Gāze un Aero.


User avatar
Flesh
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 630
Joined: Sun Jan 11, 2009 2:46 pm

Re: Gāze un Aero.

Post by Flesh »

Flesh wrote:
envoy wrote:
elmo wrote:Eko gāze pasākusi diezgan daudz automātiskās uzpildes stacijas likt! Tagad skatos, ka pie Envoy mājām ar viena uzslieta Dzirnavu un satekles ielas krustā!Tik tā iebraukšana un izbraukšana izskatās tāda ne visai ērta!
Piebraukt jau tur var gana ērti no abām pusēm, bet, izskatās, ka tur joprojām kaut kas nav gatavs. Gāzes cisterna gan vienreiz jau bija piebraukusi, bet stacija joprojām ir apjozta ar sētu un piebraukt uzpildīties nevar.
A tāda apjosta ar žogu jau viņa kādas divas nedēļas toch ir. Pudienās ejot vienmēr nopētu, bet pēdējās dienās progress nekāds...
Pieminētā gāzes stacija ir uzsākusi darbību :) Šodien tur redzēju mašīnas tankojot LPG.
User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re: Gāze un Aero.

Post by envoy »

Tāda apjozta ar žogu viņa tur bija kādus 2 mēnešus, ja ne vēl vairāk. Bet tagad izskatās, ka ir palaista, jā. Cena ir. Ka kāds pildītos, vēl nav manīts. Līdz šim tikai kkādi tehniķi piebrauc ik pa laikam.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Gāze un Aero.

Post by elmo »

Šodien man Eko Gāze atsūtīja SMS, ka tanks pie Envoy mājām esot palaist! Papildus lojalitātes karšu atlaidei dodot vēl 1 eiro centa atlaidi! :mrgreen:
User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re: Gāze un Aero.

Post by envoy »

Aha, tikko taksometrists piebrauca uzpildīties. :D
Tad jau melnīši uz to savu placi beidzot arī kko varēs nopelnīt..
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Gāze un Aero.

Post by edijs »

Oo, laba ziņa, ļoti pateicīgā vietā brīžos, kad uzpildīties vēlos kaut kur centrā. Parasti līdz Mola Lukoilam tad tika rullēts.

Klau, puikas, cik km aptuveni jūs norullējāt pēc Arteh gāzes iekārtas uzstādīšanas (lai gan nav svarīgi vai Arteh, vai kāda cita), pirms braucāt uz pirmo apkopi. Ar visu to motoru cilāšanu man grūti sarēķināt, cik tieši km noripināti, taču ir čujs, ka beidzot vajadzētu kādu filtru nomainīt vai ko tur vēl. Reduktoram arī kaut ko maina? Palicis prātā, ka tur kaut kādas membrānas mēdz profilaktiski nomainīt.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Mahmuds
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 305
Joined: Wed Sep 19, 2012 7:20 pm
Location: Latvija, Liepâja

Re: Gāze un Aero.

Post by Mahmuds »

edijs wrote:Oo, laba ziņa, ļoti pateicīgā vietā brīžos, kad uzpildīties vēlos kaut kur centrā. Parasti līdz Mola Lukoilam tad tika rullēts.

Klau, puikas, cik km aptuveni jūs norullējāt pēc Arteh gāzes iekārtas uzstādīšanas (lai gan nav svarīgi vai Arteh, vai kāda cita), pirms braucāt uz pirmo apkopi. Ar visu to motoru cilāšanu man grūti sarēķināt, cik tieši km noripināti, taču ir čujs, ka beidzot vajadzētu kādu filtru nomainīt vai ko tur vēl. Reduktoram arī kaut ko maina? Palicis prātā, ka tur kaut kādas membrānas mēdz profilaktiski nomainīt.
It kā 10k līdz pirmajai filtru maiņai. Man drīz tieši pienāks.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Gāze un Aero.

Post by elmo »

edijs wrote:Oo, laba ziņa, ļoti pateicīgā vietā brīžos, kad uzpildīties vēlos kaut kur centrā. Parasti līdz Mola Lukoilam tad tika rullēts.

Klau, puikas, cik km aptuveni jūs norullējāt pēc Arteh gāzes iekārtas uzstādīšanas (lai gan nav svarīgi vai Arteh, vai kāda cita), pirms braucāt uz pirmo apkopi. Ar visu to motoru cilāšanu man grūti sarēķināt, cik tieši km noripināti, taču ir čujs, ka beidzot vajadzētu kādu filtru nomainīt vai ko tur vēl. Reduktoram arī kaut ko maina? Palicis prātā, ka tur kaut kādas membrānas mēdz profilaktiski nomainīt.
Pēc uzstādīšanas parasti nobrauc 1k un tad brauc pārvilkt visus savienojumus un pagriezt reduktorā lielāku spiedienu, jo tas mēdz nokristies! Un to spiediena kritumu tiešām var just, jo iespiežot grīdā sāk pīkstēt un pārslēdzas uz benzīnu, kaut iepriekš tādos pašos apstākļos ar gāzi gāja kā plēsts.
Filtri mainās kopā ar vispārējo apkopi ik pa 10 k.
Bet ja tev viss iet un nekādu gļuku nav, tad jau neredzu jēgu servisa apmeklējumam, ja vien tiešām nav pienācis apkopes laiks autiņam vispār, tad gan būtu vērts pamainīt fikltrus, lai nav jābrauc speciāli taisīt apkopi tikai gāzei. Labāk taču visu izdarīt vienā reizē.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Gāze un Aero.

Post by edijs »

Zin kā, maniem auto jau tādi vispārējās apkopes laiki neeksistē. :) Bremzes, filtri un eļļa mājas apstākļos, savukārt uz servisu tikai lielu un/vai mistisku sūdu gadījumā.

Tā ka izteikti gļuki būtu ar gāzi, nevaru teikt. Vien reizēm šķiet, ka atšķirība jaudā starp gāzi un benzīnu palikusi izteiktāka.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Gāze un Aero.

Post by elmo »

edijs wrote:Zin kā, maniem auto jau tādi vispārējās apkopes laiki neeksistē. :) Bremzes, filtri un eļļa mājas apstākļos, savukārt uz servisu tikai lielu un/vai mistisku sūdu gadījumā.

Tā ka izteikti gļuki būtu ar gāzi, nevaru teikt. Vien reizēm šķiet, ka atšķirība jaudā starp gāzi un benzīnu palikusi izteiktāka.
Ak pareizi, tev tak serviss pagalmā. Nu tad pienācis laiks apgūt gāzinieka arodu!Kad mainīsi savam drapakam eļļu, nomainīsi arī gāzei filtrus.
Arī super puper ābolķapļops tev ir, novilksi internātā softu priekš savas iekārtas un varēsi regulēt jaudas uz nebēdu, lai tā atšķirība tev nav tik jūtama! ;)
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Gāze un Aero.

Post by Ainars »

esmu nociinijies beidzot ar savu auto un iekārtu... viss ir salikts, protams ne tā ka to dara Arteh (visu cieņu par viņu darbu), bet centos visu darit taa lai nav kauns un lai spuldzītes nomaiņai nevajadzētu amputēt reduktoru :D
motortelpa jau taa piebāzta ar visu ko, tapēc tur sastumt vel 20x20x50cm kastes saturu bij tiešām izaicinājums it īpaši ja grib lai tas viss arī izskataas normāli. pašam rezultāts ļoti patīk, cilvēks kas uzraudzīja manu darbu, teica ka es stradājot kā profs un mani varot ņemt darbā jebkurš normāls gāzkantoris :D
es gan diezvai gribētu mainīt nodarbošanos... rokas melnas un saskrāpētas, mēģinot visur tikt klāt :D
56l balonā iespiedu 48l gaazes pa 28Eur... patīkami, lai neteiktu vairāk :mrgreen:

bildes būs pēc tam kad bus saprogrammēts... iedevu kibernētiķim lai pa brīvdienām vizinās un programmē... :whistle:
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
kassparss
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 148
Joined: Mon Dec 09, 2013 1:03 pm

Re: Gāze un Aero.

Post by kassparss »

Runājot par gāzēm :mrgreen:
sprauslas tiešām regulējas? vai arī manai druškai bāž batonus ausīs, par to, ka redz esošās neregulējas, jo esot dzešovka likta, un lai viss butu čiki, esot jāliek tādas, kuras regulējas (pa 50 eirām + darbs) :evil:
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Gāze un Aero.

Post by Arnijs »

kassparss wrote:Runājot par gāzēm :mrgreen:
sprauslas tiešām regulējas? vai arī manai druškai bāž batonus ausīs, par to, ka redz esošās neregulējas, jo esot dzešovka likta, un lai viss butu čiki, esot jāliek tādas, kuras regulējas (pa 50 eirām + darbs) :evil:
Regulējas tikai uz sprauslām padotais signāla garums - attiecīgi ir sprauslas un sprauslu izstrādājumi. Visa opera :violin:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
kassparss
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 148
Joined: Mon Dec 09, 2013 1:03 pm

Re: Gāze un Aero.

Post by kassparss »

Arnijs wrote:
kassparss wrote:Runājot par gāzēm :mrgreen:
sprauslas tiešām regulējas? vai arī manai druškai bāž batonus ausīs, par to, ka redz esošās neregulējas, jo esot dzešovka likta, un lai viss butu čiki, esot jāliek tādas, kuras regulējas (pa 50 eirām + darbs) :evil:
Regulējas tikai uz sprauslām padotais signāla garums - attiecīgi ir sprauslas un sprauslu izstrādājumi. Visa opera :violin:
Tātad pašu sprauslu regulēšana ir batoni ausīs :hand:
bet tas, ka ir normālas sprauslas un ir dešovka pa eiro gabalā, tas ir tiesa, pareizi? :)
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Gāze un Aero.

Post by Arnijs »

Žargonā signāla garuma regulēšana tā pati sprauslu regulēšana vien būs. Tikai jāsaprot tas, ka sprauslās neviens ar skrūvgriezni iekšā nelien, bet regulē padoto signālu. Un - attiecīgi no sprauslu kvalitātes (precizitāte un ātrdarbīgums ), būs arī pielaides regulējumos. Paņem kaut vai divus ūdens krānus - vienu ar skrūvējamo ritentiņu, otru ar sviru. Kamēr paspēsi aizgriezt pirmo, vēl daudz ūdens paspēs aiztecēt, turpretim otra padevi var paspēt pārtraukt praktiski uzreiz.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
kassparss
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 148
Joined: Mon Dec 09, 2013 1:03 pm

Re: Gāze un Aero.

Post by kassparss »

Arnijs wrote:Žargonā signāla garuma regulēšana tā pati sprauslu regulēšana vien būs. Tikai jāsaprot tas, ka sprauslās neviens ar skrūvgriezni iekšā nelien, bet regulē padoto signālu. Un - attiecīgi no sprauslu kvalitātes (precizitāte un ātrdarbīgums ), būs arī pielaides regulējumos. Paņem kaut vai divus ūdens krānus - vienu ar skrūvējamo ritentiņu, otru ar sviru. Kamēr paspēsi aizgriezt pirmo, vēl daudz ūdens paspēs aiztecēt, turpretim otra padevi var paspēt pārtraukt praktiski uzreiz.
Ā, skaidrs..paldies par iskaidrojumu :)
Nākamreiz brauks uz Vestienas ielu apkopi taisīt ;)
Post Reply