Gāze un Aero.


User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Gāze un Aero.

Post by edijs »

Mans ātrais uzmetums bija aptuveni tāds - Aero salons ar visām durvju apšivkām 100, Aero kits 50, Trionic komplekts 70 (kas ir reāli pa lēto, ja skaita, ka tur ir DI kasete, niknās sprauslas, ECU, drosele, MAP, zonde, u.c. dačiki), Mitsu turba 100, labi spārni 50, gāzes iekārta un balons 50... nu kaut kā tā. Tās tādas pamatlietas, kas aizietu ātri, ja jauktu detaļās; cenas tādas, par kādām pats skrietu un pirktu. Bonusā vēl paliktu sajūgs, suporti, īsā kārba, ap motoru esošie pribambasi, utt. Kā arī motors īstenībā pukšķ itin feini, vien nav zināms, cik ilgi vēl izvilks bez ķēdes maiņas.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Gāze un Aero.

Post by elmo »

edijs wrote:Mans ātrais uzmetums bija aptuveni tāds - Aero salons ar visām durvju apšivkām 100, Aero kits 50, Trionic komplekts 70 (kas ir reāli pa lēto, ja skaita, ka tur ir DI kasete, niknās sprauslas, ECU, drosele, MAP, zonde, u.c. dačiki), Mitsu turba 100, labi spārni 50, gāzes iekārta un balons 50... nu kaut kā tā. Tās tādas pamatlietas, kas aizietu ātri, ja jauktu detaļās; cenas tādas, par kādām pats skrietu un pirktu. Bonusā vēl paliktu sajūgs, suporti, īsā kārba, ap motoru esošie pribambasi, utt. Kā arī motors īstenībā pukšķ itin feini, vien nav zināms, cik ilgi vēl izvilks bez ķēdes maiņas.

Man sanāca LVL 420.
Ja virsū ir braucamas ziemenes, tad īsts gāžamais!
kassparss
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 148
Joined: Mon Dec 09, 2013 1:03 pm

Re: Gāze un Aero.

Post by kassparss »

edijs wrote:Mans ātrais uzmetums bija aptuveni tāds - Aero salons ar visām durvju apšivkām 100, Aero kits 50, Trionic komplekts 70 (kas ir reāli pa lēto, ja skaita, ka tur ir DI kasete, niknās sprauslas, ECU, drosele, MAP, zonde, u.c. dačiki), Mitsu turba 100, labi spārni 50, gāzes iekārta un balons 50... nu kaut kā tā. Tās tādas pamatlietas, kas aizietu ātri, ja jauktu detaļās; cenas tādas, par kādām pats skrietu un pirktu. Bonusā vēl paliktu sajūgs, suporti, īsā kārba, ap motoru esošie pribambasi, utt. Kā arī motors īstenībā pukšķ itin feini, vien nav zināms, cik ilgi vēl izvilks bez ķēdes maiņas.
Tas ir EUR vai LS domāts?
Un kā ir ar tehnisko?
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Gāze un Aero.

Post by edijs »

Sorry, es vēl vecā naudā rēķinu, neesmu tās aptuvenās detaļu cenas savā galvā ieborējis jevro izteiksmē.

Tehniskā šobrīd nav. Tāpēc jau es te arī detaļu cenu rakstu, nevis braucoša auto cenu. :D Neko daudz gan laikam kopš iepriekšējās apskates nenobrauca, šķiet no aizpagājušā gada novembra līdz pavasarim, tāpēc nekam kriminālam uz skati nevajadzētu būt. Nav gluži tā, ka visu laiku nostāvējis - parūcināts tiek regulāri, pa sētu pārvietots šurpu turpu arī, vasarā arī uz mežu sēnēs tika braukāts pa nomaļajiem ceļiem. Ir noņemts no uzskaites, nodoklis par 2013.gadu nomaksāts, par 2014.gadu būs jāmaksā brīdī, kad pārrakstīs vai liks uzskaitē.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
kassparss
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 148
Joined: Mon Dec 09, 2013 1:03 pm

Re: Gāze un Aero.

Post by kassparss »

edijs wrote:Sorry, es vēl vecā naudā rēķinu, neesmu tās aptuvenās detaļu cenas savā galvā ieborējis jevro izteiksmē.

Tehniskā šobrīd nav. Tāpēc jau es te arī detaļu cenu rakstu, nevis braucoša auto cenu. :D Neko daudz gan laikam kopš iepriekšējās apskates nenobrauca, šķiet no aizpagājušā gada novembra līdz pavasarim, tāpēc nekam kriminālam uz skati nevajadzētu būt. Nav gluži tā, ka visu laiku nostāvējis - parūcināts tiek regulāri, pa sētu pārvietots šurpu turpu arī, vasarā arī uz mežu sēnēs tika braukāts pa nomaļajiem ceļiem. Ir noņemts no uzskaites, nodoklis par 2013.gadu nomaksāts, par 2014.gadu būs jāmaksā brīdī, kad pārrakstīs vai liks uzskaitē.
Ir kādas šaizes ar rūsiņu?
interese ir, jo pa ziemu dīzelis tāds mazliet apnicīgs, pie tam ar jaudīgāku motoru ir lielāks prieks braukt :)
tāpēc arī rodas ideja paķert uz ziemu otru mašīnīti
Kur to brīnumu vaŗētu apskatīt?
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Gāze un Aero.

Post by edijs »

http://www.saabclub.lv/phpBB/download/file.php?id=140" onclick="window.open(this.href);return false; - pēc skata nav mainījies. :) Rūsa ir durvju apakšās. Uz āru, šķiet, izlauzusies vēl nav, sūdīgāk izskatās no iekšpuses. Taču es teiktu, ka vēl salāpāms. Kā arī var dabūt līdzi citas durvis pilnīgi bez rūsas - tiesa, citā krāsā. Bet, ja grib celt augšā, tad no rūsas šīs principā arī ir vienīgās vietas - tāpēc ir vērts ar laiku sataisīt.

Atgriežoties pie topika tēmas. Aizvakar pirmo reizi iepildījos Eko-gāzē. Pirms tam tikai un vienīgi Lukoils. Sākumā viss forši, pat nobrīnījos, ka tukšgaitā vairs tā nepeld apgriezieni, taču tā laikam bija tikai sagadīšanās. Vakar, kad odometrs rādīja aptuveni simts pēc uzpildes nobrauktus kilometrus, sāka pie straujākas uzgāzēšanas aizrīties un ar skaļu pīkstienu pārmesties uz gāzi. Nu gluži kā laiku atpakaļ Yukki par savējo rakstīja un es brīnījos, ka nevar tak tā būt. Izrādās, ka var.. atliek tikai pārlieku daudz brīnīties par citu nebūšanām. Siptoms identisks gan pie vēsa motora, t.i. tikko pārslēdzies uz gāzi, gan jau stundu braukta. Kā niknāk iespiež, tā piiiiii un benzīns. Nospļāvos un dienas atlikušo daļu braucu ar benzīnu. Un ej nu tagad saproti, vai pienācis laiks kaut ko gāzes iekārtai iztīrīt/nomainīt un saistība ar gāzes tanka maiņu ir tikai sakritība, vai tomēr manai komplektācijai ir kaut kāda nepatika pret Eko-gāzi.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Gāze un Aero.

Post by elmo »

Man atkal otrādi, šodien piepūtu pilnu balonu ar Eko Gāzi un tā pārslēgšanās beidzās! :mrgreen: Vienu brīdi jau gribēju celt spiedienu, lai beidz pārslēgties uz benzīnu.

Tagad sapratu, ka viss atkarīgs no konkrētās gāzes partijas, neatkarīgi no benzīntanka! Turklāt šitādi brīnumi gadās gandrīz visos tankas! Tas savukārt nozīmē, ka kvalitāte klibo gāzes piegādātājiem, nevis pašiem DUS.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Gāze un Aero.

Post by edijs »

Katrā ziņā - jāatzīst, ka tas tomēr tracina. Pēdējo pusgadu, braucot ar benzīnu, biju piemirsis, ka var būt arī tā. :( Lai gan, vakar aprunājoties ar nejauši pie Argus satikto AGR par viņa gāzes katlu, nācās secināt, ka nemaz tik slikti ar manējo nemaz nav. :D Būs vien jāaizved kādu dienu uz Vestienas ielu, lai uztaisa apkopi; tomēr ir kaudzīte kilometru saskrējušies kopš uzpariktes uzstādīšanas. Var jau būt, ka tiešām iekārta aizkakājusies ar laiku, nevis gāzes kvalitāte pie vainas.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Gāze un Aero.

Post by elmo »

2,3 T motors gāzes atšķirības izjūt daudz sāpīgāk par 3.0t V6.
Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re: Gāze un Aero.

Post by Aigars »

elmo wrote:2,3 T motors gāzes atšķirības izjūt daudz sāpīgāk par 3.0t V6.
Ko Tu ar to gribēji teikt?
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Gāze un Aero.

Post by elmo »

To, ka V6 rij visu ko viņam baro iekšā un brauc tāpat kā vienmēr, bet 2,3T uzvedība mainās pēc katra DUS apmeklējuma!
Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re: Gāze un Aero.

Post by Aigars »

elmo wrote:To, ka V6 rij visu ko viņam baro iekšā un brauc tāpat kā vienmēr, bet 2,3T uzvedība mainās pēc katra DUS apmeklējuma!
Nepiekritīšu! Varbūt Aero arī ir kaprīzāks, bet par savu parasto gan to nevaru teikt. Tpu, tpu, tpu!
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Gāze un Aero.

Post by elmo »

Aigars wrote:
elmo wrote:To, ka V6 rij visu ko viņam baro iekšā un brauc tāpat kā vienmēr, bet 2,3T uzvedība mainās pēc katra DUS apmeklējuma!
Nepiekritīšu! Varbūt Aero arī ir kaprīzāks, bet par savu parasto gan to nevaru teikt. Tpu, tpu, tpu!
Tu jau vari nepiekrist, bet es tikai objektīvi salīdzinu 2 savā īpašumā esošos auto! :shhh:
Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re: Gāze un Aero.

Post by Aigars »

Es jau neko, es jau neko - tikai izteicu savu viedokli :)
Raivisva
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 38
Joined: Tue Nov 05, 2013 8:17 am

Re: Gāze un Aero.

Post by Raivisva »

Kamēr ārā šādi mīnusi, man viss OK. Gan pielec daudz maz OK, gan pārslēdzas, gan pie kārtīga bēriena virs 3K nepārslēdzas. Patēriņš gan pieklājīgs, kā jau Aero ap pilsētu.
Post Reply