nē, nu protams, ka šlaukā kautkas jau paliek..un atvienojot ar lielu šļācienu aiziet pa gaisu, bet es ļoti šaubos, ka tie var būt 8l..Silver wrote:Ir meistari, kas 42-litrīgajā bākā var iespiest arī 45 litrus! Tikai maksājot par 45 litriem īstenībā dabū tos pašus 37, vai par mazāk.
Jo tie pēdējie, "izspiestie" litri iziet cauri skaitītājam bet līdz bākai netiek
Gāze un Aero.
Re: Gāze un Aero.
Re: Gāze un Aero.
Jāskatās, cik tagad sanāks nobraukt līdz nākamai uzpildei. Man jau arī neviļus radās sajūta, ka samaksāju par 40 litriem, bet realitātē iepildīja kādus 35. Arī pēc nobrauktajiem kilometriem nevajadzēja būt bākai tik tukšai.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Gāze un Aero.
Man arī ir līdzīgi novērojami: 40l bākā iepūšu 43-45l. Šajā sakarā esmu sācis nepildīt bāku līdz "lūpai", bet mazāk, un izrādās, ka vairāk/tikpat nobraucu nekā ar pilnu bāku.
Re: Gāze un Aero.
kassparss wrote:nē, nu protams, ka šlaukā kautkas jau paliek..un atvienojot ar lielu šļācienu aiziet pa gaisu, bet es ļoti šaubos, ka tie var būt 8l..Silver wrote:Ir meistari, kas 42-litrīgajā bākā var iespiest arī 45 litrus! Tikai maksājot par 45 litriem īstenībā dabū tos pašus 37, vai par mazāk.
Jo tie pēdējie, "izspiestie" litri iziet cauri skaitītājam bet līdz bākai netiek
Cik šļaukā bija pirms tevis, tik pat paliks arī pēc tevis, tā ka šeit ir pa nullēm. Un ar to "Pff", atvienojot šļauku, nevar pat sķiltavas piepildīt:)
Te doma nedaudz cita, kad tavā bāka tiek sasniegts noteiktais spiediens, uzpildes iekārtas izejošais reduktors nelaiž gāzi tālāk, un viņa tur griežas pa iekšu - cauri skaitītājam iziet un atgriežas atpakaļ tvertnē. Tā var kaut 100 litrus iekačāt:)
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: Gāze un Aero.
Tad tu saki, ka man nerij daudz, tikai skaitītājs uzrāda vairāk, nekā es iepildu!? Un ja es pildīšu pa pus balonam, tad nobraukšu vairāk nekā ar pilnu balonu!?Silver wrote:kassparss wrote:nē, nu protams, ka šlaukā kautkas jau paliek..un atvienojot ar lielu šļācienu aiziet pa gaisu, bet es ļoti šaubos, ka tie var būt 8l..Silver wrote:Ir meistari, kas 42-litrīgajā bākā var iespiest arī 45 litrus! Tikai maksājot par 45 litriem īstenībā dabū tos pašus 37, vai par mazāk.
Jo tie pēdējie, "izspiestie" litri iziet cauri skaitītājam bet līdz bākai netiek
Cik šļaukā bija pirms tevis, tik pat paliks arī pēc tevis, tā ka šeit ir pa nullēm. Un ar to "Pff", atvienojot šļauku, nevar pat sķiltavas piepildīt:)
Te doma nedaudz cita, kad tavā bāka tiek sasniegts noteiktais spiediens, uzpildes iekārtas izejošais reduktors nelaiž gāzi tālāk, un viņa tur griežas pa iekšu - cauri skaitītājam iziet un atgriežas atpakaļ tvertnē. Tā var kaut 100 litrus iekačāt:)
Vienīgi tūdi tādi, ka nepildot pilnu balonu, nav iespējams noteikt precīzu nobraukto distanci!
Re: Gāze un Aero.
izskatās ka var. vienam xc70 melnam izpulēju visapkārt ar atslēgu nostaigāto švīku.
p.s. rīt savam saabam arī lieku gāzi. noteikti padalīšos ar pirmajiem iespaidiem
p.s. rīt savam saabam arī lieku gāzi. noteikti padalīšos ar pirmajiem iespaidiem
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: Gāze un Aero.
Nu divas dienas, gan jau ka krāmēs un lielākais laiks aizies uz regulēšanos!Brand wrote:izskatās ka var. vienam xc70 melnam izpulēju visapkārt ar atslēgu nostaigāto švīku.
p.s. rīt savam saabam arī lieku gāzi. noteikti padalīšos ar pirmajiem iespaidiem
Pēc tam vajag uzrīkot un samērīties ar gāzes plītīm!
Re: Gāze un Aero.
elmo wrote:Nu divas dienas, gan jau ka krāmēs un lielākais laiks aizies uz regulēšanos!Brand wrote:izskatās ka var. vienam xc70 melnam izpulēju visapkārt ar atslēgu nostaigāto švīku.
p.s. rīt savam saabam arī lieku gāzi. noteikti padalīšos ar pirmajiem iespaidiem
Pēc tam vajag uzrīkot un samērīties ar gāzes plītīm!
šodien bija dragrace ar rechiju
nesaslēdzos otrajā visu laiku. pēc tam sapratu, ka nevajaga laist līdz limiterim, bet metu mieru. neesmu piešāvies vēl braukt.
p.s. uzstādīs pa vienu dienu. no rīta līdz vakaram un gatavs.
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: Gāze un Aero.
Nu..pēc laiciņa samērīsimies vēlreiz, bet tad vairs atmaksas par saslēgšanos neies krastā
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]
Re: Gāze un Aero.
Nu nevar gan 100l iekačāt..skaitītājs vienā brīdī beidz griezties nevis iet uz rinķi un cirkulē gāzi atpakaļ tvertnē..tāpēc tas, kur ir ideja, man veljoprojām nav skaidrsSilver wrote:kassparss wrote:nē, nu protams, ka šlaukā kautkas jau paliek..un atvienojot ar lielu šļācienu aiziet pa gaisu, bet es ļoti šaubos, ka tie var būt 8l..Silver wrote:Ir meistari, kas 42-litrīgajā bākā var iespiest arī 45 litrus! Tikai maksājot par 45 litriem īstenībā dabū tos pašus 37, vai par mazāk.
Jo tie pēdējie, "izspiestie" litri iziet cauri skaitītājam bet līdz bākai netiek
Cik šļaukā bija pirms tevis, tik pat paliks arī pēc tevis, tā ka šeit ir pa nullēm. Un ar to "Pff", atvienojot šļauku, nevar pat sķiltavas piepildīt:)
Te doma nedaudz cita, kad tavā bāka tiek sasniegts noteiktais spiediens, uzpildes iekārtas izejošais reduktors nelaiž gāzi tālāk, un viņa tur griežas pa iekšu - cauri skaitītājam iziet un atgriežas atpakaļ tvertnē. Tā var kaut 100 litrus iekačāt:)
to Tev ikviens, kas brauc uz gāzi pateiks, ka uzpilde pie pēdējiem l paliks lēnāka(brīdī, kad balons gandrīz pilns) un tad pēc dažiem l apstāsies pavisam..
te arī par tiem pēdējiem l iet runa..ja tie nenonāk balonā, tad kur tie paliek??
Re: Gāze un Aero.
Da bļin, tas no uzpildes aparāta konstrukcijas un sistēmas atkarīgs, ir tādi kas paši neapstājas un dod spiedienu visu laiku kamēr tur pogu (ja jātur), bet drošības sistēma to gāzi nelaiž ārā. Kur paliek - nezinu, vai drošibas rezervuārā, vai padota atpakaļ tvertnē, to sīki nezinu, paprasi gāzes vecim, bet tur arī ne visi zina to sistēmu līdz galam.
Last edited by Silver on Mon Jun 02, 2014 12:05 am, edited 1 time in total.
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: Gāze un Aero.
Šodien sanāca līdz Sabilei aizskriet un atpakaļ tādā nu ļoti sportiskā režīmā.
Tagad Rīgā sapildījos, nonullējos, un kas ir pats dīvainākais, ka Gāzes faktiskais patēriņš ir tāds pats, kā sierojot pa Igauņu lielceļiem 90-100km/h robežās! WTF?Gonkojot taču patēriņam ir jāpieaug, nevis jāpaliek nemainīgam. Ja nu vienīgi gāzes uzpildes automātam tas atsitēja mehānisms šodien nostrādāja ātrāk nekā parasti!
Un vēl pamanīju, ka ar pilnu gāzes balonu berot virsū ogles mēdza nomirgot CE (tā kā parsti, kad iet pa lieso), bet atpakaļceļā jau ar pus balonu Airis cēla ievērojami raitāk un nemaz nedomāja man CE lamiņu midžināt!
Tagad Rīgā sapildījos, nonullējos, un kas ir pats dīvainākais, ka Gāzes faktiskais patēriņš ir tāds pats, kā sierojot pa Igauņu lielceļiem 90-100km/h robežās! WTF?Gonkojot taču patēriņam ir jāpieaug, nevis jāpaliek nemainīgam. Ja nu vienīgi gāzes uzpildes automātam tas atsitēja mehānisms šodien nostrādāja ātrāk nekā parasti!
Un vēl pamanīju, ka ar pilnu gāzes balonu berot virsū ogles mēdza nomirgot CE (tā kā parsti, kad iet pa lieso), bet atpakaļceļā jau ar pus balonu Airis cēla ievērojami raitāk un nemaz nedomāja man CE lamiņu midžināt!
Re: Gāze un Aero.
Moš nedaudz stulba, bet mana ideja tāda, ka pustukšā balona vairāk gāzveida gāzes Pilnā balonā gāze ir šķidrā veidā un nepaspēj izplesties.
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: Gāze un Aero.
Heh, vai tad tas ir kāds jaunums, ka Aero sēņojot rij vairāk, kā normāli pavirinot?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361