No izpūtēja balti dūmi
No izpūtēja balti dūmi
Sveiciens forumiešiem. Vakar no rīta pamanīju, ka tikko pēc auto pielaišanas, no izpūtēja izveļas pamatīgs baltu dūmu mākonis un nosmird pēc 'degušas eļļas. Pēc kādām 5 sekundēm lielie dūmi beidzas, bet vienalga nedaudz dūmo un degušās eļļas smaka arī ir. Braucot nevar just, ka būtu jaudas zudums. Auto SAAB 9-5 Aero 2,3T 2001.gads.
Tad nu radās jautājums, kur meklēt cēloni. Turbīna, eļļas gredzeni, vārstu blīvslēgi vai vēl kas cits.
Tad nu radās jautājums, kur meklēt cēloni. Turbīna, eļļas gredzeni, vārstu blīvslēgi vai vēl kas cits.
Re: No izpūtēja balti dūmi
Man jau šķiet, ka turbīna...
Re: No izpūtēja balti dūmi
Manuprat ziemas laika,tados minusos tas ir normali!!!man ar tikko piescilot nodumo,kad uzsilt dumi ir daudz mazak!!!vasara tadus neredz!!!
Re: No izpūtēja balti dūmi
manam Saabam ar tie dumi tadi smirdigi nak,bet vakar gaju teh skati,ar atgazem viss bumbas!!!
Re: No izpūtēja balti dūmi
Personigi, gļuks bija līdzīgs. Bet eļļas smaka bija tikai ja auto bija ilgāk pastāvējis. Sāku ar kartera venrilācijas nomaiņu (jo 98' 2,3t), tad turbīnas restaurāciju, tas pabraucu gadu un parādijas pastiprināta eļļas strebšana nu kādi 1-2l jāuzlej uz 10 000 km, runāju ar Arteh, kas varētu būt vainīgs palika eļļas gredzeni, vārstu blīvslēgs. Tad nomainija tos abus un viss OK.Mahmuds wrote:Sveiciens forumiešiem. Vakar no rīta pamanīju, ka tikko pēc auto pielaišanas, no izpūtēja izveļas pamatīgs baltu dūmu mākonis un nosmird pēc 'degušas eļļas. Pēc kādām 5 sekundēm lielie dūmi beidzas, bet vienalga nedaudz dūmo un degušās eļļas smaka arī ir. Braucot nevar just, ka būtu jaudas zudums. Auto SAAB 9-5 Aero 2,3T 2001.gads.
Tad nu radās jautājums, kur meklēt cēloni. Turbīna, eļļas gredzeni, vārstu blīvslēgi vai vēl kas cits.
p.s. teica ka turbomotoriem esot interesanti, ka kompresijas zudums, kas rodas dēļ nodilušiem eļļas gredzeniem nejūtot, jo turbīna kompensējot.
Re: No izpūtēja balti dūmi
Es 3 nedēļas atpakaļ izgāju skati bez aizrādījumiem!
Kartera ventilāciju nomainīju 1/2 gadu atpakaļ.
Man līdz šim ēda kādus 2,5 l uz 10k km. Cik apmēram izmaksāja eļļas gredzenu un vārstu blīvslēgu maiņa?
Mans mehs man ieteica karterī ieliet Prolong super heavy duty oil stabilizer. ŠOdien nopirku un apmēram 1/2 l ielēju, ja eļļas līmenis vēl kritīsies, pieliešu klāt.
Kartera ventilāciju nomainīju 1/2 gadu atpakaļ.
Man līdz šim ēda kādus 2,5 l uz 10k km. Cik apmēram izmaksāja eļļas gredzenu un vārstu blīvslēgu maiņa?
Mans mehs man ieteica karterī ieliet Prolong super heavy duty oil stabilizer. ŠOdien nopirku un apmēram 1/2 l ielēju, ja eļļas līmenis vēl kritīsies, pieliešu klāt.
Re: No izpūtēja balti dūmi
Var teik, ka 3 skates izgāju ar pastiprinātu eļļas rīšanu, bet ne reizi nabija piebildes par atgazēm jo benziniekam jau atgazes mēra tukšgaitā. Vēl ko piefiksēju, ka uz svecēm veidojas melns piedegums. Nu man tas pasākums bija padārgs, jo pie reizes mainiju arī šales un vēl visādus sīkums. Bet man jau bija arī 496k nobraukti.
Re: No izpūtēja balti dūmi
savam ari to esmu noverojis... pirms gada izgrieza katalizatoru, smaka vel pretigaka kljuva.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: No izpūtēja balti dūmi
Labi vien darīji, ka izgriezi to katalizatoru, citādi man viņš taisa sērūdeņradi!
Kārtīgi uzber, apstājies pie luksafora un fū...., puvušas olas!
Kārtīgi uzber, apstājies pie luksafora un fū...., puvušas olas!
Re: No izpūtēja balti dūmi
Nevajag "zīlēt" kas varētu būt pie vainas. Piesakies pie ARTEH uz diagnostiku un gan jau noteiks tev "vainīgo". Ja ir vēlme pašam meklēt - sāc ar turbīnas ieplūdi- vai nav eļļa, paskaties kas notiek ar kartera ventilācijas trubām un vārstu? Tad arī varēsi izdarīt secinājumus
Re: No izpūtēja balti dūmi
Ja man līdz ARTEHam nebūtu 210 km, sen jau būtu pieteicies!skirem wrote:Nevajag "zīlēt" kas varētu būt pie vainas. Piesakies pie ARTEH uz diagnostiku un gan jau noteiks tev "vainīgo". Ja ir vēlme pašam meklēt - sāc ar turbīnas ieplūdi- vai nav eļļa, paskaties kas notiek ar kartera ventilācijas trubām un vārstu? Tad arī varēsi izdarīt secinājumus
Re: No izpūtēja balti dūmi
tu to nopietni vai kautko fleitee? deelj gaazes?elmo wrote:Labi vien darīji, ka izgriezi to katalizatoru, citādi man viņš taisa sērūdeņradi!
Kārtīgi uzber, apstājies pie luksafora un fū...., puvušas olas!
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: No izpūtēja balti dūmi
Ielej vel visadas piedevas ne tikai gredzeni un varstu gumijas bus jamaina,ja lieto kvalitativu ellu,tad visas nepieciesamas piedevas jau ir ella.Mahmuds wrote:Es 3 nedēļas atpakaļ izgāju skati bez aizrādījumiem!
Kartera ventilāciju nomainīju 1/2 gadu atpakaļ.
Man līdz šim ēda kādus 2,5 l uz 10k km. Cik apmēram izmaksāja eļļas gredzenu un vārstu blīvslēgu maiņa?
Mans mehs man ieteica karterī ieliet Prolong super heavy duty oil stabilizer. ŠOdien nopirku un apmēram 1/2 l ielēju, ja eļļas līmenis vēl kritīsies, pieliešu klāt.
Re: No izpūtēja balti dūmi
Ko izdarija ar 2.zondi,atprogrameja vai atstaja ka ir?Man ar neliek miera tas katins.Ainars wrote:savam ari to esmu noverojis... pirms gada izgrieza katalizatoru, smaka vel pretigaka kljuva.
Re: No izpūtēja balti dūmi
Gribi paošņāt!?Ainars wrote:tu to nopietni vai kautko fleitee? deelj gaazes?elmo wrote:Labi vien darīji, ka izgriezi to katalizatoru, citādi man viņš taisa sērūdeņradi!
Kārtīgi uzber, apstājies pie luksafora un fū...., puvušas olas!
Tikai vajag apstāties tā, lai vējš no aizmugures!
PS: opelistu forumos raksta, ka svaigam katalizatoram jāsmaržo pēc riekstiem, bet ja smird pēc puvušām olām, tad iet uz galu!
Last edited by elmo on Wed Jan 29, 2014 11:00 pm, edited 1 time in total.