ZZ Sudraba Gulbis
ZZ Sudraba Gulbis
Labs rīts visiem SAAB draugiem!
Nolēmu aizsākt jaunu topiku par savu jauniegūto auto, jo zinu, ka daudziem ir interese par dīzeļiem, bet nezina ko no tiem sagaidīt.
Esmu iegādājies pirmo reizi auto, kas ir vagons, dīzelis un ražots pēc 2000.g. Līdzšinējie 9 mani SAABi ir bijuši benzīnnieki.
Konkrēti runa iet par 2007.g. SAAB 9-5 vagonu ar 1.9TID (150ZS) motoru un manuālo kārbu, Vector komplektācija.
Pirms pirkšanas auto pārbaudīju pie Arnija, kur tika pateikts, ka pa lielam auto ir jāveic tikai lielā apkope, jānovērš klikšķis stūrē un jānomaina bukse piekarē un jāsataisa lukturu mazgatāji.
Tas viss tika veikts un kopš otrdienas rīta beidzot ir arī TA (izieta bez aizrādījumiem) un dabūta Jūrmalas caurlaide.
Pielieta pilna bāka (72 litri) un sākts auto lietot. Uz šosejas patēriņu kompītis rāda 4.3-4.5 l/100km, pilsētā 7.2-7.7 l/100km, vidējais patreiz ir 6.1 l/100km.
Laiku pa laikam ziņošu kā sokas ar ekspluatāciju. Līdz šim auto ir pat ļoti žiperīgs, kluss un ērts, jāpierod tikai pie dīzeļa braukšanas īpatnībām, jo dīzeļmotors ir tomēr savādāks nekā benzīnnieks.
Nolēmu aizsākt jaunu topiku par savu jauniegūto auto, jo zinu, ka daudziem ir interese par dīzeļiem, bet nezina ko no tiem sagaidīt.
Esmu iegādājies pirmo reizi auto, kas ir vagons, dīzelis un ražots pēc 2000.g. Līdzšinējie 9 mani SAABi ir bijuši benzīnnieki.
Konkrēti runa iet par 2007.g. SAAB 9-5 vagonu ar 1.9TID (150ZS) motoru un manuālo kārbu, Vector komplektācija.
Pirms pirkšanas auto pārbaudīju pie Arnija, kur tika pateikts, ka pa lielam auto ir jāveic tikai lielā apkope, jānovērš klikšķis stūrē un jānomaina bukse piekarē un jāsataisa lukturu mazgatāji.
Tas viss tika veikts un kopš otrdienas rīta beidzot ir arī TA (izieta bez aizrādījumiem) un dabūta Jūrmalas caurlaide.
Pielieta pilna bāka (72 litri) un sākts auto lietot. Uz šosejas patēriņu kompītis rāda 4.3-4.5 l/100km, pilsētā 7.2-7.7 l/100km, vidējais patreiz ir 6.1 l/100km.
Laiku pa laikam ziņošu kā sokas ar ekspluatāciju. Līdz šim auto ir pat ļoti žiperīgs, kluss un ērts, jāpierod tikai pie dīzeļa braukšanas īpatnībām, jo dīzeļmotors ir tomēr savādāks nekā benzīnnieks.
Re: ZZ Sudraba Gulbis
Apsveikumi!
Nebija skandāls par krāsu?
Nebija skandāls par krāsu?
Re: ZZ Sudraba Gulbis
Lieliski! Būs vismaz viens 1.9TiD mūsu pulkā, ar ko cerams tiks kliedēti visādi mīti par tā ekspluatāciju
Ja tas patēriņš tāds saglabāsies ilgtermiņā un nebūs nekādas šaizes, tad LPG var iet dēt
Ja tas patēriņš tāds saglabāsies ilgtermiņā un nebūs nekādas šaizes, tad LPG var iet dēt
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: ZZ Sudraba Gulbis
Apsveikumi,protams,bet... tad jau klasikai tiek teiktas ardievas,vai tā?
P.S.Vakardienas lablaiks sludinājums mani vnk. "satrieca" ...citāts..."...Pārdodu, jo pārsēdos uz dīzeli ar smieklīgu patēriņu, un arī visa klasisko SAAB būšana mani vairs tā neaizkustina kā tas bija 13 gadus atpakaļ. "...citāta beigas.Un to raksta cilvēks ,intervija ar kuru žurnālā Autobild(ja nemaldos),mani iedvesmoja atgriezties pie klasikas.
P.S.Vakardienas lablaiks sludinājums mani vnk. "satrieca" ...citāts..."...Pārdodu, jo pārsēdos uz dīzeli ar smieklīgu patēriņu, un arī visa klasisko SAAB būšana mani vairs tā neaizkustina kā tas bija 13 gadus atpakaļ. "...citāta beigas.Un to raksta cilvēks ,intervija ar kuru žurnālā Autobild(ja nemaldos),mani iedvesmoja atgriezties pie klasikas.
Tas saabs vēl dvēselē ir...
Re: ZZ Sudraba Gulbis
Krāsa - sāpīga tēma, bet cerība atrast sarkanu un lai tas iekļautos manā budžetā bija tuvu 0.
Izvele par labu 1.9TID bija ļoti vienkārša, kā teiktu Normunds pec excel tabulas.
Aprēķins vienkārš, sākotnējais materiāls benzīns un dīzelis ir praktiski vienādās cenās.
Prātā paturam to, ka vilkati vagonu labā stāvoklī par pieņemamām naudām ar manuālo kārbu un normālu komplektaciju ir praktiski nereāli atrast, bet tas nu tā.
Tātad ņemot benzīnu ir pa lielam jārēķinās ar 2 lietām - ķēde un gāzes iekārta, dīzelim savukārt jāatcerās tikai par zobsiksnas maiņu.
Zinot manu noskrējienu pa gadu, saliekot kopā augstakminēto un plānoto ekspluatācijas laiku, gazifikācija un ķēdes maiņa nekompensēja pārvietošanos ar dīzeli.
Otra lieta, kas man bija svarīga bija lai mani mēneša izdevumi paliek nemainīgi, attiecīgi pēc maniem aprēķiniem to ko es agrāk maksāju 9000aero par benzīnu mēnesī būs tas pats, ko tagad maksāju mēnesī par dīzeli+līzi+kasko.
Nedaudz mani biedē EGR varsts, kvēpu filtrs, ksenona lampas un dārgās riepas, bet pazīstot Arniju, zinu, ka visas problēmas var atrisināt
Jautājums par SAAB klasiku, būsim reālisti, ja ir ģimene ar 3 bērniem, tad ir vajadzīgs drošs, liels auto, kas brauc nevis tāds par ko uztraukties vai tas sarūsēs uzreiz vai pēc gada. Piedevām pieaugot tās intereses mainās, protams ir jau patīkami šad un tad pavizināties ar klasiskajiem SAABiem, bet dzīves realitāte ir savādāka, nav ne līdzekļu, ne laika ne arī liela vēlme visu laiku ar to auto čubināties.
Izvele par labu 1.9TID bija ļoti vienkārša, kā teiktu Normunds pec excel tabulas.
Aprēķins vienkārš, sākotnējais materiāls benzīns un dīzelis ir praktiski vienādās cenās.
Prātā paturam to, ka vilkati vagonu labā stāvoklī par pieņemamām naudām ar manuālo kārbu un normālu komplektaciju ir praktiski nereāli atrast, bet tas nu tā.
Tātad ņemot benzīnu ir pa lielam jārēķinās ar 2 lietām - ķēde un gāzes iekārta, dīzelim savukārt jāatcerās tikai par zobsiksnas maiņu.
Zinot manu noskrējienu pa gadu, saliekot kopā augstakminēto un plānoto ekspluatācijas laiku, gazifikācija un ķēdes maiņa nekompensēja pārvietošanos ar dīzeli.
Otra lieta, kas man bija svarīga bija lai mani mēneša izdevumi paliek nemainīgi, attiecīgi pēc maniem aprēķiniem to ko es agrāk maksāju 9000aero par benzīnu mēnesī būs tas pats, ko tagad maksāju mēnesī par dīzeli+līzi+kasko.
Nedaudz mani biedē EGR varsts, kvēpu filtrs, ksenona lampas un dārgās riepas, bet pazīstot Arniju, zinu, ka visas problēmas var atrisināt
Jautājums par SAAB klasiku, būsim reālisti, ja ir ģimene ar 3 bērniem, tad ir vajadzīgs drošs, liels auto, kas brauc nevis tāds par ko uztraukties vai tas sarūsēs uzreiz vai pēc gada. Piedevām pieaugot tās intereses mainās, protams ir jau patīkami šad un tad pavizināties ar klasiskajiem SAABiem, bet dzīves realitāte ir savādāka, nav ne līdzekļu, ne laika ne arī liela vēlme visu laiku ar to auto čubināties.
Re: ZZ Sudraba Gulbis
ZZ,
Protams, excel nemelo un ir pragmatiskas pieejas pamatā.
Sentiments un turēšanās pie vecajiem SAAB diemžēl maksā naudu, laiku, nervus ...
p.s. lablaiks un ZZ ir divi dažādi personāži
Protams, excel nemelo un ir pragmatiskas pieejas pamatā.
Sentiments un turēšanās pie vecajiem SAAB diemžēl maksā naudu, laiku, nervus ...
p.s. lablaiks un ZZ ir divi dažādi personāži
Re: ZZ Sudraba Gulbis
Bildes studijā!
Re: ZZ Sudraba Gulbis
Re: ZZ Sudraba Gulbis
Nosaukumā minētajā krāsā gubi nav nācies redzēt - spaini gan.
Šī ir patiesā sāls, tāpēc man ar viens stāv nekustināts un ikdienā pārvietojos ar Japāņu izstrādājumu, vai ar vilcienu (kas daudzāku gadu garumā ir kavējies divas reizes), vai ar velo.
Šī ir patiesā sāls, tāpēc man ar viens stāv nekustināts un ikdienā pārvietojos ar Japāņu izstrādājumu, vai ar vilcienu (kas daudzāku gadu garumā ir kavējies divas reizes), vai ar velo.
Tā jau auto smuks, lai labi ripo.ZingZeng wrote: Jautājums par SAAB klasiku, būsim reālisti, ja ir ģimene ar 3 bērniem, tad ir vajadzīgs drošs, liels auto, kas brauc nevis tāds par ko uztraukties vai tas sarūsēs uzreiz vai pēc gada. Piedevām pieaugot tās intereses mainās, protams ir jau patīkami šad un tad pavizināties ar klasiskajiem SAABiem, bet dzīves realitāte ir savādāka, nav ne līdzekļu, ne laika ne arī liela vēlme visu laiku ar to auto čubināties.
Re: ZZ Sudraba Gulbis
Pēc savas pieredzes varu teikt, lai mazāk nomocītu EGR vārstu, ir regulāri no sirds jāspiež grīdā pedālis un jālej kvalitatīva degviela (tas ir, nekādus kurināmos, bio, lokomotīvju vai kuģu degvielas utml). Pedāli spiežot grīdā saprātīgi (ne tieši pirms sarkanās gaismas utt.), tas patēriņš ilgtermiņā nepieaugs
Vienīgais bieds varētu būt kvēpu filtra, kaut kādu sīko daļiņu filtra vai kaut kādas uuber-zondes nobeigšanās, bet domājams, ka ARTEH šīm problēmām radīs kādu risinājumu
Vienīgais bieds varētu būt kvēpu filtra, kaut kādu sīko daļiņu filtra vai kaut kādas uuber-zondes nobeigšanās, bet domājams, ka ARTEH šīm problēmām radīs kādu risinājumu
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: ZZ Sudraba Gulbis
Saule, paldies. Man gan vilciens ir biežāk piemānījis, jo sevisķi kad runa iet par minūtēm lai tālāk paspētu noķert autobusu.
Lawyer, tankojos tikai Kauguru Nestē, jo tur ir vislētākā degviela, lētāk laikam ir tikai Nestē zem Dienvidu tilta.
Izgāzējs man ir sieva, es esmu mierīgais ripinātājs, bet tā kā mēs regulāri mainamies pie stūres, tad problēmām nevajadzētu būt.
Lawyer, tankojos tikai Kauguru Nestē, jo tur ir vislētākā degviela, lētāk laikam ir tikai Nestē zem Dienvidu tilta.
Izgāzējs man ir sieva, es esmu mierīgais ripinātājs, bet tā kā mēs regulāri mainamies pie stūres, tad problēmām nevajadzētu būt.
Re: ZZ Sudraba Gulbis
Lai jau labi ripo!
Ja jau sieviņai patīk šat tad izgāzēt, tad jau viņa būtu priecīgāka par
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... blbxm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja jau sieviņai patīk šat tad izgāzēt, tad jau viņa būtu priecīgāka par
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... blbxm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: ZZ Sudraba Gulbis
Viņai nepatīk automāti, bet šis aero ir tieši ar to.
Re: ZZ Sudraba Gulbis
Man sieva arī ienīda automātus, kamēr izbrauca ar AT 9-5. Tagad manuāli vairs nevajag.
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]
Re: ZZ Sudraba Gulbis
Mums bija svarīga arī ekonomija, tādēļ manuālis, piedevām, ja jābrauc sniegā vau dubļos, tad ar manuāli ir vieglāk nekā ar AT.