Saab 9-3, 2.0 l., sedana iegāde


User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re: Saab 9-3, 2.0 l., sedana iegāde

Post by ZingZeng »

Ja reģistrēts LT, tad jau ir ES sertificēts un LV neko vair;ak reģistram nevajag.
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Saab 9-3, 2.0 l., sedana iegāde

Post by Ainars »

ZingZeng wrote:Ja reģistrēts LT, tad jau ir ES sertificēts un LV neko vair;ak reģistram nevajag.

vajag gan. LV neinteresee LT sertifikaati

pats ar šo saskaros pirms apm 4 gadiem
paveicaas ar to ka tika iepirkta cita smagi sista bundža jau reģistreta Latvijā un uztaisita virsbuves maiņa iekš csdd... tadejadi apejot sertifikāciju 8-)
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Saab 9-3, 2.0 l., sedana iegāde

Post by edijs »

Kā izpaužas virsbūves maiņa? Teorētiski saprotu, procesam vajadzētu būt paveicamam - sasit mašīnu, nolem visus savus labumus pārkrāmēt uz jaunu bundžu, sataisi visu kā nākas un ved uz CSDD, sakot, ka auto tas pats vecais, bet lūk, mainījusies bundža, tāpēc VIN arī mainījušies. Bet praksē arī tik vienkārši notiek?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Saab 9-3, 2.0 l., sedana iegāde

Post by Ainars »

edijs wrote:Kā izpaužas virsbūves maiņa? Teorētiski saprotu, procesam vajadzētu būt paveicamam - sasit mašīnu, nolem visus savus labumus pārkrāmēt uz jaunu bundžu, sataisi visu kā nākas un ved uz CSDD, sakot, ka auto tas pats vecais, bet lūk, mainījusies bundža, tāpēc VIN arī mainījušies. Bet praksē arī tik vienkārši notiek?
jaa, ja vecaa sasitaa bundzha nav atjaunojama
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re: Saab 9-3, 2.0 l., sedana iegāde

Post by ZingZeng »

Ainars wrote:
ZingZeng wrote:Ja reģistrēts LT, tad jau ir ES sertificēts un LV neko vair;ak reģistram nevajag.

vajag gan. LV neinteresee LT sertifikaati

pats ar šo saskaros pirms apm 4 gadiem
paveicaas ar to ka tika iepirkta cita smagi sista bundža jau reģistreta Latvijā un uztaisita virsbuves maiņa iekš csdd... tadejadi apejot sertifikāciju 8-)
Tas atkarīgs no tā, kā tas ir bijis iepriekš sakārtots un vai līdz galam ... lūk zemāk Sāmī'ša koments:
INDIVIDUĀLĀ TRANSPORTA SERTIFIKĀCIJA UN SIRDSMIERS

Nav noslēpums, ka pasaules autotirgus sevi pakārto galvenajam patērētājam Ziemeļamerikas izvēlīgajam pircējam. Jo apjoms nosaka visu. Tāpēc autobūves šūpulī tapušie modeļi nosaka modes toni visiem ražotājiem, pat ja negribas to atzīt. Izņēmums ir daži ekskluzīvu britu automobiļu darbnīcu radītie projekti. Bet individuālie projekti mūs šoreiz neinteresē.
Amerikāņu autobūves industrijai ir raksturīgs augsta līmeņa pēcpārdošanas iespēju serviss un detaļu izvēle. Ko un kādā cenā? Lētāk , dārgāk, specifiskāk, vienkāršāk. Tas tad arī palīdz noturēt pārdošanas apjomus pietiekoši augstā līmenī. Arī Latvijas tirgus ir atvērts ASV transportam. Tikai no 2001. gada ir stājusies spēkā likuma norma par transporta līdzekļu individuālo sertifikāciju.

Aldis Sāmītis SIA "Amerikas Auto": "Šādu automašīnu ienākšana Latvijas tirgū ir saistīta ar Eiropas Savienības regulu un normu piemērojumu. Daudzi no kārotājiem šo ceļu veic tika līdz pusei. Tiek izmantoti reģistrāciju dokumenti kādā no vecajām Eiropas dalībvalstīm, piemēram, Vācijas. Vai, arī atvieglotā reģistrācija Lietuvā. Tomēr vēlākā laika posmā Latvijā var sākties problēmas. Piemēram, ikgadējā tehniskajā apskatē. Jo neatbilst daudzi parametri noteiktajām normām. Vai nav dokumenti, kas apliecinātu gaismu, vai motora degmaisījuma izmešu normu atbilstību. Gribu informēt lasītāju, ka individuālā sertifikācija ir darbību un dokumentu kopums, kas sevī ietver veselu pasākumu kompleksu un kas garantē šo atzinumu saņēmušajiem mierīgu auto ekspluatāciju, bez nepatīkamiem pārsteigumiem. Labi, ja tikai finansiāliem. Tāpēc iegādājoties šādas klases auto ir svarīgi to darīt pie uzņēmuma, kas garantē individuālās sertifikācijas pilnu ciklu. Uzņēmums „AMERIKAS AUTO” pilnībā veic transporta tehniskās sertifikācijas pilnu ciklu , atbilstoši Latvijas Republikas normatīvo aktu prasībām un veic patiesu ASV tirgus transporta līdzekļu nokļuvi likumīgā veidā uz Eiropas autoceļiem ieskaitot Latvijas valsti.”

Minēsim tikai vienu piemēru no pagaidu reģistrācijas radītajām problēmām. Lietuvas Republikas pagaidu reģistrācija tiek izsniegta uz 6 mēnešiem. Tad jums atkal par naudu tā jāpagarina. Procedūru sarežģī tas, ka esat piemirsis to laicīgi nokārtot. Un nu jau ar savu transporta līdzekli valsts robežu šķērsot nevarat. Tehnisko apskati iziet nevarat. Un tikai galvas sāpes. Šīs situācijas realitāte nav izdomāta, bet saistīta ar klienta transporta līdzekli un eksistē kā piemērs apkārtceļiem.

Neesat lētticīgi un ieekonomējot dažus desmitus latu nezaudējat simtus nepadarīto darbu dēļ. „AMERIKAS AUTO” ir profesionāls un atbildīgs transporta piegādes un apkopes uzņēmums ar desmitgadēs pārbaudītu reputāciju.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Saab 9-3, 2.0 l., sedana iegāde

Post by edijs »

Bet būtībā tak sanāk, ka tu vienkārši atved vietā citu identisku auto un palūdz, lai to piereģistrē sasistā vietā, ne? Tak neviens neiedziļinās, vai tiešām tu esi no vecā sasistā pārkrāmējis vairumu liberiņu uz jauno bundžu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Saab 9-3, 2.0 l., sedana iegāde

Post by Ainars »

edijs wrote:Bet būtībā tak sanāk, ka tu vienkārši atved vietā citu identisku auto un palūdz, lai to piereģistrē sasistā vietā, ne? Tak neviens neiedziļinās, vai tiešām tu esi no vecā sasistā pārkrāmējis vairumu liberiņu uz jauno bundžu.
kaa var parkramet visu ja auto ir neceļams? :D
konkretais auto bija s2000 honda un aptinies ap koku.. auto bija V veidā salocijies no sitiena pa saanu.. vesels reaali bija tikai motortelpas nodalijums.

bet nu mazliet offtopic
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re: Saab 9-3, 2.0 l., sedana iegāde

Post by uculs »

Normunds noteikti par sertifikāciju varētu ko pateikt, bet cik es saprotu, ja LT viss ir nokārtots pareizi, tad LT sertifikācijas papīri pluss reģistrācija un Latvijā nevajadzētu būt problēmām. Pat Eiropas mašīnām ir kaut kādas sertifikācijas lapas, nesaprotu kam tas vajag, bet CSDD tā savāc pie reģistrācijas, ja nav, tad neko neprasa.
Syn
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 25
Joined: Wed Jul 28, 2010 11:10 am

Re: Saab 9-3, 2.0 l., sedana iegāde

Post by Syn »

Nu tak piezvani tam Sāmītim un pajautā. Viņš visu pastāstīs. Paši esam vienreiz taisījuši caur viņu to sertifikāciju - brauca kaut kāds vācietis speciāli no Vācijas, veica to sertifikāciju un beigās iedeva vajadzīgo papīru priekš CSDD. Tikai, cik atceros, sertifikācija bija jāveic, ja iepriekš tāds autiņš jau nav bijis sertificēts. Ja ir bijis - tad nevajadzēja.
Post Reply