Saab niķis
Re: Saab 9-5 facelift universāla niķis
Nav
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Saab 9-5 facelift universāla niķis
Nu tehnoloģija kā reiz ir savādāka, bez braukšanas ar diviem cilvēkiem un ar motora darbināšanu notieku laiku, kad tiek izdzīta tieši vecā eļlā nevis kaut kāds eļļas sajaukums. To vismaz es novēroju, kad tika mainīta manam. Tā kā mainīja SAAB cilvēki, tad ticu, ka šis paņēmiens ir tieši īstais.Saabinjs wrote:Tur 2 cilvēkiem nav ko darīt. Tehnoloģija ir gana vienkārša, lai to arī pats izdarītu, bet garāžā nav bedre, tāpēc labāk braukšu pie meha uz pacēlāja.uculs wrote:Pats mainīsi kārbas eļļu? Viens nevar, vajag divus un zināt tehnoloģiju. Ja nezini, kur filtrs, tad jau pārējo arī nezināsi. Cik atceros filtra nav, ir magnēts. Bet neesmu liels zinātājs un neesmu iedziļinājies procesā, varbūt kļūdos.
Šodien iepirku 10 litrus. 7 litri kopumā kārbā, 3.5 iztek vienā piegājienā.
Doma ir tāda : Izliesim cik vien var, iepildīsim jauno, pabrauksim kādas ~20 minūtes, atkal izliesim 3.5, ieliesim iekšā un tad vēlreiz tā pat. Tad tai koncentrācijai vajadzētu būt par kādiem 90% svaigai. 100% tā pat nedabūt jauno iekšā, bet nu pa lielam ar 90% vajadzētu pietikt.
Starpcitu, lasīju, ka to adaptīvās kārbas atmiņu var refreshot, noņemot klemmi uz ~30 min. Terētiski varētu pamēģināt. Radio ir nepieciešams kods?
Re: Saab 9-5 facelift universāla niķis
Interesanti, vari sīkak pakomentēt?uculs wrote:Nu tehnoloģija kā reiz ir savādāka, bez braukšanas ar diviem cilvēkiem un ar motora darbināšanu notieku laiku, kad tiek izdzīta tieši vecā eļlā nevis kaut kāds eļļas sajaukums. To vismaz es novēroju, kad tika mainīta manam. Tā kā mainīja SAAB cilvēki, tad ticu, ka šis paņēmiens ir tieši īstais.Saabinjs wrote:Tur 2 cilvēkiem nav ko darīt. Tehnoloģija ir gana vienkārša, lai to arī pats izdarītu, bet garāžā nav bedre, tāpēc labāk braukšu pie meha uz pacēlāja.uculs wrote:Pats mainīsi kārbas eļļu? Viens nevar, vajag divus un zināt tehnoloģiju. Ja nezini, kur filtrs, tad jau pārējo arī nezināsi. Cik atceros filtra nav, ir magnēts. Bet neesmu liels zinātājs un neesmu iedziļinājies procesā, varbūt kļūdos.
Šodien iepirku 10 litrus. 7 litri kopumā kārbā, 3.5 iztek vienā piegājienā.
Doma ir tāda : Izliesim cik vien var, iepildīsim jauno, pabrauksim kādas ~20 minūtes, atkal izliesim 3.5, ieliesim iekšā un tad vēlreiz tā pat. Tad tai koncentrācijai vajadzētu būt par kādiem 90% svaigai. 100% tā pat nedabūt jauno iekšā, bet nu pa lielam ar 90% vajadzētu pietikt.
Starpcitu, lasīju, ka to adaptīvās kārbas atmiņu var refreshot, noņemot klemmi uz ~30 min. Terētiski varētu pamēģināt. Radio ir nepieciešams kods?
Re: Saab 9-5 facelift universāla niķis
Tas jau ir pietiekami sīki. Tiek atskrūvēta truba un kamēr darbojas noteiktas sekundes otrs tur apakša trauku kur līst vecā eļļa. Kura truba nezinu, cik sekundes neatceros, bet priekšā viena no divām, ja pareizi atceros. Tas bija '09 gadā. Piezvani Arnijam, varbūt neliegs padomu. Pārēja laikā, skaidrs, ka otrs nav vajadzīgs.