Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Man jau ir viens tāds grabonis kā vilkatis- kapeika. Paldies, nē!
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tads sanak, ka neviens nav skatījis šo sīkāk. Sk, tad jau teiksu, lai tik dzen uz Arteh un tad domā ko darīt tālāk!
Man personīgi daudz labāk pēc skata patik pirmais 9-5
Man personīgi daudz labāk pēc skata patik pirmais 9-5
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Es tev neieteiktu paļauties uz to, ko cits ir skatījies! Manu Vilkaci arī bija internetā vismaz 6 gabali skatījušies un pat Draugiem.lv bija domubiedru grupu izveidojuši, lai diskutētu par to, kāpēc pus gadu neviens to mašīnu nepērk un kāpēc pārdevējs atlaidi nedod! Kamēr viņi tur pļāpāja, es aizdzinu uz Vikingiem un tā nu sanāca, ka nopirku, lai citiem netiek!Flesh wrote:Tads sanak, ka neviens nav skatījis šo sīkāk. Sk, tad jau teiksu, lai tik dzen uz Arteh un tad domā ko darīt tālāk!
Man personīgi daudz labāk pēc skata patik pirmais 9-5
Nezinu vai Arteh taisa potenciāli darāmo darbu tāmi, bet jo šī tāme ir iespaidīgāka, jo labāku atlaidi no pārdevēja var sarunāt!
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
diezgan glīts aero Lietuvā.autoplius.lv/sludinajumi/saab-9000-2-3- ... 76558.html
brauciet pakaļ
brauciet pakaļ
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Izskatās pēc "Edija Lietuvas brālēna"! Pilns pagalms ar Saabiem!
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tas nav aero, jo 98.g. modeļu sarakstā aero nebija.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Vai tiešām ZZ? Tas man atgādina līdzīgu repliku no Tavs puses pirms n'tajiem gadiem, kad atrādīju savu 98.gada jubilejnieku Aero ! Jo īstie aero bija 94 un 96 gados !?ZingZeng wrote:Tas nav aero, jo 98.g. modeļu sarakstā aero nebija.
No tā paša lietuvieša, šis arī nav zemē metams, pietam īstais airis autoplius.lv/sludinajumi/saab-9000-2-3- ... 65796.html - vismaz smukāk sapulēts.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
98.gada 9000 bija ar parasto CS izskatu, bez aero sliekšņiem un spoileriem, diski bija līdzīgi kās super aero diski, bet motors gan bija no aero.
Paskaties leiša bildēs un pamanīsi, ka salons nav aero.
Zemāk pievienoju citātu (pievērs uzmanību pēdējam teikumam):
In 1993, the "Aero" was introduced, and was the most powerful Saab to date upon its introduction. The "Aero" was powered by a 168 kW (225 hp) version of Saab's 2.3-litre B234 engine, with more power courtesy of a larger Mitsubishi TD04 turbocharger. Automatic transmission-equipped "Aeros" were limited to 149 kW (200 hp) and kept the regular turbocharged models' Garrett AiResearch T25 turbocharger. Aeros were equipped with paint-matched body kit and spoiler, eight-way Recaro-designed heated sports seats, a sport suspension, and 16-inch Super Aero wheels.[5] The Aero's in-gear acceleration was strongly emphasised; the Aero was capable of accelerating from 80 to 121 km/h (50 to 75 mph) faster than a Porsche Carrera 4 or a Ferrari Testarossa. The Aero was discontinued after 1997.
Paskaties leiša bildēs un pamanīsi, ka salons nav aero.
Zemāk pievienoju citātu (pievērs uzmanību pēdējam teikumam):
In 1993, the "Aero" was introduced, and was the most powerful Saab to date upon its introduction. The "Aero" was powered by a 168 kW (225 hp) version of Saab's 2.3-litre B234 engine, with more power courtesy of a larger Mitsubishi TD04 turbocharger. Automatic transmission-equipped "Aeros" were limited to 149 kW (200 hp) and kept the regular turbocharged models' Garrett AiResearch T25 turbocharger. Aeros were equipped with paint-matched body kit and spoiler, eight-way Recaro-designed heated sports seats, a sport suspension, and 16-inch Super Aero wheels.[5] The Aero's in-gear acceleration was strongly emphasised; the Aero was capable of accelerating from 80 to 121 km/h (50 to 75 mph) faster than a Porsche Carrera 4 or a Ferrari Testarossa. The Aero was discontinued after 1997.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Amerikānis un pie tam Hirschgustavs wrote:Vai tiešām ZZ? Tas man atgādina līdzīgu repliku no Tavs puses pirms n'tajiem gadiem, kad atrādīju savu 98.gada jubilejnieku Aero ! Jo īstie aero bija 94 un 96 gados !?ZingZeng wrote:Tas nav aero, jo 98.g. modeļu sarakstā aero nebija.
No tā paša lietuvieša, šis arī nav zemē metams, pietam īstais airis autoplius.lv/sludinajumi/saab-9000-2-3- ... 65796.html - vismaz smukāk sapulēts.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tu laikam kaut ko jauc, jo īstie aero bija no 95.g. modeļa, tiešī tādēļ man bija 2 gab. 95.gada 9000aero, bet ne 94.gustavs wrote:Vai tiešām ZZ? Tas man atgādina līdzīgu repliku no Tavs puses pirms n'tajiem gadiem, kad atrādīju savu 98.gada jubilejnieku Aero ! Jo īstie aero bija 94 un 96 gados !?ZingZeng wrote:Tas nav aero, jo 98.g. modeļu sarakstā aero nebija.
No tā paša lietuvieša, šis arī nav zemē metams, pietam īstais airis autoplius.lv/sludinajumi/saab-9000-2-3- ... 65796.html - vismaz smukāk sapulēts.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Diks wrote:Amerikānis un pie tam Hirschgustavs wrote:Vai tiešām ZZ? Tas man atgādina līdzīgu repliku no Tavs puses pirms n'tajiem gadiem, kad atrādīju savu 98.gada jubilejnieku Aero ! Jo īstie aero bija 94 un 96 gados !?ZingZeng wrote:Tas nav aero, jo 98.g. modeļu sarakstā aero nebija.
No tā paša lietuvieša, šis arī nav zemē metams, pietam īstais airis autoplius.lv/sludinajumi/saab-9000-2-3- ... 65796.html - vismaz smukāk sapulēts.
Jap, amītis, tikai pagriezienu lukturus uzlicis gan Eiropas, jo amīšiem pat 98.g. tie bija dzelteni.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Reku vēl var palasīties par 9000 un to izmaiņām pa gadiem http://saabmuseum.com/en/model-years/sa ... r-changes/" onclick="window.open(this.href);return false; .
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Vienīgais, kas manam 98.g. nebija no Aero - benķi un arī tikai tāpēc, ka pircējs bija izvēlējies šādu komplektāciju, ieņemamā amata dēļ. Sliekšņi, bamperi un antispārns taisni tādi paši kā Aero. Pircējs izvēlas vēlamo komplektāciju, neskatoties uz pēdējo ražošanas gadu (kas vien jau nozīmē, ka auto standartā būs bagātīgi komplektēts). Tas, ka nav Aero bļembas... ,tas ir pēc izvēles tāpat kā jebkuram bembim, gribi uz bagāžnieka vāka 335 vai m5, būs, negribi - nebūs.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Man ģimenes autoparkā ir 1991.gada CS ar šaurajiem lukturiem. Tā kā šis avots nav pārāk precīzs.ZingZeng wrote:Reku vēl var palasīties par 9000 un to izmaiņām pa gadiem http://saabmuseum.com/en/model-years/sa ... r-changes/" onclick="window.open(this.href);return false; .
[ Post made via Android ]
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Viss ir absolūti precīzi. Nākošā gada modeļus varēja (un var) iegādāties iepriekšējā gada beigās.JimBeam wrote:Man ģimenes autoparkā ir 1991.gada CS ar šaurajiem lukturiem. Tā kā šis avots nav pārāk precīzs.ZingZeng wrote:Reku vēl var palasīties par 9000 un to izmaiņām pa gadiem http://saabmuseum.com/en/model-years/sa ... r-changes/" onclick="window.open(this.href);return false; .
[ Post made via Android ]
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629