Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ko es ziņu par šiem busiem ir tas, ka kārbas ir tādas problemātiskas. Ja ir grūtības ielikt pirmajā, laikam, tad drīz būs remonts. Vēl vajag pārabudīt, lai piektais sestais negaudo, arī remonts nebūs aiz kalniem. Ar mazo dzinēju tas mašīns ir nekāds, es šeit domāju, ka apdzīt ir problēmas arī smagos, jo nav tada roba, kurā tas viss kustētos raiti, ar lielo tīri braucams. Tākā vairāk par pāris dienām ar vienu un to pašu neesmu braucis, tad par citām vainām neko nezinu.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Parunājos ar transportniekiem! šie teica, ka vislabākie no uzskaitītajiem esot tieši Renault.
2.5 esot pārāk jaudīgs priekš tās kārbas! Pirmais sākot gaudot 6. robs. Tiesa gan remonta izmaksas esot līdz 200 LVL kārbai to gultni nomainīt!
Gaudot sākot kaut kur uz 200k.
Ieteica pirkt pēc iespējas vecāku, bet ne jaunāku par 2010.gadu, jo tad sākoties gļuki ar elektroniku.
Ja būtu jāpērk savām vajadzībām, tad priekšroku dotu 1,9 vai 2 litrīgajiem ar pēc iespējas mazāku nobraukumu, kaut arī dārgāku!
Sešiniece uz šosejas esot ekonomiskāka par piecinieci!
2.5 esot pārāk jaudīgs priekš tās kārbas! Pirmais sākot gaudot 6. robs. Tiesa gan remonta izmaksas esot līdz 200 LVL kārbai to gultni nomainīt!
Gaudot sākot kaut kur uz 200k.
Ieteica pirkt pēc iespējas vecāku, bet ne jaunāku par 2010.gadu, jo tad sākoties gļuki ar elektroniku.
Ja būtu jāpērk savām vajadzībām, tad priekšroku dotu 1,9 vai 2 litrīgajiem ar pēc iespējas mazāku nobraukumu, kaut arī dārgāku!
Sešiniece uz šosejas esot ekonomiskāka par piecinieci!
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Neesmu baigais speciālists, bet šo gan gribētos apšaubīt. Tas ir viens un tas pats modelis, ar vieniem un tiem pašiem dzinējiem, kārbām, ritošo utt., un, ja nekļūdos, viņus ražo arī vienā rūpnīcā kaut kur Spānijā vai Portugālē.elmo wrote:Parunājos ar transportniekiem! šie teica, ka vislabākie no uzskaitītajiem esot tieši Renault.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Protams, jebkura informācija ir jāizvērtē kritiski!Gac wrote:Neesmu baigais speciālists, bet šo gan gribētos apšaubīt. Tas ir viens un tas pats modelis, ar vieniem un tiem pašiem dzinējiem, kārbām, ritošo utt., un, ja nekļūdos, viņus ražo arī vienā rūpnīcā kaut kur Spānijā vai Portugālē.elmo wrote:Parunājos ar transportniekiem! šie teica, ka vislabākie no uzskaitītajiem esot tieši Renault.
Es tikai citēju nopietnas loģistikas kompānijas transporta nodaļas vadītāju, kas ik dienas aprūpē pāri par pus simtu kravas busiņu vairāk kā 15 gadu garumā. Viņam , katrs buss dienā noskrien kā minimums pus tūkstoti!
Bet, ja tu Gac saki, ka starp Renault, Nissan un Opel nav pilnīgi nekādas atšķirības, lai tā būtu, no tavas mutes dieva ausī!
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Paņēmu iepriekš pārbaudīto 1.9 tikai ar sešinieci kārbu. Sestais ātrums pilsētā vēl nav devis iespēju sevi iekruķīt. Ja melns Vivaro kādu sveicina- nebīstamies!
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
A kur palika baltais, kas visu laiku taurē, tiklīdz nostājas blakus!?chippy wrote:Paņēmu iepriekš pārbaudīto 1.9 tikai ar sešinieci kārbu. Sestais ātrums pilsētā vēl nav devis iespēju sevi iekruķīt. Ja melns Vivaro kādu sveicina- nebīstamies!
[ Post made via Android ]
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tie trīs reāli ir viens un tas pats auto, pat wiki to zin: http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Trafic
P.S. Pagājušās desmitgades sākumā ar Vivaro un Traffic saistījās arī ļoti skaļš un smieklīgs konkurences skandāls - Renault un Opel atklāti vienojās (šo vienošanos atreferēja preses relīzēs), ka vieni savu busu pārdos Eiropas Z-daļā, bet otri - D-daļā Pēc tam pamatīgi norāvās no EK
P.S. Pagājušās desmitgades sākumā ar Vivaro un Traffic saistījās arī ļoti skaļš un smieklīgs konkurences skandāls - Renault un Opel atklāti vienojās (šo vienošanos atreferēja preses relīzēs), ka vieni savu busu pārdos Eiropas Z-daļā, bet otri - D-daļā Pēc tam pamatīgi norāvās no EK
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tas ir sudrabots un tas arī vēl joprojām sveicināsies. Jāsaka gan ka šis ar sešinieci ir mazliet spriganāks par otru ar piecinieci.
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Lawyer, tu esi gatavs saderēt, ka 100% visas detaļas ir pilnīgi vienādas, pilnīgi bez nekādām atšķirībām tai skaitā interjērā un aprīkojumā!?lawyer wrote:Tie trīs reāli ir viens un tas pats auto, pat wiki to zin: http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Trafic
P.S. Pagājušās desmitgades sākumā ar Vivaro un Traffic saistījās arī ļoti skaļš un smieklīgs konkurences skandāls - Renault un Opel atklāti vienojās (šo vienošanos atreferēja preses relīzēs), ka vieni savu busu pārdos Eiropas Z-daļā, bet otri - D-daļā Pēc tam pamatīgi norāvās no EK
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Derības šādas vari slēgt ar chippy, piemēram
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nevajag slēgt derības, tur atšķirās tik nebūtiskas lietas, ko cilvēks, kas pirmo reiz tos auto salīdzina, pat nemanīs.
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Es negribu apgalvot, ka Elmo minētais transporta vadītājs muld, nejēdz vai kaut kā tamlīdzīgi, bet tas tiešām ir fakts, ka šiem busiem atšķiras bļembas, kādas restītes, stūres rati, laikam vēl paneļa ciparnīcas un apgaismojumi un citi nebūtiski sīkumi. Pārējais viss ir tas pats. Jā, arī kaut kādas aprīkojuma detaļas atšķīrās.
Savā ziņā darīšana kaut kāda ir bijusi ar visiem 3. Reni, kā jau minēju, jau n-tos gadus ikdienā lieto viens, tā teikt, ģimenes čoms, pats arī ar to auto vairākkārt esmu braukājis, arī tālākus gabalus, Opeļus (attiecīgi Vivaro) agrāk tirgoju, šobrīd, kā Nissanam, tā teikt, pietuvināta persona, sanāk būt Primastar tuvumā.
Par to vienošanos - jā, tā ir, kā citādi var skaidrot faktu, ka reni šeit var nopirkt lētāk kā opeli un nissanu? Tobiš, ja nemaldos, cena pat ir vienāda, bet renaultam šajā tirgū ir kudi lielāks tā saucamais rūpnīcas suports. Patērētājam tas nozīmē lielāku atlaidi.
Par lielajiem (Master/Movano) tas pats. Cik reizes savā laikā nebiju pakāsis klientus uz par labu reņa dīleriem, jo renim rūpnīca atbalstu deva, opelim nē. Nissanu (agrāk Interstar, tagad NP400) šajā galā vispār netirgo. Tāpat ir ar Kangoo dvīņu brāli Kubistar.
Savā ziņā darīšana kaut kāda ir bijusi ar visiem 3. Reni, kā jau minēju, jau n-tos gadus ikdienā lieto viens, tā teikt, ģimenes čoms, pats arī ar to auto vairākkārt esmu braukājis, arī tālākus gabalus, Opeļus (attiecīgi Vivaro) agrāk tirgoju, šobrīd, kā Nissanam, tā teikt, pietuvināta persona, sanāk būt Primastar tuvumā.
Par to vienošanos - jā, tā ir, kā citādi var skaidrot faktu, ka reni šeit var nopirkt lētāk kā opeli un nissanu? Tobiš, ja nemaldos, cena pat ir vienāda, bet renaultam šajā tirgū ir kudi lielāks tā saucamais rūpnīcas suports. Patērētājam tas nozīmē lielāku atlaidi.
Par lielajiem (Master/Movano) tas pats. Cik reizes savā laikā nebiju pakāsis klientus uz par labu reņa dīleriem, jo renim rūpnīca atbalstu deva, opelim nē. Nissanu (agrāk Interstar, tagad NP400) šajā galā vispār netirgo. Tāpat ir ar Kangoo dvīņu brāli Kubistar.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Pats teici ka Renault ir lētāks un ar labāku servisa atbalstu!
Tad jau nebūs muldēts par to, ka jāņem Renault!
[ Post made via Android ]
Tad jau nebūs muldēts par to, ka jāņem Renault!
[ Post made via Android ]
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
ja ņem jaunu, tad droši vien. tajā pašā laikā, daudzkas var būt atkarīgs no paša pircēja. galu galā, paskaties, ar ko Rīgas pašvaldībnieki brauc. ja ņem lietotu, kā šajā gadījumā, cik sapratu - vnk. jāskatās konkrētais eksemplārs. Var trāpīties labs renis vai štruntīgs Nissan vai otrādi.elmo wrote:Pats teici ka Renault ir lētāks un ar labāku servisa atbalstu!
Tad jau nebūs muldēts par to, ka jāņem Renault!
[ Post made via Android ]
P.S. Nevis servisa, bet rūpnīcas atbalstu (atlaidi).
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Protams, uzņēmumam un privātpersonai apsvērumi ievērojami atšķiras.
Lielai flotei lēmuma pieņemšanu ietekmē gan sākotnējās iegādes izmaksas, gan kopējās ekspluatācijas izmaksas! Tik sīki es nezinu, kuram servismam labākas atlaides uz remontiem, kam lielākas atlaides detaļām utt.
Vienu gan zinu, busi netiek pirkti jauni Latvijā, bet tiek dzīti no Vācijas kā mazlietoti, ar pēc iespējas mazāku noskrējienu. Toties cena ir jau ievērojami zemāka, kā pērkot svaigu, no dīlera! Ja parēķina, ka izbraucot no dīlera salona auto uzreiz pazaudē 20% no sākumcenas, tad iepērkot 50 busus ietaupītais čungurs ir iespaidīgs!
Pēc tam jau tiek rēķināts, kur lētāk apkalpoties, remontēties un pirkt detaļas, kā arī kur pēc iespēja ātrāk tiek veikti visi darbi, lai busam nebūtu dīkstāve!
Arī SIXT auto nomai ir savs aprēķinu algoritms, kā izvēlēties ekspluatācijā visizdevīgāko auto!
Katram pašam jārēķina un jāskaita līdzi!
Lielai flotei lēmuma pieņemšanu ietekmē gan sākotnējās iegādes izmaksas, gan kopējās ekspluatācijas izmaksas! Tik sīki es nezinu, kuram servismam labākas atlaides uz remontiem, kam lielākas atlaides detaļām utt.
Vienu gan zinu, busi netiek pirkti jauni Latvijā, bet tiek dzīti no Vācijas kā mazlietoti, ar pēc iespējas mazāku noskrējienu. Toties cena ir jau ievērojami zemāka, kā pērkot svaigu, no dīlera! Ja parēķina, ka izbraucot no dīlera salona auto uzreiz pazaudē 20% no sākumcenas, tad iepērkot 50 busus ietaupītais čungurs ir iespaidīgs!
Pēc tam jau tiek rēķināts, kur lētāk apkalpoties, remontēties un pirkt detaļas, kā arī kur pēc iespēja ātrāk tiek veikti visi darbi, lai busam nebūtu dīkstāve!
Arī SIXT auto nomai ir savs aprēķinu algoritms, kā izvēlēties ekspluatācijā visizdevīgāko auto!
Katram pašam jārēķina un jāskaita līdzi!