Es labāk vienu izskrūvēšu un braukšu ar 3 cilindriem, būs tāpat kā ar glaunajiem amerikāņiem, kas no V8 atslēdz 4 cilindrus, kad nevajag daudz jaudas!Vilcins wrote:Lai butu ka agrak ieskruve atpakal vienu beiktu sveci
9-5 īpatnība
Re: 9-5 īpatnība
Re: 9-5 īpatnība
arii vatiants
Re: 9-5 īpatnība
Hmm, un ja ir piegāzts par daudz eļļas, tad taču var aizmest sveci? Loģiski tas būtu manā variantā, kad motoram nav vienmērīgi apgriezieni tieši tad, kad tas uzslist...
Re: 9-5 īpatnība
Nu to jau var viegli konstatēt ar eļļas tausta palīdzību!Vilums wrote:Hmm, un ja ir piegāzts par daudz eļļas, tad taču var aizmest sveci? Loģiski tas būtu manā variantā, kad motoram nav vienmērīgi apgriezieni tieši tad, kad tas uzslist...
Re: 9-5 īpatnība
jāatzīstas, gluži pa vidu nav līmenis, tuvāk MAX.