Steel Gray 9-3 SS
Re: Jankas 9-3 SS Sābulis
Ceru arī man ir kādas balss tiesības
Un nav jau tā ka iebērt nevar, var pat ļoti labi, bet pie ilgāka bēriena gan sāk raustities. Uz apdzīšanām gan traucē, dažkārt vienkārši pārslēdzos uz bendžu pirms tām.
Un nav jau tā ka iebērt nevar, var pat ļoti labi, bet pie ilgāka bēriena gan sāk raustities. Uz apdzīšanām gan traucē, dažkārt vienkārši pārslēdzos uz bendžu pirms tām.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS Sābulis
Vakar e30 uzprasijās...bet bija galīgs nemotors, ieminot pedāli vienkārši aizlidoju garām, kautgan nebiju plānojis ko tādu un šis pirmais uzsāka
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS Sābulis
Ar šitiem 1,6 un 1,8 tak nav interesanti skrieties, viņi benzīnu pārvērš tikai troksnī, nevis paātrinājumā.jankab wrote:Vakar e30 uzprasijās...bet bija galīgs nemotors, ieminot pedāli vienkārši aizlidoju garām, kautgan nebiju plānojis ko tādu un šis pirmais uzsāka
Re: Jankas 9-3 SS Sābulis
elmo wrote:Ar šitiem 1,6 un 1,8 tak nav interesanti skrieties, viņi benzīnu pārvērš tikai troksnī, nevis paātrinājumā.jankab wrote:Vakar e30 uzprasijās...bet bija galīgs nemotors, ieminot pedāli vienkārši aizlidoju garām, kautgan nebiju plānojis ko tādu un šis pirmais uzsāka
Bēdīgāk ir tad, kad šiem pašiem ir uzlikti "trobelē pa pus rajonu" trumuļi, un M uzlīmes
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS Sābulis
Āāā es domāju tā ir tikai mana pagalma problēma... 1.6 rēc tā ka logi dreb! Iespējams vienkārši izpūtēji ir pušu!jankab wrote:Bēdīgāk ir tad, kad šiem pašiem ir uzlikti "trobelē pa pus rajonu" trumuļi, un M uzlīmes
Re: Jankas 9-3 SS Sābulis
Var jau būtandrejsb wrote:Āāā es domāju tā ir tikai mana pagalma problēma... 1.6 rēc tā ka logi dreb! Iespējams vienkārši izpūtēji ir pušu!jankab wrote:Bēdīgāk ir tad, kad šiem pašiem ir uzlikti "trobelē pa pus rajonu" trumuļi, un M uzlīmes
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS Sābulis
Nu ko, baigie džigiti jūtaties, ko?
Atbrauciet tad ziemā uz trasi un "iemēriet" tur kādam - pagājušogad Armands ar 316 E30 lielākajai daļai Saabu "iemērīja" - par viņu ātrāki bija tikai mūsu un estiņu širmoviki
Atbrauciet tad ziemā uz trasi un "iemēriet" tur kādam - pagājušogad Armands ar 316 E30 lielākajai daļai Saabu "iemērīja" - par viņu ātrāki bija tikai mūsu un estiņu širmoviki
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Jankas 9-3 SS Sābulis
Mēs esam nepacietīgi, mums vajag tagad un tūlīt, līdz ziemai nesagaidīsim!lawyer wrote:Nu ko, baigie džigiti jūtaties, ko?
Atbrauciet tad ziemā uz trasi un "iemēriet" tur kādam - pagājušogad Armands ar 316 E30 lielākajai daļai Saabu "iemērīja" - par viņu ātrāki bija tikai mūsu un estiņu širmoviki
Tu ņem savu Racing edišen "īsto, nepiesmieto Saabu" un tiekamies uz strīpas, jebšu tu baidies, ka Opelisti tev iemērīs braucot uz gazovoziem!?
PS: tu to E30 esi redzējis, pareizāk sakot to, kas pēc ziemas no viņa pāri palicis. Tur Ruslans labi pastrādājis!
Re: Jankas 9-3 SS Sābulis
Pilnmēness vai aiz loga, ka šitādas aplamības raksta!lawyer wrote:Nu ko, baigie džigiti jūtaties, ko?
Atbrauciet tad ziemā uz trasi un "iemēriet" tur kādam - pagājušogad Armands ar 316 E30 lielākajai daļai Saabu "iemērīja" - par viņu ātrāki bija tikai mūsu un estiņu širmoviki
Re: Jankas 9-3 SS Sābulis
To, ka mani trasē kāds ar 1.6 varētu "izbāzt", nav ne mazāko šaubu. Es saprotu, ka ar trasi nav domāta vienkārši taisna līnija. Laigan ziemā arī dragā varētu būt visādi, priekšpiedziņa tomēr ir priekšpiedziņa, ziemā sanāk benžu pārvērst pārsvarā buksēšanā, ne uzrāvienālawyer wrote:Nu ko, baigie džigiti jūtaties, ko?
Atbrauciet tad ziemā uz trasi un "iemēriet" tur kādam - pagājušogad Armands ar 316 E30 lielākajai daļai Saabu "iemērīja" - par viņu ātrāki bija tikai mūsu un estiņu širmoviki
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS Sābulis
elmo wrote:Mēs esam nepacietīgi, mums vajag tagad un tūlīt, līdz ziemai nesagaidīsim!lawyer wrote:Nu ko, baigie džigiti jūtaties, ko?
Atbrauciet tad ziemā uz trasi un "iemēriet" tur kādam - pagājušogad Armands ar 316 E30 lielākajai daļai Saabu "iemērīja" - par viņu ātrāki bija tikai mūsu un estiņu širmoviki
Tu ņem savu Racing edišen "īsto, nepiesmieto Saabu" un tiekamies uz strīpas, jebšu tu baidies, ka Opelisti tev iemērīs braucot uz gazovoziem!?
PS: tu to E30 esi redzējis, pareizāk sakot to, kas pēc ziemas no viņa pāri palicis. Tur Ruslans labi pastrādājis!
Kad tiekamies Biķerniekos?
http://www.saabclub.lv/forums/66/122327?start=15
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Jankas 9-3 SS Sābulis
Pēc lietainajiem laikiem atkal bija nosprādzis salona gaisa pūtējs. Šoreiz, neizrādīja vispār nekādas dzīvības pazīmes.
Tā nu šodien pieķēros klāt un ņēmu nost pavisam. Cimdu nodalījums nāk nost pavisam viegli, ja ir vajadzīgie instrumenti. Cenuklubā ar 2x iešanu mainīt, iepirku pareizo (T25, nu tas kur galviņai ir iekšējā zvaigzne, jebšu tās kas visur SAABam ). Ar multimetru konstatēju, ka ātruma regulatora bloks strādā kā vajag.
Lai noņemtu pašu motoru bija vajadzīgs mazāks tāda paša tipa skrūvgriezis. Lielumug gan nepateikšu, bija manā mazajā dator-jaukšanas komplektiņā Varētu būt T15. Diezgan čakarīgs darbs, vienai skrūvei galīgi grūti tikt klāt. Izlīdzējos tikai ar galviņu un plaķenēm, jo savādāk nav iespējams atskrūvēt
Izņēmu visu ārā un tad pašu motoru, un apakšā bija...daudz drazas un slapjuma. Viss nosurbējis, un pilnīgi noteikti viss gāja pa īso. Ūdens tur stāv, kā krūzē.
Aizmirsu nofočēt drazaino skatu. Pirmo reizi izpūtu ar kontaktu tīrāmo, bet joprojām nekādu dzīvības pazīmju. Tad jau nopietni ar mazāko skrūvgriezni pucēju visus kontaktus, oglītes un jebko ko redzēju. Pieliku klāt testam un vualā.....
Vispār diezgan čakarīga padarīšana. Vienam pašam uz pasažiera beņķa sanāca dažādas kamustras pozās izliekties. Tā kā dariju to pie dzīvokļa, tad garāmgājēji varēja uzjautrināties Problēma novērsta līdz nākamajām lietainajām dienām, tāpēc steidzami jādomā kā to atrisināt. Varbūt kādam ir pieredze vai ieteikumi. Izskatās, ka ūdens tiek gar salona gaisa filtra nosedzošo plastmasu. Tā vairs ne īpaši pieguļ stiklam... :s
Tā nu šodien pieķēros klāt un ņēmu nost pavisam. Cimdu nodalījums nāk nost pavisam viegli, ja ir vajadzīgie instrumenti. Cenuklubā ar 2x iešanu mainīt, iepirku pareizo (T25, nu tas kur galviņai ir iekšējā zvaigzne, jebšu tās kas visur SAABam ). Ar multimetru konstatēju, ka ātruma regulatora bloks strādā kā vajag.
Lai noņemtu pašu motoru bija vajadzīgs mazāks tāda paša tipa skrūvgriezis. Lielumug gan nepateikšu, bija manā mazajā dator-jaukšanas komplektiņā Varētu būt T15. Diezgan čakarīgs darbs, vienai skrūvei galīgi grūti tikt klāt. Izlīdzējos tikai ar galviņu un plaķenēm, jo savādāk nav iespējams atskrūvēt
Izņēmu visu ārā un tad pašu motoru, un apakšā bija...daudz drazas un slapjuma. Viss nosurbējis, un pilnīgi noteikti viss gāja pa īso. Ūdens tur stāv, kā krūzē.
Aizmirsu nofočēt drazaino skatu. Pirmo reizi izpūtu ar kontaktu tīrāmo, bet joprojām nekādu dzīvības pazīmju. Tad jau nopietni ar mazāko skrūvgriezni pucēju visus kontaktus, oglītes un jebko ko redzēju. Pieliku klāt testam un vualā.....
Vispār diezgan čakarīga padarīšana. Vienam pašam uz pasažiera beņķa sanāca dažādas kamustras pozās izliekties. Tā kā dariju to pie dzīvokļa, tad garāmgājēji varēja uzjautrināties Problēma novērsta līdz nākamajām lietainajām dienām, tāpēc steidzami jādomā kā to atrisināt. Varbūt kādam ir pieredze vai ieteikumi. Izskatās, ka ūdens tiek gar salona gaisa filtra nosedzošo plastmasu. Tā vairs ne īpaši pieguļ stiklam... :s
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS Sābulis
Man radās tāds jautājums, kā ir ar beņķiem no angļa. Piemēram, esmu noskatijis skaistu salonu no angļa. Jautājums ir par priekšas beņķiem, vai pacelšanas mehānismu var pārlikt uz "pasažiera" sēdekli. Aizmugurei it kā vajadzētu derēt standartā. Durvju paneļi priekšā gan laikam ir sāpigāka tēma.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS Sābulis
Vai ir kāds veids, kā var noteikt ECU ir stock, vai tomēr ar kādām modifikācijām?
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS Sābulis
Droši vien, ka pieslēdzot pie TECH2
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever