SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā
Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā
9-3ss, protams, teorētiski var tā vienkārši pārveidot par elektroauto, bet nekas labs no tā nesanāks. Lai sasniegtu labu rezultātu, elektroauto ir jābūvē praktiski no nulles, jau pašā iesākumā paredzot, ka ir labākā iespējamā vieta akumulatoriem utt. Citadāti tas būs kārtējais FAIL
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā
Nu nez nez. blakus kaimiņi ikauņi šamos (t.i. elektromobiļus) kaut kā lieto. Un, cik zinu, baigi nesūdzās. Tartu pat ar līfiem taksisti braukā... Norvēģijā Leaf ir populārākais Nissan modelis, bet ir vēl arī visie tie mazie micuki, pežo, citroeni. Pieļauju, ka Zviedrijā uz elektro9-3 ne viens vien pārsēstos. Protams, ir jāsaprot, ka pie patreizējās infrastruktūras u.c. apstākļiem elektroauto nekā nevar kalpot kā ģimenes vienīgā mašīna. Un to, cik zinu, ražotāji arī nemaz nepaģēr...elmo wrote:Nu bet prese tak rakstīja, ka pirmie elktroauto būšot uz 9-3 bāzes būvēti! Tas tak nav nekāds noslēpums!
Tikai nāksies pasvīst pie svara samazināšanas, un akumulatoru izvietošanas problēmas. Tāpat būs jārisina akumulatoru mazspēja darboties zemās temperatūrās! Ja vasrā vēl rīgas ielās var redzēt Latvenergo un Rīgas satiksmes elektobīļus, tad ziemā viņus uz ceļiem nemana!
Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā
Galīgs varbūt gluži nē, bet daļēji tev taisnība... Cik dzirdēts, piemēram, Renault Fluence vai Ford Focus diezko izdevušies neesot. Vēl kas ir svarīgi elektromobilim, maksimāli piedomāt pie aerodinamikas, jo tā diezgan būtiski ietekmē veicamo distanci.lawyer wrote:9-3ss, protams, teorētiski var tā vienkārši pārveidot par elektroauto, bet nekas labs no tā nesanāks. Lai sasniegtu labu rezultātu, elektroauto ir jābūvē praktiski no nulles, jau pašā iesākumā paredzot, ka ir labākā iespējamā vieta akumulatoriem utt. Citadāti tas būs kārtējais FAIL
Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā
Manējais domāt, ka Saabam būtu jāpievēršas iesākumā kaut kam lētākam un mazākam (kaut ko līdzīgu FIAT 500, Opel Adam vai Alfa MiTO utml), lai var sasniegt zolīdus ražošanas apjomus un tikai pēc tam būtu jāatvēzējas uz lielākiem auto un elektromobiļiem, bet nu zviedrķīnieši gan jau paši zinās labāk, kā savu naudiņu tērēt
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā
Galvenais, lai netaisna neko līdzīgu G-Wiz .lawyer wrote:Manējais domāt, ka Saabam būtu jāpievēršas iesākumā kaut kam lētākam un mazākam (kaut ko līdzīgu FIAT 500, Opel Adam vai Alfa MiTO utml), lai var sasniegt zolīdus ražošanas apjomus un tikai pēc tam būtu jāatvēzējas uz lielākiem auto un elektromobiļiem, bet nu zviedrķīnieši gan jau paši zinās labāk, kā savu naudiņu tērēt
-
- Kaut ko sāk saprast
- Posts: 21
- Joined: Sun Aug 19, 2012 7:44 pm
- Location: Sigulda
Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā
http://www.autoblog.com/photos/saab-9-3 ... to-239078/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā
Tas gan, jā!elmo wrote:Galvenais, lai netaisna neko līdzīgu G-Wiz .lawyer wrote:Manējais domāt, ka Saabam būtu jāpievēršas iesākumā kaut kam lētākam un mazākam (kaut ko līdzīgu FIAT 500, Opel Adam vai Alfa MiTO utml), lai var sasniegt zolīdus ražošanas apjomus un tikai pēc tam būtu jāatvēzējas uz lielākiem auto un elektromobiļiem, bet nu zviedrķīnieši gan jau paši zinās labāk, kā savu naudiņu tērēt
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā
Tās ziņas tikai ievietotas 17.Jan., tapēc nezinu cik daudz tam visam ticēt, bet vienu varu teikt, vai tad 9-3 ir luksusa klases limuzīns ka aizmugurē vajag tādu roku balstuambulacets wrote:http://www.autoblog.com/photos/saab-9-3 ... to-239078/
Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā
Man gan vairāk liekas, ka tie roku balsti vajadzīgi pirkstiņbaterijām
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā
Gluži manas domas.jankab wrote:Man gan vairāk liekas, ka tie roku balsti vajadzīgi pirkstiņbaterijām
Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā
Tie roku balsti ir speciāli tur ielikti, lai nebūtu iespējams izmantot slēpju lūku!
Galu galā var sanākt baigā šmuce, nopērc elektrocvāgenu, ieliec slēpes un aibrauc uz Ozolkalnu paslēpot, bet atpakaļ vairs netiec, jo aķĪtis nosalis!
Tāpēc inženieri jau saknē atsit vēlmi braukt slēpot!
Galu galā var sanākt baigā šmuce, nopērc elektrocvāgenu, ieliec slēpes un aibrauc uz Ozolkalnu paslēpot, bet atpakaļ vairs netiec, jo aķĪtis nosalis!
Tāpēc inženieri jau saknē atsit vēlmi braukt slēpot!
Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā
Uz jumta būs tāds pats, savādāk kāds vēl iedomāsies par jumta bagāžnieku un tajā vest slēpeselmo wrote:Tie roku balsti ir speciāli tur ielikti, lai nebūtu iespējams izmantot slēpju lūku!
Galu galā var sanākt baigā šmuce, nopērc elektrocvāgenu, ieliec slēpes un aibrauc uz Ozolkalnu paslēpot, bet atpakaļ vairs netiec, jo aķĪtis nosalis!
Tāpēc inženieri jau saknē atsit vēlmi braukt slēpot!
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā
Dzirdēju baumas, ka Ozolkalns jaunajai sezonai gatavo īpašu pārsteigumu - stāvvietas elektrovāgeniem!elmo wrote:Tie roku balsti ir speciāli tur ielikti, lai nebūtu iespējams izmantot slēpju lūku!
Galu galā var sanākt baigā šmuce, nopērc elektrocvāgenu, ieliec slēpes un aibrauc uz Ozolkalnu paslēpot, bet atpakaļ vairs netiec, jo aķĪtis nosalis!
Tāpēc inženieri jau saknē atsit vēlmi braukt slēpot!
Ja nu kāds jau laikus grib rezervēt sev ērtu vietiņu, PM.
Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā
http://financenet.tvnet.lv/nozares/4755 ... t_razosanu" onclick="window.open(this.href);return false;
Saprotu, ka būs arī benzīnnieki!
Saprotu, ka būs arī benzīnnieki!
Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā
http://www.saabsunited.com/2013/11/pres ... onday.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu ko, šis laikam jāsvin...
Nu ko, šis laikam jāsvin...