar Faktisko gāzes patēriņu. Faktiskais sanāca 17.83, jeb pat labāk kā rāda SID. Un tas nav sēņojot! Parasti gāzei ir +3 litri sēņojot un +6 tā riktīgi sutinot! Vai arī līdz ar cenas pieaugumu ir pieaugusi LPG kvalitāte!?
Pie nākamā luksiņa īkšķis gaisā un prasa atkārtot, sak esot startu nogulējis!
Nu neko darīt, nācās atkārtot un nopelnīt vēl vienu īkšķi gaisā!
Cīņas karstumā aizmirsu uz benzīnu pārslēgties, tā kā tīri uz gāzes sanāca šamo izkost!
PS: bet pats interesantākais, ka SID rādīja patēriņu 17,9 litri. Tagad vakarā piepūtu pilnu balonu, ievadīju datus fuellog un ka tavu māti, beidzot SID rādījums sakrīt gandrīz ar Faktisko gāzes patēriņu. Faktiskais sanāca 17.83, jeb pat labāk kā rāda SID. Un tas nav sēņojot! Parasti gāzei ir +3 litri sēņojot un +6 tā riktīgi sutinot! Vai arī līdz ar cenas pieaugumu ir pieaugusi LPG kvalitāte!?
Re: Me vs you, vai ka ar skriešanos?
Ja godīgi, man ar šķiet, ka gāzes kvalitāte ir uzlabojusies. Šorīt braucot BC Europa stāvvietā 2 stāvā taisnē iedevu pedāli līdz pusei(patīk turbīnas skaņa telpā), par izbrīnu, 2 robā mani iecirta beņķī un sāka riteņi kaukt...šoks, bet patīkams
Elmo pamazām kļūst par pilsētas skriešanās biedu
Elmo pamazām kļūst par pilsētas skriešanās biedu
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Me vs you, vai ka ar skriešanos?
Nav nekāds bieds, tāpat līdz Mazdas paātrinājumam tik pat tālu, kā igauņu košļenei līdz Orbit!
Pozitīvi, ka vakar visi skrieties gribētāji bija labā garastāvoklī un priecājās par SAABiņu! Citreiz ir bijis tā, ka zaudē Saabiņam un tad vicina pa logu vidējo pirkstu! :'(
Bet kad 5x dārgāka auto saimnieks parāda īkšķi gaisā, tas uzreiz silda sirdi un motivē čubināt tālāk SAABiņu!
Pozitīvi, ka vakar visi skrieties gribētāji bija labā garastāvoklī un priecājās par SAABiņu! Citreiz ir bijis tā, ka zaudē Saabiņam un tad vicina pa logu vidējo pirkstu! :'(
Bet kad 5x dārgāka auto saimnieks parāda īkšķi gaisā, tas uzreiz silda sirdi un motivē čubināt tālāk SAABiņu!
Re: Me vs you, vai ka ar skriešanos?
Nu, nu - es saku, ka Tavi abi 9-5 nu galīgi "neiet" - ja vēlies pierādīt pretējo, tiekamies Biķerniekos - ja spēsi ar saviem 300 vai cik tur zs nobraukt apli ātrāk nekā es ar sava c900 100zs, varēsi teikt, ka mans c900 "neiet" un Tavs 9-5 "iet"elmo wrote:Vienīgais auto, kas tev patiešām gāja, bija Mazda!lawyer wrote:Es arī ar saviem karburatora 100 zs apdzenu pa 3-5 sekundēm - karburatornieks diapazonā 100-130 ceļ labi, un vispār visiem Saabiem, ar kuriem esmu braucis šosejas režīmos cēliens augstākajā pārnesumā šajā diapazonā ir labs - vismaz par to Saab inženieri ir padomājuši un salāgojuši attiecīgi dzinēju griezes momentus un kārbu pārnesumu skaitļus
Taisnā gabalā arī suns var iespiest pedāli grīdā un stūri noturēt
Nākamais posms - 22.08., piektdienas vakars: http://www.sabi.lv/calendar/
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Me vs you, vai ka ar skriešanos?
Tu man riepas nopirksi, ja tomēr gadīsies brīnums un es tevi novvinnēšu, ar vienu no neejošajiem Saabiem?
Re: Me vs you, vai ka ar skriešanos?
Varam arī 333 trasē tikties un ar identiskiem kartingiem izgāzt, nebūs savus ikdienas auto jālauž! Pie reizes noskaidrosim, kurš tikai taisni prot braukt!