Vai tik ar to nesāk Tukuma veči.. ?Nils wrote:Īstie veči sāk ar jaudu, pārējo pielasa pēc tam.elmo wrote:A niknāku karbuli!?
Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Rīgas veči sāk ar mūziku!
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Ādažos arī Pie kam vadāmība parasti tiek uzlabota vienlaicīgi ar jaudas celšanu - kamēr viens regulē kompi, otrs uzlabo vadāmību.
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Tu gribēji tekt - zāģē atsperes?
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Vai ir svarīgi, kā tiek panākts efekts? Tas, ka maķenīt nozāģējot un tādējādi padarot auto zemāku/stingrāku/cietāku, vienlaikus arī par kripatu uzlabojas vadāmība, ir neapstrīdams fakts. Un tas, ka uz nelīdzenumiem pēc tam var izsist zobus, ir otršķirīgi.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Nu tad beidzot - c900 ir atpakaļ MANĀ garāžā!
Kopā šis metināšanas + krāsošanas prieks izmaksāja LVL 150 + LVL 410 = LVL 560. Diezgan sālīti, bet nu vismaz tagad ir no kā atsperties - virsbūve vismaz ir daudz-maz kārtībā un varēs ķerties klāt citām lietām. Vēlāk centīšos salikt bildes ne-ar-telefonu un ar nomazgātu auto
Viens sīks aspekts - pagaidām vēl nav uzlikti dubļusargi aizmugurējie, un es te padomāju - priekš kam tie vispār vajadzīgi - tikai bojā skatu, un ir vēl viena vieta, kur pūdēties virsbūvei, ziemā es ar šamējo nebraukšu - nost ar viņiem!
Tagad tikai atliek cerēt, ka ARTEH līdz piektdienas vakaram sadarīs visas lietas, lai es varu ar šamējo vagot Cesvaines āres
Kopā šis metināšanas + krāsošanas prieks izmaksāja LVL 150 + LVL 410 = LVL 560. Diezgan sālīti, bet nu vismaz tagad ir no kā atsperties - virsbūve vismaz ir daudz-maz kārtībā un varēs ķerties klāt citām lietām. Vēlāk centīšos salikt bildes ne-ar-telefonu un ar nomazgātu auto
Viens sīks aspekts - pagaidām vēl nav uzlikti dubļusargi aizmugurējie, un es te padomāju - priekš kam tie vispār vajadzīgi - tikai bojā skatu, un ir vēl viena vieta, kur pūdēties virsbūvei, ziemā es ar šamējo nebraukšu - nost ar viņiem!
Tagad tikai atliek cerēt, ka ARTEH līdz piektdienas vakaram sadarīs visas lietas, lai es varu ar šamējo vagot Cesvaines āres
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Vēl kas - metinātājs teica, ka aizmugurē riteņi esot par lielu (195/65 15") - berž nost visu labumu, kas uzlikts
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
varbūt atsperes vai amortizatori ir par mīkstu palikuši?lawyer wrote:Vēl kas - metinātājs teica, ka aizmugurē riteņi esot par lielu (195/65 15") - berž nost visu labumu, kas uzlikts
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Tev viņu krāsoja nemazgātu!?lawyer wrote: Vēlāk centīšos salikt bildes ne-ar-telefonu un ar nomazgātu auto
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Tas nav sālīti, tās ir kapeikas!
OEM izmērs ir 196/60 R15, es gan ... nu labi, es neizteikšos Bet jebkas platāks/augstāks uz 900og tiešām ir par traku. Un arkās ķeras visiem ar nestandarta riteņiem. Tev nebija 9000 diski? (6J15)
OEM izmērs ir 196/60 R15, es gan ... nu labi, es neizteikšos Bet jebkas platāks/augstāks uz 900og tiešām ir par traku. Un arkās ķeras visiem ar nestandarta riteņiem. Tev nebija 9000 diski? (6J15)
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Dod labāk kontaktus metinātājam/krāsotājam. Viņi abi zem viena jumta bija? Šādi cipari par to, kas tev tur bija, izklausās ļoti ok, man varētu būt līdzīgi.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Metinātājs ir atsevišķi no krāsotāja. Metinātājs bāzējas pie Jaunmoku pils, bet krāsotāji šie bija pašā Tukumā. Metinātājs man piedāvāja pāris variantus ar krāsotājiem - viens bija krāsotājs-restaurators, kas uzreiz prasīja labu kāpostu (neatceros, LVL 500 vai 600 laikam), bet piegāja lietai arī ļoti nopietni - teicās celt ārā durvis un visādi citādi nopietni izpildīties, un tad otrs - šis krāsotāju kantoris, kas vienkārši krāso mašīnas, bet darot to atbilstošā kvalitātē par adekvātu cenu. Tā kā mans projekts galīgi nevelk uz restaurācijas pusi, nolēmu, lai mirstīgajam krāso mirstīgie
Man visi ir 9k diski uz c900. Bet tieši šis variants ar 195/65 15" riteņiem izskatās milzīgi balonīgs - vakar jau ARTEH bija paspējuši uzlikt jaunos riteņus - ar 185/65 15" uz crosspoke ir pavisam cits skats un domājams, ka nekas nekur neberzīsies Tīri matemātiski 195/65 15" ritenis sanāk augstumā 63,44 cm, bet pat tāds "balonīgs" 205/50 16" - 61,14cm, 205/45 17" - 61,62 cm, protams, svarīgs ir arī diska platums un iznesums. Bet man sāk šķist, ka sēdinātam neko lielāku par 205/45 nevar likt, ja ir 16" disks, piemēram, crosspoke
P.S. Izrādās, Tukumā reti kura iela ir asfaltēta šobrīd, arī blakus krāsošanas kantorim - tādēļ putekļi uz c900 svaigās krāsas nosēdās uzreiz, kā tas izbrauca pa krāsošanas kantora durvīm
P.P.S. Skaties PM, edij!
Man visi ir 9k diski uz c900. Bet tieši šis variants ar 195/65 15" riteņiem izskatās milzīgi balonīgs - vakar jau ARTEH bija paspējuši uzlikt jaunos riteņus - ar 185/65 15" uz crosspoke ir pavisam cits skats un domājams, ka nekas nekur neberzīsies Tīri matemātiski 195/65 15" ritenis sanāk augstumā 63,44 cm, bet pat tāds "balonīgs" 205/50 16" - 61,14cm, 205/45 17" - 61,62 cm, protams, svarīgs ir arī diska platums un iznesums. Bet man sāk šķist, ka sēdinātam neko lielāku par 205/45 nevar likt, ja ir 16" disks, piemēram, crosspoke
P.S. Izrādās, Tukumā reti kura iela ir asfaltēta šobrīd, arī blakus krāsošanas kantorim - tādēļ putekļi uz c900 svaigās krāsas nosēdās uzreiz, kā tas izbrauca pa krāsošanas kantora durvīm
P.P.S. Skaties PM, edij!
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Man ir dilemma par riepu izmēriem. Šobrīd ir 205/45 R17 un atsperes ir tik zemas, cik vien es varu inženieriski atļauties uztaisīt (lai nekrīt ārā ), bet man labāk patika skats un vadāmība ar 205/40, bet tad atkal parādīsies wheel gap Un uz 205/40 no lietotajām riepām ir mazāka izvēle.lawyer wrote:Metinātājs ir atsevišķi no krāsotāja. Metinātājs bāzējas pie Jaunmoku pils, bet krāsotāji šie bija pašā Tukumā. Metinātājs man piedāvāja pāris variantus ar krāsotājiem - viens bija krāsotājs-restaurators, kas uzreiz prasīja labu kāpostu (neatceros, LVL 500 vai 600 laikam), bet piegāja lietai arī ļoti nopietni - teicās celt ārā durvis un visādi citādi nopietni izpildīties, un tad otrs - šis krāsotāju kantoris, kas vienkārši krāso mašīnas, bet darot to atbilstošā kvalitātē par adekvātu cenu. Tā kā mans projekts galīgi nevelk uz restaurācijas pusi, nolēmu, lai mirstīgajam krāso mirstīgie
Man visi ir 9k diski uz c900. Bet tieši šis variants ar 195/65 15" riteņiem izskatās milzīgi balonīgs - vakar jau ARTEH bija paspējuši uzlikt jaunos riteņus - ar 185/65 15" uz crosspoke ir pavisam cits skats un domājams, ka nekas nekur neberzīsies Tīri matemātiski 195/65 15" ritenis sanāk augstumā 63,44 cm, bet pat tāds "balonīgs" 205/50 16" - 61,14cm, 205/45 17" - 61,62 cm, protams, svarīgs ir arī diska platums un iznesums. Bet man sāk šķist, ka sēdinātam neko lielāku par 205/45 nevar likt, ja ir 16" disks, piemēram, crosspoke
P.S. Izrādās, Tukumā reti kura iela ir asfaltēta šobrīd, arī blakus krāsošanas kantorim - tādēļ putekļi uz c900 svaigās krāsas nosēdās uzreiz, kā tas izbrauca pa krāsošanas kantora durvīm
P.P.S. Skaties PM, edij!
UN 9000 diski ir ar mazāku ET un nevis 5,5J , bet 6J, kas dod to foršāko skatu uz 900og, bet ar nepareizām riepām uzreiz strīķējas.
Kad man bija R16, gan uz Aero, gan uz Crosspoke man bija 205/50. Tam laikam bija ok Tagad gan es liktu 205/45 vai 195/50, tikai tad nāktos pamatīgi mest lejā
205/50 R16
205/40 R17
205/45 R17 sorry, nav static bildes
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Tie 16" crosspoke jau izskatās milzīgi uz c900, 17" vispār izskatās it kā būtu kaut kādi 19" uzmaukti
Bet tas ir tikai pozitīvi
Atradu arī atbilstošas riepas: http://www.reifen-direkt.lv/cgi-bin/rsh ... eugart=PKW
P.S. Manā pēdējā bildē priekšējais rats ir 195/55 15" - arka izskatās patukša, džipiska
Bet tas ir tikai pozitīvi
Atradu arī atbilstošas riepas: http://www.reifen-direkt.lv/cgi-bin/rsh ... eugart=PKW
P.S. Manā pēdējā bildē priekšējais rats ir 195/55 15" - arka izskatās patukša, džipiska
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Par T1-R prokšiem nekas labs dzirdēts nav.Un maksā neadekvātilawyer wrote:Tie 16" crosspoke jau izskatās milzīgi uz c900, 17" vispār izskatās it kā būtu kaut kādi 19" uzmaukti
Bet tas ir tikai pozitīvi
Atradu arī atbilstošas riepas: http://www.reifen-direkt.lv/cgi-bin/rsh ... eugart=PKW
P.S. Manā pēdējā bildē priekšējais rats ir 195/55 15" - arka izskatās patukša, džipiska
Vai tad tev jāsaka priekšā, kas ir jādara, ja arka izskatās patukša?