Saab niķis


User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Saab 9-5 facelift universāla niķis

Post by hofmaks »

Nav
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re: Saab 9-5 facelift universāla niķis

Post by uculs »

Saabinjs wrote:
uculs wrote:Pats mainīsi kārbas eļļu? Viens nevar, vajag divus un zināt tehnoloģiju. Ja nezini, kur filtrs, tad jau pārējo arī nezināsi. Cik atceros filtra nav, ir magnēts. Bet neesmu liels zinātājs un neesmu iedziļinājies procesā, varbūt kļūdos.
Tur 2 cilvēkiem nav ko darīt. Tehnoloģija ir gana vienkārša, lai to arī pats izdarītu, bet garāžā nav bedre, tāpēc labāk braukšu pie meha uz pacēlāja.

Šodien iepirku 10 litrus. 7 litri kopumā kārbā, 3.5 iztek vienā piegājienā.
Doma ir tāda : Izliesim cik vien var, iepildīsim jauno, pabrauksim kādas ~20 minūtes, atkal izliesim 3.5, ieliesim iekšā un tad vēlreiz tā pat. Tad tai koncentrācijai vajadzētu būt par kādiem 90% svaigai. 100% tā pat nedabūt jauno iekšā, bet nu pa lielam ar 90% vajadzētu pietikt.

Starpcitu, lasīju, ka to adaptīvās kārbas atmiņu var refreshot, noņemot klemmi uz ~30 min. Terētiski varētu pamēģināt. Radio ir nepieciešams kods?
Nu tehnoloģija kā reiz ir savādāka, bez braukšanas ar diviem cilvēkiem un ar motora darbināšanu notieku laiku, kad tiek izdzīta tieši vecā eļlā nevis kaut kāds eļļas sajaukums. To vismaz es novēroju, kad tika mainīta manam. Tā kā mainīja SAAB cilvēki, tad ticu, ka šis paņēmiens ir tieši īstais.
Saabinjs
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 20
Joined: Sat Nov 09, 2013 5:10 pm

Re: Saab 9-5 facelift universāla niķis

Post by Saabinjs »

uculs wrote:
Saabinjs wrote:
uculs wrote:Pats mainīsi kārbas eļļu? Viens nevar, vajag divus un zināt tehnoloģiju. Ja nezini, kur filtrs, tad jau pārējo arī nezināsi. Cik atceros filtra nav, ir magnēts. Bet neesmu liels zinātājs un neesmu iedziļinājies procesā, varbūt kļūdos.
Tur 2 cilvēkiem nav ko darīt. Tehnoloģija ir gana vienkārša, lai to arī pats izdarītu, bet garāžā nav bedre, tāpēc labāk braukšu pie meha uz pacēlāja.

Šodien iepirku 10 litrus. 7 litri kopumā kārbā, 3.5 iztek vienā piegājienā.
Doma ir tāda : Izliesim cik vien var, iepildīsim jauno, pabrauksim kādas ~20 minūtes, atkal izliesim 3.5, ieliesim iekšā un tad vēlreiz tā pat. Tad tai koncentrācijai vajadzētu būt par kādiem 90% svaigai. 100% tā pat nedabūt jauno iekšā, bet nu pa lielam ar 90% vajadzētu pietikt.

Starpcitu, lasīju, ka to adaptīvās kārbas atmiņu var refreshot, noņemot klemmi uz ~30 min. Terētiski varētu pamēģināt. Radio ir nepieciešams kods?
Nu tehnoloģija kā reiz ir savādāka, bez braukšanas ar diviem cilvēkiem un ar motora darbināšanu notieku laiku, kad tiek izdzīta tieši vecā eļlā nevis kaut kāds eļļas sajaukums. To vismaz es novēroju, kad tika mainīta manam. Tā kā mainīja SAAB cilvēki, tad ticu, ka šis paņēmiens ir tieši īstais.
Interesanti, vari sīkak pakomentēt?
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re: Saab 9-5 facelift universāla niķis

Post by uculs »

Tas jau ir pietiekami sīki. Tiek atskrūvēta truba un kamēr darbojas noteiktas sekundes otrs tur apakša trauku kur līst vecā eļļa. Kura truba nezinu, cik sekundes neatceros, bet priekšā viena no divām, ja pareizi atceros. Tas bija '09 gadā. Piezvani Arnijam, varbūt neliegs padomu. Pārēja laikā, skaidrs, ka otrs nav vajadzīgs.
Post Reply