No izpūtēja balti dūmi


User avatar
rolmens
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 229
Joined: Fri Jun 24, 2011 7:58 pm
Location: Rîga/Z-kalns

Re: No izpūtēja balti dūmi

Post by rolmens »

Mahmuds wrote:Sveiciens forumiešiem. Vakar no rīta pamanīju, ka tikko pēc auto pielaišanas, no izpūtēja izveļas pamatīgs baltu dūmu mākonis un nosmird pēc 'degušas eļļas. Pēc kādām 5 sekundēm lielie dūmi beidzas, bet vienalga nedaudz dūmo un degušās eļļas smaka arī ir. Braucot nevar just, ka būtu jaudas zudums. Auto SAAB 9-5 Aero 2,3T 2001.gads.
Tad nu radās jautājums, kur meklēt cēloni. Turbīna, eļļas gredzeni, vārstu blīvslēgi vai vēl kas cits.
Manā gadījumā tie bija gredzeni un vārstu blīvslēgi :)
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: No izpūtēja balti dūmi

Post by Ainars »

Vilcins wrote:
Ainars wrote:savam ari to esmu noverojis... pirms gada izgrieza katalizatoru, smaka vel pretigaka kljuva. :)
Ko izdarija ar 2.zondi,atprogrameja vai atstaja ka ir?Man ar neliek miera tas katins.

man ir 1 zonde..
tev ir 2?
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re: No izpūtēja balti dūmi

Post by andrejsb »

Ja pamatīgi dūmi mutuļi izveļas arī braucot un eļļa sākusi aktīvi zust, tad, ļoti iespējams ka tiešām turbīnai ir pienācīs sībīrijas kažokādu zvēriņš.
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: No izpūtēja balti dūmi

Post by Vilcins »

Ainars wrote:
Vilcins wrote:
Ainars wrote:savam ari to esmu noverojis... pirms gada izgrieza katalizatoru, smaka vel pretigaka kljuva. :)
Ko izdarija ar 2.zondi,atprogrameja vai atstaja ka ir?Man ar neliek miera tas katins.

man ir 1 zonde..
tev ir 2?
Ja,viena pirms katina,otra aiz :(
User avatar
Wilsons
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 476
Joined: Thu Feb 07, 2013 6:30 pm

Re: No izpūtēja balti dūmi

Post by Wilsons »

es uz 10000 km esmu uzlejis 1 l ellu,strebj biskit,bet pagaidam neko nezilesu,ja saks strebt vairak,tad ari skatisies!!!cik esmu piefiksejis,pazinam kam ir auto ap 10-15 g veci,visiem ap 10 stukam nakas uzliet kadu litru ellas!!!
User avatar
Wilsons
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 476
Joined: Thu Feb 07, 2013 6:30 pm

Re: No izpūtēja balti dūmi

Post by Wilsons »

paraknajoties pe forumiem,nonacu pie secinajuma ka uz 10000 km 1-1.5 l ellas paterins ir normali,ella vnk izstradajas!!nesaskatu nekadu launumu!!!
User avatar
Ooskars
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 72
Joined: Mon Oct 21, 2013 11:06 pm

Re: No izpūtēja balti dūmi

Post by Ooskars »

Tak mainot eļļu un filtrus katrus 10000 km pat liet klāt nevajag :D
9-5, Griffin
User avatar
Ooskars
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 72
Joined: Mon Oct 21, 2013 11:06 pm

Re: No izpūtēja balti dūmi

Post by Ooskars »

Tak mainot eļļu un filtrus katrus 10000 km pat liet klāt nevajag :D
9-5, Griffin
User avatar
Mahmuds
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 305
Joined: Wed Sep 19, 2012 7:20 pm
Location: Latvija, Liepâja

Re: No izpūtēja balti dūmi

Post by Mahmuds »

Problēma ir atrisināta :) ! No sākuma nomainīju vārstu blīvslēgus. Tie izskatījās diezgan sakaltuši, taču ar to kūpēšana nebeidzās. Galu galā nācās ņemt nost turbīnu un sūtīt uz "Turbomotors" uz restaurāciju. "Turbomotorā" teica, ka turbīnas izbeigšanās iemesls varēja būt bojātā kartera ventilācija. Tipa pa ziemu kaut kur sakrājās kondensāts un sasala.
Varbūt kāds var pakomentēt par šo jautājumu?
Katrā ziņā, turbīna ir uzlikta atpakaļ un viss ir bumbās, nekas vairs nekūp, arī autiņam cēliens no turbīnas pieslēgšanās rpm ir uzlabojies! Tad nu tagad meklēju kartera ventilācijas komplektu. Varbūt kāds mainījis, zina, par kādām naudām var dabūt?
HforU
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 190
Joined: Tue Jan 13, 2009 8:45 am
Location: Valmiera

Re: No izpūtēja balti dūmi

Post by HforU »

Mahmuds wrote:Problēma ir atrisināta :) ! No sākuma nomainīju vārstu blīvslēgus. Tie izskatījās diezgan sakaltuši, taču ar to kūpēšana nebeidzās. Galu galā nācās ņemt nost turbīnu un sūtīt uz "Turbomotors" uz restaurāciju. "Turbomotorā" teica, ka turbīnas izbeigšanās iemesls varēja būt bojātā kartera ventilācija. Tipa pa ziemu kaut kur sakrājās kondensāts un sasala.
Varbūt kāds var pakomentēt par šo jautājumu?
Katrā ziņā, turbīna ir uzlikta atpakaļ un viss ir bumbās, nekas vairs nekūp, arī autiņam cēliens no turbīnas pieslēgšanās rpm ir uzlabojies! Tad nu tagad meklēju kartera ventilācijas komplektu. Varbūt kāds mainījis, zina, par kādām naudām var dabūt?
Un kādas ir šo abu operāciju izmaksas?
Drīzumā arī jārisina šī dūmošanas problēma. Gribētos saprast cik naudiņas jāsagatavo!

Kartera ventilācijas komplekts:
http://www.neobrothers.co.uk/complete-b ... 85cd58dbca" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Mahmuds
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 305
Joined: Wed Sep 19, 2012 7:20 pm
Location: Latvija, Liepâja

Re: No izpūtēja balti dūmi

Post by Mahmuds »

Paldies par linku, pats vēl neesmu sācis meklēt :) ! Visi darbi kopā ar materiāliem, turbīnas transportu uz Rīgu un atpakaļ, eļļas un antifrīza maiņu izmaksāja 620 eiro (šajā cenā iekšā ir arī pirmā remonta izmaksas - vārstu blīvslēgi ar visu nomaiņu). Turbīnas restaurācija 320 eiro, bet Turbomotorā teica, ka cena ļoti atkarīga no defekta un var variēties no 150 līdz 500 eiro.
Last edited by Mahmuds on Sun May 11, 2014 12:10 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: No izpūtēja balti dūmi

Post by Arnijs »

HforU wrote:
Kartera ventilācijas komplekts:
http://www.neobrothers.co.uk/complete-b ... 85cd58dbca" onclick="window.open(this.href);return false;
Mums kopējās izmaksas būs pat nedaudz lētākas. Jā "Brālīšu" cena ir salda, bet piegāde ir 45 GBP.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
vasils
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 307
Joined: Tue Mar 04, 2008 4:46 am
Location: Bauska

Re: No izpūtēja balti dūmi

Post by vasils »

Mahmuds wrote:Paldies par linku, pats vēl neesmu sācis meklēt :) ! Visi darbi kopā ar materiāliem, turbīnas transportu uz Rīgu un atpakaļ, eļļas un antifrīza maiņu izmaksāja 620 eiro (šajā cenā iekšā ir arī pirmā remonta izmaksas - vārstu blīvslēgi ar visu nomaiņu). Turbīnas restaurācija 320 eiro, bet Turbomotorā teica, ka cena ļoti atkarīga no defekta un var variēties no 150 līdz 500 eiro.
Turbomotors.lv noplēš piķi par neko. samaina jaunu turbīnas'' mājiņu '' un par to parasti paprasa 300 lv vecajās naudās.
savu turbīnu kādreiz vedu uz Dreiliņiem pie Andreja.dzeks parāda ,ko ir izdarījis, kadas detaļas salicis un arī novertē tavu ekonomisko stāvokli pirms prasa galējo cenu.
User avatar
Mahmuds
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 305
Joined: Wed Sep 19, 2012 7:20 pm
Location: Latvija, Liepâja

Re: No izpūtēja balti dūmi

Post by Mahmuds »

Turbomotors.lv noplēš piķi par neko. samaina jaunu turbīnas'' mājiņu '' un par to parasti paprasa 300 lv vecajās naudās.
savu turbīnu kādreiz vedu uz Dreiliņiem pie Andreja.dzeks parāda ,ko ir izdarījis, kadas detaļas salicis un arī novertē tavu ekonomisko stāvokli pirms prasa galējo cenu.
Tā jau ir, kā Tu saki, piķi viņi (Turbomotors) plēš neadekvātu, bet diemžēl visi nepazīst Andreju no Dreiliņiem :( ! Turbomotors esot labākais no oficiālajiem kantoriem, viņi arī dod gadu garantiju.
Post Reply