Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]


User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Post by skirem »

Par tām "galvām" un kartera ventilācijām.
Nepretendēju uz absolūtu taisnību - jo tā ir kaut kur tur ārā ..:P , bet no personīgi lasītās info un pieredzes (tiesa gan ar aizvēsturiskiem auto, kurus iespējams daudzi nemaz nezin.
Iz vēstures:
Esot praksē kāda PMK (pārvietojamā meh.kolonna) tiku norīkots pie motorista :ohmy: par palīgu un tā vadīju dienas atnes/padod režīmā un vērojot kā lietas darās, bet kā jau kārtīgs pad. laika produkts (motorists) pēc kārtējās algas saņemšanas uzkāpa uz korķa:lol: . Uz galda bija izjaukts GAZ-52 motors, kuram bija jābūt rūcošam un ieliktam iekš auto pēc 2.dienām :woohoo: . Darbnīcu vadītājs saka puis tev visas kārtis rokās - uz priekšu :woohoo: :S . Dzinējs tika savākts un ielikts un auto aizbrauca (kaut kur uz objektu Latvijas ārēs), bet pēc nedēļas bija atpakaļ ar nenormāli kūpošu motoru :( . Motorists ar jau bija atkratījies no zaļā pūķa un kopīgi tā sacīt sākām lēnām analizēt lietas būtību- pirmais kas atklājās - gaisa filtrs pilns ar eļļu (zinātāji zinās kā kartera ventilācijas truba tam iet uz gaisa filtru). Galvenais šā visa iemesls izrādījās otrādi uzliktie kompresijas gredzeni (ar konusu uz augšu :blush: , nu nebiju ievērojis šādu niansi:blush: ) Uzlikām pareizi gredzenus un viss čikiniekā B) .
Labi pie lietas būtības:
Kā jau teicu lasīju par to arī netā:
9-5 ir atviegloti virzuļi (īsāki) mazāka atstarpe starp gredzeniem un arī paši gredzeni iespējams plānāki, īšāk sakot nepilda savas funkcijas (elļas noņemšanā, atgāzu noturēšanā). tā manuprāt ir pamatproblēma iekš 9-5 ar kartera ventilāciju.
Sorry stipri gari sanāca :huh:
Malder
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 889
Joined: Sun Aug 24, 2008 4:38 am
Location: Riga

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Post by Malder »

es jus te ka palasu dazriez, man ne tikai SAAB, bet masinu ka tadu negribas! :laugh: :laugh: :laugh:



(neka ljauna nedomaju) :)
GC1
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 139
Joined: Tue Jan 15, 2008 1:44 pm
Location: Rîga

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Post by GC1 »

Arnijs wrote:
Smith wrote:Es te lasu un apbrīnoju Arnija zināšanas... :silly: Tu Vikingos gadījumā neesi galvenais mehāniķis... :whistle:
Pats jau domāju, ka nekādas bezizmēra jau viņas nav, bet mehānika vairāk balstās uz izpratni un loģiku. Padsmit gadus arī pats skrūvēju, kamēr piegriezās :P
Vikingos gan - nu jau laiciņu nestrādāju. Jāpārziemo un tad jāmetās kaut kamā savā.
Cerams, ka par 180 grādiem nemainot darbības virzienu. "Arnija autoservisam" varētu būt liela piekrišana, īpaši, ja būs piedāvājums par krīzes cenām. Un "Trakās dienas" varētu rīkot, kad visi brauc un maina saviem Saabiem, ko vajag un ko nevajag. :silly:
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Post by Nīgrais »

GC1 wrote:
Arnijs wrote:
Smith wrote:Es te lasu un apbrīnoju Arnija zināšanas... :silly: Tu Vikingos gadījumā neesi galvenais mehāniķis... :whistle:
Pats jau domāju, ka nekādas bezizmēra jau viņas nav, bet mehānika vairāk balstās uz izpratni un loģiku. Padsmit gadus arī pats skrūvēju, kamēr piegriezās :P
Vikingos gan - nu jau laiciņu nestrādāju. Jāpārziemo un tad jāmetās kaut kamā savā.
Cerams, ka par 180 grādiem nemainot darbības virzienu. "Arnija autoservisam" varētu būt liela piekrišana, īpaši, ja būs piedāvājums par krīzes cenām. Un "Trakās dienas" varētu rīkot, kad visi brauc un maina saviem Saabiem, ko vajag un ko nevajag. :silly:
Pie labiem meistariem nemēdz būt "krīzes cenas". Raugoties uz pašreizējām ekon. tendencēm, vairāk sliecos domāt, ka būs kā gadus 15 apakļam - pieraksts divmēnešu garā rindā, pie kam ar obligātu drošības naudas iemaksu!
:laugh:

Arnijam žetons par: "mehānika vairāk balstās uz izpratni un loģiku"
;)
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Post by Arnijs »

Jet wrote:
Arnijs wrote:Protams, ka arī maiņa uz 2.3 ir variants, bet jāmaina ECU un smidzinātāji. Kopā ar darbu - stabils 4 ciparu skaitlis.
Tik un tā stabili velk uz 4 ciparu skaitu :)
Vai gadijumā ja izvelešos mainīt uz restauretu 2.3 vai var pamainīt manu ECU priekš 2.0 uz Maptun stage1 priekš 2.3 Tē protams galvenais jautajums cik maksā tas standartais ECU.. jo Maptun maksā ap LVL 400.
http://www.maptun.com/ecuGuide.php?kate ... storder=23
Īsti nesapratu domu gājienu. Pieļauju, ka Maptun apgreidam būs nepieciešams 2.3 motora ECU. Protams, pastāv variants, ka 2.0 ECU arī der šim nolūkam, bet par to infas man nav.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Post Reply