Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Ielieku sava wish-list'a slimākajā pozīcijā šos
http://www.corbeau.com/products/reclining_seats/a4/
Pāris USD 658 + stiprinājumi USD 99 gabalā - kopā USD 856 + transportēšana nezin cik, kopā gan jau kaut kāds 1k USD sanāktu
http://www.corbeau.com/products/reclining_seats/a4/
Pāris USD 658 + stiprinājumi USD 99 gabalā - kopā USD 856 + transportēšana nezin cik, kopā gan jau kaut kāds 1k USD sanāktu
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Nu kā viņu vēl nosaukt? Pumpītis? Kompresors?ziedoniz wrote:Kādam sūknim?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Bremžu pastiprinātājs.
Lawyer - tie ir USA krēsli. Eiropā ir nedaudz citi modeļi. Tuvākais izplatītājs ir Kauņā.
http://www.autoabc.lt" onclick="window.open(this.href);return false;
Lawyer - tie ir USA krēsli. Eiropā ir nedaudz citi modeļi. Tuvākais izplatītājs ir Kauņā.
http://www.autoabc.lt" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Taisies forsēt Lidostas viadukta lokus ar kādiem 120 km/h?
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Paldies Z Works par c900 apčubināšanu!
Dzinējs ir kļuvis atsaucīgāks un tukšgaitā tas ir tik kluss, ka es šorīt nodomāju, ka tas jau ir noslāpēts, varu slēgt ciet auto un iet prom
Izbrauksim šo bāku ar 95E un tad pāriesim uz 98E diētu - tam vēl esot nedaudz jāuzlabo dinamika un jāsamazina patēriņš
Bremzes darbojas nevainojami Auto arī jūtami labāk ripo - laikam savirze nebija kārtībā pirms tam un riepas bija anti-eko
Tagad vēl tikai jānomazgā un jāievasko virsbūve vairākas reizes, kā arī jāapstrādā bamperi un citas melnās detaļas, lai var cienīgi pārstāvēt LV iekš INTSAAB
Par tiem krēsliem runājot - aizmirsu, ka ASV beņķiem būs vēl pa virsu visam PVN, kas tos paceļ līdzīgās cenās kā GB ražotos (es saprotu, ka GB cenas ir dotas par vienu beņķi nevis pāri). Tikai stiprinājumus tajā GB lapā nevar atrast.
Dzinējs ir kļuvis atsaucīgāks un tukšgaitā tas ir tik kluss, ka es šorīt nodomāju, ka tas jau ir noslāpēts, varu slēgt ciet auto un iet prom
Izbrauksim šo bāku ar 95E un tad pāriesim uz 98E diētu - tam vēl esot nedaudz jāuzlabo dinamika un jāsamazina patēriņš
Bremzes darbojas nevainojami Auto arī jūtami labāk ripo - laikam savirze nebija kārtībā pirms tam un riepas bija anti-eko
Tagad vēl tikai jānomazgā un jāievasko virsbūve vairākas reizes, kā arī jāapstrādā bamperi un citas melnās detaļas, lai var cienīgi pārstāvēt LV iekš INTSAAB
Par tiem krēsliem runājot - aizmirsu, ka ASV beņķiem būs vēl pa virsu visam PVN, kas tos paceļ līdzīgās cenās kā GB ražotos (es saprotu, ka GB cenas ir dotas par vienu beņķi nevis pāri). Tikai stiprinājumus tajā GB lapā nevar atrast.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Es tev saku, ka sakontaktē ar lietuviešiem!
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Novērojumi par bremzēm - pedālis kļūst mīksts, to bieži lietojot, piemēram, korķī. Pēc tam, kad to lieto retāk, tas atkal kļūst adekvāts. Pati bremzēšanas efektivitāte nemainās, mainās tikai vieta pedāļa gājienā, kur auto sāk reāli bremzēt Ar mīksto pedāli, kur vismaz 50% pedāļa gājiena ir pa tukšo, dozēt bremzes gan ir daudz grūtāk
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Kad pēdējo reizi atgaisoji bremzes!?
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Maz ko jēdzu no bremzēm, bet pa ausu galam esmu dzirdējis, ka bremžu susla esot arī jāmaina, ne tikai jāpielej. Esot tā susla stipri mitrumu uzsūcoša, un tad nu esot tā, ka, kad bremzējot tā susla sakarst un tas ūdens, kas tai suslā uzvāras un uztaisa tvaikus, a tvaiki tas ir tas pac kas gaiss. Nu un tad arī parādās sādi efekti.
Kas zin, moš naf taisnība, bet viens man tā stāstīja.
Kas zin, moš naf taisnība, bet viens man tā stāstīja.
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Jauniņais johaidī!Nīgrais wrote:Maz ko jēdzu no bremzēm, bet pa ausu galam esmu dzirdējis, ka bremžu susla esot arī jāmaina, ne tikai jāpielej. Esot tā susla stipri mitrumu uzsūcoša, un tad nu esot tā, ka, kad bremzējot tā susla sakarst un tas ūdens, kas tai suslā uzvāras un uztaisa tvaikus, a tvaiki tas ir tas pac kas gaiss. Nu un tad arī parādās sādi efekti.
Kas zin, moš naf taisnība, bet viens man tā stāstīja.
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Tieši tā! Bremžu šķidrumi absorbē mitrumu. Tas jāmaina ik pēc 2 vai 4 gadi, kautkā tā. Un jo zemāks DOT, jo vairāk uzņēmīgs pret mitrumu. Un tas ir diezgan nopietni, nevis vēlams...
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Ko tu tāds kategorisks šodien?
Ieraksti kaut ko labu arī
Ieraksti kaut ko labu arī
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Vēl 2.5h un varēšu iziet no biroja, iekāpt savā lieliskajā SAAB un braukt pie sievas, bērna un kaķa mājā! Nu tas taču ir labi!
p.s.
Kaut kur web dzīlēs manīju konkursu - Jānobeidz teikums: "VIslabākā lieta manā SAAB ir tā, ka..." Es nešauboties ierakstīju - VIslabākā lieta manā SAAB ir tā, ka tas ir mans!
p.s.
Kaut kur web dzīlēs manīju konkursu - Jānobeidz teikums: "VIslabākā lieta manā SAAB ir tā, ka..." Es nešauboties ierakstīju - VIslabākā lieta manā SAAB ir tā, ka tas ir mans!
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
un vēl pie pozitīvā kāds muzons, atkarībā no tā, vai vēlaties mieru vai ko jestrāku
youtube.com/watch?v=wtAfZcax7uU&lis ... IyiUvMXM_H
youtube.com/watch?v=JaAWdljhD5o&lis ... IyiUvMXM_H
youtube.com/watch?v=wtAfZcax7uU&lis ... IyiUvMXM_H
youtube.com/watch?v=JaAWdljhD5o&lis ... IyiUvMXM_H
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Pēc Māra veiktās interneta diagnostikas (kas tieši sakrita ar jūsējo) pieteicu ARTEH bremžu šķidruma maiņu
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever