Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

User avatar
Bārda
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1052
Joined: Thu Jan 17, 2008 11:36 am
Location: Baltezers

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Bārda »

edijs wrote:Zini, reizēm šķiet, ka ar 150hp atmosfērnieku pat savā ziņā foršāk... Vismaz cēliens sākas jau pašā apakšā.
Tas tiesa, ja varētu apvienot 2,3t ar 2,3i, tad iznāktu super dzinējs. Vienmēr esmu sajūsminājies par atmosfērnieka starta uzrāvienu, kuru ļoti vajag, lai paspētu izgriezties un iekļauties plūsmā uz Via Baltica! :shock: 9-5 tādu kaifu nesagādā, toties ar 3-šo robu turbo gan ir pārāks ...
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Ainars »

Bārda wrote:
edijs wrote:Zini, reizēm šķiet, ka ar 150hp atmosfērnieku pat savā ziņā foršāk... Vismaz cēliens sākas jau pašā apakšā.
Tas tiesa, ja varētu apvienot 2,3t ar 2,3i, tad iznāktu super dzinējs. Vienmēr esmu sajūsminājies par atmosfērnieka starta uzrāvienu, kuru ļoti vajag, lai paspētu izgriezties un iekļauties plūsmā uz Via Baltica! :shock: 9-5 tādu kaifu nesagādā, toties ar 3-šo robu turbo gan ir pārāks ...
Tev iedot normaalu 9-5 pabraukt (uzraut)? :mrgreen:
User avatar
Bārda
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1052
Joined: Thu Jan 17, 2008 11:36 am
Location: Baltezers

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Bārda »

Ainars wrote:
Bārda wrote:
edijs wrote:Zini, reizēm šķiet, ka ar 150hp atmosfērnieku pat savā ziņā foršāk... Vismaz cēliens sākas jau pašā apakšā.
Tas tiesa, ja varētu apvienot 2,3t ar 2,3i, tad iznāktu super dzinējs. Vienmēr esmu sajūsminājies par atmosfērnieka starta uzrāvienu, kuru ļoti vajag, lai paspētu izgriezties un iekļauties plūsmā uz Via Baltica! :shock: 9-5 tādu kaifu nesagādā, toties ar 3-šo robu turbo gan ir pārāks ...
Tev iedot normaalu 9-5 pabraukt (uzraut)? :mrgreen:
Man svarīgāk ir ar komfortu un pietiekami dinamiski nokļūt no punkta A un punktu B bez jebkādas raušanas un uzraušanas. Arī ar 170Zs var dinamiski un ātri braukt...
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by defektivais »

kurš tad no ši ir gatavs šķirties? ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/900/dk ... dkefb.html
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by KurBads »

un tomēr ir jau divas ne-oroģinalitātes, kas pamanāmas jau fotogrāfijās ...

auto skaists, krāsa laba
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by elmo »

defektivais wrote:kurš tad no ši ir gatavs šķirties? ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/900/dk ... dkefb.html
Kā šitāds sadzīvo ar gāzi!? :twisted::mrgreen::auto-layrubber:
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by lawyer »

Gads un izskats neiet kopā :geek:

Ka tik tas nav ARTEH nesen pārbūvētais anglis? :roll:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by elmo »

lawyer wrote:Gads un izskats neiet kopā :geek:

Ka tik tas nav ARTEH nesen pārbūvētais anglis? :roll:

Spriežot pēc numura tā varētu būt! ;)
User avatar
walcc
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 251
Joined: Thu Aug 30, 2007 7:55 am
Location: Liepaja
Contact:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by walcc »

šis eksemplārs vislaik ceļo starp Latviju un Lietuvu. Ap 2007. gadu mitinājās Liepājā, tad pārceļoja uz Lietuvu un tagad ir atgriezies.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by KurBads »

un vēl par oriģinalitāti- `86.g. taču nebija slīpais purns ...
HforU
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 190
Joined: Tue Jan 13, 2009 8:45 am
Location: Valmiera

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by HforU »

lawyer wrote:Gads un izskats neiet kopā :geek:

Ka tik tas nav ARTEH nesen pārbūvētais anglis? :roll:

Kā tad ir ar pārbūvēto angļu reģistrāciju LV? Vai tas vispār ir iespējams?
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by defektivais »

HforU wrote:
lawyer wrote:Gads un izskats neiet kopā :geek:

Ka tik tas nav ARTEH nesen pārbūvētais anglis? :roll:

Kā tad ir ar pārbūvēto angļu reģistrāciju LV? Vai tas vispār ir iespējams?
kāpēc lai būtu kādas problēmas? Kā arī var tak piereģistrēt tikai pēc pārbūves veikšanas.
HforU
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 190
Joined: Tue Jan 13, 2009 8:45 am
Location: Valmiera

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by HforU »

Kādreiz tādai pārbūvei vajadzēja kaut kādu sertifikātu!
Tapēc toreiz man tāda vēlme noplaka :(
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by lawyer »

HforU wrote:Kādreiz tādai pārbūvei vajadzēja kaut kādu sertifikātu!
Tapēc toreiz man tāda vēlme noplaka :(
Sertifikātu kam? :roll: Ja tādi auto ir pieejami ar kreiso stūri, tad nav nekādu problēmu, ja vien pārbūvētājiem rokas aug no pareizās vietas un tie visu sadara glīti (piemēram, nesagraiza ugunssienu)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
johnc
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 104
Joined: Mon Aug 16, 2010 2:08 pm

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by johnc »

Sertifikātu nevajag. Pie numuru salīdzināšanas eksperts samērā pavirši paskatīsies, kā tieši pārbūve veikta; pēc tam to pašu izdarīs TA, un tas arī viss.
Motora starpsiena lielākoties ir jāgriež (9-5 gadījumā - diezgan pamatīgi), bet, ja visu izdara pareizi un neaiztiek tur iesisto VIN, tad nekādi jautājumi CSDD nerodas.
Post Reply