LPG gadījumā nebija atsevišķa vadība?Gac wrote:Kungi, padalieties zināšanās par kombināciju - Hirsch Performance bloks un gāzes iekārta? Cik reāli? Kādi riski utt.? Modelis 9000...
Gāze un Aero.
Re: Gāze un Aero.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Gāze un Aero.
Ja benzīna sprauslas +/- oriģinālās (tas ir, ja nav uzliktas ļoti ražīgas), tad problēmām nevajadzētu rasties.Kungi, padalieties zināšanās par kombināciju - Hirsch Performance bloks un gāzes iekārta?
Re: Gāze un Aero.
Un gribētos ticēt, ka Heinrihs pilnīgu tuftu tur sataisījis gluži nebūs.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Gāze un Aero.
Tu par 2 reduktoriem un kokteiļu salmiņu no balona līdz reduktoriem!?edijs wrote:Un gribētos ticēt, ka Heinrihs pilnīgu tuftu tur sataisījis gluži nebūs.
Re: Gāze un Aero.
Vai tad ir kāds tāds meistarojums redzēts? Par diviem reduktoriem skaidrs, tā ir defaultā opcija pie 250 lopiem.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Gāze un Aero.
pilnīgs bleķis!edijs wrote:Vai tad ir kāds tāds meistarojums redzēts? Par diviem reduktoriem skaidrs, tā ir defaultā opcija pie 250 lopiem.
Re: Gāze un Aero.
Pag, Elmo kungam taču ir gāze un neiedomājams skaits kumeļu zem kapota. Padalies, kāds reduktoru daudzums tos visus baro un cik labi baro. Pēc gāzes alktošai publikai tas noteikti būs interesanti!elmo wrote:pilnīgs bleķis!edijs wrote:Vai tad ir kāds tāds meistarojums redzēts? Par diviem reduktoriem skaidrs, tā ir defaultā opcija pie 250 lopiem.
Re: Gāze un Aero.
Tak Tomasseto Antartic reduktoram specenē rakstīts - 380hp. Un KME Gold - 360hp. Pat atrēķinot 20% rezervi, ar to Tomasseto tīri teorētiski 300 lopiem pietiek.
Agneses mašīnai ir pie Arteh liktais Tomasseto Antartic - ar Hirsch Stage 1 nekāda vaina, iet kā zvērs, nekas nepīkst un benzīnu nepārslēdzas pie paātrināšanās (protams, ne jau ar gandrīz tukšu balonu).
Kā teica Arnijs - var taisīt tā, ka gāzes smadzene ir atsevišķi no Trionica, respektīvi, katram var būt savi jaudas uzstādījumi (tas par vecu 9k, par 9-5 nezinu). Tāpēc savam BlackJet es neplānoju likt gāzes sistēmu, kas spētu nobarot Maptun Stage 3. Protams, tas savā ziņā tas būtu interesanti un varbūt tomēr vajag pamēģināt, bet no otras puses - ja gāzes kompis ir pielāgots aptuveni pirmajam hiršam, savukārt trionica ecu ir iešūts trešais maptuns, tad sanāk, ka ar gāzes ieslēgšanas/izslēgšanas pogu es vienlaikus varu arī gaitā mainīt steidžus.
Agneses mašīnai ir pie Arteh liktais Tomasseto Antartic - ar Hirsch Stage 1 nekāda vaina, iet kā zvērs, nekas nepīkst un benzīnu nepārslēdzas pie paātrināšanās (protams, ne jau ar gandrīz tukšu balonu).
Kā teica Arnijs - var taisīt tā, ka gāzes smadzene ir atsevišķi no Trionica, respektīvi, katram var būt savi jaudas uzstādījumi (tas par vecu 9k, par 9-5 nezinu). Tāpēc savam BlackJet es neplānoju likt gāzes sistēmu, kas spētu nobarot Maptun Stage 3. Protams, tas savā ziņā tas būtu interesanti un varbūt tomēr vajag pamēģināt, bet no otras puses - ja gāzes kompis ir pielāgots aptuveni pirmajam hiršam, savukārt trionica ecu ir iešūts trešais maptuns, tad sanāk, ka ar gāzes ieslēgšanas/izslēgšanas pogu es vienlaikus varu arī gaitā mainīt steidžus.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Gāze un Aero.
Ar tiem reduktoriem ir tā kā Edijs saka, pilnībā pietiek arī "briežotam" Airim.
Last edited by elmo on Thu Aug 29, 2013 2:39 pm, edited 1 time in total.
Re: Gāze un Aero.
Viens mazs mazītiņš reduktoriņš un resnais šlangs no balona līdz reduktoram un var svilināt gumiju, līdz nelabumam!andrejsb wrote: Pag, Elmo kungam taču ir gāze un neiedomājams skaits kumeļu zem kapota. Padalies, kāds reduktoru daudzums tos visus baro un cik labi baro. Pēc gāzes alktošai publikai tas noteikti būs interesanti!
bet kāda jēga no 2 reduktoriem, ja no balona nāk ārā kokteiļa salmiņš īstas skaidrības man nav!
Re: Gāze un Aero.
Tagad sapratu par ko ir jautrība.elmo wrote: bet kāda jēga no 2 reduktoriem, ja no balona nāk ārā kokteiļa salmiņš īstas skaidrības man nav!
Re: Gāze un Aero.
Un kā ir 4K rpm un vairāk? Tiek galā?elmo wrote:Viens mazs mazītiņš reduktoriņš un resnais šlangs no balona līdz reduktoram un var svilināt gumiju, līdz nelabumam!
Re: Gāze un Aero.
andrejsb wrote: Un kā ir 4K rpm un vairāk? Tiek galā?
1. Ir 4K rpm un vairāk!
2. Es tieku galā ar 4k rpm gan uz Vilkača, gan Griffina!
3. Nē neraustās!
Re: Gāze un Aero.
Tak virs 4k var vienkārši špricēt klāt benzīnu. Un nē, tas nav baigi neekonomiski, jo reāli virs 4k nemaz tik bieži neiegriež. Protams, ja vien nebrauc visu laiku pa šoseju vien un nonstopā agresīvi apdzenot. Pie tādas vidusmēra apdzīšanas arī parasti 4k robežu nemaz nesanāk sasniegt, pat ne ar vidējo kārbu. Protams, situācijas un ceļi atšķirīgi - uz via baltica šosejas platums atļauj turēt nedaudz lielāku vidējo ātrumu un tad, veiksmīgi sarēķinot, var glauni līkločot, nevis gāzēt/bremzēt nonstopā.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Gāze un Aero.
4K protams nav ikdienas situācija. Nav jau japāņu mopēds