Nez kādreiz arī tā darīju jo saab jau tīri ātri ieskrienas līdz tiem 140+ pie fūres apdzīšanas, bet tagad pēdējā laikā sāku piefiksēt to, ka lielākā daļa nemaz neskatas spogulī un nerāda pagriezienu pirms manerva uzsākšanas, tad esmu sacinājis nafig tā jāriskē Parasti ieturot distanci no pēdējā tā, lai "slimie" A markas braucēis var apdzīt un parasti, tas aizcietējums 5-15 min laikā izūd. Nez vainu "vecs" palieku vai arī pārāk daudz redzēti tie vraki kas paliek pēc frontālam sadursmēm ceļmalāalpins wrote:Uij , diezgan bieži sanāk tāds manevrs , esmu pat mizojis pa pretējās puses ceļa nomali Vissinteresantākā ir blakussēdētāja reakcijaedijs wrote: reizēm sanāk negribot veidot trešo rindu.. Glīti nav, skats no malas gan jau itin agresīvs, bet ko darīt, ja tu dzen un viens izlec priekšā
Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
--------
Last edited by alpins on Fri Feb 14, 2014 10:13 am, edited 1 time in total.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Kad paskatās iekš youtube krievu video reģistratoru safilmētās kompilācijas ar jāsāk aizdomāties!Flesh wrote:Nez vainu "vecs" palieku vai arī pārāk daudz redzēti tie vraki kas paliek pēc frontālam sadursmēm ceļmalā
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ar to jau tā kā nebūtu jālielās - ceļu satiksme nav sacīkstes uz dzīvību vai nāvialpins wrote:Uij , diezgan bieži sanāk tāds manevrs , esmu pat mizojis pa pretējās puses ceļa nomali Vissinteresantākā ir blakussēdētāja reakcijaedijs wrote: reizēm sanāk negribot veidot trešo rindu.. Glīti nav, skats no malas gan jau itin agresīvs, bet ko darīt, ja tu dzen un viens izlec priekšā
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
34 kilo par to draņķīgo plastmasu salonā? Nu jā, es arī tomēr nē...elmo wrote:Šodien pie darba notika Toyota testa braucieni!
Izbraucu ar svaigāko RAV4, 2.0 benzīns Luxury Plus, automāts. Cik nu izmetu loku pa Mūkusalas-Būru_Jelgavas_Akmens_Mūkusalas ielu secināju, ka tas RAV 4 ir kudiš cietāks par veco labo Griffinu. Jā, Griffins pa bedrēm iet mīkstāk, kas to būtu domājis!
Vidējo patēriņu rādīja 12 litri. Biju gaidījis, ka jaunās tehnoloģijas sniedz labākus rezultātus, bet nu varētu būt, ka pie vainas testētāju smagās kājas! Starp citu, pārdevējs piedāvā iespēju uzreiz ielikt gāzi, un tas jau ir forši, jo sanāk stipri lētāk kā dīzelis, kas jau startā ir par 4k eiro dārgāks.
Par dinamiku runājot, nav tam auto dinamikas, vispār nekādas dinamikas! Ja vēl SAABam kaut kādu starpību starp sport pogu ieslēgtu/izslēgtu var just, tad Toyota tikai skaļāk rēc, bet dinamikā nekādu starpību nejūt. Atļauto braukšanas ātrumu pilsētā protams var pārsniegt un no punkta A uz punktu B var aizbraukt ! Tomēr ar šito mašiņu es trīs reiz novērtētu situāciju, pirms veiktu kādu apdzīšanas manevru.
Dikti nepatika stūre, jo paceļot to visaugstākajā pozīcijā tā rīvējās gar ceļiem! Tāds pats netikumks bija arī vecam VAZ 2103. Varbūt, ka bija iespēja krēslu nolaist zemāk, bet ātrumā neatkodu tādu opciju.
Sēdpozīca kā tāda nav slikta, it sevišķi priekš dāmām, jo sēdēšana ir augstu, līdz ar toi arī redzamība visapkārt laba un sniedz pārliecību un drošības sajūtu.
Pozitīvais gan bija tas, ka aiz sevis (vadītāja sēdeklis uz atpakaļu līdz atdurei)varēju brīvi iesēsties un ceļi neskārās klāt krēsla atzevltei! Saabā par to var tikai pasapņot!
Bagāžnieks vizuāli izskatījās tāds pamazs un gareniski es bērna ratus tur nevarētu ielikt, kā SAABā.
Vai es par tādu būtu gatavs maksāt 34k eiro!? Laikam tomēr nē!
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Jā, tas 1.6 kaškajam ir draņķis baigais. Ar mehānisko ķeseli vēl tā kaut cik, bet automāts - nu, galīgs sprāgonis.edijs wrote:Pirms dažām dienām kolēģis par jauno darba auto, nissan kaškaju teica - jēziņ, jāmet krustu pirms katras apdzīšanas.. Un viņš nu galīgi nav skrējējs, kam vajag baigo jaudu. Pirms tam brauca ar 3.3 litru gāzotu vojādžeri un nesūdzējās (un jau tas auto, manuprāt, ne sūda neiet ). Kolēģis ierēca - ja jau viņa 1.6 benzīns ir tāds nīkulis, tad kāda hrena pēc nissans tagad jaunākos modeļus izlaida ar 1.2 benzīna motoriem? Vispār kaut kāds humors, ne motors. Tie 1.6 dīzelīši vēl tādi žiperīgi, kaut ko var izspiest, bet benzīna šujmašīnas rada neizpratni. Pēc tam brauc tā kā šodien uz via baltica - divas fūres, aiz tām kādis pieci sūdmotoru automobīļi, viens otram lien pie pakaļas, lūr garām, nu tik dzīs, bet nē, tomēr noraustās un nedzen. Un pretim kilometra garumā neviens nenāk, fūres pat pabīdās malā, bet nē, tāpat nedzen. Un pašam jau štrunts, iemin un aizej garām visam baram, bet goda vārds tirpt kājas skatīties, kā viņi tur viens otram pie dibena ostās.
Par 1.2 runājot - ir jau iemēģināts, tas iet kudi labāk, pat labāk par vienu otru 1.8-2.0 atmosfērnieku. Turbiķis kā nekā...
Pašam ikdienā ir 1.6 ar kurināmo, tas iet labi, i apdzīt var, i līdz 200 aizspiest, ja vajag...
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ar kurināmo, t.i. ar soļaru? To, ka 1.2 aprīkots ar turbīnu, nebiju pamanījis. Un turba dod savu - 190Nm@2000rpm, pret to 1.6 bezturbo ar 158@4400. 190 gan nav daudz, taču tas, ka nav jāspīdzina, lai motors sadzirdētu tavas lūgšanas, varētu radīt sajūtu, ka auto ir raitāks. Tad jau kolēģis būs maldījies, ka 1.2 ir vēl lielākā pakaļā. Lai nu kā - pieteicos Norde lapā uz testa braucienu, es gribu saprast, kā tas zvērs dzīvē uzvedas. Un ko zin, mošk par tādu cenu vajag ieķert kā ģimenes auto - būs vismaz viens transporta līdzeklis, kas kādu laiku bez problēmām ripo.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Bembi jau esi nokāvis, ja!?edijs wrote: Un ko zin, mošk par tādu cenu vajag ieķert kā ģimenes auto - būs vismaz viens transporta līdzeklis, kas kādu laiku bez problēmām ripo.
Bet šim Kaškajam gan jau ka nav ne vainas:
whatcar.lv/auto-zinas-raksts/5423/nissa ... maz-200-zs
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Bembis vēl ir un ripo godam, bet nupat beidzot būtu laiks no šamā šķirties. Tomēr maziņš, ar bērniem kopā ar tādu braukt diez kas nav.
Hm, Norde laikam man negrib tomēr Nissanu tirgot.. nezvana. Vienmēr esmu brīnījies, priekš kam weblapā jāiestrādā kaut kāda saziņas forma, ja uz to neviens neatbild.
Hm, Norde laikam man negrib tomēr Nissanu tirgot.. nezvana. Vienmēr esmu brīnījies, priekš kam weblapā jāiestrādā kaut kāda saziņas forma, ja uz to neviens neatbild.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Varēji jau pa tiešo padot ziņu...edijs wrote: Lai nu kā - pieteicos Norde lapā uz testa braucienu, es gribu saprast, kā tas zvērs dzīvē uzvedas. Un ko zin, mošk par tādu cenu vajag ieķert kā ģimenes auto - būs vismaz viens transporta līdzeklis, kas kādu laiku bez problēmām ripo.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nu jā, ar to saziņas formu ir, kā ir. Tur kāds atstāj ziņu labi ja reizi mēnesī, tad arī nav tā, ka katru dienu to čekotu... šodien atbildīgā cilvēka nav uz vietas... Bet, ja gali ir, tad vari pa tiešo sarunāt...edijs wrote:Bembis vēl ir un ripo godam, bet nupat beidzot būtu laiks no šamā šķirties. Tomēr maziņš, ar bērniem kopā ar tādu braukt diez kas nav.
Hm, Norde laikam man negrib tomēr Nissanu tirgot.. nezvana. Vienmēr esmu brīnījies, priekš kam weblapā jāiestrādā kaut kāda saziņas forma, ja uz to neviens neatbild.
Taisnības labad gan jāsaka, ka priekš 3 bērniem arī kaškajs nekāda dižā dāvana nebūs. Nezinu gan, cik tev tie sīči lieli, bet, kā teica kādā slavenā teātra izrādē - nu, tur jāskatās...
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Kad man grieķis nomā izsniedza Nissan Note, tad teica "very big family car". Kakaška nebūs mazāks, tādad famīlijai būs gana vietas
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nu ja ņem vērā, ka Grieķiem nomās dominē Hyundai Atos un Accent, tad Note ir riktīgs autobuss!uculs wrote:Kad man grieķis nomā izsniedza Nissan Note, tad teica "very big family car". Kakaška nebūs mazāks, tādad famīlijai būs gana vietas
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Kāda vaina Hyundai Atos? Visu Krētu krustām šķērsām izbraukāju - ekonomisks, kalnos pietiekoši labi brauc, kondiška arī ir