saab atgriežās!
Re: saab atgriežās!
It kā atgriešanās, bet nav īsti atgriešanās
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: saab atgriežās!
Jā, kaut kāds centiens paturpināt 9-3 NG. Primārais ir tirgus arī ir Ķīna. Tur nauda un tirgus gan ir nesalīdzināmi lielāks. Būtu labāk tad vismaz 9-5 atdzīvinājuši, jo, lūk, tas auto ir izcili skaists. Bet nu lielais plāns jau bija uz elektromotoriem pāriet. Skatīsimies, kā izdosies
Re: saab atgriežās!
600 cilvēkiem atkal būs darbs.
Re: saab atgriežās!
Nē, tas jaunais tomēr tāds insignijisks. Labāk būtu 9000 atdzīvināt.tranquillo wrote:.....Būtu labāk tad vismaz 9-5 atdzīvinājuši, jo, lūk, tas auto ir izcili skaists.....
Re: saab atgriežās!
Pasaki vēl ka 900 OG vai 96.GuntisG wrote:Nē, tas jaunais tomēr tāds insignijisks. Labāk būtu 9000 atdzīvināt.tranquillo wrote:.....Būtu labāk tad vismaz 9-5 atdzīvinājuši, jo, lūk, tas auto ir izcili skaists.....
Re: saab atgriežās!
Pasaki godīgi, tu tādu pirktu!?GuntisG wrote:Nē, tas jaunais tomēr tāds insignijisks. Labāk būtu 9000 atdzīvināt.tranquillo wrote:.....Būtu labāk tad vismaz 9-5 atdzīvinājuši, jo, lūk, tas auto ir izcili skaists.....
Re: saab atgriežās!
Nu beeeeidz.. tikko viens insignia noripoja gar logu. Nu galīgi neatgādina jaunāko 9-5. Nu nemaz. Bet kopumā tas izskats varēja būt individuālāks gan.GuntisG wrote:Nē, tas jaunais tomēr tāds insignijisks. Labāk būtu 9000 atdzīvināt.tranquillo wrote:.....Būtu labāk tad vismaz 9-5 atdzīvinājuši, jo, lūk, tas auto ir izcili skaists.....
Re: saab atgriežās!
Tulīt sāksies...elmo wrote:Pasaki godīgi, tu tādu pirktu!?GuntisG wrote:Nē, tas jaunais tomēr tāds insignijisks. Labāk būtu 9000 atdzīvināt.tranquillo wrote:.....Būtu labāk tad vismaz 9-5 atdzīvinājuši, jo, lūk, tas auto ir izcili skaists.....
Re: saab atgriežās!
Ar 9-5 sākās SAAB lejupslīde, kas beidzās ar vilkaša toijotisko plastmasīgumu un lētumu salonā, kas tomēr sagandē lielu daļu braukšanas prieka un kura dēļ es izvēlējos 2005. gada Aero. Domāju, ka ražotājam ir turpmāk jāizvēlas starp diviem variantiem - ražot kā lielražotājam daudz lētus grabošus auto vai mazākā daudzumā dārgākus, bet kvalitatīvākus un braukšanai baudāmākus. Atzīstu, ka 9k man sagādāja vairāk braukšanas prieka, bet katram jau gribās jaunāku braucamo
Re: saab atgriežās!
Nu ne jau 9-5 iesāka lejupslīdi, bet gan GM grupa, kas ne tikai SAAB, bet arī OPEL ir novedusi līdz finansiālām grūtībām savas nekompetentās vadības dēļ, turklāt piedzīvoja arī milzu autobūves krīzi pašmājās, kur japāņi viņiem izgrieza pogas.Diks wrote:Ar 9-5 sākās SAAB lejupslīde, kas beidzās ar vilkaša toijotisko plastmasīgumu un lētumu salonā, kas tomēr sagandē lielu daļu braukšanas prieka un kura dēļ es izvēlējos 2005. gada Aero. Domāju, ka ražotājam ir turpmāk jāizvēlas starp diviem variantiem - ražot kā lielražotājam daudz lētus grabošus auto vai mazākā daudzumā dārgākus, bet kvalitatīvākus un braukšanai baudāmākus. Atzīstu, ka 9k man sagādāja vairāk braukšanas prieka, bet katram jau gribās jaunāku braucamo
Pirmās paaudzes 9-5 ir ļoti patīkams auto, tāpat, kā feisliftotais modelis. Turklāt kam gan vajag feisliftotu 15 gadus vecu mašīnu!? Patērētājs līdz ar līzinga tirgus attīstību pieprasa aizvien vairāk inovāciju, jaunu dizainu, jaunu auto! Cik tad var atgremot vienu un to pašu!? Nav vairs padomju laiki, kad ar vienu un to pašu žiguli brauca 25 gadus.9-5 NG vajadzēja laist tirgū vismaz 5 gadus atpakaļ, ja ne vēl ātrāk!
Vienīgais, kas vēl atbilda mūsdienu patērētāja prasībām bija 9-3 NG, ko tagad arī ir reanimējuši.
Ražot kvalitatīvi var arī masveidā, piemēram, BMW tas ļoti labi izdodas.
Lāča pakalpojumu SAAB izdarīja arī amerikāņu spītīgā turēšanās pie lielajiem un rijīgajiem motoriem. Domāju, ka tas pats 9-7 būtu bijis daudz veiksmīgāks, ja tiktu piedāvāts arī ar dīzeļmotoriem, vismaz eiropas tirgū jau nu noteikti. To tagad ir sapratis arī Porshe, komplektējot savas Kajānes ar dīzelīšiem. Tam pašam 9-5 nav laba dīzeļa, bet ja būtu bijis kaut kas līdzīgs BMW 3 litrīgajam, domāju, ka arī noiets būtu cits. Latvijā 70% no visiem ievestajiem autiņiem ir dīzeļi! Tas liek aizdomāties.
Mašīna te ne pie kā nav vainīga, bet gan menedžments un jeņķu tuvredzība, pretojoties inovācijām, kas, protams, sadārdzina gala cenu!
Re: saab atgriežās!
Attiecībā uz GM pilnībā piekrītu
Re: saab atgriežās!
Pffffff....elmo wrote:Ražot kvalitatīvi var arī masveidā, piemēram, BMW tas ļoti labi izdodas.
Re: saab atgriežās!
Manuprāt, GM tikai paildzināja Saab agoniju, jo cēlonis visām neveiksmēm bija mešanās kopā ar FIAT/LANCIA (kas labs bija 80-to gadu itāļu autobūvē?), izstrādājot 9k, kam finansiāli pēc tam bija graujošas sekas. Bez lielā investora (naudas maisa) Saab jau būtu nomiris pirms 15-20 gadiem
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: saab atgriežās!
liels prieks ka saabins atgrieas