Pieminētā gāzes stacija ir uzsākusi darbību Šodien tur redzēju mašīnas tankojot LPG.Flesh wrote:A tāda apjosta ar žogu jau viņa kādas divas nedēļas toch ir. Pudienās ejot vienmēr nopētu, bet pēdējās dienās progress nekāds...envoy wrote:Piebraukt jau tur var gana ērti no abām pusēm, bet, izskatās, ka tur joprojām kaut kas nav gatavs. Gāzes cisterna gan vienreiz jau bija piebraukusi, bet stacija joprojām ir apjozta ar sētu un piebraukt uzpildīties nevar.elmo wrote:Eko gāze pasākusi diezgan daudz automātiskās uzpildes stacijas likt! Tagad skatos, ka pie Envoy mājām ar viena uzslieta Dzirnavu un satekles ielas krustā!Tik tā iebraukšana un izbraukšana izskatās tāda ne visai ērta!
Gāze un Aero.
Re: Gāze un Aero.
Re: Gāze un Aero.
Tāda apjozta ar žogu viņa tur bija kādus 2 mēnešus, ja ne vēl vairāk. Bet tagad izskatās, ka ir palaista, jā. Cena ir. Ka kāds pildītos, vēl nav manīts. Līdz šim tikai kkādi tehniķi piebrauc ik pa laikam.
Re: Gāze un Aero.
Šodien man Eko Gāze atsūtīja SMS, ka tanks pie Envoy mājām esot palaist! Papildus lojalitātes karšu atlaidei dodot vēl 1 eiro centa atlaidi!
Re: Gāze un Aero.
Aha, tikko taksometrists piebrauca uzpildīties.
Tad jau melnīši uz to savu placi beidzot arī kko varēs nopelnīt..
Tad jau melnīši uz to savu placi beidzot arī kko varēs nopelnīt..
Re: Gāze un Aero.
Oo, laba ziņa, ļoti pateicīgā vietā brīžos, kad uzpildīties vēlos kaut kur centrā. Parasti līdz Mola Lukoilam tad tika rullēts.
Klau, puikas, cik km aptuveni jūs norullējāt pēc Arteh gāzes iekārtas uzstādīšanas (lai gan nav svarīgi vai Arteh, vai kāda cita), pirms braucāt uz pirmo apkopi. Ar visu to motoru cilāšanu man grūti sarēķināt, cik tieši km noripināti, taču ir čujs, ka beidzot vajadzētu kādu filtru nomainīt vai ko tur vēl. Reduktoram arī kaut ko maina? Palicis prātā, ka tur kaut kādas membrānas mēdz profilaktiski nomainīt.
Klau, puikas, cik km aptuveni jūs norullējāt pēc Arteh gāzes iekārtas uzstādīšanas (lai gan nav svarīgi vai Arteh, vai kāda cita), pirms braucāt uz pirmo apkopi. Ar visu to motoru cilāšanu man grūti sarēķināt, cik tieši km noripināti, taču ir čujs, ka beidzot vajadzētu kādu filtru nomainīt vai ko tur vēl. Reduktoram arī kaut ko maina? Palicis prātā, ka tur kaut kādas membrānas mēdz profilaktiski nomainīt.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Gāze un Aero.
It kā 10k līdz pirmajai filtru maiņai. Man drīz tieši pienāks.edijs wrote:Oo, laba ziņa, ļoti pateicīgā vietā brīžos, kad uzpildīties vēlos kaut kur centrā. Parasti līdz Mola Lukoilam tad tika rullēts.
Klau, puikas, cik km aptuveni jūs norullējāt pēc Arteh gāzes iekārtas uzstādīšanas (lai gan nav svarīgi vai Arteh, vai kāda cita), pirms braucāt uz pirmo apkopi. Ar visu to motoru cilāšanu man grūti sarēķināt, cik tieši km noripināti, taču ir čujs, ka beidzot vajadzētu kādu filtru nomainīt vai ko tur vēl. Reduktoram arī kaut ko maina? Palicis prātā, ka tur kaut kādas membrānas mēdz profilaktiski nomainīt.
Re: Gāze un Aero.
Pēc uzstādīšanas parasti nobrauc 1k un tad brauc pārvilkt visus savienojumus un pagriezt reduktorā lielāku spiedienu, jo tas mēdz nokristies! Un to spiediena kritumu tiešām var just, jo iespiežot grīdā sāk pīkstēt un pārslēdzas uz benzīnu, kaut iepriekš tādos pašos apstākļos ar gāzi gāja kā plēsts.edijs wrote:Oo, laba ziņa, ļoti pateicīgā vietā brīžos, kad uzpildīties vēlos kaut kur centrā. Parasti līdz Mola Lukoilam tad tika rullēts.
Klau, puikas, cik km aptuveni jūs norullējāt pēc Arteh gāzes iekārtas uzstādīšanas (lai gan nav svarīgi vai Arteh, vai kāda cita), pirms braucāt uz pirmo apkopi. Ar visu to motoru cilāšanu man grūti sarēķināt, cik tieši km noripināti, taču ir čujs, ka beidzot vajadzētu kādu filtru nomainīt vai ko tur vēl. Reduktoram arī kaut ko maina? Palicis prātā, ka tur kaut kādas membrānas mēdz profilaktiski nomainīt.
Filtri mainās kopā ar vispārējo apkopi ik pa 10 k.
Bet ja tev viss iet un nekādu gļuku nav, tad jau neredzu jēgu servisa apmeklējumam, ja vien tiešām nav pienācis apkopes laiks autiņam vispār, tad gan būtu vērts pamainīt fikltrus, lai nav jābrauc speciāli taisīt apkopi tikai gāzei. Labāk taču visu izdarīt vienā reizē.
Re: Gāze un Aero.
Zin kā, maniem auto jau tādi vispārējās apkopes laiki neeksistē. Bremzes, filtri un eļļa mājas apstākļos, savukārt uz servisu tikai lielu un/vai mistisku sūdu gadījumā.
Tā ka izteikti gļuki būtu ar gāzi, nevaru teikt. Vien reizēm šķiet, ka atšķirība jaudā starp gāzi un benzīnu palikusi izteiktāka.
Tā ka izteikti gļuki būtu ar gāzi, nevaru teikt. Vien reizēm šķiet, ka atšķirība jaudā starp gāzi un benzīnu palikusi izteiktāka.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Gāze un Aero.
Ak pareizi, tev tak serviss pagalmā. Nu tad pienācis laiks apgūt gāzinieka arodu!Kad mainīsi savam drapakam eļļu, nomainīsi arī gāzei filtrus.edijs wrote:Zin kā, maniem auto jau tādi vispārējās apkopes laiki neeksistē. Bremzes, filtri un eļļa mājas apstākļos, savukārt uz servisu tikai lielu un/vai mistisku sūdu gadījumā.
Tā ka izteikti gļuki būtu ar gāzi, nevaru teikt. Vien reizēm šķiet, ka atšķirība jaudā starp gāzi un benzīnu palikusi izteiktāka.
Arī super puper ābolķapļops tev ir, novilksi internātā softu priekš savas iekārtas un varēsi regulēt jaudas uz nebēdu, lai tā atšķirība tev nav tik jūtama!
Re: Gāze un Aero.
esmu nociinijies beidzot ar savu auto un iekārtu... viss ir salikts, protams ne tā ka to dara Arteh (visu cieņu par viņu darbu), bet centos visu darit taa lai nav kauns un lai spuldzītes nomaiņai nevajadzētu amputēt reduktoru
motortelpa jau taa piebāzta ar visu ko, tapēc tur sastumt vel 20x20x50cm kastes saturu bij tiešām izaicinājums it īpaši ja grib lai tas viss arī izskataas normāli. pašam rezultāts ļoti patīk, cilvēks kas uzraudzīja manu darbu, teica ka es stradājot kā profs un mani varot ņemt darbā jebkurš normāls gāzkantoris
es gan diezvai gribētu mainīt nodarbošanos... rokas melnas un saskrāpētas, mēģinot visur tikt klāt
56l balonā iespiedu 48l gaazes pa 28Eur... patīkami, lai neteiktu vairāk
bildes būs pēc tam kad bus saprogrammēts... iedevu kibernētiķim lai pa brīvdienām vizinās un programmē...
motortelpa jau taa piebāzta ar visu ko, tapēc tur sastumt vel 20x20x50cm kastes saturu bij tiešām izaicinājums it īpaši ja grib lai tas viss arī izskataas normāli. pašam rezultāts ļoti patīk, cilvēks kas uzraudzīja manu darbu, teica ka es stradājot kā profs un mani varot ņemt darbā jebkurš normāls gāzkantoris
es gan diezvai gribētu mainīt nodarbošanos... rokas melnas un saskrāpētas, mēģinot visur tikt klāt
56l balonā iespiedu 48l gaazes pa 28Eur... patīkami, lai neteiktu vairāk
bildes būs pēc tam kad bus saprogrammēts... iedevu kibernētiķim lai pa brīvdienām vizinās un programmē...
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Gāze un Aero.
Runājot par gāzēm
sprauslas tiešām regulējas? vai arī manai druškai bāž batonus ausīs, par to, ka redz esošās neregulējas, jo esot dzešovka likta, un lai viss butu čiki, esot jāliek tādas, kuras regulējas (pa 50 eirām + darbs)
sprauslas tiešām regulējas? vai arī manai druškai bāž batonus ausīs, par to, ka redz esošās neregulējas, jo esot dzešovka likta, un lai viss butu čiki, esot jāliek tādas, kuras regulējas (pa 50 eirām + darbs)
Re: Gāze un Aero.
Regulējas tikai uz sprauslām padotais signāla garums - attiecīgi ir sprauslas un sprauslu izstrādājumi. Visa operakassparss wrote:Runājot par gāzēm
sprauslas tiešām regulējas? vai arī manai druškai bāž batonus ausīs, par to, ka redz esošās neregulējas, jo esot dzešovka likta, un lai viss butu čiki, esot jāliek tādas, kuras regulējas (pa 50 eirām + darbs)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Gāze un Aero.
Tātad pašu sprauslu regulēšana ir batoni ausīsArnijs wrote:Regulējas tikai uz sprauslām padotais signāla garums - attiecīgi ir sprauslas un sprauslu izstrādājumi. Visa operakassparss wrote:Runājot par gāzēm
sprauslas tiešām regulējas? vai arī manai druškai bāž batonus ausīs, par to, ka redz esošās neregulējas, jo esot dzešovka likta, un lai viss butu čiki, esot jāliek tādas, kuras regulējas (pa 50 eirām + darbs)
bet tas, ka ir normālas sprauslas un ir dešovka pa eiro gabalā, tas ir tiesa, pareizi?
Re: Gāze un Aero.
Žargonā signāla garuma regulēšana tā pati sprauslu regulēšana vien būs. Tikai jāsaprot tas, ka sprauslās neviens ar skrūvgriezni iekšā nelien, bet regulē padoto signālu. Un - attiecīgi no sprauslu kvalitātes (precizitāte un ātrdarbīgums ), būs arī pielaides regulējumos. Paņem kaut vai divus ūdens krānus - vienu ar skrūvējamo ritentiņu, otru ar sviru. Kamēr paspēsi aizgriezt pirmo, vēl daudz ūdens paspēs aiztecēt, turpretim otra padevi var paspēt pārtraukt praktiski uzreiz.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Gāze un Aero.
Ā, skaidrs..paldies par iskaidrojumuArnijs wrote:Žargonā signāla garuma regulēšana tā pati sprauslu regulēšana vien būs. Tikai jāsaprot tas, ka sprauslās neviens ar skrūvgriezni iekšā nelien, bet regulē padoto signālu. Un - attiecīgi no sprauslu kvalitātes (precizitāte un ātrdarbīgums ), būs arī pielaides regulējumos. Paņem kaut vai divus ūdens krānus - vienu ar skrūvējamo ritentiņu, otru ar sviru. Kamēr paspēsi aizgriezt pirmo, vēl daudz ūdens paspēs aiztecēt, turpretim otra padevi var paspēt pārtraukt praktiski uzreiz.
Nākamreiz brauks uz Vestienas ielu apkopi taisīt