Tas, ka šajā laikā (liels mitrums, pavēss) dīzeļi sāk lekt sliktāk, tas ir normāli - ka nedaudz ir jāpazāģē un tikai tad pielec. Tāpat 2.2TiD stulbais ECU kvēlsveces tikai pie -5 C laikam iekšā slēdz - tas arī savu artavu dod. Degviela tieši uz ziemu tagad ir bez biopiedevas, jo tā sabiezējot jau pie maziem mīnusiem - tā diez vai būs pie vainas. Tāpat man visi filtri ir svaigi ARTEH likti. Bet šodien man bija nežēlīgi jāzāģē (kopā gandrīz 20 sek), kas ir ārpus visiem rāmjiem! Tad, kad atstāju auto uz ietves malas, sasvērtu uz vadītāja pusi, pieleca praktiski uzreiz pēc pāris stundu stāvēšanas
Man gan šķiet, ka vainas varētu būt vismaz divas kopā:
1.Aķis mirst/starteris čakarējas - dīzeļa griezienam ir jābūt kudiš spēcīgākam nekā man tas ir no rīta
2.Degvielas padeves sistēma normāli neatgaisojas vai arī tajā tiek mitrums - ja arī starteris griež kā pienākas, dzinējs netiek iedarbināts, bet degviela bākā taču ir (Neste, tikai Neste jau pāris gadus). Domāju, ka gadījumā, ja vakuumsistēmā kaut kur būtu vienkārši caurums un vilktu iekšā gaisu, tad pielekšanas problēma man šķiet būtu konstanta neatkarīgi no stāvēšanas ilguma un gaisa temperatūras
Bet nu labi, nav ko te zīlēt - rīt ARTEH ķersies klāt un tad jau būs skaidrāka bilde