jauna problēma
jauna problēma
Man kārtējā problēma ar 9-5! Klimata displejs sāk gļučīt! Klimata kontroles displejs ir izslēgts, tad braucot tas pēķšņi ieslēdzas ar kreisā pusē skaidru 0 un pārējais viss spilgti izgaismots dzeltenā krāsā, tad var spiest visu ko grib, bet nekas nenotiek, tad pats no sevis viss paliek kā vienmēr! Man tā jau 2 reizi notiek! KAS PAR HU....?
Re:jauna problēma
Vai tik tā nav ACC kalibrācija. Kreisā pusē 0 nozīmē ka kļūdu nav.
Re:jauna problēma
Man atkal cita problēma, kas skar ACC- siltais giss parādās tikai pie augstiem motora apgriezieniem-sākot ar 3k. Ūdenssūkni iepriekšējais saimnieks esot mainījis pirms pusgada Vikingos. Varbūt kādam ir idejas?
Re:jauna problēma
dzeseshansa skhj liimeni paluurivecais wrote:Man atkal cita problēma, kas skar ACC- siltais giss parādās tikai pie augstiem motora apgriezieniem-sākot ar 3k. Ūdenssūkni iepriekšējais saimnieks esot mainījis pirms pusgada Vikingos. Varbūt kādam ir idejas?
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:jauna problēma
Man arī tā 10 mēnešu laikā 2reizes ir bijis..Raimonds wrote:Man kārtējā problēma ar 9-5! Klimata displejs sāk gļučīt! Klimata kontroles displejs ir izslēgts, tad braucot tas pēķšņi ieslēdzas ar kreisā pusē skaidru 0 un pārējais viss spilgti izgaismots dzeltenā krāsā, tad var spiest visu ko grib, bet nekas nenotiek, tad pats no sevis viss paliek kā vienmēr! Man tā jau 2 reizi notiek! KAS PAR HU....?
Re:jauna problēma
Un pie viena arī izplešanās trauka korķīti vari pamēģināat nomainīt.Ainars wrote:dzeseshansa skhj liimeni paluurivecais wrote:Man atkal cita problēma, kas skar ACC- siltais giss parādās tikai pie augstiem motora apgriezieniem-sākot ar 3k. Ūdenssūkni iepriekšējais saimnieks esot mainījis pirms pusgada Vikingos. Varbūt kādam ir idejas?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:jauna problēma
Man ar tā gadījies pāris reizes. Tātad nav līmenī dzesēšanas šķidrums, līdz ar ko rodās gaisa korķi.vecais wrote:Man atkal cita problēma, kas skar ACC- siltais giss parādās tikai pie augstiem motora apgriezieniem-sākot ar 3k. Ūdenssūkni iepriekšējais saimnieks esot mainījis pirms pusgada Vikingos. Varbūt kādam ir idejas?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 125
- Joined: Wed Jan 16, 2008 1:44 am
- Location: Valmiera
Re:jauna problēma
Tā nu tiešām nav problēma, tā ir pečkas kalibrācija.. :laugh:Raimonds wrote:Man kārtējā problēma ar 9-5! Klimata displejs sāk gļučīt! Klimata kontroles displejs ir izslēgts, tad braucot tas pēķšņi ieslēdzas ar kreisā pusē skaidru 0 un pārējais viss spilgti izgaismots dzeltenā krāsā, tad var spiest visu ko grib, bet nekas nenotiek, tad pats no sevis viss paliek kā vienmēr! Man tā jau 2 reizi notiek! KAS PAR HU....?
Viss kārtībā tā ir jābūt, viņš ik pa laikam nokalibrē, tikai nekad īsti nevar saprast ik pēc cik ilga laika viņš to dara :)
Un arī neveiklas pirkstu kustības var nokalibrēt pečku.. :) Tagad no galvas nepateikšu to pogu kombināciju.. :)
Re:jauna problēma
Dzeses šķidrums ir līmenī un gar izplešanās trauka korķi viss sauss, tā kā garām nelaiž.:(
Re:jauna problēma
Pamēģini atgaisot.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:jauna problēma
Šeit neiet runa par to, vai sauss, bet gan - vai korķī iebūvētais vārsts spēj uzturēt sistēmā vajadzīgo spiedienu!vecais wrote:Dzeses šķidrums ir līmenī un gar izplešanās trauka korķi viss sauss, tā kā garām nelaiž.:(
ja ar to viss kārtībā, tad ieteiktu pievērsties pašam apsildes radiatoram (aizsērējums) Jāgaiso tur nekas nav. Sapilda, izsilda kamēr atveras termostats un papildina līmeni līdz vajadzīgajam. Vēl pastāv teorētiski ārkārtīgi maza iespēja par sūkņa ražību...
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:jauna problēma
Kā pārbaudīt vai korķī iebūvētais vārsts iztur spiedienu? Vai pie uzsildīta dzinēja jāklausās šņāks vai nē?
Re:jauna problēma
Uzsildītam dzinējam jāpaspaida dzeses trubas. Tām jābūt mēreni cietām.vecais wrote:Kā pārbaudīt vai korķī iebūvētais vārsts iztur spiedienu? Vai pie uzsildīta dzinēja jāklausās šņāks vai nē?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:jauna problēma
Trubas tādas arī ir- mēreni cietas. Antifrīzs starp atzīmēm min/max . Lēnām atverot izplešanās trauka korķi līmenis ceļas, kā jau tam jābūt. :0
Re:jauna problēma
Tad korķis atkrīt. Iespējams, aizaudzis radiators.vecais wrote:Trubas tādas arī ir- mēreni cietas. Antifrīzs starp atzīmēm min/max . Lēnām atverot izplešanās trauka korķi līmenis ceļas, kā jau tam jābūt. :0
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629